1. leht 1-st

kahetaktilise väljalaskeklapi põhimõte??

Postitatud: 30 Nov 2006, 21:10
Postitas juhe
Et siis krossikatele on millegipärast tehtud mingisugune väljalaskeklapi süsteem.Mina küll selle põhimõttest ja vajalikkusest aru ei saa.Mismoodi see üldse töötab?Neljataktilisel saan aru,seal liigub klapp koguaeg kinni- lahti aga kahel taktil ta nagu osaliselt sulgeb väljalaskeava.Põhimõtteliselt võib selle vahelt ära võtta ja töötab samamoodi edasi ju? :?

Postitatud: 30 Nov 2006, 21:52
Postitas madone
et jõumomenti madalamele viia ja osa põlemata/põlenud kütust tagasi mootorisse suruda, et ökom oleks ning surve suurem.

Postitatud: 30 Nov 2006, 22:57
Postitas mella
2T mootoril on korralikuks tööks õige summuti ülioluline. Samas pole võimalik teha summutit, mis on korraga hea kõrgel ja madalal pöördel.

Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.

see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud ;)

Postitatud: 01 Dets 2006, 00:44
Postitas juhe
mella kirjutas:
2T mootoril on korralikuks tööks õige summuti ülioluline. Samas pole võimalik teha summutit, mis on korraga hea kõrgel ja madalal pöördel.

Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.

see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud ;)
on jah nati keeruline lause :).aga kas see siis tähendab seda et madalamatel pööretel on klapp rohkem kinni ja siis kõrgematel pööretel avaneb, või vastupidi.silku seina sees on isegi üks ülipeene keermega polt millega siis saab ilmselt reguleerida tühikäigul klapi avatust.mingit hooba ta lükkab igatahes.Huvitav on aga see et millepärast selle poldi keere on mega väikese sammuga.nagu aetaks selle regullimisega mingit ülitäpsust taga. :?

Postitatud: 01 Dets 2006, 00:51
Postitas Kämbu
Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.

Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.

Postitatud: 01 Dets 2006, 08:26
Postitas Aerox70
Kämbu kirjutas:
Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.

Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Paranadan natukene:
Klapp on tühikäigul lahti et mitte tahmata klappi ja kuski 2500 pöörde juures läheb klappi kinni ning avaneb jälle seal 8-9k juures

Postitatud: 01 Dets 2006, 09:15
Postitas mella

Postitatud: 01 Dets 2006, 09:18
Postitas juhe
Aerox70 kirjutas:
Kämbu kirjutas:
Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.

Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Paranadan natukene:
Klapp on tühikäigul lahti et mitte tahmata klappi ja kuski 2500 pöörde
juures läheb klappi kinni ning avaneb jälle seal 8-9k juures
Olge tänatud siis mehed.sain päris hea ülevaate selle klapi tööst.