1. leht 1-st
Honda X 11
Postitatud: 07 Dets 2006, 08:03
Postitas :mart:
Kuna tsikkel mida osta tahtsin osteti enne mind ära

, siis leidsin endale uue ihalusobjekti Honda x11(2000a). Foorumist sellekohaseid teemasid otsides jäis silma et siin peaks ka päris mitu sellise isendi omanikku olema, seega ootaks arvamusi selle ratta kohta. Nii positiivseid kui negatiivseid.
Postitatud: 07 Dets 2006, 10:36
Postitas Pihelgas
esimene ratas, millega sõidan vähemalt kaks hooaega. Olen 190cm pikk ja minu jaoks hea kõrgusega ratas. Lenks on mul kõrgemaks tõstetud, alla krutitud jäigem
vedrustus ja peal sportsumpad. Voolujoonelised kellad töötavad imehästi, ehk siis tuult hakkad tundma alates 160-180km/h. Väga hea juhitavusega ja kerge kallata - eriti linnatingimustes. Minekut on täitsa piisavalt - tänu esigondli puudumisele lõpeb aktiivne minek ca 265 peal (sealt Motopaks busaga veel jätkas

) aga see ei sega igapäevast liiklemist kuidagi. Negatiivseid pooli - mina tõesti ei tea.
Pajokas äkki lisab veel miskit.
Vanem teema asjaliku infoga
SIIN
Postitatud: 07 Dets 2006, 11:14
Postitas biohazard
Heips!
Pole midagi halba öelda ratta kohta, üksjagu juba sõidetud see hooaeg. Krdi mugav isteasend on see, mis mulle meeldib, isegi tagaistujal pikka maad sõites ei sure kann ära. Enamus muidugi rääkis Pihelgas ära. Mootor rebib seda nakedit edasi ikka korralikult.
Sõidan paar hooaega veel kindlasti, järgmine aasta mõte suurem tripp piiri taha teha, eks näis kuidas kestab

Soovitan kindlasti osta. On veel küsse?
Tsekka ka infi
www.hondax11.nl - sealt leiad tohuijaa infi aparaadi kohta.
Postitatud: 07 Dets 2006, 14:05
Postitas :mart:
Äitäh vastuste eest. Käisin poes, istusin peal ja tekkis küsimus kas kuidagi käiguvahetushoova asendit, või jala asendit muuta saab. Nimelt mul jalanumber kole suur(52-53

) ja tiba ebamugav oli käiguvahetuseks jalga sinna vahele saada. Ratas ise igatmuudmoodi ülikõva

Postitatud: 07 Dets 2006, 17:16
Postitas Pihelgas
tōstad käiguvahetushooba üles poole lihtsalt. Jala asendit on veelgi kergem muuta

Postitatud: 07 Dets 2006, 17:29
Postitas Pihelgas
Veitsa segase kujundusega tabel, aga loodan, et närid läbi. Lühikokkuvōttena - kōige kiirem naked bike, suurtest sport-bikedest on kiiremad busa ja bläku. NB! 2003 aasta test! Kindlasti on vahepeal kiiremaid rattaid juurde tekkind.
Compared with other big naked bikes:
Acceleration / pull through in seconds * 0-100 km/h 60-140 km/h
Honda CB1100SF X-Eleven 2.9 7.8
Yamaha FZS 1000 Fazer 2.9 7.9
Kawasaki ZRX 1200 2.9 8.5
Suzuki GSF 1200 Bandit 3.0 9.2
Yamaha XJR 1300 3.1 9.3
Suzuki GSX 1400 3.2 10.0
Cagiva X-Raptor 1000 3.3 8.9
Aprillia RSV Mille Tuone 3.4 9.4
Triumph Speed Triple 950 3.4 9.8
Voxan Roadster 3.4 10.4
Ducati Monster 1000 S 3.6 9.4
Moto Guzzi V11 Scura 3.7 10.8
Buell XB 9R Firebolt 3.9 10.5
Bimota DB 3 Mantra 3.9 12.2
BMW R 1150 R 4.0 9.5
Buell XB 9S Lightning 4.2 11.3
Compared to some big sports bikes:
Acceleration / pull through in seconds * 0-100 km/h 60-140 km/h
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2.7 7.2
Honda CBR 1100 XX Blackbird 2.9 8.2
Ducati 999S 3.0 9.1
Yamaha YZF-R1 3.1 6.8
Suzuki GSX-R 1000 3.1 7.4
Kawasaki ZZ-R 1200 3.1 7.9
BMW K 1200 RS 3.1 9.1
Honda CBR 900 RR Fireblade 3.3 7.7
Kawasaki Ninja ZX-9R 3.4 8.7
* The pull-through from 60 to 140 km/u was, in all cases, tested in HIGHEST GEAR (37.3 mph to 87 mph).
Postitatud: 07 Dets 2006, 17:30
Postitas Luik
suure jalaalabaaga mehed keevitavad hoovale jupi vahele või teevad uue hoova (alumiinium näiteks, nuudiga on keerulisem aga see tehakse ka sisse)
jõudu