Kymco mootori tuunimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
RStorm

Kymco mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas RStorm »

Oskab keegi soovitada kes ja kus sellist asja teeks ja palju maksma lääb. Mida oleks üldse soovitatav teha(Puurimine, kolvi vahetus, sumps vms)

Tsikliks siis Kymco Stryker 125 4T
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Odavam on osta 2t masin kui selle ära tuunimine.
4t masina (125cc) tuunimine on väga kallis, jupid raskesti kättesaadavad eestis ja lõppkokkuvõttes masin ei liigu ikkagi võrreldes 2t pilliga ning mootor ei pea enam hästi vastu. Ühesõnaga kui tahad kindlasti osta seda masinat siis ja tahad kindlasti tuunida seda siis rohkemat kui sportsumps, suurem karpa ja hammakate vahetust sul pole mõtet teha ja sellega sa saad umbes 3-4 hobujõudu juurde ja raha kulub 2000 korda rohkem kui hobujõude saad mida 2t masinal sama raha eest saab 15+ hobujõudu.
Hobi: Porilaua illustreerimine/modifitserimine/töötlemine asfalti abiga :D

Teema algataja
RStorm

Lugemata postitus Postitas RStorm »

Täpsustuseks et ma ise oman seda masinat ja müün hetkel. Tuunimise peale mõtlesin selle pärast, et kui järgmiseks suveks ostjat ei leidu siis vunki juurde anda ja kiiremini kulgeda :lol: , aga nagu ma aru sain siis see üks kallis ja mõttetu ettevõtmine 4T puhul :cry:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”