1. leht 1-st
küsimused Africa Twini omanikele!
Postitatud: 15 Juun 2006, 21:34
Postitas Raigo
Tere!
Esiteks võite õnne soovida,kuna nüüd vurab Eestit teedel üks twin rohkem

Kuid ratta kasutamisega tekkisid paar küsimust.
Nimelt on rattal suunatulede tööle hakkamine liiga aeglane.Lülitan nuppu ja umbes 2. sekundi pärast hakkavad nad alles plinkima.
Kas keegi suudaks anda mingit infot tripmeetri kella-aja muutmise kohta ?
Kas pildil on tegemist bensiinipumbaga ?
http://www.asfalt.pri.ee/africatwin/slides/PIC02931.JPG
http://www.asfalt.pri.ee/africatwin/slides/PIC02929.JPG
Kuidas tagumise amordi sättimine käib ning mis omadustega hetkel pepu on ,kui vedru on nii sätitud ja mis ulatuse ja mis moodi teda veel sättida saab.
http://www.asfalt.pri.ee/africatwin/slides/PIC02932.JPG
PS!! Üks asi ajab vihale! Nimelt kütuse indikaatorit pole

Postitatud: 15 Juun 2006, 22:10
Postitas Dillinger
Kongrädjuleisäns!
(Raigo endise ratta omanik)
PS muide, mul on kütusenäidik... aga tripinuppu pole see eest....
Muus osas aidata ei oska
Postitatud: 15 Juun 2006, 23:09
Postitas kõrtsmikumolu
Õnne uue pereliikme puhul!
Suunakat ei oska kommenteerida, kellal hoia time ja adjust nuppe korraga all nats aega, edasi saad juba ise aru. Ja pildil on jah see kurikuulus bensupump. Minu rattal on tagumise amordi reg.mutter umbes poole vindi peal ja kannatab sõita küll.
Mind ajab ka üks asi vihale, krt üldse pole aega sõita

Re: küsimused Africa Twini omanikele!
Postitatud: 15 Juun 2006, 23:37
Postitas Cowboy
Raigo kirjutas:Esiteks võite õnne soovida,kuna nüüd vurab Eestit teedel üks twin rohkem..
Nimelt on rattal suunatulede tööle hakkamine liiga aeglane.
Lülitan nuppu ja umbes 2. sekundi pärast hakkavad nad alles plinkima.
K6igepealt, Africa Twini omanikule palju turvalisi kilomeetreid.
Saan vist 6ieti aru et see on kasutatud ratas, siis kus see ratas ennem s6itis?
Vahet muidugi pole, kui meie kandis, siis vaata kas suuna pirnide v6imsus W wattides on ikka see mis manual ette naeb.
Ja et ei ole valesid pirne sisse topitud!! Juhtub vahest, et pannakse kogematta veoauto 24V v6i muid pirne sisse.
OK, kui muud ei aita, ehk saad kellegagi korra ara vahetada suunarelee, siis saad kohe aru kas relee on mada ja idanenud.
Relee massijuhe?? K6ik keerulised vead on ju tegelikult lihtsad kui vaid ules leiaks.
Head veeremist.
ps. Ei soovita laane tehnikas kasutada VENE pirne!! Eriti suundades. See on ammu labi proovitud asi teepeal.
Tegelikud v6imsused on erinevad kuna on kasutatud hoopis teisi materjale h66gniitide valmistamisel. See v6ibki olla 2sek peap6hjus.
Postitatud: 16 Juun 2006, 01:46
Postitas sokk
Whoa! Mehetemp, Raigo!
Selle amordi eelpingsus paistab olevat päris lõppu keeratud (ja see on ka imelik, et ta sul ratta küljes kuidagi horisontaalasendis on

), aga kui ta oma tööd teeb ja peale istudes vajub u. 1/3 jagu täiesti kompressimata olekuga võrreldes, siis peaks justkui ok olema. Kas A-mudelil seda lisaregulli õhureservuaari ei ole kust jäigemaks/pehmemaks keerata saab? Vasakul küljel u. tagapiduri peasilindri kohal?
Mul on olemas orig.(!) kasutaja manuaal. Ehk siis see väike raamatuke, mis poest ostjale pilliga kaasa antakse ja kus üldised speksid-värgid kirjas on. Seal on tripmeetri suguelu päris selgelt lahti kirjutatud. Ma pean ise ka ikka mingi paari kuu tagant seda raamatut sirvima kui aku juhtub maas käima. Meelde jätta ju ei oska, raisk...
Noja mis sest bentsunäidikust!? Niikuinii on need näidud tsiklitel suhtkoht abstraktsed ja alati jälgid igaks juhuks ju odomeetrit ka, onju? Sul on reservasendiga kraan ja tripmeeter, millega saab mõõta kolme sõltumatut teepikkust. (Pluss veel tavaline odomeeter.) Minumeelest no probleemo, harju ära!
terv, sokk
ps: Mis kell on uue ratta presentatsioon Annimatsil?

Postitatud: 16 Juun 2006, 02:03
Postitas Primo
Õnne Raigo

...
Millal metsa lähme?
Postitatud: 16 Juun 2006, 07:09
Postitas Raigo
To sokk,no umbes 6 stardime rakverest
To Primo, metsa hetkel väga ei kisu.Tahaks niisama rattaga sõita ja harjuda.
Postitatud: 16 Juun 2006, 16:04
Postitas tedre
pole just teemakohane küsimus Rakvere meestele aga kus metsas ka käite ja millal.
tuleks vahel seltsi
Postitatud: 16 Juun 2006, 21:15
Postitas 2wheels
Kas siinviibijad sellega on kursis et tripmeetri saab väikse vaevaga panna ka kiirust lugema? Kusjuures täpselt mitte nagu mehhaaniline. Ise teist spidokat ei kasutanudki kuna trip kogu aega silma all.
Ja bensunäidikust ma küll puudust ei tundnud, trip tanklas nulli ja pilt selge millal reservi peale kipub. (Ma tegin küll pikki otsi ja panin paagi alati täis.)
BTW Kui sul raudu külgedel pole siis osta. Parim investeering.