1. leht 1-st
Honda CB1100 X-11
Postitatud: 07 Juun 2004, 15:12
Postitas Kameeleon
Keegi on midagi kuulnud???
Mõni link ehk?
Paremal juhul mõni kommentaar??
Ootame
Postitatud: 07 Juun 2004, 15:17
Postitas Raitz
Bläku tehnika, naked bike.
Genekad pidid väga kergesti küljest ära tulema, kui küljeli panna...
Postitatud: 07 Juun 2004, 15:31
Postitas Freaksmart
Kas ongi selline tsikkel nagu CB1100 X-11?
Minu teada need on oma ette rattad CB1100 XX Super Blackbird ja X-11. Esimene on kondli* [Motobot: õige on "gondli*"], teine aga naked. Mootorid on vast küll samad, aga kuni 100 km/h pidi X-11 CB-le ära tegema. Lugesin
www.moto.ru pealt.
Postitatud: 07 Juun 2004, 15:35
Postitas Pikk
Postitatud: 08 Juun 2004, 00:30
Postitas CB500
Isegi uurisin infi sellise kohta mõni aeg tagasi.
Eestis pole veel vist ühtegi.
Põhimõtteliselt on ta blackbirdi tehnikaga naked bike, momenti on vist küll natuke rohkem, mistõttu tal aeglasemal kiirusel parem tõmme ja väiksem tippkiirus on. Muidugi selle rattaga on mõiste "aeglased kiirused" natuke teine vist.. Nagu bläkulgi, on tal fantastilised pidurid(Dual link system) Tippkiirus peaks vist olema kuskil 280 kmh kandis.
Väga kiidetakse spido/taho kuju/venitatud disaini, see on väikse klaasi eest ja lööb normaalsetel kiirustel tuule üle pea. Suurema hoo puhul hakkab, nagu üks omanik väga tabavalt ütles: "Honda upper body training"

Halb on see, et vasakule kukkumisel, võib kohe generaator mootori küljest eralduda, kõlab natuke uskumatuna, aga paraku nii see on, X11 on ikka üpris raske ratas tegelikult. Mobiles oli talvel mitu ratast müüa, millel genekad küljest ära oli kukutud, maksid küll teistest 2000.- euri vähem, aga osta ratas millel ka võibolla väntvõlli ots kõver on, no thanks. Kusjuures piltide järgi tundusid ülejäänud vead olema pisi/iluvead. Muidu väga vastupidav ratas, 10st omanikust 8 ei ole kogenud ühtegi tehnilist problieemi, väljaarvatud see, et tagarehv kulub liiga kiiresti ja esirehv ei taha kiirendades hästi maas seista..
Endale küll enam ei igatse, sest tegemist on kaalult ikka minu jaoks liiga raske rattaga ja oht et mingil hetkel ratas minuga, mitte mina rattaga ei sõida oleks liiga tõenäoline.
Postitatud: 08 Juun 2004, 08:58
Postitas biohazard
Igatahes väga asjalik pill

Postitatud: 10 Juun 2004, 10:49
Postitas Kameeleon
Kas keegi hinnast oskab midagi rääkida
Postitatud: 10 Juun 2004, 12:10
Postitas Primo
http://www.bikeworld.ee/bbird.shtml
See küll ei ole X-11 aga ta peaks ju sama olema (mootori poolest).järelikult orienteeruv hind peaks ka sama olema
http://www.bikeworld.ee/index.html
Vaata mootorrataste hinnakirja.Mul endal pole Acrobati nii et...
terv,
primo
Postitatud: 10 Juun 2004, 20:48
Postitas CB500
see inf kahjuks eriti ei aita, kuna nende kaudu seda soetada ei saa tõenäoliselt, sest põder (emafirma) ei tarni neid. Hind pruugituna saksas 6000.- euri.
Postitatud: 12 Juun 2004, 10:27
Postitas Kameeleon
OK! tänud teile
Postitatud: 19 Juul 2005, 23:19
Postitas CB500
Tõstan vana teemat

kes toob siis esimese X11 eestisse? Ma tahaks oma kunagist ihalusobjekti "näpuga katsuda"

Postitatud: 20 Juul 2005, 09:45
Postitas spinna
Keegi siinse foorumi kasutajatest kandis kunagi nime X-11....
Postitatud: 20 Juul 2005, 18:28
Postitas CB500
spinna kirjutas:Keegi siinse foorumi kasutajatest kandis kunagi nime X-11....
Nimedest pole mõtet kaugeleulatuvaid järeldusi teha, kehtib minugi puhul..

Vaata seda
Postitatud: 20 Juul 2005, 23:03
Postitas silversky
Postitatud: 28 Apr 2006, 23:28
Postitas Pihelgas
Biohazard sõidab tänasest X11-ga. Kui plaanid õnnestuvad siis paari nädala pärast mina kaa..
Postitatud: 28 Apr 2006, 23:41
Postitas Pikk
Pihelgas kirjutas:Biohazard sõidab tänasest X11-ga. Kui plaanid õnnestuvad siis paari nädala pärast mina kaa..
oli näha jah, kohe vaja ju vabaduse pst.-l tagarattasse ajada
pihelgas!!! Meil kõigil hea meel, et sa paranemise teel. Kroomisaatan is dead
