1. leht 1-st

Sooviks teadjamate arvamusi YZF600 R Thundercati kohta.98a.

Postitatud: 26 Okt 2006, 21:52
Postitas lysty
Rattaid olnud eelnevalt kolm.DR650;TDM850 ja Bandit600-ne.
See viimane andis tõuke sõita mõni hooaeg bike-ga.
Bandit iseenesest tore ratas aga nagu väiksevõitu mulle ja nagu nõrk.
Huvitaks siis kõik positiivne ja negatiivne.Kas on põhjust loota et temake on rohkem ratas kui Bandit?Välimuselt,kw-lt justkui oleks :) Otsingust ei leidnud küll midagi endajaoks.Kuna sõbral just 98a Thundercat üle siis saaks eduliselt omandada.Proovida ei saa kuna ratas juba talvekorteris sisse määritult.
Edu siis kõigile!

Postitatud: 26 Okt 2006, 22:27
Postitas loonik
Ratas nagu ratas ikka.
Aga 99 aasta mudel on juba R6, mis oluliselt võimsam ning kergem. Kui praegu kavatsed osta, siis peaks nii Eestist kui ka Saksast suht soodsalt sellise riista leidma.

:D

Postitatud: 26 Okt 2006, 22:35
Postitas Whitebalance
Thundercatid on väga hea mootoriga !! Välimus minuarust ka suht hea ja banditist on tal palju parem minek.. Eks see ole maitse asi, kas naked või gondel !!

Postitatud: 26 Okt 2006, 22:35
Postitas lysty
Ratas ju täiesti olemas ja hind sama nagu Saksast tuues!
Ootaks võrdlusi ja kogemusi,ning ka kriitikat! Juhitavus asfaldil-kruusal,vääne,jne.

Postitatud: 26 Okt 2006, 22:53
Postitas bash
Korra olen sõita saanud 98 a. thunderiga. Esimene asi mis kohe tunda oli, et jõud tuleb hästi sujuvalt pöörete kasvades. Hästi kerge pöörata. Head pidurid (thunderace`i omad ja vist vanematel R6 tel on ka). Ja baigi kohta hämmastavalt mugav ja mõõdukalt pehme sõit.

1 värk mis häirib/vajab harjumist - 1. käigult 2. le lülitumine on neil kahtlane ja neutralile võid kiirendadest tihti sattuda.

Postitatud: 26 Okt 2006, 23:43
Postitas pacaan
sõita on MUGAV. tegu siiski minu arust pigem sport-touringu klassi rattaga, vaatamata R märgistusele mudelinimes, kui "päris" baigiga. Seda just sõiduasendist lähtuvalt, üsna püstine siiski ja küllalt kõrge/laia lenksuga. Samas kes teab, mis ratast ma proovisin - ehk miskit ümber tehtud. Vedrustus (igat moodi regullitav) ja pidurid selle aja kohta head, korras mootor mõnusalt sujuv nagu eelpool juba mainiti. Ja tavasõidul väga kergesti juhitav, mina soovitaks seda ratast just veidi rahulikuma stiiliga sõitjale, rajale võiks siiski R6 paremini sobida aga nagu aru saan siis see pole ka eesmärk. Nii et kui hind on hea, anna tuld! 8)

Postitatud: 27 Okt 2006, 08:41
Postitas kohvikslastudklapipesa
Isegi omanud säärast pilli... küll veidi uuemat aga nad kõik põhimõtteliselt
ühesugused. Mis käiguvahetusse puutub siis sellist viga nagu siin eespool kirjeldati mina ei kohanud. Eks sõltub sõitjast.
Eeliseks igapäevarattaks olemisel on praktilisus. Thundercatile saab sabale panna vajadusel koti, teise kiivri vms. Ruumi on ka sadula all mõistlikult. R6 kohta ma ei tea aga R1 on suht mannetu nende asjade kohalt.
Väljanägemine on hea ja perfomance ei jää alla Bike´de keskmise.

Postitatud: 27 Okt 2006, 14:39
Postitas lysty
No vot...kohe teine asi,nüüd sain palju innustust juurde ja suured tänud TEILE kõigile,kes viitsisid oma kogemusi jagada ning ka neile kes seda siin veel teevad.Usun et tuleb teistelegi kasuks kuna nende rataste hinnad nüüd juba hoopis taskukohasemad ja tegelikult ju igati viisakas ratas teine.
Tänu Teie abile lähen ja toon homme ära!!
Edu kõigile!!