1. leht 4-st
Cobra725 raadiosaatjad ja kiivrikomplekt
Postitatud: 06 Juul 2004, 16:52
Postitas Laisaar

tere,
heameel teatada, et biker.ee kaudu saab nüüdsest osta Cobra raadiosaatjaid ja nende varustust.
Cobra 725 saatjad ( komplektis 2 niiskuskindlat saatjat) hinnaga 1000 eeki.
Cobra HF-kiivrikomplekt 239 eeki.
Hinnad sisaldavad käibemaksu.
Komplekt on ilma akude ja laadijateta. Töötavad ja peavad kaua vastu ka patareidega. Testisme ära ka: rääkida sai kinnise kiivriga veel 100 km/h juures. Saadaval ka akud ja laadijad. Paari nädala jooksul on tulemas ka intercom'i adapterid mis võimaldavad läbi ühe saatja tagaistujaga sidet pidada.
info
5202222
motopaks
MT 700 raadiosaatjate komplekt
Tootja: Cobra
Cobra MT700 raadiosaatjate komplekt on parim viis sidepidamiseks pereliikmete, sõprade või töökaaslastega. MT700 raadiosaatjad on tõhus ja maksuvaba sidepidamisvahend nii jalg-kui automatkal, turismireisil, puhkusel, meelelahutusüritusel ja spordivõistlusel, välitöödel ja ehitusplatsil. Nendega suhtlemisel puudub minuti- ja kuutasu. Stiilne disain ning kompaktne ja vastupidav ehitus tagab töökindluse ka aastatepikkuse kasutamise järel. Kuni 3 km tegevusraadius on piisav, et kodustega niisama lobiseda, aga ka selleks, et näiteks matkal olles ühendust pidada kaaslastega, teavitades neid oma asukohast ja liikumissuunast. Peopessa mahtuv professionaalse kvaliteediga raadiosaatja võimaldab pidada sidet nii metsas, maastikul kui ka linnas, nii õues kui ka ehitistes. See mahub mugavalt ka taskusse, käe- või seljakotti. Vööl kandmiseks on komplektis vööklamber, mis on ühtlasi ka tugi raadiosaatja püstiasendis hoidmiseks näiteks laua peal.
Tehnilised omadused:
• UHF / FM sagedusalad tagavad selge vastuvõtu kauge maa tagant
• 500 mW väljundvõimsus (maksimaalne seadusega lubatu)
• Kuni 3 km tööpiirkond (sõltub maastikust)
• 8 kanalit, mis on kättesaadavad esipaneelilt nupu vajutusega
• 38 CTCSS (kodeeritud summutav toonijuhtimissüsteem) privaatkoodi võimaldavad kombineerides 8 kanaliga kasutada 304 alamkanalit
• Veekindel
• Koos sisetelefoni adapteriga ja kahe valjuhäädi / mikrofoniga, saab ühte raadiosaatjat kasutada sisetelefonina
• Häälaktiveeritava ülekande abil kantakse Sinu kõne üle ilma ühegi nupuvajutuseta jättes sedaviisi Sinu käed vabaks. 5 tundlikkuse taset võimaldavad valida sobiva tundlikkuse
• Võimalus kasutajal jälgida kahte PMR kanalit üheaegselt
• Kõnehoiatus annab teada saabuvast kõnest
• Lõpetamise helisignaal annab teada sellest, kui oled oma jutu lõpetanud
• Ekraani taustavalgustus
• Nupulevajutuse signaal
• Vöökinnitus / randmepael
• Aku säästmisfunktsioon hoiab kokku energiat, kui seade pole kasutuses
• Mõõtmed: 98 x 61 x 31 mm
• Kaal 96 g
MT700 raadiosaatja töötab 4 AAA-tüübi patareil või Cobra NiMH akul. Patareid ei sisaldu komplektis. Cobra NiMH akupakk on saadaval lisatarvikuna.
Postitatud: 06 Juul 2004, 22:57
Postitas kris.
Olles ise kah saatjate teemaga kokku puutunud siis mõned kommentaarid selle saatja kohta.
Tegemist odava hinnaklassi saatjate seas ühe parimaga. Näiteks CTCSS kodeeringu kasutamine. Maakeeli öelduna siis tagab korraliku side, ei ole kanalite ülekostvust jms. Üks tsiklikoolitusfirma just kurtis et ostsid odavad saatjad ja nüüd koolilapsed terroriseerivad koguaeg oma odavate junnidega (lobisevad vahele), ei saagi sisuliselt linna sees kasutada.
Puudused.
Tekstis oli sees ka märkus et veekindel. Saatja ei ole vee vaid niiskus ehk pritsmekindel.
Praktika on näidanud et statsionaarselt tsikli külge kinnitades puruneb üsna kiiresti - ei talu vibrat.
Tööpiirkond kuni 3 km - loe: reaalselt kasutatav otsenähtavuse piirkonnas. Linnas heal juhul esimese kivimaja nurga taha, teise taha enam mitte.
Kuuldavus, näiteks "sisetelefonina" kasutades, keskpärane. Konkureerivate toodetega pole 180km/h probleemiks (sõidame ju ka väljaspool Eestit

)
Kokkuvõte: (minu arvates)hea hinna ja kvaliteedi suhtega toode, parim oma hinnaklassis.
Aga ei maksa unusta et saad seda mille eest maksnud oled. Ehk tõsistele matkahuvilistele soovitaks alternatiive uurida.
Postitatud: 23 Juul 2004, 09:14
Postitas madone
Väge super asi!
Eile kui motopaks ja limits minujuurest minema panid siis veel tükk tükk aega sain nendega rääkida kuni ilmselt 3 km piir levi katkestas!
Postitatud: 23 Juul 2004, 10:18
Postitas Pihelgas
Täpsemalt öeldes oli Madone kodus (Tabasalu nõlva all) ja side lõppes, kui meie jõudsime Tiskre oja juurde. Noh napilt alla 3 km.
ja soovitan igal juhul - väga mõus on pundis kulgeda ja suhelda.
eriti, kui ülisuured tissid vastu tulevad

Postitatud: 09 Aug 2004, 22:31
Postitas koi
Sai ka omale soetatud sellised kannid. Kasutan küll autodega sõites, aga ka seal on mõnusad kasutada.Kasutuse kaugus on küll pisut lühike, aga seda võisid tingida ka võsavaheline looklev tee ja künklik maastik.Hea abimees oli näiteks teisele autole teatada kas võib möödasõitu alustada või mitte.Ka on palju lõbusam kulgeda kui saab teise meeskonnaga vabalt plärada.Voolutarbimine igatahes väga säästlik.Soovitan soojalt pundis kulgemiseks.
Postitatud: 19 Aug 2004, 13:51
Postitas remy
Kiivrikomplekti kyll veel pole kuid suvel väike baltikumireis autodega

siis olid täiesti hädavajalikud. Palju lihtsam oli liigelda. Kui keegi näiteks valgusfoori taha jäi või lihtsalt maha.
Postitatud: 20 Okt 2004, 19:50
Postitas Aatomik
Saatja on asjalik. Kas intercomi adaptereid ka juba saada on ja mis need maksavad?
Postitatud: 21 Okt 2004, 09:23
Postitas Laisaar
intercomi adapterid jõudsid nüüd lõpuks ka kohale.
Esmaspäevaks reguleerin hinna.
motopaks
Postitatud: 29 Okt 2004, 10:31
Postitas Laisaar
nii,
INTERCOM'i adapterid on müügil hinnaga 210 eeki.
Hind sisaldab käibemaksu.
Sida tagaistujaga võib alata
motopaks
Postitatud: 29 Okt 2004, 12:04
Postitas Aatomik
kas sellest INTERCOM adapterist kuskil täpsemat kirjeldust ka on? Pilti ja infot mida kõike sinna külge saab ühendada...
Postitatud: 29 Okt 2004, 12:36
Postitas Laisaar
ainuke jutt mis selle adapteri kohta leida õnnestus on selline: With the intercom adapter cable and two external speaker/microphone
attachments (COBRA-MAVOX) a single PMR can be used as an intercom.
(ideal for motorcyclists).
Hind ikka 210 eeki koos käibega.
Pilt:
http://www.biker.ee/pics/8/bik_gal_688.jpg
Postitatud: 29 Okt 2004, 16:20
Postitas Alex
aga biker.ee liikmekaardi allahindlus?
sry OT aga ei saanud küsimata jätta

Postitatud: 29 Okt 2004, 17:13
Postitas kahro
pakun välja, et see 210.- per adapter ongi biker.ee hind
Aga kas need saatjate signaalid ühilduvad ka ülejäänud firmade saatjate omadega või suhtlevad nad ainult teiste "madudega"?
Seega komplekt 2 tsiklile kaassõitjatega/ilma läheb:
1000 saatjad 2 tk
956 kiivrikomplektid 4tk
420 Intercom adapter 2 tk________________________
2376 EEK 4 sõitjale ehk
1188.- tsikli kohta.
1478 EEK 2 sõitjale ehk
739.- tsikli kohta.
Pakkumistest ei suutnud minusugune loll välja lugeda, kas PTT nupud ja vajalikud kaablid ka kaasa saab. Kui ei, siis kallid need on?
[edit]Ise küsin - ise vastan: PTT ja kaablid kiivrikomplektis. [edit]
Kahro
varsti ehk 2 võrriga maanteel - vaja ühe pealt ka teist juhtida

Postitatud: 01 Nov 2004, 09:45
Postitas Laisaar
Aga kas need saatjate signaalid ühilduvad ka ülejäänud firmade saatjate omadega või suhtlevad nad ainult teiste "madudega"?
suhtlevad ka teiste saatjatega mis selliseid sagedusi ja kanaleid toetavad.
Seega politsei ja rekkameestega ei räägi aga teiste PMR saatjatega kindlasti.
Kahro kas toon varustuse ära?
motopaks
Postitatud: 01 Nov 2004, 10:17
Postitas Aatomik
Kas kellelgi on kogemust selle Cobra 725 saatja kasutamisel intercomina? Huvitab nimelt see, et kas tagaistujal on rääkimiseks oma PTT nupp või kuuleb eesistuja kogu aeg mida tagaistuja ümiseb?
Ja kas kellelgi on kogemust Cobra 925 saatjaga? Ise olen aru saanud, et see on omadustelt muidu sama nagu 725, lisatud on ainult digitaalsed alamkanalid.
Postitatud: 01 Nov 2004, 21:19
Postitas Heavykas
Ja selle intercomi puhul veel ka see, et kas kaassõitja ja juhi vaheline jutt läheb ka raadioeetrisse või säilib mingisugunegi privaatsus?
Postitatud: 01 Nov 2004, 21:37
Postitas Primo
Sellel saatjal peaks olema spetsiaalselt eraldatud sagedus, mis ei ole häiritav (lihtsamal viisil muidugi) ning ei häiri ka teisi
primo
Postitatud: 02 Nov 2004, 09:31
Postitas kris.
Primo kirjutas:Sellel saatjal peaks olema spetsiaalselt eraldatud sagedus, mis ei ole häiritav (lihtsamal viisil muidugi) ning ei häiri ka teisi
primo
Parandus: DCS on see digitaalne alamkanalite süsteem, CTCSS sisuliselt sama asi aga realiseeritud analoogtehnoloogiaga.
DCS eeldab et vastaspoolel on samasugune süsteem ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 02 Nov 2004, 09:41
Postitas Laisaar
Ja selle intercomi puhul veel ka see, et kas kaassõitja ja juhi vaheline jutt läheb ka raadioeetrisse või säilib mingisugunegi privaatsus?
hmm.... kuna need adapterid alles jõudsis siis see on alles testimata. Proovin järgmiseks nädalaks ära testida ja siis annan tead. Minu teada peaks eetrisse minema. Selle vastu aitab grupis sõites saatjal selline funktsioon nagu Dual-valve mis võimaldab tagaistujaga eraldi kanalil suhelda ja teiste grupiliikmete juttu kuulata.
Cobra 925 saatja kohta saab inffi
siit Natuke on funktsioone ja hinda lisatud. Kui kellegil nende vastu huvi siis 925-sid saab ka.
motopaks
Postitatud: 02 Nov 2004, 09:47
Postitas kris.
Intercom-ga on enamus saatjatel nii et kui saatja on pandud VOX-i peale (aktiveerub kõne peale) saatesse minema, siis läheb ka kaassõitja lobisemine eetrisse. Kui saatja on PTT rezhiimis (vajuta ja räägi), siis jutt eetrisse ei lähe. Minu arusaab asjast ... ei pretendeeri absoluutsele tõele.
See siis juhul kui mõlemad ühe saatja külge ühendatud.
Ise kasutan harilikult PTT rezhiimi - vajutan kui tahan eetrisse minna. Küll on aga juhtunud et lenksul olev lüliti kogematta pideva saatmise rezhiimi läheb ... ja siis püüad aru saada et miks see kõrvalsõitev tsikkel näpuga kiivri juures ringe teeb ... ei saa tema ju piiksugi teha kui saatmine pidevalt peal on
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 17 Nov 2004, 20:19
Postitas Heavykas
Kas kuuleb juba mingeid tulemusi antud raadiosaatja intercomi katsetustest?
Postitatud: 07 Dets 2004, 11:52
Postitas esaarik
Väike kohake kust veel saab infi ja selliseid asju soetada:
http://www.tehnoturg.ee
Vasakus veerus väikse kirjaga on mootorrattad.

Postitatud: 10 Jaan 2005, 13:28
Postitas Julge
Motopaks - Oleks kevade poole ka paarist sidekomplektist huvitatud.
Sa ikka tegeled nendega veel?
Fazer
Postitatud: 10 Jaan 2005, 13:38
Postitas Laisaar
tegelen ikka.
Anna teada kui huvi.
motopaks
Postitatud: 10 Jaan 2005, 14:10
Postitas Aatomik
Mingit saatja - kiivrikomplekti soovitaks tingimata ka Horvaatia reisist osavõtjatele.
Minul on olemas.
PS. katsetasin ka seda Intecom adapterit: tagaistujal on rääkimiseks oma PTT nupp (nagu eesistujalgi) ja kõik ees- ja tagaistuja vaheline jutt läheb eetrisse.
Postitatud: 10 Jaan 2005, 14:38
Postitas kalle
>PS. katsetasin ka seda Intecom adapterit: tagaistujal on rääkimiseks >oma PTT nupp (nagu eesistujalgi) ja kõik ees- ja tagaistuja vaheline jutt >läheb eetrisse.
Hmm, kas nii ongi, et olete pidevalt eetris? Või on nii, et kui te tagaistujaga PTTd ei vajuta, siis räägite ainul omavahel? Kui nii ei ole, kas siis ainus võimalus tagaistujaga nö privas rääkida on teist kanalit kasutada?
Ma olen jaama kasutanud matkadel suht vähe, aga minu nägemuses kõige parem variant oleks see, kui mõlemad kuulevad pidevalt grupi kokkulepitud üldist eetri kanalit ja saavad ka mõlemad vastata. Samas on juhil ja tagaistujal oma võimalus rääkida, ilma et nende omavaheline jutt suurde eetrisse läheks. Samas aga ei peaks nad omavahelise jutu ajaks end nö suurest eetrist ära lõikama.
Krt ma ei mäletagi kuidas mul endal see asi toimis...ammu pole keegi enam tagaistmel sõitnud, vaid sõidetakse ise.
Kk
Postitatud: 10 Jaan 2005, 18:25
Postitas marguspp
kalle kirjutas:Või on nii, et kui te tagaistujaga PTTd ei vajuta, siis räägite ainul omavahel?
kas see PTT nupp pole mitte järjest mikrofoniga? ehk kui nuppu ei vajuta, siis mikrofon on lahti ühendatud ning kui vajutada siis alles mikrofon saab elektrit.

sellisel juhul küll erinevust sisse ei tule nagu tagaistujaga suhtlemiseks. ja ühe PTT nupuga on üldse keeruline reguleerida seda, et kas tahad rääkida eetris või ainult kaassõitjaga, kui just omavaheline side pole kogu aeg aktiivne.
Postitatud: 11 Jaan 2005, 09:15
Postitas Vadi
Ei usu et siinsed Cobrad peaks teistmoodi töötama ... , endal kogemus ALAN - ga - ja see toimis suurepäraselt - omavaheline jutt jääb tagaistujaga omavaheliseks niikaua, kuni üks kahest kas kaassõitja või siis ise näpib PTT - d kui üks on PTT alla vajutanud läheb ka kogu jutt eetrisse.
Postitatud: 11 Jaan 2005, 09:47
Postitas Julge
Vadi - Kas sel juhul on omavahel ilma nuppu vajutades tegemist duplex sidega...? Vabandan ette, kui väga rumala küsimusega välja tulin...
Fazer
Postitatud: 11 Jaan 2005, 10:19
Postitas marguspp
kas selline side häirima ei hakka? et kui 1 sõitja köhatab siis teine samal rattal kuuleb seda läbi võimendi

ilma, et oleks võimalik seda vältida?
ja duplex on minu teada igasugune kahesuunaline side. sellel on 2 alaliiki: full-duplex (mida siin Fazer ilmselt mõtles, et mõlemas suunas samaaegselt) ning half-duplex (1 suund korraga)