1. leht 1-st

Aprilia pegaso

Postitatud: 18 Nov 2006, 16:46
Postitas mx2
Tere,kas oskaksite anda infot aprilia pegaso kohta.Mis on head ja vead ning kas 25kW piiranguga tsiklilubadega saaks selle masinaga sõita?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 18 Nov 2006, 17:18
Postitas jami
Esiti hakkab silma liiga kallis hind. Ca 2000€ peaks ikka oluliselt uuema aparaadi kätte saama. Mudelivahetus oli neil vist 1997. Muidugi kui sulle vanem rohkem meeldib, ei hakka õpetama.
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.

Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal :wink:

Postitatud: 18 Nov 2006, 21:26
Postitas kõrtsmikumolu
Tere!
Tean seda ratast ja julgen kinnitada, et sellises seisukorras ratta eest sünnib hinda küsida küll.

Postitatud: 18 Nov 2006, 21:35
Postitas mx2
Aga,kas 25kW piiranguga tsiklilubadega saaks selle masinaga sõita?

Postitatud: 18 Nov 2006, 22:08
Postitas Raigo
kui lubade järgi tohid sõita max 25 kw võimsusega rattaga, siis ei tohi.
Kui sul on täis A kat,siis anna kuuma.

Postitatud: 01 Dets 2006, 23:50
Postitas mx2
Kas ühesilindrised mootorid on paremad,kui mitmesilindrised? Mis on nende head ja vead?

Postitatud: 02 Dets 2006, 00:06
Postitas streetr6cer
1 silindriline masin on ebaühtlasema käiguga kui 2 silindriline.Aga 1 silindrilist on lihtsam remontida kuna seal pole nii palju kuluosi vaja :P
Ise eelistaksin kindlasti 2 silindrilist.

Postitatud: 02 Dets 2006, 10:06
Postitas t7pi
1-sil mootor võtab ehk ka sutsu rohkem benssu. meie pere pegaso näiteks võttis nii palju, et ma kunagi ei riskinud sõita tallinnast tartusse ilma vahepeal tankimata. ma usun, et tegelikult oleks ta nibin-nabin sõitnud välja küll, kuid mul polnud kunagi aega katsetada...
aga muidu meenutan seda tsiklit ikka hea sõnaga :) mugav ja hea oli sõita, ka ca 185 kg koormaga kiirendas ja mootor ei puterdanud.
ära varastati :(

Postitatud: 02 Dets 2006, 12:28
Postitas mx2
Siis on jama jah,kui ära varastati.Kurat,saaks vaid 25 kw piiranguga sõita:D

Postitatud: 10 Dets 2006, 11:06
Postitas Erz
Sa võiksid selle müüa käest ikke küsida, kas tema arust annavad summutid nii palju juurde, aga Pegasol peaks mudu ikke 32-34 KW olema. Võibolla tal passis ikkagi 25kW ning saad vabalt sõita. Endal oli samuti 25KW Pegaso ning see lihtsalt ei lasknud üle poole gaasi keerata.

Postitatud: 26 Dets 2006, 11:56
Postitas mx2
Siis vaja piirang peale panna 25 kW peale.Mis erinevused juhitavuses võrreldes Honda slr 650-ga on?Pegaso vennad rääkige paar tarka sõna.

Postitatud: 26 Dets 2006, 21:00
Postitas Kuzmitz
1-sil mootor võtab ehk ka sutsu rohkem benssu.
Mis jutt see nüüd on?!? Äkki on mulle sellised rattad juhtunud, kuid vaidleks avalikult vastu! Ühepotine Kawa KLR (650 ccm) võttis oluliselt vähem bensu kui sama suure kubatuuriga kahepotine Honda Transalp või samuti kahene, kuid väiksema mootoriga Kawa KLE...

PS. Vabandan Pegaso teemast väljamineku eest.

Postitatud: 26 Dets 2006, 21:48
Postitas mx2
Mis mootorid pegasotel on?Ise arvan,et rotax.

Postitatud: 26 Dets 2006, 21:52
Postitas SiD
jami kirjutas:
Esiti hakkab silma liiga kallis hind. Ca 2000€ peaks ikka oluliselt uuema aparaadi kätte saama. Mudelivahetus oli neil vist 1997. Muidugi kui sulle vanem rohkem meeldib, ei hakka õpetama.
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.

Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal :wink:
Voot nii ...

Postitatud: 26 Dets 2006, 21:56
Postitas mx2
Siit moraal:loe teemat!

Postitatud: 26 Dets 2006, 21:58
Postitas SiD
mx2 kirjutas:
Siit moraal:loe teemat!
Hea et sa sellest ise aru said, lõpuks :wack:

Postitatud: 03 Dets 2007, 15:32
Postitas minenohh

Küsiks juurde. Miks tasuks raha juurde punnida, et saada Pegaso Cube ehk see uuem? Kas vana on ka Rotax mootoriga?