1. leht 1-st
Malossi Torque Drive ja Polini Evo Drive
Postitatud: 04 Jaan 2007, 00:24
Postitas non-smoking
Siin ei ole eriti juttu olnud sellest teemas!
Sõbral tekis küsimus, et kas need asjad on ka oma hinda väärt.
hinnad on seal ikka tuhantetes.
Keegi võiks rääkita natuke nendest kes on neid endale installinud.
Kas need sobivad ka stock variaatoriga kokkuv õi siis peab ka juba variaatori ära vhetama?
Postitatud: 04 Jaan 2007, 11:21
Postitas cpi50
Kasutaja SFX teab evo drive rääkida, tal on see

Aga ise arvan stock masinale seda küll pole mõtet panna

Postitatud: 04 Jaan 2007, 12:08
Postitas Sandrew
merek(sfx) isegi myyb seda hea raha eest...
Postitatud: 04 Jaan 2007, 12:10
Postitas speed fighter
niipalju kui mina tean, siis evo tagumised taldrikud on suuremad. st rihm läheb kõrgemale. aga se puhtalt hullu tuuninguga masinale mõeldud.
Postitatud: 04 Jaan 2007, 13:28
Postitas cpi50
Aga kui siis minigi korralik tuning peal siis tasub panna?
Postitatud: 04 Jaan 2007, 14:12
Postitas non-smoking
Miks ta selle siis maha kavatseb müüa, kas ei olnud küllalt hea?
sõbral on tuuningut küll sipa 70cc alu silinder peal ja muu juurde kuuluv.
Ta ei ole veel vahetanud variaatorit, drive ja ülekandeid.
Aga see peaks ju andma ka stock maisnale performacit juurde miks seal peaks hull tuuning olema?
Postitatud: 04 Jaan 2007, 17:35
Postitas cpi50
Ma arvan et ta müüb speed drive kuna ta pidi ostma malossi kiti kus see juba speed drive sees

Postitatud: 04 Jaan 2007, 20:00
Postitas SFX
mina müün seda jubinat sellepärast,et malossi overange kitil on see samuti kaasas...
soovitan soojalt seda, kuna variaatori tööd parandab ta kõvasti,laseb rihmal paremini käia jne...
vabalt võib ka panna stock masinale,kui soovi on ja tahad,et hakaks koos sport variaatoriga su rollerit paremini edasi liigutama..
Postitatud: 05 Jaan 2007, 11:48
Postitas speed fighter
vaata asi selles et stock liigub nii aeglaselt et rihm ei tõuse variaatoril isegi lõpuni, kui tagumised taldrikud suuremad, siis ega ta sul rõuseb ikka samakaugele.
Postitatud: 05 Jaan 2007, 18:26
Postitas non-smoking
Mõtelsin et kirjutan siia samasse teemasse.
Küsiks otse, et CPi-l pidi olema teistest palju aeglasem tagaretuktor ülekanne, see ei pidanud võimaldama masinal suurt tippkiirust koguda.
Kas nende vahetamisega kiiremate vastu, saab ka CPI enam vähem liikuma kui suht suur tuuning taga juba? no SP2-le jääb kõvatsi alla.
Tee, mis tahad aga asja nagu ei saa võrreldes teiste maisnatega.
Kui palju selle reduktorülekande vahetamisega saavutada võib?
Postitatud: 06 Jaan 2007, 00:17
Postitas verner112
oleneb kas ostad kiirenduse peale reduktorit või tipp kiiruse?
Kui tippu tahad siis jääb kiirendus väiksemaks ja vastupidi
Postitatud: 06 Jaan 2007, 01:27
Postitas non-smoking
no selge see Cpi reduktor on ülinsisti kehvasti ehitatud.
aga jah sipa tippkiirust oleks vaja
Postitatud: 06 Jaan 2007, 12:25
Postitas J00N@$14
SFX ma huvi pärast küsin et paljuga sa neid müüd siis??
Postitatud: 06 Jaan 2007, 13:25
Postitas Alpss
J00N@$14 kirjutas:SFX ma huvi pärast küsin et paljuga sa neid müüd siis??
Sa võid huvi pärast müügi teemasse ka vaadata

Postitatud: 06 Jaan 2007, 22:51
Postitas SFX
J00N@$14 kirjutas:SFX ma huvi pärast küsin et paljuga sa neid müüd siis??
reduktor 600-
speed drive 1400-