1. leht 1-st

Cz500 probleem

Postitatud: 25 Juun 2004, 12:57
Postitas Sander870
Probleem on siis järgmine: ei taha yldse kurjaks minna tuurid kogunevad nii vaikselt nagu minskil ja jõudu ka ple :( mida teha kontrollida vahetada

Postitatud: 06 Juul 2004, 16:49
Postitas arts
kas bensu saab ikka korralikult peale võibolla vähe palju kontrolli küünla värvust mis süüde sul on?kas on ka cz pilte sul ?? 8) 8)

Re: Cz500 probleem

Postitatud: 06 Juul 2004, 16:55
Postitas eintz
Sander870 kirjutas:
Probleem on siis järgmine: ei taha yldse kurjaks minna tuurid kogunevad nii vaikselt nagu minskil ja jõudu ka ple :( mida teha kontrollida vahetada
vot oli mul JAWAga kunagi sama asi, puhastasin karbussi seest ja väljast, ei midagi, lõpuks vahetasin ära ja asi hakkas kohe ilusti tööle...

Postitatud: 06 Juul 2004, 17:55
Postitas Karks
CZ suht imelik riistapuu - kui rull kiirelt põhja keerata kipub "täis" tõmbama. Võimalik, et rõngad/kolb/silinder oma aja juba ära elanud ja düüs karbussis liiga suureks puuritud. Kui pill pöördesse ei lähe tuleks pütt maha keerata ja vaadata kui kulunud jupid on. Kui on "motoplat" süüde asjale juurde poogitud siis peaks raamlaagreid ka kontrollima, sest kui seal pisike loks sees on, siis pööretel kipub otsi andma. Karbussi tasub ka uurida, võimalik, et düüs mõne sellise tegelase järgi pandud, kes stardis siibrid valla keerab ning finishis alles maha rahuneb ja kui eelpoolmainitud osad kulund on, siis ongi jama käes - ujub üle.

Postitatud: 11 Juul 2004, 23:42
Postitas Sander870
:D sain liikuma nyyd selle aga pilte veel ei ole nyyd kiskusin kõik lahti ja läheb värvimiseks eks mingi nädalapärast ikka pilte näeb :lol:

Postitatud: 12 Juul 2004, 09:23
Postitas Rennes
Äkki avaldad siis järgnevatele põlvedele ka, mis viga oli ja mis sa selle parandamiseks ette võtsid? Foorum kaotab oma mõtte kui siin on 1000 posti teemal, probleem oli sain korda. Seleta nüüd ikka ilusti ära, teised saavad ka targemaks :D

Postitatud: 14 Juul 2004, 23:56
Postitas Sander870
esimene probleem oli see et summuti ei olnud korralikult küljes ja seega ei tekind õiget tagasilööki mis omakorda kaotas ära äkiluse ja jõu :cry: aga samas oli ka viga sädemes kuna säde polnud piisavalt tugev et põletada bensiini hetkeliselt :P see pärast ta ei tahtnudgi nii pöördesse minna
njah see mis ma siin kokku kirjutasin on küll üks segapuder :? :?

Postitatud: 31 Aug 2004, 14:26
Postitas Cman
Mis tähendab, et ei olnud korralikult küljes, kas seda, kui sumpa ja silindri vahelt sellist musta solki läbi tuleb, nii et silinder eest must päris, saab ka tuua selle katekooria alla, et polnud korralikult küljes ning kas see võib tagasilööki mõjutada. Tegu siis cz 125-ga