1. leht 2-st

Kõvem kui Hayabusa?

Postitatud: 13 Juul 2006, 18:33
Postitas allesalgaja
Mis te arvate kas see zx-14 on kõvem kui hayabusa? :) http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... 4_2006.php

Postitatud: 13 Juul 2006, 18:38
Postitas piiks
Kindlasti on kõvem. Seal on kasutatud oluliselt kõvemat metalli osade tegemisel ja ka gondel on puhtast terasest vs hayabusa plastik. :twisted: :twisted: :twisted:

Postitatud: 13 Juul 2006, 18:40
Postitas allesalgaja
ma mõtlesin just võimsust, kiirust ja sellist värki

Postitatud: 13 Juul 2006, 18:42
Postitas sander

Postitatud: 13 Juul 2006, 18:44
Postitas piiks
allesalgaja kirjutas:
ma mõtlesin just võimsust, kiirust ja sellist värki
kiirus on ka õvem ja see muu värk. ja omanikud on ka raudselt kõvemad kui hayabusa omanikud.

Postitatud: 14 Juul 2006, 00:33
Postitas gangsta
ja omanikul on ka kõvem ja suurem kui hayabusa omanikel.

Postitatud: 14 Juul 2006, 11:04
Postitas Laisaar
gangsta kirjutas:
ja omanikul on ka kõvem ja suurem kui hayabusa omanikel.

vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:




edu

motopaks

Postitatud: 14 Juul 2006, 11:38
Postitas piloot
... ja ega see pikendamine polegi, eriti nii kõva puhul, oluline... :nono: mõlemal nagunii juba põlvini ära veninud... :lol:

Postitatud: 14 Juul 2006, 14:28
Postitas korke
vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa :wink:
Suzumen kirjutas:
Motopaks kirjutas:
vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:
edu
motopaks
Siin külanaised rääkisid, et sindki nähtud Hayabusa roolis. Kas saab mingeid paraleele tõmmata :?: :lol: :lol:

Postitatud: 14 Juul 2006, 14:45
Postitas Salvo Kelk
korke kirjutas:
vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa :wink:
ja herr korke pikkuse ja kõvaduse juures muutuvad kõik tsiklid jalgevahel hayabusadeks.
:lol:

Postitatud: 14 Juul 2006, 16:21
Postitas Märkö
mingi (togi) teema on täiega jälle :D

Postitatud: 14 Juul 2006, 16:41
Postitas korke
Just nii...isegi rollerid :lol:
Salvo Kelk kirjutas:
korke kirjutas:
vot vot...motopaks oli oma pikkuse ja kõvedause pärast mures ning ronis hayabusa otsa :wink:
ja herr korke pikkuse ja kõvaduse juures muutuvad kõik tsiklid jalgevahel hayabusadeks.
:lol:

Postitatud: 14 Juul 2006, 17:06
Postitas Laisaar
Suzumen kirjutas:
Motopaks kirjutas:
vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:
edu
motopaks
Siin külanaised rääkisid, et sindki nähtud Hayabusa roolis. Kas saab mingeid paraleele tõmmata :?: :lol: :lol:

no talset tuleb hoida :twisted:


motopaks

Postitatud: 15 Juul 2006, 13:30
Postitas gangsta
Motopaks kirjutas:
gangsta kirjutas:
ja omanikul on ka kõvem ja suurem kui hayabusa omanikel.

vastuväide :wink: :D tegelt on ikka hayabusa mehel kõvem :twisted:



AGa väiksem? :lol: :twisted:

Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.

Postitatud: 15 Juul 2006, 14:10
Postitas bash
Ennemgi siin foorumis ju öeldud, et kõige parem on pikk ja natukene lõdva - siis käib lõpus ära ja pöörab otsa ringi ja tuleb tagasi kah veel 8)

Postitatud: 15 Juul 2006, 14:26
Postitas gangsta
aga sellised on vaid riga vendadel.

Postitatud: 16 Juul 2006, 01:07
Postitas mihkel99
gangsta kirjutas:
Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.


The Hayabusa’s top speed as measured by the Guiness Book of Records is 317 km/h. But Kawasaki’s just announced ZX14 company flagship boasts 1400cc, much slipperier aerodynamics and the most horsepower and highest top speed of any production motorcycle EVER!

:wink:

Postitatud: 16 Juul 2006, 01:26
Postitas stonefree
mihkel99 kirjutas:
gangsta kirjutas:
Aga nüüd teemasse. Hayabusa on kõvem masin ikka. PEaga vastu masinat jooksed saad ikka haiget küll.


The Hayabusa’s top speed as measured by the Guiness Book of Records is 317 km/h. But Kawasaki’s just announced ZX14 company flagship boasts 1400cc, much slipperier aerodynamics and the most horsepower and highest top speed of any production motorcycle EVER!

:wink:
Et see 317k/h tähendab kiirust stockis? :roll: Isegi kui sellised baigid võtta, siis Y2k peaks ikkagi umbes 400km/h välja minema. Ja turbo Hayabusa >= 500hp ja nii 450km/h.

Postitatud: 16 Juul 2006, 01:31
Postitas InterFace
stonefree - kui nüüd natukene loogiliselt mõelda siis see on mõeldud ääääs kiireim seeriatootmises olev ratas. Y2k ja turbo-busa ei ole seeriatoomises olevad tänavarattad.

Postitatud: 16 Juul 2006, 10:30
Postitas bash
Minu teada Y2K isegi on... Aint, et seda toodetakse tellimuse peale lihtsalt.

Postitatud: 16 Juul 2006, 11:25
Postitas Karupoiss
bash kirjutas:
Minu teada Y2K isegi on... Aint, et seda toodetakse tellimuse peale lihtsalt.
Kui tellimus, siis tellimus. Seeriatootmine on ikkagi tsiklite/autode või igasuguse muu pahna konveieril produtseerimine.

Postitatud: 16 Juul 2006, 14:05
Postitas Rocvamux
Y2K
As the leaders in turbine innovation, MTT has produced the ultimate in high performance machines: the MTT Turbine SUPERBIKE. The critically acclaimed SUPERBIKE is the world's first turbine powered street legal motorcycle in its class, and has been recognized by Guinness World Records as the "Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production" and the "Most Expensive Production Motorcycle". Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine, the SUPERBIKE has demonstrated over 300 hp and 425 ft/lbs of torque on the Dyno Jet 200, and has been
clocked at a record-breaking 227 mph - 445.7 kmp :roll:
Power
320 HP @52,000 rpm jõhkrad pöörded
(286 HP @ rear wheel)

Postitatud: 16 Juul 2006, 16:24
Postitas makuke
Rocvamux kirjutas:

320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.

Postitatud: 16 Juul 2006, 16:29
Postitas InterFace
makuke kirjutas:
Rocvamux kirjutas:

320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.
palun loe kasvõi eelnev post läbi enne kui midagi kirjutama hakkad.
kus on keegi rääkind sisepõlemismootorist? "Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine". Mida sellest järeldada? Y2K'l ei ole sisepõlemismootorit. Isegi sumbutit kui sellist pole. Taga turbiinist tuleb välja kuum õhuvool mille temperatuur oli vist midagi 1000 ringis kui õieti mäletan. Igatahes demonstratiivselt sulatas ta üles oma taga seisva auto plast-spoilerid. Ja lagi on tõesti 52000rpm.
Samuti miks on 445km/h utoopiline? Turbo-busa millel on 499hp omab maximumi 450km/h kanti.

Postitatud: 16 Juul 2006, 17:40
Postitas AbStra1t
nats infi mtt y2k turbine superbike kohta :D pilt

Postitatud: 16 Juul 2006, 18:49
Postitas mikk46
misjaoks selliseid tsikleid teha kui seda tippkiirust ei sõida nagunii eriti kuskil siin välja. lihtsalt tahetkase näidata et näed meie tehtud on kõige kiirem.

Postitatud: 16 Juul 2006, 19:15
Postitas kris.
mikk46 kirjutas:
misjaoks selliseid tsikleid teha kui seda tippkiirust ei sõida nagunii eriti kuskil siin välja.
Samal põhjusel, miks koer oma mune lakub - sest ta saab seda teha :wack: .

Guinessi rekordiraamatu väide Y2K kavlifitseerumises seeriatootmises olevaks sõidukiks on päris intrigeeriv ... huvitav oleks teada, mitu "seeriat" nad seda raketti ka teinud on?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 16 Juul 2006, 19:34
Postitas retro
http://www.tehnikamaailm.ee/pictures/su ... ni2005.pdf
TM artikkel veidi suurematest ratastest (ka Y2K)

Postitatud: 17 Juul 2006, 01:05
Postitas Primo
Busa sai Guinessi rekordiraamatusse aastal 2000 kui kõige kiirem seeriatootmises olev ratas maailmas.Kui Y2K on seeriatootmises olev ratas, siis ta on tehtud hiljem, kui 2000 aasta.
Teine variant on, et Y2K oli siis küll olemas, kuid ta ei omanud seeriatoodangu staatust.

böä :) ...

P.S. järjekordne kõvatamise teema muide :)

Postitatud: 17 Juul 2006, 14:41
Postitas sander
InterFace kirjutas:
makuke kirjutas:
Rocvamux kirjutas:

320 HP @52,000 rpm..
(286 HP @ rear wheel)
ei tahaks küll usukida, et 52 000 pööret tsiklil on, kuna sisepõlemismootoriga väikesed puldiautode max pöörded on 32 000. tsiklil et vaevalt on.. pigem 5200 ning see kiirus 445 on ka väga utoopiline.
palun loe kasvõi eelnev post läbi enne kui midagi kirjutama hakkad.
kus on keegi rääkind sisepõlemismootorist? "Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine". Mida sellest järeldada? Y2K'l ei ole sisepõlemismootorit. Isegi sumbutit kui sellist pole. Taga turbiinist tuleb välja kuum õhuvool mille temperatuur oli vist midagi 1000 ringis kui õieti mäletan. Igatahes demonstratiivselt sulatas ta üles oma taga seisva auto plast-spoilerid. Ja lagi on tõesti 52000rpm.
Samuti miks on 445km/h utoopiline? Turbo-busa millel on 499hp omab maximumi 450km/h kanti.
http://videos.streetfire.net/video/3F21 ... D394AD.htm
See?