Krossienduuro soetamine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Krossienduuro soetamine
Tere
Kuna mootorrataste hinnasula on juba alanud ja kaua aega olen juba enduurosid internetis kõvatanud, siis leidsin, et nüüd on õige aeg ühe enduuro või krossienduuro soetamiseks. Aga millised rattad oleks minu vajadusteks sobivad?
Uurisin läbi foorumis kirjutatu ja muid netilehti, aga päris selgust oma küsimusele ei saanud.
Mis ma selle rattaga teha tahan: matkata kehvades teeoludes, sõita metsateedel, sõita mülkas ja maastikul.
Veel:
- Gondel ei ole vajalik, pigem sooviks ilma gondlita
- Tuled ja registri number on vajalikud
- Masin peab olema suhteliselt kerge(ca 150kg)
- El. starter võiks olla aga pole ilmtingimata vajalik
- Hinnavahemik: kuni 30-40k
Vaadanud olen järgmisi rattaid:
KLR650 - ~97
SLR650 - 97-99
XL600R ~ 87
TT600 E/R - ~96
XR650 - ?
KLX650 ~ 95
XT600E - 90
Küsimused:
1. Milliseid rattaid võiks veel nende väljapakutud ratastega kõrvutada?
2. Kas SLR-i üldse kõlbab nende ratastega võrrelda, milliseid üldse neist omavahel tasub võrrelda?
3. Kuidas on yamaha TT600 ja KLX650 vastupidavus matkamisel ja maantesõidul just, ega hooldusvälbad väga lühiksed pole?
4. Kuidas on maanteesõit nende ratastega?
Hetkel on KLR-i, SLR-i, XT-d, XR-i Eestis saada, teisi aga pole. KLR, XT ja SLR kuivkaal on sutsu üle 160 kg. XL ja TT sutsu üle 140 kg. KLX on suhteliselt kerge, XR-ni minu rahakott vist ei ulatu.
Millist Teie soovitaksite, andke oma eelistustest ja kogemustest teada.
Tervitustega
Päärn Raid
Kuna mootorrataste hinnasula on juba alanud ja kaua aega olen juba enduurosid internetis kõvatanud, siis leidsin, et nüüd on õige aeg ühe enduuro või krossienduuro soetamiseks. Aga millised rattad oleks minu vajadusteks sobivad?
Uurisin läbi foorumis kirjutatu ja muid netilehti, aga päris selgust oma küsimusele ei saanud.
Mis ma selle rattaga teha tahan: matkata kehvades teeoludes, sõita metsateedel, sõita mülkas ja maastikul.
Veel:
- Gondel ei ole vajalik, pigem sooviks ilma gondlita
- Tuled ja registri number on vajalikud
- Masin peab olema suhteliselt kerge(ca 150kg)
- El. starter võiks olla aga pole ilmtingimata vajalik
- Hinnavahemik: kuni 30-40k
Vaadanud olen järgmisi rattaid:
KLR650 - ~97
SLR650 - 97-99
XL600R ~ 87
TT600 E/R - ~96
XR650 - ?
KLX650 ~ 95
XT600E - 90
Küsimused:
1. Milliseid rattaid võiks veel nende väljapakutud ratastega kõrvutada?
2. Kas SLR-i üldse kõlbab nende ratastega võrrelda, milliseid üldse neist omavahel tasub võrrelda?
3. Kuidas on yamaha TT600 ja KLX650 vastupidavus matkamisel ja maantesõidul just, ega hooldusvälbad väga lühiksed pole?
4. Kuidas on maanteesõit nende ratastega?
Hetkel on KLR-i, SLR-i, XT-d, XR-i Eestis saada, teisi aga pole. KLR, XT ja SLR kuivkaal on sutsu üle 160 kg. XL ja TT sutsu üle 140 kg. KLX on suhteliselt kerge, XR-ni minu rahakott vist ei ulatu.
Millist Teie soovitaksite, andke oma eelistustest ja kogemustest teada.
Tervitustega
Päärn Raid
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kõigepealt tuleks sul tunnistada tõsiasja, et ei ole olemas tsiklit, millega oleks väga hea matkata kehvematel teedel ja järgmisel hetkel mudas paarutada. Need on kaks erinevat tegevust, milleks ideaaljuhul on kaks erinevat tsiklit. Mõtle välja, kumb tegevus on sulle olulisem ja keskendu selleks sobivama tsikli otsingule.
Kui vaatad 90ndate 600cc kandis dual-purpose enduurokaid, siis vist kõik sinu mainitud on pigem kehvematel teedel matkamiseks, muda ja maastikusõiduks nad loodud ei ole. Nendega saab küll hakkama sellistes kohtades, kui olukord või hing nõuavad, aga nad ei ole selleks kõige paremad. Eelkõige on puuduseks suur mass ja mittesobilik vedrustus.
Kui sa aga tahad pigem tuisata kruusa- ja pinnasteedel, ei soovi arendada oluliselt suuremat kiirust kui 110km/h, oled tsikli peal üksi ning matkavarustust väga palju ei ole, siis on kõik sinu poolt välja toodud täiesti tasemel. Ma lisaks sinna nimekirja veel DR650 ja NX650 ning kui mudaskäimised üldse välja jätta, siis kindlasti ka XTZ660. MIlline neist parim on? Ei tea, vaata konkreetse pakkumise tehnilist seisundit, samuti on nad erinevate kehamõõtmetega juhtidele tehtud, osad sobivad füüsiliselt paremini kui teised.
Hoopis teine jutt oleks aga päris kehvatee matkakad, millega võtad proua ja pool elamist kaasa ja lähed käid korra Lapis või Laadoga ääres ära. Africa Twin ja BMW GS oleksid ehk neist kõveimad. Selle raha eest küll vist elusat eksemplari ei leia.
Kui vaadata sinu poolt ette antud massipiirangut, siis on selge, et suurem osa eelpool nimetatud tsiklitest ületab selle numbri suuremal või vähemal määral, väikeste eranditega. Vana raamiga XT oli vist kerge, samuti 80ndate XR, aga ma pigem soovitaks sul neisse tsiklitesse suhtuda umbusuga, tegemist on siiski vähemalt 15 a vanade masinatega ning kahjuks on suurema osa nende puhul aeg oma töö juba teinud. Sihtotstarbelisele kasutamsisele nad väga kaua tõrkumata vastu ei pea. Uuemad XTd ja TTd on kindlasti head ja kõvad tsiklid.
Kui sa aga vaatad SLRi, siis vaata kindlasti ka NX650-t ehk Dominatorit, sama mootor aga maastikuvõimekam veerem. Üleüldine üldistus vastupidavuse seisukohalt oleks, et Honda on Honda, TT on XT analoog ja viimane on väga vastupidav samuti jne jms ehk tegelikult jääb kõik ikkagi konkreetse eksemplari tasemele: kui hästi seda on hooldatud, mis juppe vahetatud ja kuidas ning kus sõidetud.
Kui vaadata juba natuke rohkem muda poole, siis ei saa üle ega ümber KTMist. Maastikul on selle firma toodang kindlasti märksa adekvaatsem kui eelmainit mudelid. Kuid samas on tegemist sportlikumat laadi vahendiga, mis tähendab, et pikemad matkad on paljudel juhtudel ebamugavamad (vibra suurem, sadul kõvem, varustust raskem ladustada jms.) Kuigi, on olemas ka Adventure-versioonid, kus nende kitsaskohtadega on tegeletud, tõsi küll maastikuvõimelisust natuke ohverdades.
Kui sa aga vaatad pigem sportlikumalt maastiku ja muda poole ning ainult enese (või naise) rahustuseks loodad mingit matkamise lisafunktisooni, siis vaata hoopis mujale. Seal võiks näiteks massi maksimumsuurus olla 130kg ja mootor võib olla vabalt väiksem kui 600cc. XT350 juba mainiti, mina tooks kõrvale ka DR350, mis on moodsam ning millele on suurem aftermarketi toetus. Kuid mõlemad vajaksid siiski korralikku järeleaitamist eelkõige vedrustuse (aga ka mootori) vallas, kui tahad maastikule minna. Kui tahad aga päris korralikku maastikutsiklit, siis ma kardan, et sinu eelarve väga head välja ei kannata. Kui siis ehk, on silma jäänud Husabergi FE400, mille hind on sealkandis, samuti saaks ehk mingit KTMi. Üldiselt saaksid sellise raha eest parimal juhu tooriku, mdia ehitada ning halvemalt juhul äraaetud rappe.
Kui aga rääkida konkreetsetest pakkumistest:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27335 oleks väga heaks teejuhiks algajale mudassonkijale ja väga halvaks reisikaaslaseks koos proua ja telgiga matkamiseks.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=26995 ja http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=26681 oleksid matkamiseks mõnusamad ja mõningaste oskustega mees on ka bikeri enduuroväljasõitudel täiesti hakkama saanud.
Korotše, mõtle välja, mis on su prioriteet ja toimi vastavalt sellele.
Kui vaatad 90ndate 600cc kandis dual-purpose enduurokaid, siis vist kõik sinu mainitud on pigem kehvematel teedel matkamiseks, muda ja maastikusõiduks nad loodud ei ole. Nendega saab küll hakkama sellistes kohtades, kui olukord või hing nõuavad, aga nad ei ole selleks kõige paremad. Eelkõige on puuduseks suur mass ja mittesobilik vedrustus.
Kui sa aga tahad pigem tuisata kruusa- ja pinnasteedel, ei soovi arendada oluliselt suuremat kiirust kui 110km/h, oled tsikli peal üksi ning matkavarustust väga palju ei ole, siis on kõik sinu poolt välja toodud täiesti tasemel. Ma lisaks sinna nimekirja veel DR650 ja NX650 ning kui mudaskäimised üldse välja jätta, siis kindlasti ka XTZ660. MIlline neist parim on? Ei tea, vaata konkreetse pakkumise tehnilist seisundit, samuti on nad erinevate kehamõõtmetega juhtidele tehtud, osad sobivad füüsiliselt paremini kui teised.
Hoopis teine jutt oleks aga päris kehvatee matkakad, millega võtad proua ja pool elamist kaasa ja lähed käid korra Lapis või Laadoga ääres ära. Africa Twin ja BMW GS oleksid ehk neist kõveimad. Selle raha eest küll vist elusat eksemplari ei leia.
Kui vaadata sinu poolt ette antud massipiirangut, siis on selge, et suurem osa eelpool nimetatud tsiklitest ületab selle numbri suuremal või vähemal määral, väikeste eranditega. Vana raamiga XT oli vist kerge, samuti 80ndate XR, aga ma pigem soovitaks sul neisse tsiklitesse suhtuda umbusuga, tegemist on siiski vähemalt 15 a vanade masinatega ning kahjuks on suurema osa nende puhul aeg oma töö juba teinud. Sihtotstarbelisele kasutamsisele nad väga kaua tõrkumata vastu ei pea. Uuemad XTd ja TTd on kindlasti head ja kõvad tsiklid.
Kui sa aga vaatad SLRi, siis vaata kindlasti ka NX650-t ehk Dominatorit, sama mootor aga maastikuvõimekam veerem. Üleüldine üldistus vastupidavuse seisukohalt oleks, et Honda on Honda, TT on XT analoog ja viimane on väga vastupidav samuti jne jms ehk tegelikult jääb kõik ikkagi konkreetse eksemplari tasemele: kui hästi seda on hooldatud, mis juppe vahetatud ja kuidas ning kus sõidetud.
Kui vaadata juba natuke rohkem muda poole, siis ei saa üle ega ümber KTMist. Maastikul on selle firma toodang kindlasti märksa adekvaatsem kui eelmainit mudelid. Kuid samas on tegemist sportlikumat laadi vahendiga, mis tähendab, et pikemad matkad on paljudel juhtudel ebamugavamad (vibra suurem, sadul kõvem, varustust raskem ladustada jms.) Kuigi, on olemas ka Adventure-versioonid, kus nende kitsaskohtadega on tegeletud, tõsi küll maastikuvõimelisust natuke ohverdades.
Kui sa aga vaatad pigem sportlikumalt maastiku ja muda poole ning ainult enese (või naise) rahustuseks loodad mingit matkamise lisafunktisooni, siis vaata hoopis mujale. Seal võiks näiteks massi maksimumsuurus olla 130kg ja mootor võib olla vabalt väiksem kui 600cc. XT350 juba mainiti, mina tooks kõrvale ka DR350, mis on moodsam ning millele on suurem aftermarketi toetus. Kuid mõlemad vajaksid siiski korralikku järeleaitamist eelkõige vedrustuse (aga ka mootori) vallas, kui tahad maastikule minna. Kui tahad aga päris korralikku maastikutsiklit, siis ma kardan, et sinu eelarve väga head välja ei kannata. Kui siis ehk, on silma jäänud Husabergi FE400, mille hind on sealkandis, samuti saaks ehk mingit KTMi. Üldiselt saaksid sellise raha eest parimal juhu tooriku, mdia ehitada ning halvemalt juhul äraaetud rappe.
Kui aga rääkida konkreetsetest pakkumistest:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27335 oleks väga heaks teejuhiks algajale mudassonkijale ja väga halvaks reisikaaslaseks koos proua ja telgiga matkamiseks.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=26995 ja http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=26681 oleksid matkamiseks mõnusamad ja mõningaste oskustega mees on ka bikeri enduuroväljasõitudel täiesti hakkama saanud.
Korotše, mõtle välja, mis on su prioriteet ja toimi vastavalt sellele.
Olin ise ka kunagi sarnase valiku ees ja ostsin SLR 650. Peale peaaegu kahte hooaega pole pidanud kahetsema, Honda kvaliteet on parim. Vabandan Yamaha meeste ees (selhulgas ka ma ise
), kuid HONDA osade kvaliteet annab minuarust enduro ja pool enduro rataste puhul küll Yamule omale "silmad ette". Küll on Yamu reeglina natuke võimekam olnud, tuleb tunnistada.
Sain selgeks, et mulle meeldib rohkem viibida OFFROAD ja ONROAD ainult selleks, et sinna saada.
Sellepärast tuli SLR väljavahetada, kuna ta on kõike muud kui "tankodroomi pill", igalpool kergemal maastikul saab vabalt hakkama. Samas on mul ka üks müüa http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Kui sulle meeldib sõita 50% offroad ja 50% onroad, siis on need sinu nimekirja masinad OK, aga kui ikka rohkem oleks soov metsas ja liivas sõita, siis ei sobi selleks ükski sinu nimekirja ratastest (v.a. kui sa XR all mõtled XR 650R-i, mis on nagu pärl sita sees võrreldes ülejäänutega
) Ja ega selle raha eest on ka raske korralikumat endurokat saada, kuid on ka erandeid
Kuuldavasti pidi kasutaja Mella Rootsi minema ja on äkki nõus ka midagi sulle sebima.
Vaata ka otsingust, siin on hiljuti olnud sarnaseid teemasi.

Sain selgeks, et mulle meeldib rohkem viibida OFFROAD ja ONROAD ainult selleks, et sinna saada.


Kui sulle meeldib sõita 50% offroad ja 50% onroad, siis on need sinu nimekirja masinad OK, aga kui ikka rohkem oleks soov metsas ja liivas sõita, siis ei sobi selleks ükski sinu nimekirja ratastest (v.a. kui sa XR all mõtled XR 650R-i, mis on nagu pärl sita sees võrreldes ülejäänutega



SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
To fotek:
KTM-ga on selline lugu, et ma ei julge neid usaldada, endal küll kogemus puudub, aga räägi Sina! Aga jah, selles vanuses KTM-d nagu mina võiks soetada, pidavat kapriissed olema nagu olen lugenud ja kuulnud.
To Saqu:
XR-i all mõtlesin jah just XR650R-i üks selline on ka hetkel Tartus müüa, kuid minu jaoks liialt kõrge hinna eest.
Et siis teadjad mehed hindavad rohkem XR650R-i kui TT600E/R-i? Hondasid on väga raske leida Eestist, tegelikult sama ka TT-dega.
ONROAD touring on mul juba olemas, nüüd otsin natuke rohkem OFFROAD pilli.
Täna käisin kasutaja Antero müüdavaid rattaid uudistamas ja sain proovida nii SLR-i ja KLR-i, tänud talle selle eest! Küll mitte maastikul aga no niisama paar korda tänava peal ...
SLR ja KLR tundusid sõiduomadustelt suhteliselt sarnased rattad. KLR-i juhitavus meeldis rohkem, juhtraud laiem ja käepärasem, esiratas 21 tolli. KLR-l vedelikjahutus. SLR-l õlijahutus ja läbi raami, polnud sellist asja varem näinudki. SLR-i esiratas oli 19 tolli. SLR-l oli momenti rohkem, mootor meeldis rohkem. Aga kumbki ei jätnud sellist tunnet, et vat see on õige. SLR oma liialt ONROAD välimusega ja KLR, minule tundus, et tagasihoidliku mootoriga. Ootasin nagu et momenti oleks mõlemal rohkem, võibolla on asi minus...
SLR jättis sutsu parema mulje vist, kui hinda ka arvestada.
Ühesõnaga, pean veel edasi otsima ja ka teiste pillidega tutvuma, siis vast saan parema pildi ette.
KTM-ga on selline lugu, et ma ei julge neid usaldada, endal küll kogemus puudub, aga räägi Sina! Aga jah, selles vanuses KTM-d nagu mina võiks soetada, pidavat kapriissed olema nagu olen lugenud ja kuulnud.
To Saqu:
XR-i all mõtlesin jah just XR650R-i üks selline on ka hetkel Tartus müüa, kuid minu jaoks liialt kõrge hinna eest.
Et siis teadjad mehed hindavad rohkem XR650R-i kui TT600E/R-i? Hondasid on väga raske leida Eestist, tegelikult sama ka TT-dega.
ONROAD touring on mul juba olemas, nüüd otsin natuke rohkem OFFROAD pilli.
Täna käisin kasutaja Antero müüdavaid rattaid uudistamas ja sain proovida nii SLR-i ja KLR-i, tänud talle selle eest! Küll mitte maastikul aga no niisama paar korda tänava peal ...
SLR ja KLR tundusid sõiduomadustelt suhteliselt sarnased rattad. KLR-i juhitavus meeldis rohkem, juhtraud laiem ja käepärasem, esiratas 21 tolli. KLR-l vedelikjahutus. SLR-l õlijahutus ja läbi raami, polnud sellist asja varem näinudki. SLR-i esiratas oli 19 tolli. SLR-l oli momenti rohkem, mootor meeldis rohkem. Aga kumbki ei jätnud sellist tunnet, et vat see on õige. SLR oma liialt ONROAD välimusega ja KLR, minule tundus, et tagasihoidliku mootoriga. Ootasin nagu et momenti oleks mõlemal rohkem, võibolla on asi minus...
SLR jättis sutsu parema mulje vist, kui hinda ka arvestada.
Ühesõnaga, pean veel edasi otsima ja ka teiste pillidega tutvuma, siis vast saan parema pildi ette.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Minu poolt soovitus, ära jäta asja raha taha, kogu natuke juurde ja osta juba korralik (KTM xxxexc, Husqwarna, Husaberg, Yamu WR, Suzu DRZ jne., btw see ei ole pingerida
). Kuigi XR650R on väga karm pill, ei ole ta päris hea ratas esimeseks OFFROAD rattaks, kuna on ikka räige minekuga. Samas jälle väga vastupidav ja mõistlikuma hooldusvälbaga. Sellise raha eest tasuks piiluda ka 4T 250-seid masinaid, kuna kaal väga kerge (mis on oluline) ja olenevalt maastikust, vaevalt et suudad seda ka päris lahti keerata. Usu mind, põdesin ka seda suurushullustust. Praegu küll ei suuda tankokal veel WR400 potentsiaali ligilähedaseltki ära kasutada (ainult tasastel sirgetel vast)
Hirm on see, mis mehed araks teeb! Need rattad, mida proovisid, ei ole väga võrreldavad enduro või krossiratastega, rohkem nagu välimuselt sarnasemad. Oma WR-iga suudan sõita nn. mx77 "lemmik" testirada (st. rada, mis viib Mäniku krossiraja teeotsast tankoka teeotsani, maantee kõrval metsas) SLR-iga võrreldes kaks korda kiiremini, aga jään ikka veel maanteel sõitvatest autodest maha natuke! 



SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Ma kuulutan nüüd lühidalt tõe, kuigi seda on ka hajusalt enne siin tükati kirjas:
Sul tuleb valik teha 3 tyybi hulgast:
1. Tõsine enduro, mis on metsavahel kiire ja kerge, kuid ka tihedat hoolet vajav
2. Raskem enduro, mis on pikema hooldevälbaga ja raskem nii kaalult kui sõiduomaduselt.
3. nn tänavaenduro, mis kõlbab kruusa- ja metsateedele, kuid sellega on raske. samas on maanteed mugavam sõita.
1. KTM EXC (400, 450, 520, 525, 300), yamaha WR (400, 450), Suzuki DRZ400E. Honda minuteada ei müü meile selles kategoorias tänavapaslikku pilli.
2. KTM LC4, Yamaha TTR, Honda XR650, kawalt ka midagi.
3. Enamus sinu nimekirjast (v.a. TTR)
Üks mudel on tegelikult veel, millega ka mina alustasin: KTM LC4 Adventure. See siis midagi 2 ja 3 vahel. Kui on väike paak, saab 2. sõita, kui suur paak ja suured tuled, siis rohkem 3. poole. Ja need on paari tunniga vahetatavad ning suht odavalt ka saadaval. Aga Adventure on juba 50K juures.
Sinu hinnaklassis saab räsitud LC4 620 või Yamu TTR-i (ilma E-stardita)
40K-ga võib hea õnnega saada Ebayst ktm 520 EXC
Yamu läheb rootsis tiba üle 40K http://www.blocket.se/vi/10166507.htm?ca=11_s
Igasugu vanemata unikaalidega (nagu husaberg jne) võib tekkida raskusi registreerimisel. Uuematega ka
Sul tuleb valik teha 3 tyybi hulgast:
1. Tõsine enduro, mis on metsavahel kiire ja kerge, kuid ka tihedat hoolet vajav
2. Raskem enduro, mis on pikema hooldevälbaga ja raskem nii kaalult kui sõiduomaduselt.
3. nn tänavaenduro, mis kõlbab kruusa- ja metsateedele, kuid sellega on raske. samas on maanteed mugavam sõita.
1. KTM EXC (400, 450, 520, 525, 300), yamaha WR (400, 450), Suzuki DRZ400E. Honda minuteada ei müü meile selles kategoorias tänavapaslikku pilli.
2. KTM LC4, Yamaha TTR, Honda XR650, kawalt ka midagi.
3. Enamus sinu nimekirjast (v.a. TTR)
Üks mudel on tegelikult veel, millega ka mina alustasin: KTM LC4 Adventure. See siis midagi 2 ja 3 vahel. Kui on väike paak, saab 2. sõita, kui suur paak ja suured tuled, siis rohkem 3. poole. Ja need on paari tunniga vahetatavad ning suht odavalt ka saadaval. Aga Adventure on juba 50K juures.
Sinu hinnaklassis saab räsitud LC4 620 või Yamu TTR-i (ilma E-stardita)
40K-ga võib hea õnnega saada Ebayst ktm 520 EXC
Yamu läheb rootsis tiba üle 40K http://www.blocket.se/vi/10166507.htm?ca=11_s
Igasugu vanemata unikaalidega (nagu husaberg jne) võib tekkida raskusi registreerimisel. Uuematega ka

Terve hooaeg seljataga KLR 650-ga ja saan tõdeda ,et krossirajale selle
pilliga asja pole. Metsas ja mülkas saad hakkama kui on punt häid sõpru
ja hea füüsis. Mööda metsa- ja pinnaseteid ei jäänud maha hardcoredest
(see muidugi juba mehes kinni).Suvel sai käidud ka Lätis, koos tänavapillidega. Hommikul L-Virumaalt minema ja õhtul poolpimedas tagasi ninig Ape krossil käidud nagu viuhti. Kui tagumik vastu peab võid ka pikemad otsad ette võtta.Pill ise muidu raske ja lollikindel.
pilliga asja pole. Metsas ja mülkas saad hakkama kui on punt häid sõpru
ja hea füüsis. Mööda metsa- ja pinnaseteid ei jäänud maha hardcoredest
(see muidugi juba mehes kinni).Suvel sai käidud ka Lätis, koos tänavapillidega. Hommikul L-Virumaalt minema ja õhtul poolpimedas tagasi ninig Ape krossil käidud nagu viuhti. Kui tagumik vastu peab võid ka pikemad otsad ette võtta.Pill ise muidu raske ja lollikindel.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Seda, mis kasutaja mella kirja pani ma põhimõtteliselt ootasingi, et tuleks keegi suuremate kogemustega ja sorteeriks mul selle nimekirja ära ning teeks selgeks, mis ratastega on siiski tegu.
Ma usun, et minu tüüp on mella klassifikatsioonis see nr 2 klass.
Kuna usun, et WR-de, EXC-de ja DRZ-de peale minu rahakott veel ei hakka, kui just mingeid jõuluüllatusi oodata ei ole. Kuskilt välismaalt ratas tuua? Kardan, et selleks ei ole mul hetkel aega.
Eks mul tule siis uurida, neid XR650R-i, TT600R-i ja KLX650-t, no ja voibolla piilun ka KTM-e, kuigi suhtun nendesse väikese umbusuga.
Kuigi muidugi mella viidatud WR400 oleks ideaalne ...
Ma usun, et minu tüüp on mella klassifikatsioonis see nr 2 klass.
Kuna usun, et WR-de, EXC-de ja DRZ-de peale minu rahakott veel ei hakka, kui just mingeid jõuluüllatusi oodata ei ole. Kuskilt välismaalt ratas tuua? Kardan, et selleks ei ole mul hetkel aega.
Eks mul tule siis uurida, neid XR650R-i, TT600R-i ja KLX650-t, no ja voibolla piilun ka KTM-e, kuigi suhtun nendesse väikese umbusuga.
Kuigi muidugi mella viidatud WR400 oleks ideaalne ...

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Miks sa KTM-i eelarvamusega suhtud? Minuteada on see oma kvaliteedilt kindlalt esikolmikus. Kui mitte üks esimesi. TTR mehi olen ma piisavalt jalamuskli trenni tegemas näinud. XR650R aga ei mahu su vahemikku.
Mina olen 5 aastat pidanud 620 LC4 (1997) ja ma ei saa ühtki paha sõna öelda. 5000km hooldevälp on märksa pikem kui hardendurode 10-15h.
Fotekil on ju ka LC4 pakkuda sinu hinnaklassis, kuid kommenteerima ei hakka
Minu LC4 Adventure on samuti müügis. Hind küll kõrgem, kuid mul on paremas korras ning E-start ka peal. http://mella.pri.ee/ktm/
LC4 145..150kg, Adventure 165kg. Samas on Adventure paari tunniga muudetav LC4-ks ja see muutus maksab ca 3000kr (paak, katted ja tulemask).
Ja järgmine valik on jällegi KTM, sest ma ei näe yamul eeliseid ning muud tootjad ei paku samaks otstarbeks selles hinnas võrreldavat toodet.
Ahjaa, minu avataril on seesama Adventure conversion LC4.
Mina olen 5 aastat pidanud 620 LC4 (1997) ja ma ei saa ühtki paha sõna öelda. 5000km hooldevälp on märksa pikem kui hardendurode 10-15h.
Fotekil on ju ka LC4 pakkuda sinu hinnaklassis, kuid kommenteerima ei hakka

Minu LC4 Adventure on samuti müügis. Hind küll kõrgem, kuid mul on paremas korras ning E-start ka peal. http://mella.pri.ee/ktm/
LC4 145..150kg, Adventure 165kg. Samas on Adventure paari tunniga muudetav LC4-ks ja see muutus maksab ca 3000kr (paak, katted ja tulemask).
Ja järgmine valik on jällegi KTM, sest ma ei näe yamul eeliseid ning muud tootjad ei paku samaks otstarbeks selles hinnas võrreldavat toodet.
Ahjaa, minu avataril on seesama Adventure conversion LC4.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
KTM LC4 hooldevälba kohta mella juba mainis, et see on 5000 km ja et Yamaha WR400 vajab tihedamat hooldust. Surfasin küll netis, aga siiski ei leidnud, kui tihedat hooldust see WR täpselt vajab. Äkki keegi teab omast kogemusest?
Tänud
Päärn
Tänud
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Väljavõte WR400F (FM) 2000 service manualist:
IMPORTANT NOTICE
THIS MACHINE IS DESIGNED STRICTLY
FOR COMPETITION USE, ONLY ON A
CLOSED COURSE. It is illegal for this
machine to be operated on any public street,
road, or highway. Off-road use on public lands
may also be illegal. Please check local regulations
before riding.
1. THIS MACHINE IS TO BE OPERATED
BY AN EXPERIENCED RIDER ONLY.
Do not attempt to operate this machine
at maximum power until you are totally
familiar with its characteristics.
2. THIS MACHINE IS DESIGNED TO BE
RIDDEN BY THE OPERATOR ONLY.
Do not carry passengers on this
machine.
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Gene ... ns%202.jpg
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%201.jpg
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%202.jpg
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%203.jpg
Intervallid siis puhtalt võistluskasutuseks, kui võtta analoogiks KTM, siis võiks every race hooldusi vast teha ka u. 15 tunni tagant hobikasutuse puhul. KTM EXC puhul peaks tegema 15 tunni hooldusi võistluskasutuse puhul samuti peale iga võistlust. Kõrgforsseeritud mootorid vajavad kõik suht tihedat hooldust.
Samas 2000 a. WR-il peaks olema sees veel SS (roostevaba terasest) klapid, mis on küll vähe raskemad kui hiljem tulnud titaanklapid, aga ei vaja ka nii tihedat regulli ja vahetust (info - välismaised foorumid) ning oluliselt odavamad.
Kindel WR400 tedaolev nõrk koht - kepsu ülemine laager, 426 ja 450 peaks sellest murest vähem puudutatud olema.
IMPORTANT NOTICE
THIS MACHINE IS DESIGNED STRICTLY
FOR COMPETITION USE, ONLY ON A
CLOSED COURSE. It is illegal for this
machine to be operated on any public street,
road, or highway. Off-road use on public lands
may also be illegal. Please check local regulations
before riding.
1. THIS MACHINE IS TO BE OPERATED
BY AN EXPERIENCED RIDER ONLY.
Do not attempt to operate this machine
at maximum power until you are totally
familiar with its characteristics.
2. THIS MACHINE IS DESIGNED TO BE
RIDDEN BY THE OPERATOR ONLY.
Do not carry passengers on this
machine.

http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Gene ... ns%202.jpg
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%201.jpg
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%202.jpg
http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%203.jpg
Intervallid siis puhtalt võistluskasutuseks, kui võtta analoogiks KTM, siis võiks every race hooldusi vast teha ka u. 15 tunni tagant hobikasutuse puhul. KTM EXC puhul peaks tegema 15 tunni hooldusi võistluskasutuse puhul samuti peale iga võistlust. Kõrgforsseeritud mootorid vajavad kõik suht tihedat hooldust.
Samas 2000 a. WR-il peaks olema sees veel SS (roostevaba terasest) klapid, mis on küll vähe raskemad kui hiljem tulnud titaanklapid, aga ei vaja ka nii tihedat regulli ja vahetust (info - välismaised foorumid) ning oluliselt odavamad.
Kindel WR400 tedaolev nõrk koht - kepsu ülemine laager, 426 ja 450 peaks sellest murest vähem puudutatud olema.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
See kartus on küll asjatu, kui tehnika on korralikult häälestatud, ei ole tavaliselt isegi kuumalt väljasuretatud mootoriga rohkem kui ühte korralikult sooritatud vändalaksu vaja, vähemalt minu rattal mitte. Ja väsinuna võtab ratta püstitõstmine ka hingeldamamella kirjutas:Lisaks puudub WR400-l EL starter. Kui mul LC4-l üks relee lahti pudenes, pidin ka vänta kasutama ja oi kuidas tundsin väsinuna nupust puudust.

Ega ma muidugi ära ei ütleks, kui el. starter oleks (no WR450 ju olemas ka), kuid ma ei seadnud selle puudumist endale ratta ostul välistavaks tingimuseks. Lõpuks pole ju suuremal osal krossiratastest e-starterit ja saavad väga hästi hakkama.


SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Palju on WR400 kaal? 450EXC on 113,5kg ja seda nii vänt-elektristarteri ja akuga race ready ilma kütuseta. Kusjuures minuteada läheb EXC ka ilma akuta käima.saqu kirjutas:See kartus on küll asjatu, kui tehnika on korralikult häälestatud, ei ole tavaliselt isegi kuumalt väljasuretatud mootoriga rohkem kui ühte korralikult sooritatud vändalaksu vaja, vähemalt minu rattal mitte.
Lõpuks pole ju suuremal osal krossiratastest e-starterit ja saavad väga hästi hakkama.Plussiks võiks lugeda: kergem kaal (pole akut, starterit, lihtsam genekas (magneeto)). Samas variant nagu DRZ, kus on e-start ja pole vänta, on starteri rikke korral liivasel rajal päris nutune teema
LC4 on ülilihtne käima lüüa vändast. Samas eelneb sellele kukkumise korral masina püsti ajamine, liivas käigu välja saamine (ei ole just lihtne tegevus) ning käima löömine. Kokku kaotad vähemalt minuti. El. starteri puhul sidur sisse ja nuppu

Kui sa seda DRZ viimast jama mõtled, mida me lükata saime, siis ei olnud viga ei akus ega starteris vaid hoopis sidurilüliti juhtmetes, mille me ka kohapeal korda saime

Krossirajal on vänt õigustatud - palju sa seal ikka liiva nuusutad - profid ju koos. Aga algajal metsa vahel on neid puhkehetki päris mitmeid

450 EXC tuli vist 2003a. välja? Oled näinud mõnda müügil 30-40K-ga?mella kirjutas:Palju on WR400 kaal? 450EXC on 113,5kg ja seda nii vänt-elektristarteri ja akuga race ready ilma kütuseta. Kusjuures minuteada läheb EXC ka ilma akuta käima.
Võrreldava WR450F Manuali järgi 122 kg koos kõigi vedelikega kaasaarvatud bensiin 10L (samuti aku ja starter ning vänt).
WR 400 kirjas sama jutt, aga ilma starteri ja akuta. Aga see võib ka olla USA variandi kaal, seal paak suurem 12 L. Võta ja saa aru

Võimalik, et need ei pruugi väga õiged olla (ka KTM-il), kui väga vaja kellelgi kontrollida, ronigu kaalule.
Sidur ja käik sees võib ka WR käima lüüa nimeltmella kirjutas:LC4 on ülilihtne käima lüüa vändast. Samas eelneb sellele kukkumise korral masina püsti ajamine, liivas käigu välja saamine (ei ole just lihtne tegevus) ning käima löömine. Kokku kaotad vähemalt minuti. El. starteri puhul sidur sisse ja nuppu

No WR400- need jubinad, mida nimetasid, puuduvad - seega ei saa ka rikki minnamella kirjutas:Kui sa seda DRZ viimast jama mõtled, mida me lükata saime, siis ei olnud viga ei akus ega starteris vaid hoopis sidurilüliti juhtmetes, mille me ka kohapeal korda saime![]()

Ma lihtsalt ütlesin, et jama variant, kui välja sureb ja starter ei tööta, üksinda seda liiva sees käima ei lükka, no ja kui tõesti peaks õnnestuma


No räägi kuda profiks saadakse ilma harjutamata? Seega ikka nina liivas.mella kirjutas:Krossirajal on vänt õigustatud - palju sa seal ikka liiva nuusutad - profid ju koos. Aga algajal metsa vahel on neid puhkehetki päris mitmeidSamas... ega ta enamasti kellaga võidu ka ei sõida.
Kokkuvõtteks, minul on täitsa pohh***, millise tsikli keegi ostab, mina tegin sellise valiku ja ei suru seda kellelegi peale.
Lihtsalt vahest kommenteerin, kui levib arvamus, nagu peale KTM-i enam normaalseid masinaid polekski!

Oleks ise ka ostnud võibolla KTM-i (elukohajärgne esindus

Kuid ega sellise raha eest korralikku isendit ei saa ka, millel sellised omadused.
Palju olen täheldanud ka muu maailma foorumites, et KTM-i fännid kipuvad koguaeg oma valikuid õigustama/kaitsma

Pole veel aru saanud milleks, kuna tegemist ju igati hea rattaga.

Aga mitte parimaga,

sest sellist ei saagi olema, igal omad eelised.
Loodan, et teema algataja sai mingi pildi vähemalt, mida valiku tegemisel silmas pidada.
NB! Mella siin pani ühes postis XR650R samasse punti LC4 ja TTR-iga, millega ei saa nõustuda tõesema pildi huvides - sinna nimistusse sobib XR650L. Kellel huvi uurigu välja miks. Ei hakanud enne targutama, aga kui nüüd juba kirjutasin, siis teeks ka selle "veaparanduse".
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kui vanat ratast veel vaadata võib kui tahad elujõus isendit saada? Kas need kerged ja lühikese hooldusvälbaga rattad lähevad kiiremini kohviks kui need rahulikumad ja raskemad enduurod. Või ei ole seal miskit vahet - kui on õlivahtust korralikult tehtud?
Aastast '98 - '99 masinad juba vanad või mitte?
Remondiga eriti tegeleda küll ei viitsiks.
Aastast '98 - '99 masinad juba vanad või mitte?
Remondiga eriti tegeleda küll ei viitsiks.
Tagant ettepoole vastused:saqu kirjutas:Sidur ja käik sees võib ka WR käima lüüa nimelt![]()
Palju olen täheldanud ka muu maailma foorumites, et KTM-i fännid kipuvad koguaeg oma valikuid õigustama/kaitsma![]()
Pole veel aru saanud milleks, kuna tegemist ju igati hea rattaga.![]()
NB! Mella siin pani ühes postis XR650R samasse punti LC4 ja TTR-iga, millega ei saa nõustuda tõesema pildi huvides - sinna nimistusse sobib XR650L. Kellel huvi uurigu välja miks. Ei hakanud enne targutama, aga kui nüüd juba kirjutasin, siis teeks ka selle "veaparanduse".
tegin nimme 3 jaotust ja XR650R on paigutatud samasse LC4-ga.
Hoolimata märksa kergemast kaalust on sel siiski suur mootor, mis võtab tsiklilt paindlikkuse. Pikkadele sirgetele ja mudast sikutamiseks on väga hea asi aga metsavahel ei ole tal LC4-st eriti eeliseid.
Kaal ei anna veel masinale paremat juhitavust. Eks lükake ümber kui oskate

KTM ei ole läbi aegade tipus olnud. Samamoodi on paljudel eelarvamus Suzukide ja Kawasakide suhtes, kuna minevikus on nad ka kiirelt lagunevaid (bio)tsikleid tootnud

Tuleb tööd teha, et väärt marki juletaks ka laiemalt osta.
Jah, KTM-i võib ka siduriga käima lüüa, kuid kui keel on totaalselt vesti peal, soovid, et võimalikult vähese vaevaga mootor käivituks ja käik sees kindlasti ei kergenda käimalöömist. Eriti juhul, kui vändajalg on istudes ainuke võimalik toetuspunkt

Et miks uuemaid masinaid vaadata, kui vanemad on "lollikindlamad"? Ega päris algajal polegi vahet. 5 aastat mootori, raami ja amorditehnoloogias on aga paraku ka päris tuntav vahemik.
Mis puutub kergete vurride kiiremasse kulumisse - vaadates (vähemalt EXC) hooldetabeleid, tuleks pea iga õlivahetusega vahetada hunnik laagreid. Praktika aga näitab, et seda ei tehta ja pole vajadust ka. Samas kui ignoreerida õlivahetusvälpadis, on mootoriremont kindel.
Samas LC4 manual ei näita nende osade vahetust. Millest ma järeldan, et suuremad mootorid kuluvad vähem. Puhtalt minu oletus.
Kindel on aga, et kui hooldust õigel ajal teha, peaks masin päris kaua kestma. Mitu tundi konkreetselt, jään vastuse võlgu - seda ehk teavad vaid esinduse mehhaanikud.
Huvitav, kas Yamahal on ka kusagil kirjas, mida nad Racingu all mõtlevad ja mida mitte? KTM-l pole kusagil mainitud, et kui võidu lased, vahetad tihedamini või et välbad on hobikasutuseks. Minuteada on EXC ikkagi Enduro võistlusseeria mitte rahvaspordimasin

Siis tekib mul küsimus, et kui Yamul on võistluskasutuse õlivälp 10h (kui on) ja EXC-l tavakasutuseks 15h, kas yamu tavakasutuse hooldevälp on miljon? Või on nende võistluskasutus sama, mis EXC tavakasutus?mx77 kirjutas:KTM annab tegelikult nii EXC kui ka SX seeriale kaks hooldevälpade tabelit: üks tavakasutuses ja teine võistluskasutuses. Ma arvan, et võistluskasutuse all nad mõistavad midagi sellist, mida on võimelised eesti esimesed 15-20 meest. Ülejäänud võivad esimese variandi järgi hooldada.
Tundub, et mõistete paljusus

-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Eks sa võid ju seda miljonit proovida
.
Aga tõsiselt rääkides olles neid jaapanlaste manuaale uurinud kipuvad nad pigem üle pingutama hooldevälpadega (hea näide Honda CRF 250 kolvivahetus 15h). Eks see on võib-olla tingitud enese kindlustamiseks igasuguste garantiijuhtude vastu (mis võivad näiteks USA-s karmimad olla kui meil).

Aga tõsiselt rääkides olles neid jaapanlaste manuaale uurinud kipuvad nad pigem üle pingutama hooldevälpadega (hea näide Honda CRF 250 kolvivahetus 15h). Eks see on võib-olla tingitud enese kindlustamiseks igasuguste garantiijuhtude vastu (mis võivad näiteks USA-s karmimad olla kui meil).
Kus sa sellised andmed võtad?mella kirjutas:Siis tekib mul küsimus, et kui Yamul on võistluskasutuse õlivälp 10h (kui on) ja EXC-l tavakasutuseks 15h, kas yamu tavakasutuse hooldevälp on miljon? Või on nende võistluskasutus sama, mis EXC tavakasutus?mx77 kirjutas:KTM annab tegelikult nii EXC kui ka SX seeriale kaks hooldevälpade tabelit: üks tavakasutuses ja teine võistluskasutuses. Ma arvan, et võistluskasutuse all nad mõistavad midagi sellist, mida on võimelised eesti esimesed 15-20 meest. Ülejäänud võivad esimese variandi järgi hooldada.
Tundub, et mõistete paljusus

http://www.hot.ee/toomask/WR400F%20Main ... ls%201.jpg Vaata, seda uuesti - üks võistlus on nende kirjade järgi 166-200 km umbes (kui 5 võistlust või 1000 km või 3 võistlust 500 km võtta aluseks). Tundidest pole midagi kirjas.
Väljavõte KTM-i repair manualist:
IF THE MOTORCYCLE IS USED PRIMARILY FOR OFF-ROAD RIDING OR COMPETITIVE RACING, THE 15 HOUR SERVICE NEEDS TO BE CARRIED OUT AFTER EACH RACE.
See ju siin erinevatest teemadest läbikäinud ja mina pole seda sinna manuali kirjutanud.

Kellega sa nagu vaidled selle hooldusvälba kohapealt? Selge on see et olenemata rattast tuleb neid kõiki vastavalt kasutustingimustele ja südametunnistusele hooldada. Kui nad on oma andmetelt ja performance näitajate poolest sarnased, siis ei saa ka hoolduses palju vahet olla.
Ilmselt on mx77 õigus selle võistluskasutuse kohta

XR650R tühikaal kuskil 125 kg, LC4 ja TTR paarkümmend kilo raskemad, kui sa arvad, et see ei ole eelis, siis mida siin kergemate rataste paarikilosest teoreetilisest vahest üldse rääkida. Arvan, et kui sa oma LC4-le selle adventure kola külge riputad, siis saad ju ka kaaluvahest aru, nagu eelnevalt oled öelnud ja tea kas see paarkümmend kilo juurde annabkiHoolimata märksa kergemast kaalust on sel siiski suur mootor, mis võtab tsiklilt paindlikkuse. Pikkadele sirgetele ja mudast sikutamiseks on väga hea asi aga metsavahel ei ole tal LC4-st eriti eeliseid.
Kaal ei anna veel masinale paremat juhitavust. Eks lükake ümber kui oskate

Muidugi kui sa jätkuvalt endale kindlaks jääd, siis olgu nii, ma ei viitsi sellel XR-i teemal lihtsalt rohkem arvamusi vahetada.
Sellele suure mootori suuremale vastupidavusele annaks selgust ka mootori näitajate näiteks surveastmete, maksimumpöörete ala, max väände ja võimsuse asukohtade võrdlemine, kolvigrupi ja vända masside võrdlemine jne. Need ju täiesti erinevad LC4 ja EXC-l, WR-il.
Lisaks on kindlasti detailide tugevusvaru, tänu mitte nii kaalu tagaajamisele, ilmselt suurem.
EDIT: PS. Arvutasin seda ühe õlivahetuskorra maksumust, kui töö ise teha ja filter üle ühe korra vahetada, siis maksab see 200-250 kr olenevalt õli hinnast. Mille üle nagu väga muretseda?

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Ei, sellele õlivahetusele ma vastu ei vaidle. Niikuinii selle klassi pillidel peab mutrivõti käes püsima ja õlivaat nurgas olemasaqu kirjutas:
XR650R tühikaal kuskil 125 kg, LC4 ja TTR paarkümmend kilo raskemad, kui sa arvad, et see ei ole eelis, siis mida siin kergemate rataste paarikilosest teoreetilisest vahest üldse rääkida.
..
Muidugi kui sa jätkuvalt endale kindlaks jääd, siis olgu nii, ma ei viitsi sellel XR-i teemal lihtsalt rohkem arvamusi vahetada.
EDIT: PS. Arvutasin seda ühe õlivahetuskorra maksumust, kui töö ise teha ja filter üle ühe korra vahetada, siis maksab see 200-250 kr olenevalt õli hinnast. Mille üle nagu väga muretseda?

Pigem oli vihje sellele, et nende 15h hooldustel on ette nähtud vahetada ka mõningaid metallist pöörlevaid detaile

Mis aga XR650R puutub, siis kaal on ainult 1 juhitavuse komponente. Teine on mootori pöörlev mass. Seda sa juba kerge gaasikäega ei muuda.
Julgen arvata, et Husabergi 650 on XR650R-st veelgi karmim (kergem ja võimsam). Paraku Rennes võrdluses aga WR250 metsa vahele paremaks pidas. Asi ei ole anult kaalus.
Või kuidas sa seletad TÄPSELT sama raami peal oleva ja sama raske 525 ja 450 erinevat juhitavust?
Vaidluses selgub tõde

Nüüd võrdled juba XR-i WR250-ga?mella kirjutas:Mis aga XR650R puutub, siis kaal on ainult 1 juhitavuse komponente. Teine on mootori pöörlev mass. Seda sa juba kerge gaasikäega ei muuda.
Julgen arvata, et Husabergi 650 on XR650R-st veelgi karmim (kergem ja võimsam). Paraku Rennes võrdluses aga WR250 metsa vahele paremaks pidas. Asi ei ole anult kaalus.
Või kuidas sa seletad TÄPSELT sama raami peal oleva ja sama raske 525 ja 450 erinevat juhitavust?
Vaidluses selgub tõde

Aga lepiks kasvõi kokku, et LC4 ja TTR-iga ikka ühte patta ei paneks

Nii kui nii on see Tartu XR oma 63 K-ga hinnapiirist väljas.
Pole jällegi sõitnud samas kohas ja samal rajal samal päeval täpselt ühes settingus 450 ja 525-ga. Siin tuleb uskuda/mitte uskuda spetsialiste, kui nad nii räägivad. Kui sa ise oled, siis räägi täpselt milles ja millistes tingimustes see avaldus? Ja üldse ei tohiks see väga foorumi teema olla, rohkem nagu tankoka teema



SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.