1. leht 3-st

Julm avarii, seekord autodega

Postitatud: 14 Aug 2006, 00:52
Postitas stonefree
Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...

http://www.postimees.ee/140806/esileht/krimi/213077.php

Postitatud: 14 Aug 2006, 01:13
Postitas yammu
Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli :? ..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.

Postitatud: 14 Aug 2006, 01:27
Postitas madmax
yammu kirjutas:
Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli :? ..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.
et, kui raha vähe, siis sõiduoskused paremad või?

Postitatud: 14 Aug 2006, 01:27
Postitas speed fighter
pole küll auto, aga saksamaale tulles ja minnes, oli poola õnnetusi täis.
minnes. opel astra kraavis(oma 20m teeest kaugemal, katusel) tulles, fiat(no need poolakate junnid) kellegi majas diivani kõrval, nagu multikas või mis :lol: ja siis veel 2 rekat kraavis. niiet eesti pole ainuke kus hullud on :twisted: http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%202.JPG
http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%203.JPG?2

lugege LE d läbi, ja kui aru ei saa, siis veel, ja veel ja veel , niikaua kui selgeks saab.


kõike paremat, ohutut liiklemist kõigile :wink:

Postitatud: 14 Aug 2006, 08:44
Postitas spinna
http://www.motorsport.ee/?page=3&news=1276&m=1&menu=


Niikui saatuse nöök. Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes ja olles autospordis tegev ja seejuures saada tapetud ralliauto löögist.
Ma ei paneks pahaks, kui politsei hakkaks sellistes olukordades relva kasutama hoiatuseta.

Postitatud: 14 Aug 2006, 10:00
Postitas deadend
haige

kahjuks LE korrutamisest sellistele debiilikutele kasu pole, nagu see civicu juht.
järjekordne vend kes on liialt kiireid ja vihaseis vaadanud..
:evil:

Postitatud: 14 Aug 2006, 10:04
Postitas kais
Honda juhi nime võiks avalikustada :twisted:

Re: Julm avarii, seekord autodega

Postitatud: 14 Aug 2006, 10:18
Postitas PsychoDad
stonefree kirjutas:
Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...

Nüüd on aeg lugeda moraali, avaldada kaastunnet. Nõuda süüdlase hukkamist. IMHO on see täiesti mõttetu post teema algataja poolt. Mine aruta Delfis seda.

Ning lähme kihutame kõik tsiklitega, sest reeglina tsiklimees lendab üle auto katuse või kapoti, ja 200 kilone tsikkel kaalub 200ga sõites ju ikka samapalju, ning ei tekita mingeid purustusi autole...

Postitatud: 14 Aug 2006, 10:25
Postitas Movistar
yammu kirjutas:
Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli :? ..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.
Tüüpiline,kui vanematel on raha siis võsuke on lihtsalt jobu.Kinni läheb see vend nagunii selle nalja eest ja PARAS.Loodetavasti ta pärast enam rooli taha ei istu,kuna ISTUDA lihtsalt ei saa :lol: :lol:

Re: Julm avarii, seekord autodega

Postitatud: 14 Aug 2006, 11:41
Postitas stonefree
PsychoDad kirjutas:
stonefree kirjutas:
Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...

Nüüd on aeg lugeda moraali, avaldada kaastunnet. Nõuda süüdlase hukkamist. IMHO on see täiesti mõttetu post teema algataja poolt. Mine aruta Delfis seda.

Ning lähme kihutame kõik tsiklitega, sest reeglina tsiklimees lendab üle auto katuse või kapoti, ja 200 kilone tsikkel kaalub 200ga sõites ju ikka samapalju, ning ei tekita mingeid purustusi autole...
200 kg tsikkel kaalub 1500kg autost 7.5x vähem ja seda igal kiirusel, ka 200km/h :roll:
mitte et ma kihutamist õigustaks aga kui sa seda hiljuti postitatud rootslaste statistikat vaatad siis rohkem kui 90 % tsikliga surmaga lõppenud avariidest tapab tsiklimees ainult iseenda ja/või kaassõitja, vähemalt mulle jäi selline suhe meelde.

Tsiklimees ohustab kihutades esimesena iseennast, turvapuuriga ralliautoga teel kihutaja aga eelkõige teisi.

Mul on ka auto aga autoga ma ei kihuta kunagi ...

Postitatud: 14 Aug 2006, 12:26
Postitas all4uan4
njaaa.....tean kah kes roolis oli...liiga palju pappi ajab pea sassi neil noortel rullukatel..ja alati on nii, et saavad surma need kes lihtsalt juhtusid valel ajal olema vales kohas :S julm ja ebaõiglane!!!

kutt tule rakverre ja ma kütan su tagumiku mikk kuumaks!!!

Re: Julm avarii, seekord autodega

Postitatud: 14 Aug 2006, 12:40
Postitas scryth
stonefree kirjutas:
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Kõigil omakohtupooldajatel on tulevikus võimalik ilmselt ka oma sõnu tõestada. Kahjuks jääb EV-s sellise õnnetuse puhul süüdlaseks peateele ettesõitja. Paraku.
Loodetavasti ma eksin.

Postitatud: 14 Aug 2006, 12:50
Postitas Kristoferr
Honda juhi nime võiks avalikustada
Läheks Haiglasse teda "õlale patsutama"

Postitatud: 14 Aug 2006, 13:09
Postitas nitse
Õnnetu õnnetus... juhtub! Mis te sest Honda juhist nii väga materdate?! Kutil oli elu siteim päev! Kõik me oleme ka autoga 200 sõitnud, meie õnn, et mõni lugupeetud rallisõitja, kel puuduvad igasugused kogemused teiste autode kiiruste hindamiseks, meile ette pole sõitnud...

Postitatud: 14 Aug 2006, 13:16
Postitas nitse
spinna kirjutas:
Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes
Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä? :twisted:

Postitatud: 14 Aug 2006, 13:46
Postitas spinna
nitse kirjutas:
Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä? :twisted:
Ei kindlasti mitte! Aga ikkagi usun, et 90...120 kmh puhul ei oleks kogu seda jama olnud ja ettekeeramine ei oleks kah ettekeeramisena klassifitseerunud.

Postitatud: 14 Aug 2006, 13:47
Postitas paarn
nitse kirjutas:
spinna kirjutas:
Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes
Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä? :twisted:
Ei tahaks küll siia teemasse midagi kirjutada, aga inimese silm ei suuda hinnata kaugelt kõrvalt tuleva sõidkuki liikumise kiirust, seega Chryslery juht võis näha tulevat autot, aga ei osanud hinnata selle Civicu kiirust, mistõttu keeras talle ette. Kui sõiduk liigub 90 km/h (25 m/s) asemel 200 km/h (56 m/s), siis Chryslery juht võis arvata, et jõuab ületada tee, aga tegelikkusess ei jõudnud.

Sarnaseid õnnetusi on juhtunud jalgratturite ja autodega, jalgrattur ei ole samuti osanud hinnata sõiduki kiirust ja on sõitnud autojuhile teed ületades ette.

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:17
Postitas AzA
ja veel raskem on hinnata 200km/h sõitva tsikli kiirust :(
minuga oleks juhtunud sarnane avarii ca 1 kuu tagasi, tegin linnas kõrvalteelt parem pööret peateele, millel suuna vööndid olid pideva joonega eraldatud. Ikkagi õnnestus mingil sellil hakata tegema möödasõitu umbes 50km/h kulgevast liinibussist.
Mingi ime läbi ma nägin selli silmanurgast ja vajutasin pidurit rohkem instinktiivselt kui millelegi mõldes ning matsust jäi puudu paar sentimeetrit.
Kusjuures ma vaatan alati paremale enne parempööret ning vaatasin ka seekord, paremalt tuli buss ja selle kohal oli ca 500 meetrit pidevat joont kuni ristmikuni, antud auto oli tõenäoliselt bussi varjus.

Süüdi oleks jäänud mina õnnetuse tekitamises? Oleks vist jah, kuigi loogiliselt võttes põhjustas õnnetuse lihtsalt lage temapoolne eeskirjade eiramine.
Kui keegi sõidab maanteel 200km/h 90 alas, siis on mõistuse järgi misiganes õnnetuses süüdi tema ja mott, sest kõik teised liiklejad arvestavad liiklus eeskirjade järgi toimiva liiklusega, mitte mingi vennikese omaloominguga.

Mõne mehe arvates on kiirusepiirangud, liiklusmärgid ja teekatte märgistus aga vist niisama naljapärast tehtud.

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:21
Postitas 19Martinez79
Kurb lugu. Vanemad kaotasid kaks poega. Minu kaastunne.

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:30
Postitas stonefree
suure tõenäosusega oli kiirus tublisti üle 200, palju iganes see civic välja võttis. 200km/h lendas ta radarisse nagu ma aru sain.
Pilte vaadates toimus ikka paras hävitustöö, Chrysler oli pooleks ...

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:32
Postitas jussuf
 

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:40
Postitas piloot
kiirus oli 201 sel hetkel, kui politsei kiirust mõõtis ja vaevalt, et see ainukese ajukääruga (rullnoka kandmisest tekkinud) tüüp, põgenemisplaani pidades gaasipeedaali järgi lasi ja arvatavasti see kiirus näitas kindlalt kasvutendentsi veel vahetult enne õnnetust. Peateele sõitjat ise küll ei süüdistaks, vaatas vbl. vasakule - auto kaugel, pilk paremale - pole kedagi. Muide sellise kiirusega liigeldes oleks tüüp pidanud endale ikka ses suhtes aru andma ja teiseks, et füüsikaseaduste kohalt erandeid ei tehta ja neid erandeid ja mõistust raha eest ei osta.

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:46
Postitas nitse
jussuf kirjutas:
nitse kirjutas:
Kõik me oleme ka autoga 200 sõitnud, meie õnn, et mõni lugupeetud rallisõitja, kel puuduvad igasugused kogemused teiste autode kiiruste hindamiseks, meile ette pole sõitnud...
Hoia oma pudrumulk kinni ja ära tee enda baasil üldistusi. Mina ei ole sõitnud 200 km/h ja ei kavatse seda ka üldkasutatavatel teedel kunagi teha.
Tubli oled! (w)

Mina olen sõitnud ja ei julge lubada, et ma seda kunagi jälle ei tee, kui tuju tuleb...

Mis teid paneb üldse arvama, et seal Chrysleri roolis olnu vaatas korralikult vasakule ja siis paremale ja siis juhtus halb õnnetus. Võibolla olid ka nemad seal ülemeelikus tujus komekesi ja mõtlesid, et panevad ässa ja lipsavad eest läbi, ikkagi rallimees ju pundis?!?!? Ma ei tunne ühtegi õnnetuses osalenut ei otseselt, ega kaudselt, aga püüan lihtsalt selgitada, et maailmas ei ole kõik nii üheselt must ja valge, kui biker.ee padjaklubi seda alati arvab! :twisted:

Postitatud: 14 Aug 2006, 14:58
Postitas Torpedo
nitse kirjutas:
Mis teid paneb üldse arvama, et seal Chrysleri roolis olnu vaatas korralikult vasakule ja siis paremale ja siis juhtus halb õnnetus. Võibolla olid ka nemad seal ülemeelikus tujus komekesi ja mõtlesid, et panevad ässa ja lipsavad eest läbi, ikkagi rallimees ju pundis?!?!? Ma ei tunne ühtegi õnnetuses osalenut ei otseselt, ega kaudselt, aga püüan lihtsalt selgitada, et maailmas ei ole kõik nii üheselt must ja valge, kui biker.ee padjaklubi seda alati arvab! :twisted:
Siiski-siiski, Honda lubatud piiresse jääva kiiruse puhul oleks asjaosaliste ellujäämisvõimalused olnud tunduvalt suuremad. Vaevalt, et keegi peateele keerates eeldab, et kaugelt läheneva auto kiirus on 200+ km/h. Kuigi jah, statistika järgi vaadates tuleks seda karta küll.

Postitatud: 14 Aug 2006, 15:02
Postitas spinna
nitse kirjutas:
Mina olen sõitnud ja ei julge lubada, et ma seda kunagi jälle ei tee, kui tuju tuleb...
Nitse, siis tead ju isegi, et seal ettekeeramise juttu ei saagi tegelikult tõstatada. Ma olen ka 200 ja pisut sõitnud, seda küll nendel ex põllumajanduslennuväljadel, mida meie maanteedevõrgus leidub pärnu-virtsu vahel, aegviidu kandis jne. Kuivastu -kuressaare mnt. üritasin valehäire peale kole kiiresti koju kunagi jõuda. Üsna kohe sai selgeks, et sealsed olematud kurvid suudavad nähtavuse piirimaile viia ca 170kmh juures ja sealt edasi on tegu juba kohe täiesti kindlalt selle variandiga, et kurvi tagant välja lennates võib seal keegi just-just kõrvalteelt välja tulemas olla. Valisin selle variandi, et saan hädaolukorras abiks olla ainult elusa ja tervena ning suutsin ennast talitseda mõistuse piires sõitma. See ei ole tagantjäreletarkus, ma olen seda ennegi kaagutanud, et just eelkõige selle pärast ongi igasugused hüperkiirused ( sealhulgas linnaliikluses 80 ja üle) üliohtlikud et mitte keegi kurivaim ei taju adekvaatselt maanteemürsu lennukiirust ja se ei ole sugugi mitte nende viga...

see oli nii väitluse mõttes nüüd...

Aga see Nitse poolt toodud läbilipsamise variant ei ole sugugi võimatu muidugi. Nii jahtunud vihaga mõeldes.

Postitatud: 14 Aug 2006, 15:40
Postitas Rauntz
Kuid siiski- süüdi jääb seaduse silmis see, kes peateele ette sõitis. Seda, et kiirust ei osatud arvestada, ei võeta enamasti vabandusena. Arvestades autode purustusi leian, et civicu juht pole jõudnud reageeridagi, seega pidi too teine vend ikka talle suht räigelt ette keerama, ka 200 km/h hoo puhul. Pidurdust pole ju toimunudki. LOOMULIKULT ei poolda ma teedel-tänavatel sellise kiirusega rallimist, need jäägu ikka suletud ralliradadele...
Igatahes pole vahet kes on süüdi või kes mitte, kahju on noortest inimestest, kes õnnetult surma saavad liikluses...

Postitatud: 14 Aug 2006, 16:05
Postitas PsychoDad
Kuulge matemaatikud, lihtsalt naiselikust uudishimust:
Kui õnnetus juhtus 47,6. kilomeetril, ja 4 minutit varem mõõtis auto kiiruseks 201 km/h 34. kilomeetril olnud politseipatrull, siis mis see kiiruseks teeb?

Jubedalt tahaks teada.

Postitatud: 14 Aug 2006, 16:07
Postitas sverchik
no on ikka selliseid keisse ka olnud, kus just kiiruse pärast on peateel sõitja süüdi jäänud

Postitatud: 14 Aug 2006, 16:11
Postitas spinna
siis mis see kiiruseks teeb?

47,6 - 34 = 13,6 km

13,6 km / 4 min = 3,4 km/min = 204 km/h

aga mõõtmine oli 34-dal kilomeetril, seega keskmine kiirus 189 .... 220 kmh vahemikus.

EDIT: tegin "kiirusest" "keskmise kiiruse", sest AzA'l on õigus.

Postitatud: 14 Aug 2006, 16:22
Postitas AzA
Nagu avaldatud mõõtis ment honda kiiruseks 4 minutit enne matsu 200, see mis kiirus oli enne kokkupõrget jääb vast igavesti saladuseks, isegi juhul kui seal on pisikenegi kummijutt maas. Ta võis sõita vahepeal 100ga ja lõpus 260 mnega, midaiganes.
Igatahes juht reageerib ohule ca sekundiga, seega arvestades kiiruseks 200 pidi vend ohtu märkama (kui üldse märkas) alles lähemal kui 50-75m, et mitte suuta tekitada tonksugi pidurile ega keerata rooli sisuliselt mitte kuhugi.

Näib, et peateele keerata pole enam võimalik, sest iial ei tea, kelle võime sekundis meetreid mõõta on kordades kiirem kui ntx mu 2 lidrase disla võime ca 10 sekiga sajani minna.

Selliste kiiruste puhul tehakse tavaliselt pealesõidud teedele ja nimetatakse neid kiirteedeks, just sellepärast, et ei ole võimalik nii kiiresti liikuva auto kiirust hinnata ning pole võimalik arvestada enda tranduleti võimega eest ära kimada.
Oh häda ja õnnetust kui pikal sirgel juhtub veel mõni mäeke olema, ehk siis, et turvaliselt peateele keerata, peaks olema mõlemale poole vähemalt kilomeeter tühja maad, et märgates kauguses tulesid, oleks võimalik tugeva 20 sekundiga sooritada pööre ning saavutada kiirus vähemalt sada ja 200 ga kimaja suudaks enda kiirust oluliselt vähendada. Mõlemale poole sellepärast, et iial ei tea, kes teiselt poolt 200ga möödasõitu teha keevitab.

Selliseid kohti on eestis ühe käe sõrmedel võimalik üles lugeda.

Mul Vändra kandi trakatsi meestest päris kahju, peab suisa pool päeva ootama, enne kui peateele pöörata saab.