1. leht 1-st

Suzuki GSX600F vs Suzuki RF600R

Postitatud: 19 Mai 2006, 22:54
Postitas Boymaster
Soov osta kumbki neist!
Kas kellelgi on kogemust nende ratastega?
Igasugune info mis aitaks valiku tegemist on teretulnud :wink:
Ette tänades,
Boymaster

vastus

Postitatud: 19 Mai 2006, 23:09
Postitas laskote
tere !!! minul oli eelmine rattas rf600r !!! oli selline suht rahulik rattas , esimeseks rattaks sobib !!!

Postitatud: 19 Mai 2006, 23:42
Postitas 2Side
Ise sõidan hetkel Suzuki gsx 600f 1990 aasta mudeliga. Ratta ise ostsin talvel ja inglise rewiev'de põhjal otsustanuna. Nüüd olen 1,5 kuud sõitnud ja ei ütle ühtegi halba sõna. Piisavalt kiirendust ja tippkiirust. Samas ei rebi kohe kohalt minema, vaid algpööretel suhteliselt rahulik. Hea ratas alustamiseks - mugav manööverdada ja saab ka adrenaliinisõite teha. Seega ise soovitan Suzukit. Samas, lõppvalik tuleb ikkagi endal teha :)

Edukat otsustamist :P

Postitatud: 19 Mai 2006, 23:45
Postitas Võnnu
2Side kirjutas:
Seega ise soovitan Suzukit.
Ma niisama norin aga mõlemad on suzukid.

Postitatud: 20 Mai 2006, 15:00
Postitas Boymaster
niih..
väga tore..kohe väga aitab otsust langetada :P
äkki oskab keegi rataste positiivseid ja negatiivseid külgi välja tuua, mis oluliselt muudavad sõitu (eba)mugavamaks?

Postitatud: 20 Mai 2006, 15:13
Postitas tawka
Oman kah siis gsx 600 f-i ja olen väga rahul, aastaks 98. Kondelgi kaitseb väga hästi tuule eest ja ei oska küll ühtki halba sõna õelda.

Postitatud: 20 Mai 2006, 17:03
Postitas ra5cal
sõidan rf-iga. kuigi tehnilisi omadusi ei oska võrrelda, on rf kindla peale ilusam ja ka ainulaadsem kui see teine variant. see on minu arvamus.

rf 600 r-i kohta:
-mootori poolest täielik bike, jõuan enda omaga enamusele 600-tele (sama vanadele umbes) järele ilma probleemita. loom tuleb välja umbes 4000 rpm pealt.
-sõiduasendi poolest pool-matkaratas, st asend püstisem. sellegipoolest väsitab pikkadel vahemaadel natuke randmeid, keha toetub neile põhiliselt.
-ta on üsna suuuuur! kui lähemalt näed siis saad aru mida mõtlen.
-iste on mõnusalt madalal (ja ka raskuskese), kergem ratast kontrollida, stabiilne.
-ja veelkord - disain ikka päris kena :) kuskil öeldi selle kohta kaherattaline Testarossa :D

Edu,
Juss

Postitatud: 20 Mai 2006, 18:42
Postitas tommy
Ise oman GSX750F aastast 2001 esimest hooaega ja siiani väga rahul, suhteliselt suur ja stabiilne ratas, kuid linnaski hea manööverdada. plussiks ka üsna lihtne ehitus.

Postitatud: 20 Mai 2006, 20:36
Postitas MaxPower
ise valiks RF-i...sõidukogemus küll veic kangemaga (RF900) aga see ei tähenda et kuuesajane kehvem oleks...isteasend ja välimus ju sama :P
GSX-i kohta ei oska öelda ei halba ega head !
Kõige lihtsam ikka minna ja proovida mõlemat ratast ning kumb rohkem meeldib/sobib see ka siis omale koju tuua :wink:

Postitatud: 21 Mai 2006, 22:51
Postitas Boymaster
Tänud kõigile!
Sain põhimõtteliselt endale selgeks nüüd, et valida tuleks rf! :P

Postitatud: 18 Juul 2006, 19:05
Postitas aquaman
Tsau!

Soendan vana teemat natuke üles.

Nimelt plaanis oma suhteid mootoriga kaherattalistega taas üles soojendada, eelmine arm Delta jäi aastate eest maale kuurinurka tolmu koguma.

Olen natuke ringi vaadanud ja kõige muu seast jäi silma Suzuki RF600R, kuna ta jube stiilne on. Tuhnisin netis natuke sõidumugavuse suhtes ka ringi, aga kahjuks eriti positiivseid arvamusi ei olnud:( Vastupidiselt siinsele arvamusele. Tsiteerin natuke:
The seating position is very racer-like, replete with painfully low bars and high forward-mounted foot pegs that perch the rider in a painfully canted-forward position. Half an hour on the freeway is too much, and long-distance touring is a masochistic p roposition, at best. Forget about spending any time on the pillion seat, too--it's high, narrow and a pain the backside.
Allikas

Nagu ka ra5cal välja tõi, pidi olevat probleeme sõidumugavusega ja võimekusega madalamatel pööretel. Kuna võimekusega nagunii probleeme ei teki, siis küsimus sõidumugavuse kohta: kas see on niivõrd vähe segav, kui räägib ra5cal või tõesti nii dramaatiline, kui viidatud ülevaates:
Half an hour on the freeway is too much, and long-distance touring is a masochistic p roposition, at best.
Äkki on keegi veel arvamuse ütlemata jätnud...

Aq

Postitatud: 19 Juul 2006, 10:44
Postitas uuggu
kui juba nii ebamugav ratas soetada, siis pigem gsx-r, vähemalt liigub käbedalt oma ebamugavuse juures.

Postitatud: 19 Juul 2006, 12:48
Postitas Alex
natsa kobiseks kah siia teemasse...pool aastakest oli mul rf ja minu kaalu ning pikkuse jaoks oli äärmiselt ebamugav masin.Linnas sõita oli suht vastik nii sõiduasendi kui ka mootori poolest mis "normaalselt" töötas alates 4000-5000 tuhandest.Üliraske oli lubatud linna sõidukiirusesse jääda.Maanteel oli asi palju lõbusam:)Tegu puhtal kujul minu isikliku arvamusega.Kiirendus ja teel püsimine oli vägagi ok.

Postitatud: 19 Juul 2006, 22:12
Postitas aquaman
Ciao!

uuggu:

On sul äkki mõlemaga kogemusi? Ehk oskad välja tuua ka gsx-r-i miinused ja plussid? Sinu jutust võib aru saada et ka see ratas on ebamugav? Ja mis ratast soovitaks sa samast klassist?

Alex:

Kui tohib küsida mis pikkuse ja kaalukategooria mees sa oled?:)

Aq

Postitatud: 20 Juul 2006, 09:48
Postitas Alex
piinlik vastata aga see aeg oli pikkus 189 ja kaal 110...khmm...pikkus on säilunud :twisted:

Postitatud: 20 Juul 2006, 18:05
Postitas stonefree
Aga kui osta selle:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=148935#148935

On suht mugav ja ikkagi 3.5 sek läheb sajani, maksimum kiirus 240k/h, ilmselt siis turbo peal :lol: