1. leht 1-st

APRILIA RXV 450 (twin)

Postitatud: 06 Okt 2006, 10:20
Postitas saqu
Kas kellelgi bikerlastest on selline Aprilia, millel on piirajad mahavõetud? Siis võiks kommenteerida ka kuidas on lood tegelikkuses, reklaamijutt on hea, aga tahaks kuulda ka midagi kellegi omast kogemusest. Välimus on kahtlemata ilus, kuid sadula kõrgus 996 mm :shock: on küll vist pikakoivalistele sobiv. :D Pilt

Postitatud: 06 Okt 2006, 10:51
Postitas mx77
Miks sa üldse arvad, et tal peaks piiraja peal olema??

Postitatud: 06 Okt 2006, 10:59
Postitas saqu
mx77 kirjutas:
Miks sa üldse arvad, et tal peaks piiraja peal olema??
Et registreerida saaks (EORO2 norm) on 450 mootor piiratud mingi 14 KW peale :shock: , seljuhul kehtib garantii 2a. kui piirajad maas, siis 3 kuud :D Piiratud on väljalase, segusiibri käik (pritsung) ja ka CDI ja pritseprogramm :shock:

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:24
Postitas AndrusFJR
Kõlab väga kummaliselt, ma ei kujuta ette, et sellise raju rattaga peaks 2 aastat garantii nimel piirajate ja 14kW-ga sõitma. Ilmselt läheksin peast segi. Alternatiiv on siis sõidumõnu ja 3 kuud garantiid...

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:42
Postitas mella
veel kummalisem on, et eesti maaletoojal pole kirjas ei hinda ega võimsust, millega masinat müüakse.

kirja son, et tänavakasutusse müüakse piirajatega, kuid märgitakse ainult piirajateta võimsus.

vääne on ka ilmselt riiklik saladus.

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:47
Postitas mx77
Ametlikul kodulehel ei ole ka võimsust ega väänet.
Kas eestis peab ratas ka EURO2-le vastama??

Muidu peaks hinnaguliselt 450 olema 55 hj ja 550 ca 67 hj (lugesin USA ajakirja testist, mõõdetud dynos)

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:47
Postitas Rennes
Kui mina küsisin, siis pakuti teda mulle 123 tuhandega minu teada. Ja piirajad lahkelt maha müügi hetkel.

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:51
Postitas saqu
Rennes kirjutas:
Kui mina küsisin, siis pakuti teda mulle 123 tuhandega minu teada. Ja piirajad lahkelt maha müügi hetkel.
Praegu pakkumine 115 K ja garantii jutt sama, 2a. piirajatega ja 3 k ilma.

http://www.aprilia.com/upload/modelli/o ... _00085.pdf

Broshure ka.

EURO 2 -mina ei tea, kas peab Eestis vastama, kuid pajekas ka :D
Kui sellline asi osta, siis piirajad maas ikka, ega Ülevaatusel dynopinki pole ju, ja CO-d pole ka kunagi minu rattal mõõdetud.
Summuti on tal omapärase kostruktsiooniga, üks suur pütt, kiige peal ratta raadiusega (natuke küll suurem vist), millest tulevad välja kaks toru tagaporika servast.

Üks huvitav detail, SM variandil on vedava ketiratta võll pikem, et taga laiemat ratast kasutada, et ketijooks viltu ei jääks. Ma pole kursis, kuid kas teistel SM ratastel on ka enduroga võrreldes sama teema või?

EDIT: Hea lleht teemasse süvenemiseks ja ka paar videot keda huvitab.
http://slorider.com/Aprilia/

Postitatud: 06 Okt 2006, 12:37
Postitas mella
hakkab tulema :P

hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h

väga muretu ratas just pole.

Postitatud: 06 Okt 2006, 13:12
Postitas wumwum
iste kõrgus pole hullu , sest sellel on hästi pehme amort ja ta vajub ikka mõnusalt alla poole kui peal oled ;)

Postitatud: 06 Okt 2006, 13:35
Postitas mella
Amordi läbivajumisel koos juhiga on oma reeglistik, mis minuteada on enamusel korraliku amordiga enduromootoratastel samasse suurusjärku.

Postitatud: 06 Okt 2006, 13:50
Postitas tsiklonaut
mella kirjutas:
hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h
See on hind, mis tuleb maksta ülekompaktifitseeritud V-Twinni eest. :)

Cross Country seerias kah vist saeti seda pilli, Lars Nonn peal, see aasta mõned sõidud (s.o. 2h per kestvussõit), kuuldus küll, et mootori absoluutne kap. remont peale igat sõitu eranditult.

Enduuroratta kaal on endiselt riiklik saladus.

Postitatud: 06 Okt 2006, 14:50
Postitas mella
eesti lehel oli minu mäletamist mööda 118kg.

Postitatud: 06 Okt 2006, 14:55
Postitas mx77
Tegelikult sellised hooldevälbad on täiesti normaalsed sellise forsseeringuga rataste juures ja korraliku, st. otstarbekohase kasutamisega :)

Näiteid mõningatelt muudelt markidelt: KTM RFS - 15h, kolvi kontroll 90h;
Honda - 5h, kolvivahetus 15 h (sic!)

Postitatud: 06 Okt 2006, 14:57
Postitas spinna
mella kirjutas:
hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h

väga muretu ratas just pole.
Seleta rumalale terminit hobikasutus. Ega see hooldusvälp ometigi selles nn tänavaksutuses ja 14kW piiratuna ei kehti?

Postitatud: 06 Okt 2006, 15:12
Postitas saqu
mella kirjutas:
eesti lehel oli minu mäletamist mööda 118kg.
Saksa lehel oli datasheet'is sellised andmed:

Gewicht*: 126 kg
Tankinhalt: 7,5 Liter +/- 0,5 Liter
* Leergewicht = Krad fahrfertig, vollgetankt, 100 % gefüllte Systeme für andere Flüssigkeiten

Ma saan aru, et kõik süsteemid vedelikku täis ja ka tangitud?

Link: http://www.goos-funbikes.de/pdfs/76.pdf ... 0450%20%22

Postitatud: 06 Okt 2006, 16:14
Postitas mella
spinna kirjutas:
mella kirjutas:
hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h

väga muretu ratas just pole.
Seleta rumalale terminit hobikasutus. Ega see hooldusvälp ometigi selles nn tänavaksutuses ja 14kW piiratuna ei kehti?
Tundub, et kehtib. Sest võistluskasutuses on hooldevälp veel lühem.
Samas öeldi ka, et piirajaga masinaga pole nagu eriti midagi teha ;) Niiet seda lootust ei maksa hellitada, et ostan masina ja lendab 14kw-ga nagu rakett või ostan piirajatega ja keeran piirajad maha ning hooldust teen 14kw järgi :P


Küll ilus ratas ag aneid andmeid vaadates ma küll ei leia põhjust kolmetähelise margi pealt ringi kolida.
Ka on selle masina puhul teadmata tema kukkumisvastupidavus. Igasugu lingid, heeblid, lenksutoru jne.