Streetbike ja Superstreet vs. Bracket
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Streetbike ja Superstreet vs. Bracket
Kirjutasin pisikese epistli ka dragbike.ee -sse. Teen sealt copy paste ka siia.
Mina, kui autodragiga pikemat aega kokkupuudet omav isik, avaldaks mõned mõtted ja arvamused. Kuna nn. stock rattaid on erinevaid ja nende võimed käivad seinast seina, siis minu arvates kõige optimaalsem on teha bracket klass(või klassid). Bracketis pannakse klass paika dial-in-ide vahega (autodel hetkel 11-16 sek. ehk siis 5 max. sekundit) tsiklitel miskid 3 sekundilised vahe(d) maksimaalselt: 10-13 sek. ja kui sellest vähe siis lisaks 13-16 sek. näiteks (ise mõelge, vaielge ja otsustage millistesse vahedesse nn. mehed tänavatelt nii baikide kui chopperitega sõima mahuksid).
Bracketi eeliseks on see, et reeglid saavad olla samad, pisikeste lisa piirangutega, mis hetke klassidel, ent aeglastel ratastel on ka võimalus võita (loe: ei pea olema paks rahakott ja ei pea tsiklit modima).
Näituseks autode tehnilised bracket klassis:
Võistlussõiduk võib olla mistahes neljarattaline auto, millel on vedrustus ja pidurid kõikidel ratastel, ülevaatus ei ole nõutav.
Miinimumkaalud: neljasilindrilised 600kg, muud 950 kg
Kütus vaba, NOS ja nitrometaan on keelatud.
Kõik taimerid, mis mõjutavad gaasipedaali ja käiguvahetust, on keelatud. ”Throttle stop-id” keelatud. Gaasi peab andma ja käiku vahetama sõitja.
Bracketklassile ei kehti tehnilisest reeglistikust järgmised punktid - 9.2, 9.6, 9.11, 9.12, 10.
3.5 asendub - kui võistlussõidukil on uksed, peavad mõlemad esiuksed olema avatavad nii seest kui väljaspoolt kogu võistluse vältel.
6.7 lisandub - lubatud originaalis katmata ratastega sõidukid.
9.1 lisandub - omavalmistatud sõidukiga võistleja peab esimesel nõudmisel esitama kere kandevstruktuuride tugevusarvutused.
9.5 muudatus - Lexan-tüüpi, vähemalt 3mm paksune tuuleklaas lubatud
EAL'i sõitjalitsents ja registreerijalitsents on soovitatavad.
Lisaks soovitan lugeda kogu reeglistik läbi - mis ei tapa teeb tugevamaks.
Autodel on hetkel ka rahaline autasu võitjale (20% osalustasudelt sularahas vt. bhra.ee).
Puuduseks on muidugi esialgu keerulisena paistev handycap süsteem dial-in-ide põhjal ja dial-in-i lõhki sõitmine. Lisaks veel see, et ei jagata meistritiitleid.
Kui pisik külge hakkab ja tahaks ikka kiirmini, kõrgemale ja kaugemale, siis hakatakse nii kui nii tsiklit modima ja voilaa mingi hetk on aeg minna edasi EM klassi.
Kõige lihtsam oleks proovida mõnel võistlusel (kui korraldaja on nõus) bracket klassi. Siis on asi selgem ja osalejatel mingid vahetud muljed ja kogemused ka olemas. Ehk oleks siis tsiklite dragi arendamise kohapealt lihtsam otsutada, mis on õigem - bracket või kubatuuri jms. piiranguga stockklass.
Stock klassi puuduseks näen igasuguste piiramgute kehtestamist ja nende piirangute täimise kontrollimist (ilmselt oleks vaja siis kedagi tehnilist tegema, kes jagaks tsiklitest rohkem).
Pekske siis nüüd mind ja arutage, mis minu kui enamus aega autodragiga tegelnud kodaniku mõtetes viga või valesti on.
Ahjaa... senine kogemus ütleb, et kõiki rahuldavaid otsuseid ei ole
olemas - nii või teisiti keegi võidab, keegi kaotab.
Parimat soovides,
Kalju
-
Teema algataja
Arvamused, kommentaarid?
Et kisute mootori lahti ja mõõdate kubatuuri, nukkvõlli nurgad jne ?
Aga kui keegi ei taha kap.remonti tehes originaalkolbe ja paneb mingid wiseco kolvid ? Kui keegi paneb teise cdi peale ?
Või ajab 50 kuupi jämedamaks ?
Kuidas te kontrollite seda ? Iga kord kisute lahti või ?
-
Teema algataja
Bracket ongi eelkõige sõitjatele ja loodetavasti saab sellest kuradike, kes kisub mehi arenema ja lõpuks osalema EM klassidesse;) Ja vaatemängu on bracketis ka, kas kiirem ikka jõuab aeglasemale järgi ja kas ta kogemata enda aega lõhki ei sõida! Pluss see, et on üsna närvesööv istuda stardis ja vaadata aeglasema selga kaugenemas........Suzumen kirjutas:Kõigepealt suured tänud Sulle, et viitsisid oma aega raisata ja kirjutada.
Keegi Sind selle eest ma loodan peksma küll ei hakka, ja kui siis ära pane tähele.
Tegelikult ongi kaks võimalust. Ehk siis stock klass või siis bracket. Mõlemal omad miinused ja plussid. Bracket klassi põhi miinus, et suhteliselt raske vaatajale aru saada.
Selleks tulebki paika saada ajavahe (sooviks esialgu ühe bracket klassi teha). Nagu eelpool öeldud, üritame siis Raadil proovida bracketit. Loodame homseks kõik asjad jonksu ajada ja võistlusjuhendi välja kuulutada.Ka ei saa panna erinevaid stock rattaid kokku, kuna ajavahed läheksid liiga suureks (tonnine baik versus mõni USA pill).
-
Teema algataja
Oleks huvitav lugeda, et siis mida tohib täpselt teha sikkli juures ja mida ei tohi.Aga huvitav oleks küll proovida seda bracketi värki...ehk tuleb siis ka rohkem osavõtjaid.Siin foorumis olen lugenud kus paljud on öelnud, et kuna neil stock ratas siis ei ole mõtet.Kuigi jah Tallinnas oli üks yamaha piloot enda - ja sikkli võimeid proovimas.Bracketiga see ju enam ei mängi rolli kellel on pikem...Ja suzuman-iga olen ka selles osas nõus, et võiks ikka jääda ka vabaklass, et oleks ikka võimalik ka sikkleid edasi arendada kuna erinevaid modifikatsioone on ikka meeletult.Kui palju neist kasu on seda näitab aeg.
-
Teema algataja
Selle vahega võib teha kokkuleppel sellise kurbmängu, et otsustame kohapeal, vastavalt sõidetud tulemustele, millise vahe eliminaatorites lubame (Tean, tean, ebaõiglane mõne kiirema/aeglasema suhtes, aga ilma proovimata ei saa ja mina ei tea tsiklite võimetest suurt midagi). Lisaks on kohtunikel õigus eemaldada ohtlik võistleja võistlustelt (eeldame, et enamusel on mõistus peas ja teavad mis on ohtlik nii endale, kui teistele ja uurivad EM klasside sõitjate käest kuda saab kiiremini edasi, kas ainult tagarattal sõites või miks nad pikad kiiged on ehitanudSuzumen kirjutas:Kui üks klass, kus kõik võiksid osaleda, siis peaks vist aeg algama mitte vähemast kui 11 sek. Ehk siis 11kuni 14 sek. Põhjendus: minu parim aeg Hayabusaga oli kunagi 10,2 sek. Ja Hayabusa on pikem kui teised rattad. Tänu sellele ka lihtsam kiirendada. Lisaks, kui aeg algab alates 11 sek siis peaks olema turvalisem. Jääb lootus, et näidata kui kõva mees ta on keegi ei keera siis stardis ratast selja peale.
Alati on võimalik petta. Ka ukse lukk, mida sa keerad on lahti muugitav. Kuid see ei tähenda, et sa jätaksid ukse lukku panemata. Minu mõte oli, et kontrollitakse sisselaset (poleks nitrot ega muud), vastavust tehase poolt loodule ja elektrooniliste abivahendite puudumist.[/quote]
Okei, et see laste ja kataloogituuning jääb ära ja stock klassi tulevased staarid on siis mootoriehitajad, kubatuuriga petjad või lihtsalt heade finantsvõimalustega härrased ?
Härra Suzumees sa oled kas liiga sinisilmne või siis lihtsalt tehnikaspordiga natuke vähe tuttav.
-
Teema algataja
Mida teha tohib, siis seda saab lugeda bhra lehelt, sest esialgu kehtivad need reeglid. Kõikides muudatustest anname teada. Bracket (või siis "stock"klass) tuleb (see tulek on soovijate/mitte soovijate otsutada) lisaks EM klassidele, neid ei lõpeta keegi ära - ikka peab jääma võimalus edasi areneda.prrrrr kirjutas:Tere
Oleks huvitav lugeda, et siis mida tohib täpselt teha sikkli juures ja mida ei tohi.Aga huvitav oleks küll proovida seda bracketi värki...ehk tuleb siis ka rohkem osavõtjaid.Siin foorumis olen lugenud kus paljud on öelnud, et kuna neil stock ratas siis ei ole mõtet.Kuigi jah Tallinnas oli üks yamaha piloot enda - ja sikkli võimeid proovimas.Bracketiga see ju enam ei mängi rolli kellel on pikem...Ja suzuman-iga olen ka selles osas nõus, et võiks ikka jääda ka vabaklass, et oleks ikka võimalik ka sikkleid edasi arendada kuna erinevaid modifikatsioone on ikka meeletult.Kui palju neist kasu on seda näitab aeg.
Ka bracketis ei piirata suurt midagi - kõigest aega, kui kiiresti tohib sõita
-
Teema algataja
Siis on norm, me juba arvasime, et see on mahavisatud raha ja ei saagi teada milleks on tsikkel võimeline.Ega siis midagi kõikidele korraldajatele ja sõitjatele edu kaasaarvatud siis ka uutele tulijatele.Ajamõõtja kirjutas:Mida teha tohib, siis seda saab lugeda bhra lehelt, sest esialgu kehtivad need reeglid. Kõikides muudatustest anname teada. Bracket (või siis "stock"klass) tuleb (see tulek on soovijate/mitte soovijate otsutada) lisaks EM klassidele, neid ei lõpeta keegi ära - ikka peab jääma võimalus edasi areneda.
Ka bracketis ei piirata suurt midagi - kõigest aega, kui kiiresti tohib sõita
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Kellel ei oleks väljalase ära vahetud...filter....aju.... Mõned ju ostavad sellisena tsikli juba. Ehk teeks nii ,et stock klass on tsikkel millel ei ole :
nitrot
kiigepikendust (ehk siis originaalne telgede vahe)
quick shifterit (ehk siis vidin mis laseb vahetada käike ilma sidurita ja katkestab süüte murd sekundiks)
Elektroonilist või õhuga töötavad käiguvahetust
Nu ja miskit veel mis meelde ei tule....
Seega kui sellised stock tsiklid lastakse rajale eraldi klassina ->650 ja 650->
Siis peaks ju ideeliselt isegi rohkem võistlejaid tekkima.
Ja teine asi mis võiks olla...,et ei nõuta litsentsi bracket klassis....ainult osalus tasu ja kõik.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Jutt käib bracket klassist hetkel. Seal tegelikult piirangud ei loe. Sa võid sõita 10.1 aega, aga pähe võid saada ka 12.9 sõitva tsikli käest.
Kui tegemist on kiigepikenduste ja muude vidinatega, siis tõenäoliselt sõidetakse alla 10 sekundi aeg ja sellega ei kvalifitseeruta bracket klassi.
Ajasõidud ongi eelsõidud kus saad oma masina kiirust proovile panna ja näha mis aegu sa oled võimeline sõitma. Kui algavad nö. finaalid ehk eliminaatori sõidud, siis küsitakse sinu käest aega mida sa lähed sõitma ja kui sa öeldud ajast kiiremini sõidad, oled kaotanud.
Trikk ongi võimalikult täpselt oma etteöeldud aega sõita, sest võistlejad stardivad oma etteöeldud aegade vahega, seega täpsemalt sõitja ületab lõpujoone esimesena.
Lihtsalt mõtlen, et oma Z750ga ei ole 1000ccm tsikli vastu suht midagi teha, kuid 600ccm superbike pakuks vägagi pinget, sest tean ise öelda, et CBR 600ga võrreldes ei ole siiani aru saanud, kumb ikkagi kiirem on.
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
Teema algataja
Seda tuleb mõista nii, et lepitakse kokku alumine (hetkel 10 sek.) ja ülemine (hetkel 13 sek.) piir, mille vahele peab ära mahtuma.RoTt kirjutas:Nagu ma aru siis saan oleks bracket klassis enne mingid eelsõidud mille aja järgi pannakse paika kui palju hiljem sa stardid oma kaasvõistlejast kõrvalrajal. Ja siis võistlusel ei tohi oma eelsõidus sõidetud aega ületada? Või kuidas aru saada sellest, et piiratakse ainult aega kui kiiresti tohib sõita?
Kvalifikatsiooni põhjal võistleja ise ütleb aja (ntx 10.57 sek.) sellesse ajavahemikku (10-13 sek.), mida ta sõidab ning sellest kiiremini sõites (ntx. öeldud 10.570 asemel sõidab 10.569) kukub välja. Seda enda öeldud aega võib eliminaatorites iga sõidu eel muuta.
Ei tehta selliseid klasse!!! Tehakse bracket kus saab sõita ükskõik missuguse kubatuuri ja võimsusega ratas. Loe eelnevaid postitusi kah enne kui midagi kirjutama hakkad...Karupoiss kirjutas:Aga miks tehakse just kuni 650 ccm ja 650+ ccm?
Lihtsalt mõtlen, et oma Z750ga ei ole 1000ccm tsikli vastu suht midagi teha, kuid 600ccm superbike pakuks vägagi pinget, sest tean ise öelda, et CBR 600ga võrreldes ei ole siiani aru saanud, kumb ikkagi kiirem on.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Avaldan ka siis nats arvamust.Suzumen kirjutas:Kui üks klass, kus kõik võiksid osaleda, siis peaks vist aeg algama mitte vähemast kui 11 sek. Ehk siis 11kuni 14 sek. Põhjendus: minu parim aeg Hayabusaga oli kunagi 10,2 sek. Ja Hayabusa on pikem kui teised rattad. Tänu sellele ka lihtsam kiirendada. Lisaks, kui aeg algab alates 11 sek siis peaks olema turvalisem. Jääb lootus, et näidata kui kõva mees ta on keegi ei keera siis stardis ratast selja peale.Ajamõõtja kirjutas:Selleks tulebki paika saada ajavahe (sooviks esialgu ühe bracket klassi teha). Nagu eelpool öeldud, üritame siis Raadil proovida bracketit. Loodame homseks kõik asjad jonksu ajada ja võistlusjuhendi välja kuulutada.
Iseenesest oleks tore küll, kui oma tänavakonditsioonis rattaga saaks võistelda nii, et oleks sees ka võistlusmoment ja arvan , et kui uus (uued) klass seda pakub, siis ehk tulen isegi põristama. Aga see 11 seki jutt on nats jama, kuna minu rattal on kindlasti potensiaali alla 11 seki sõita. Ja kui ma pean gaasi keset rada maha keerama, siis jääb nagu võistlus minu jaoks ära, kuna tegu on ikkagi kiirendusega ja tahaks nagu võtta pillist viimast. Kindlasti peaks olema mingi ajapiirag, 10 sekki on ikka reaalsem. Ja turvaliseuse kohapealt niipalju, et kui sõitja on ikka lammas, siis keerab või pidurdab ta end hoolimata ajapiirangutest selili.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kuskohast on juttu 11-st sekundist. Konkreetselt on ju kirjas, et 10-13 sekundit on vahemik.HRQ kirjutas:Aga see 11 seki jutt on nats jama, kuna minu rattal on kindlasti potensiaali alla 11 seki sõita.
TEHKE OMALE NÜÜD LÕPLIKULT SELGEKS
Tartu kiirendusvõistluse korraldaja andis oma nõusoleku sellise klassi tegemiseks 17. juunil 2006 aastal.
Tuleb 1(loe ainult üks klass) mille nimeks on BRACKET ja seal on võimalus ka 500cc rattal ära teha 1400cc rattale.
Tuleb ajavahemik 10-13 sekundit. Väga ebatõenäoline, et tänavu keegi sõidab alla 10 sekundi kuid kui see juhtub, siis võistluse käigus võib selle aja ka väiksemaks muuta.
Nagu juba öeldud, siis esmalt tuleb seda klassi katsetada. Peale esimest võistlust on näha, mis tegelikult juhtub. Hetkel ei ole reeglid kivisse raiutud ja peale esimest(või ka teist) võistlust on konkreetselt näha, mida tuleks muuta.
Kõige olulisem on aga see:
ABSOLUUTSELT IGAL RATTAL ON VÕIMALIK VÕITA KUI SÕIDAB 10-13 SEKUNDI AJAVAHEMIKKU!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
Teema algataja
Dialin-ide vahe 10-13 sek. mööndusega, et vajadusel ja võislejate koosolekul heakskiitva mõmina saamisel võib seda vahet võistluse käigus muuta. Tehnilised on samad, mis EM arvestuse klassides, väljaarvatud õlikorkide ja -filtri stoperdamise nõudest loobumine (ainult sellel võistlusel). Muud bracketi reeglid samad, mis BHRA kodulehel.
Kui midagi on arusaamatut, siis küsige!
Kalju
Piisavalt olen eelnevaid postitusi lugenud ja "tehakse" all ei mõtle ma mitte seda, et luuakse klass, vaid ma räägin Stock klassist. Küsimus tekkis selle kohta, et miks jagatakse just ->650 ja 650->.Nigga kirjutas:Ei tehta selliseid klasse!!! Tehakse bracket kus saab sõita ükskõik missuguse kubatuuri ja võimsusega ratas. Loe eelnevaid postitusi kah enne kui midagi kirjutama hakkad...Karupoiss kirjutas:Aga miks tehakse just kuni 650 ccm ja 650+ ccm?
Lihtsalt mõtlen, et oma Z750ga ei ole 1000ccm tsikli vastu suht midagi teha, kuid 600ccm superbike pakuks vägagi pinget, sest tean ise öelda, et CBR 600ga võrreldes ei ole siiani aru saanud, kumb ikkagi kiirem on.
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
ning mis on stardimaks.
sorry kui sellest eespool on juttu olnud, ei viitsi enam läbi lugeda kogu juttu.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.