1. leht 2-st

GSX 600 F

Postitatud: 15 Nov 2006, 17:47
Postitas Len
Niisis, kuna ei leidnud otsingust kõikidele oma küsimustele vastust, siis otsustasin uue teema teha, et äkki saavad gsx f i omanikud abiks olla.
Kuna nüüd lähikuudel läheb ratta vahetuseks ja olen otsustanud omale soetada GSX 600 võib ka olla 750 F aastatest 94 - 97 siis tahaks nats infot.

1.Kuna tegu on õhkjahutusega mootoriga, siis jäi mul silma üks teema gs 500 st, kus selle omanik kurtis, et palava ilmaga sõites ummikus jooksis tal mootor kinni(no kuumenes üle). Kuna gsx f il on reas neli mootor ehk suts suurem ja kuna elan Pärnus, siis looulikult käin tihti rajal sõitmas, et kas selle masinaga pole seda ohtu(näiteks palavaga rajal küttes), et võib nö. kinni paisuda :?: on kellegil kogemust sellise juhtumiga antud ratta puhul :?: või oskab keegi midagi tarka öelda...

2. Kuna mul ratas tuleb Saksat, siis olen tähele pannud, et seal on suht palju rattaid,mis on kuskil 50 000+km sõitnud. Kuna tegu endal esimese reas neljaga ja üldse 4t ga, siis kas tasub sellist masinat osta ja palju üldse umbkaudu see mootor kilomeetreid kannatab, enne kui hakata rõngaid ka kolbe vahetama :?: (nagu ütlesin, et endal see esimene reas neli ja pole õrna aimugi, nii et ärge väga viltu vaadake :) )

3.Oleks teretulnud üldse igasugu huvitav info ja kogemued selle rattaga.

Postitatud: 15 Nov 2006, 18:01
Postitas Oil-Cooled
GSX600F on õlijahutusega, mitte lihtsalt õhkjahutusega. Mul oli selline riist, kui ma ta maha müüsin oli tal 101 000 km peal. Mootor käis ikka nagu kell. Õli ka ei tarbinud. Suzuki õlijahutusega mootorid on üleüldse ühed kõige töökindlamad tsiklimootorid mis kunagi tehtud. 600cc blokk on tegelikult vana 85-87 GSXR750 blokk millel väiksem kolviauk.

Re: GSX 600 F

Postitatud: 15 Nov 2006, 20:14
Postitas stonefree
Mootor on väidetavalt suht lollikindel, tavalisem on see, et on 1 või 2 käiguga probleeme, mul loopis vahel välja.

ringrajal pole minu arust gixxef-ga kyll mitte midagi teha, liiga raske ja kohmakas. Kui siis ainult 750F-ga, see liigub juba paremini. Tagarattassse ei lähe ta ka mitte sittagi :twisted:

Len kirjutas:
Niisis, kuna ei leidnud otsingust kõikidele oma küsimustele vastust, siis otsustasin uue teema teha, et äkki saavad gsx f i omanikud abiks olla.
Kuna nüüd lähikuudel läheb ratta vahetuseks ja olen otsustanud omale soetada GSX 600 võib ka olla 750 F aastatest 94 - 97 siis tahaks nats infot.

1.Kuna tegu on õhkjahutusega mootoriga, siis jäi mul silma üks teema gs 500 st, kus selle omanik kurtis, et palava ilmaga sõites ummikus jooksis tal mootor kinni(no kuumenes üle). Kuna gsx f il on reas neli mootor ehk suts suurem ja kuna elan Pärnus, siis looulikult käin tihti rajal sõitmas, et kas selle masinaga pole seda ohtu(näiteks palavaga rajal küttes), et võib nö. kinni paisuda :?: on kellegil kogemust sellise juhtumiga antud ratta puhul :?: või oskab keegi midagi tarka öelda...

2. Kuna mul ratas tuleb Saksat, siis olen tähele pannud, et seal on suht palju rattaid,mis on kuskil 50 000+km sõitnud. Kuna tegu endal esimese reas neljaga ja üldse 4t ga, siis kas tasub sellist masinat osta ja palju üldse umbkaudu see mootor kilomeetreid kannatab, enne kui hakata rõngaid ka kolbe vahetama :?: (nagu ütlesin, et endal see esimene reas neli ja pole õrna aimugi, nii et ärge väga viltu vaadake :) )

3.Oleks teretulnud üldse igasugu huvitav info ja kogemued selle rattaga.

Re: GSX 600 F

Postitatud: 15 Nov 2006, 21:01
Postitas mella
Len kirjutas:
Niisis, kuna ei leidnud otsingust kõikidele oma küsimustele vastust, siis otsustasin uue teema teha, et äkki saavad gsx f i omanikud abiks olla.
Kuna nüüd lähikuudel läheb ratta vahetuseks ja olen otsustanud omale soetada GSX 600 võib ka olla 750 F aastatest 94 - 97 siis tahaks nats infot.
600F on matkaratas. Rajal sellega pole mitte mingit mõnu.
94-97 on see vana ilmselt, mitte "muumitroll".

Kui automaailmaga võrrelda, siis 600F on nagu ostaks sierra või opel kadeti või Rekordi. Tavaline kulgemisriist. ei mingit emotsiooni.

Eestis pole küll mõistliku kasutuse juures ülekuumenemist karta.

Postitatud: 15 Nov 2006, 21:18
Postitas Len
:lol: stonfree, selle taga ratta teemaga on nii, et sa mu endist ratast mäletad? RS 125 23kw, siin hooaja lõpu poole sai uus sport kolb ja silinder üle puurida jne. ja peale seda käis see 125cc 1. käiguga puhta gaasiga taga rattale, siis ma olen selles suht kindel, et kui juba nii pisike asi läks, siis mingit moodi, läheb kohe kindlasti see 600 või 750 kah. :)

Raja teemaga on nii, et no selge see, et raja ratas ta pole. Aga samas, võidu ma sõitma ei lähe ja oma lõbuks on ta mulle väga broo. Kuigi ei kujuta ette eriti, pole üldse 600 biket proovind, olen proovind 600 enduurosid ja naked pille ja sügise poole sai rajal proovida pikmalt 2005 aasta R1 , no see oli muidugi ülemõistuse äge. Aga vaatab, vaja hooaja alguse poole suts raha kokku hoida, kui üldse kohe mitte ei kannata rada, siis iga kell saab parema vastu vahetada :wink: aga ma usu, et oleks selle masinaga algul täitsa rahul. Mul sõber sõitsi kah terve hooaja gsx 750 f iga, rajal sai kah päris palju koos käidud ja polnd häda midagi, kõik on tahtmises ja sõitjas kinni 8) Aega on :) elu pikk veel ees, jõaub siin palju käredamaid pille osta, kui juba koolid läbi ja krõbisevat kah tekib, 1.se nö. suure rattana oleks täitsa äge

Postitatud: 15 Nov 2006, 21:32
Postitas westel
gsx 600 - sed on tõesti ühed töökindlamad motorrattad.Minuarust vähemalt. Eks nad on kõik tegelikult :P
Vähemalt mootor kestab kyll väga hästi. Endal oli ka kunagi 93aasta
gsx 600F.Paar aastat tagasi sai endale gsx 750 f soetatud 83-nda aasta oma, mis tunduvalt paremini edasi liigub. See 750-ne f käib veel praegugi sama hästi kui peaaegu uus :) Ei saa arugi et masin tegelikult juba üle 100 000km sõitnud on 8)
Aga jah...ainuke asi mis sel tsikklil tehtud on: eelmine aasta sai kolvirõngad ära vahetatud ja klapid said reguleerimist.
(hakkas sutsu õli võtma- aga nüüd on OK)
Nedel õhk-õli jahutustega tsiklitel pole minul kyll kunagi mingeid probleeme kunagi olnud.Kui ikka korralik õli ja täis norm sees on- siis ei saagi seal midagi juhtuda. On nii rinkal sõidetud, palava ilmaga 25+ paraadidel käidud.N:jõgevatreff jne. Linna vahel ummikutes kräunatud ja töötab nagu kellavärk :P
Seda ka et-- :D 83 aasta gsx 750 f-i kiirendus on parem kui
2006 aasta DL 1000 v-stormil.
Nii et...pole ühtegi halba sõna selle tsikli kohta öelda :)
Omal mõlemad naised olemas :D
nii DL 1000 kui ka suzuki gsx 750 f - mis nyyd 20 000 kr müügis on :)

Postitatud: 15 Nov 2006, 22:57
Postitas Raigo
gsx-f väga mükka bro ratas,sinna lükkad 1100-se mootori vahele,gixxeri esihark koos piduritega ja kohe teine tera :D

Ma enda ratta vastupidavuse kohta midagi öelda ei saa,kuna kui ma ta sain,oli tal mootor väga hõredaks jäänud - Ju siis mitmes ring juba.

Aga 1100 konega oli küll väga mõnna lasta :)

Kui kunagi peaks midagi odavama poolsemat tänavaratast ostma,siis gixxef jääb alati valikusse.

Postitatud: 15 Nov 2006, 23:15
Postitas Len
Nii, et kokkuvõtes soovitate gsx 750 mitte 600 :?: Et 600 siis nii hea minekuga pole :?: Kuigi ega vist suurt vahet pole... :roll:

Postitatud: 15 Nov 2006, 23:44
Postitas Oil-Cooled
üks mees siin tegi oma 600F'ist sellise:

Pilt

Postitatud: 16 Nov 2006, 00:00
Postitas Raigo
Njaaa katriders.com - is on see ka üleval,seal on üleval ka teisi loomi,mida usakad oma "katanadest" teinud on ala 1100 bigbore kittidega jne :)

Postitatud: 16 Nov 2006, 21:28
Postitas Len
Krt lõpetame selle kõvatamise ära, teema on gsx 600/750 f, oleks vahva kui mõni räägiks veel oma kogemusest antud rattaga... kui on vaja möliseda üksteise kallal, kes on kõvem siis tehke selleks vastav teema! või paneme antud teema lukku :!: kui muidu ei saa.

Postitatud: 16 Nov 2006, 21:39
Postitas Primo
Nii, omasin minagi 600'st gixxefi.Mulle see ratas igastahes meeldis ilgelt.Mugav, nobe, sai kallutada, võttis väga vähe kütust.Tagarattale ma teda ei saanud - gaasist ei läinud ja siduriga ei oska, ei proovinudki.Nagu enne Oil-Cooled juba mainis - mootor on temal väga vastupidav ja ei ole mingit ülekuumenemise probleemi :) .Kiirust olen mina saanud temas spidomeetri järgi 235 ja kujutan ette, et see valetas päris kõvasti.Kellegile jalgu ei jäänud see ratas ning suutis vabalt ka teistega tempos püsida.

Hea ratas :)
ja rattaga mis on paras peldik kiirusega 180-200km/h
Ja kes on siis selles süüdi, et see ratas on peldik?Ratas?

Postitatud: 16 Nov 2006, 21:55
Postitas stonefree
Primo kirjutas:
Nii, omasin minagi 600'st gixxefi.Mulle see ratas igastahes meeldis ilgelt.Mugav, nobe, sai kallutada, võttis väga vähe kütust.Tagarattale ma teda ei saanud - gaasist ei läinud ja siduriga ei oska, ei proovinudki.Nagu enne Oil-Cooled juba mainis - mootor on temal väga vastupidav ja ei ole mingit ülekuumenemise probleemi :) .Kiirust olen mina saanud temas spidomeetri järgi 235 ja kujutan ette, et see valetas päris kõvasti.Kellegile jalgu ei jäänud see ratas ning suutis vabalt ka teistega tempos püsida.

Hea ratas :)
Sorry primo aga 235 ei lähe stock 600f elu sees ka välja. Mul oli sportsumpa ja veel suht hea minekuga, ok, spidol läks 220 välja aga tegelt oli max 210. Ametlik max kiirus vist 215. Kütust võttis jah vähe aga muid omadusi ma nagu eriti ei kiidaks. Ma ei liialda kui ütlen, et ninjaga on mul 260-270km/h tunduvalt kindlam tunne kui gixxef-ga 200km/h. Stabiilsus parem, juhitavusest ja vedrustusest pole mõtet rääkidagi. Pidurid kah sitad kuigi võibolla paremad klotsid oleks aidanud. Autodest sain küll mööda. Aga peale ninjaga sõitmist (sorry, jällegi pean kiitma :-D) oli see ikka täielik pann, olen nõus mellaga kes ütles, et 600f -- lihtsalt igav, not fun ...

Postitatud: 16 Nov 2006, 21:59
Postitas Raigo
Stonefree sa võrdled siga ja kägu ka. Kui sul gixxef veel oli ja ninjat mitte,kas sa temaga kuskil kallutamas ei käinud ? Kuna mitte kunagi polnud mingit funi ja pidama ka ei saanud ?

Mul yamust järgmine ratas oli ka kõvasti võimsam,see aga ei tähenda,et ta pask oleks olnud :D
Järelikult pole ma veel pasaga sõitnud.

Postitatud: 16 Nov 2006, 22:09
Postitas CB500
Hunniku teemaväliste postide kadumistes võite mind kiruda. :P

Postitatud: 16 Nov 2006, 23:43
Postitas Oil-Cooled
218km/h Performance Bikes testi järgi, radariga mõõdetud.

600F pidurid ja amordid on kerge suht heaks teha, standard on nad ka täiesti adekvaatsed sellise tsikli jaoks (kui nad on korras). Teraskattega pidurivoolikud on soovitatavad.

Postitatud: 03 Dets 2006, 17:08
Postitas Len
Tänud kõigile kes nõu andsid ja kogemusi jagasid. Nüüd GSX 600 F käes, 1. tiir tehtud sellega ja väga rahul 8) minu jaoks on üli broo ratas. Egas midagi, 4 kuud veel ja... :)

Postitatud: 03 Dets 2006, 17:21
Postitas urmas
Ise valisin ka suzu gsx600f ja suzu RF600R vahel ja otsustasin viimase kasuks, tegin ka eile väikesed tiirud ja olen samuti üli rahul.
Kui viitsid võiksid pilte teha ja rahvale ka näitada
Edu ja sõidurõõmu soovides :wink:

Postitatud: 26 Dets 2006, 15:39
Postitas tommy
Oman alates 2005 aasta lõpust GSX750F, 2001a. oma ja seni (suve kilometraaziks tuli 6500km) rattaga väga rahul. Ratas tuli minu kätte luksemburgist ja oli sõitnud 29000 km, käib nagu kell ja minekut piisavalt. Kuna tegu suht raske tsikliga pole sellega rajal jah suurt midagi peale hakata. Pikemad otsad see eest väga mugavad kulgeda, isteasend ei väsita ja kütusekulu OK, positiivse poole peal ka sadulaalune suht suur panipaik. Kuludetailid (filtrid, klotsid) ka lihtsalt saadaval, ülekuumenemisega küll probleeme pole olnud. Omaette keelt räägib ka see, et ratast toodetakse suuremate muutusteta juba 98-aastast (parandage kui ma eksin).
Korralikku isendit julgen küll soovitada, igat mõistlik valik :lol:

Postitatud: 19 Jaan 2007, 09:43
Postitas H2O
mul endal oli suzuki gsx 600f 1991 aastast läbisõiduga 40k umbes, sõitsin sügise ja kevade, see oli ka mu esimene ratas, jäin rahule, jutitavus ja pidamine suht hea, , muidugi rehvid peavad olema ka korralikud, kuigi paar korda sai plokki pidurdatud, kuna jalakäija ilmus ootamatult rajale teise auto tagant, kütet võttis nii et paagitäiega sai sõita umbes 300km. Tsikkel ise on raskevõitu nii et mõnel õblukesel tekib probleeme selle püstihoidmisega, aga üldjoontes võib esimese rattaga rahule jääda.

Postitatud: 20 Jaan 2007, 13:32
Postitas Atsetoon
endal 92´ gsx 750 f.
kas kellegil on andmeid palju gixxefe eestis olla võib?

Postitatud: 20 Jaan 2007, 14:11
Postitas vashooder
Minul on ka, kui see nii tähtsaks osutub :lol: <
MA arvan et gsxi-e on piisavalt, päris levinud sõiduriist

Postitatud: 08 Mär 2007, 20:28
Postitas Len
GSX 600 F il on tagaamordika all otsas ketas, kust annab ilmselt vedru jäikust muuta ja sellega peaks saama ühtlasi langetada ja tõsta veidike tagumist otsa. Oskab keegi öelda, mis pidi kruttides saaks taga otsa veits kõrgemale?

Postitatud: 08 Mär 2007, 20:48
Postitas vashooder
len sul on mu msn olemas, võta ühendust, mul tagakiige värk hetkel laiali

GSX 600F

Postitatud: 15 Mär 2007, 01:27
Postitas kotk
Oli endal GSX 600F paar aastat käes,mootor käis ja käivitus nagu kellavärk,ei mingeid ülekuumenemisi ja kallutatud sai nii,et jalaraudade alt sädemeid lendas tead krt tead nöh tead !!! :lol:

kaevan vähe vana teemat.

Postitatud: 05 Juun 2008, 22:42
Postitas MarekM

kas on nii vanal rattal võimalust n.ö. purtsu juurde saada? etsiis kiiremaks jne jne. küsin sportlikust huvist. või on see eos surnud projekt?
ning kuna ratas on aastast 93, siis millele tuleks tähelepanu pöörata, et ratas ei saavuta enam oma valmistajakiirust? spidomeeter jäi alla 200 ja rohkem ei lähe, kui siia lisada, et spido valetab ka siis.... (n.b. ei katsetanud maanteel)

iga inff teretulnud. ahjaa, uuema ja võimsama jaoks hetkel raha pole :D


Re: kaevan vähe vana teemat.

Postitatud: 05 Juun 2008, 23:26
Postitas alambe

Elementaarsed hooldused tee ära kui tegemata, ehk filtrid ülid küünlad, rehvid-rõhud, ketid jookusosa jne.
Teiseks võta kaalus alla:) , siis saad ka kiirust juurde.
Aga usun ,et mootor lihtsalt hakkab ajapikku väsima, kapremondiga saaks ehk juurde midagi, aga odavam on võimsam ratas osta
Mul oli 98a 600ne ja 32kkm kellal ja lagi oli spido järgi 220, sportsummuti ja koonusfiltrid andsid ainult lahedamat häält ja välimust juurde.

MarekM kirjutas:

kas on nii vanal rattal võimalust n.ö. purtsu juurde saada? etsiis kiiremaks jne jne. küsin sportlikust huvist. või on see eos surnud projekt?
ning kuna ratas on aastast 93, siis millele tuleks tähelepanu pöörata, et ratas ei saavuta enam oma valmistajakiirust? spidomeeter jäi alla 200 ja rohkem ei lähe, kui siia lisada, et spido valetab ka siis.... (n.b. ei katsetanud maanteel)

iga inff teretulnud. ahjaa, uuema ja võimsama jaoks hetkel raha pole :D


Re: kaevan vähe vana teemat.

Postitatud: 05 Juun 2008, 23:31
Postitas MarekM

Teiseks võta kaalus alla:) , siis saad ka kiirust juurde.

pihtas põhjas :D


Postitatud: 06 Juun 2008, 02:00
Postitas Piipz

ma ei hakkaks ka gixxeffi võimsuse pärast tuunima :)
peaasi, et kõik kuluosad õigel ajal vahetatud on ning asi toimib küll ;)
kui tunned, et ratas on lahja, siis võib-olla oled asjaga lihtsalt ära harjunud :)


Postitatud: 12 Juun 2008, 16:56
Postitas MarekM

jah... aga tõmban temaga hooaja julgelt lõpuni, sest ratas muus osas on korralik ja ei olegi ju paugutamiseks mõeldud. samas.... tjuunida ju veidi tahaks... huvitav, kas talle pressib alla 150 laiusega regvi. originaal on ju 140. on kellegil kogemusi? teema aktuaalne, kuna praegune on juba slikk

http://www.motopost.ee/detailid.php?131 äkki sellist? samas, kumm ka veidi madalam.... kuid, mida see morjendab?