1. leht 2-st
Piaggio Typhoon 70ccm-ks..
Postitatud: 08 Veebr 2007, 00:07
Postitas Myxer
On plaan teha oma 2006 aasta piaggio typhoon 70ccm-ks. Hetke seisuga on tal all tecnigas next-r ja maha võetud kõik piirajad. Sooviks teada mis juppe vaja läheks ja palju see maksma võib minna.
Siin sooviks ka ära mainida et ei soovi panna k6ige kallemaid juppe, ütleme nii et arvestage hinna ja kvaliteedi suhet. Ehk siis midagi head ja normaalse hinnaga.
Samuti mis sumbutajat talle vaja läheks siis kui ta juba on 70ccm-ne ja kui kellelgi on ideed mis oleks ta umbkaudne tippkiirus.
Ette tänades Trevor.
Postitatud: 08 Veebr 2007, 08:04
Postitas Alpss
Palju sul see piir on, et palju sa kõige rohkem alla saad panna ?

Postitatud: 08 Veebr 2007, 11:47
Postitas Myxer
10-15k
Postitatud: 08 Veebr 2007, 12:54
Postitas RUNNER
Postitatud: 08 Veebr 2007, 14:21
Postitas Myxer
enda peaga ma küll mingit listi kokku ei oska panna teades mis millega sobib jne. Heal juhul rikun ainult ära midagi..
Postitatud: 08 Veebr 2007, 16:30
Postitas oldmoped
Myxer kirjutas:enda peaga ma küll mingit listi kokku ei oska panna teades mis millega sobib jne. Heal juhul rikun ainult ära midagi..
Kas oled kindel, et suudad foorumist tulevaid postitusi piisavalt kriitiliselt hinnata ja viitsid iga postituse tegija kohta tema vanasid poste arhiivist piisvalt lugeda, et tema soovituste adekvaatsust hinnata?
Arvesta, et 75-90% siit tulevatest soovitustest on lambist pakutud lihtsalt kuulsate firmade ja nimede järgi või sellepärast, et naabripoisi aeroxil on selline ja tal pidavalt "vingelt liikuma"
Postitatud: 08 Veebr 2007, 17:02
Postitas K-1
Ma siis soovitan!
Silinder - Athena(Stage6), Malossi, Top Performance(DR), Polini...
Väntvöll - vaata ülevalt
Väntvöllilaagrid - SKF C4
Karburaator - DellOrto, Arrache vms 19mm.
Öhufilter - mingi koonus. Malossi E5 ntx.
Variaator - Malossi Multivar vöi Polini Speedcontrol
Rihm - Malossi Kevlar , Polini..
Sidur - Malossi Delta/Fly , Polini G1/G2..
Siduritrummel - Malossi reinforced/speedbell
Küünal - TNT racing, NGK R, NGK competition..
Klapid - Malossi/BGM/Polini vms carbon
Sisselaske kollektor - karbuga sobiv
Rullikud - proovimise värk ( 4.5 - 6g)
Sidurivedrud - proovimise värk (rohelised)
Düüs - proovimise värk ( 70 - 100)
Survevedru - proovimise värk
Kontakteeru kasutaja Gert250-ga, ta oskab soovitada ja tellib sulle need köik ka koju ära.
Postitatud: 08 Veebr 2007, 19:23
Postitas Myxer
aga mis sumpsi soovitaks?
Postitatud: 08 Veebr 2007, 19:31
Postitas Timmo
Yasuni R peaks vast sobima küll

Postitatud: 08 Veebr 2007, 22:20
Postitas Myxer
teeme nii, see on normaalse hinnaga ka (H) aga kui panna peale siuke set nagu rallypoiss ütles. Siis palju tuleks rollerile Kw kokku
Postitatud: 08 Veebr 2007, 22:23
Postitas Timmo
Oleneb silindrist , mingi 6-9 kw arvatavasti.
Postitatud: 08 Veebr 2007, 22:45
Postitas non-smoking
Racing sindritega up to 16hp (max. kuni 10kw) aga no see suht ebareaalne ilma profi käeta! (N: athena racing, stage6, top performance)
lahjemate sport silindritega kuni 6kw
Postitatud: 09 Veebr 2007, 15:05
Postitas Myxer
sain juba gerti abiga listi kokku
Stage6 racing silinder 70cc 2550.-
Doppler racing väntvõll 2000.-
Dellorto 21mm karburaator 1300.-
Racing väntvõlli laagrid 600.-
DMP sidur 1100.-
Polini speed control kit variaator ( vario, rihm, kaks survekat, kaks paari rulle) 1500.-
Polini evo klapid 1000.-
Stage6 r1200summuti 3700.-
Malossi e13 koonus 700.-
Malossi ülekanne 1150.-
Sigma spido 400.-
Kokku: 16 000.-
Postitatud: 09 Veebr 2007, 15:46
Postitas hellish
klappide hind on küll veits kõrge.
Postitatud: 09 Veebr 2007, 16:04
Postitas Myxer
mingi 100 krooni max ma ei usu et seal rohkem vahet on eks ma kuidagi räägin ja nihverdan veel

Postitatud: 09 Veebr 2007, 16:55
Postitas oldmoped
Huvitav, kas tõesti on saatekulud sellisel pakil Eestisse ~2500 eek, et selline lõpphind on saavutatud?
Postitatud: 09 Veebr 2007, 17:13
Postitas Myxer
No kes soovib selle pakkumise üle pakkuda siis kõik pakkumised on teretulnud ei saa väga vastu olla

Postitatud: 09 Veebr 2007, 17:18
Postitas simp
oldmoped kirjutas:Huvitav, kas tõesti on saatekulud sellisel pakil Eestisse ~2500 eek, et selline lõpphind on saavutatud?
aga alati võib ju veits odavamalt läbi ajada kui plaanitud?:)
Postitatud: 09 Veebr 2007, 17:27
Postitas Myxer
Ei no see set tundub igati hea olevat aga kes suudaks selle hinna alla poole kruvida ja samad jupid kohale toimetada, miks mulle see siis sobima ei peaks

Postitatud: 09 Veebr 2007, 17:31
Postitas Timmo
Kui väga võimast ei taha , siis sobib Yasuni R ka sellele. Mis maksab 700.- vähem kui stage 6 r1200

Postitatud: 09 Veebr 2007, 20:25
Postitas Myxer
ei ma sellesmõttes ei taha odavamaks teda. Ma usun et yasuni r käib küll aga ta jääb ikka liiga lahjaks talle. Ma mõtlesin odavamaks sellesmõttes et sama set aga odavamalt

Postitatud: 10 Veebr 2007, 10:26
Postitas oldmoped
Milleks üldse selline imelik kooslus on tekitatud - väntvõll, silinder ja sumpa ja karpa lõõrimõõt on suht kurjad (isegi natuke ülepakutud igapäevaliikurile) samas aga sidur ja vario on "säästukomplektid"?
Postitatud: 10 Veebr 2007, 11:58
Postitas Myxer
gert pani siukse kokku, arvad et osad asjad liiga lahjad?
Postitatud: 10 Veebr 2007, 13:52
Postitas Mix
Kõik ainult selleks, et oleks ägedam tõmme ja suurem lõppkiirus.
Ja ei midagi juhitavuse ega pidurite ja üldse ohutuse parandamiseks??!!
Aga pidurid? Vedrustus? Amordid? Rehvid? Tuled? ...
???
-
Postitatud: 10 Veebr 2007, 15:09
Postitas simp
Mix kirjutas:Kõik ainult selleks, et oleks ägedam tõmme ja suurem lõppkiirus.
Ja ei midagi juhitavuse ega pidurite ja üldse ohutuse parandamiseks??!!
Aga pidurid? Vedrustus? Amordid? Rehvid? Tuled? ...
???
-
aga see kõik on pohhui ju peaasi et kiiremini läheks ja põhjaall valgust oleks ta TÜMMI SEE ON KÕIGE TÄHTSAM!
Postitatud: 10 Veebr 2007, 15:23
Postitas oldmoped
Myxer kirjutas:arvad et osad asjad liiga lahjad?
Ma ei arva, et osad asjad on liiga lahjad. Lihtsalt tekitas minus imestust see, et valik oli väga seinast-seina: osad vidinad on peale topitud "racing" osad aga "alumine ots".
Kas ei oleks targem valida igapäevaliikurile kõigi asjade puhul selline üldine keskmine konfiguratsioon. St mitte hakata niivõrd neid lahjemaid detaile vingemateks vahetama vaid tõmmata ennast natukene silindri, karpa ja väljalaske osas hoopis tagasi. Vastasel korral saavutad oma mineku küll... aga tavaliikuriks jääb masin suht kõlbmatuks, kuis sa just vaid streetracega ei tegele... ja selle eluiga kah lühikeseks.
Lisaks eeldab selline masina järgiaitamine ka kindlasti minimaalselt pidurivoolikute ja amortide normaalsete vastu vahetamist. Ja antud masina tehaserehvid ei ole oma isloomult ja mustrilt just kah kõige kiirusesõbralikumad...
Postitatud: 10 Veebr 2007, 17:56
Postitas Gert250
Se list mis ma tegin on väga hea kooslus. Sellele silindrile on mõttetu osta sellest doppleri väntvõllist mingi 1000.- kallim väntvõll nime pärast licalt. Doppleril kaks väntvõlli rolleritele, odavam on max mid racele ja se kallim, mis temalegi lähex on juba mhr, evo jne teema. Firma nimi maksab. Nt se sidur on malossi delta koopia kuid 300.- odavam viimasest. Hellishile, piaggiole on evo klapid kallimad, kui nt. minarellile, sellele u 750.- . Sumpast niipalju, et stage6 racingule se yasuni r liiga lahja. R1200 selle silindri jaoks täpselt. Karburaator ka täpselt paras suurus.
Postitatud: 10 Veebr 2007, 19:55
Postitas xzburnoutzx
See R1200 sumpa pole just tänavasõiduks väga hea selle silindriga, kuna on natuke liiga kõrgete pöörete jaoks ja kohvistab rõngad kiirelt ära. Hollandlaste väitel üle 2000km ei mängi ühtede rõngastega välja selle sumpa ja silindri kooslusega.
Doppleri Reinforced Racing väntvõlli kohta niipalju, et hind ei = kvaliteet. Suur osa ringrajasõitjaid Saksamaal ja Hollandis kasutavad enda MHR ja MHR Team setupitega seda väntvõlli. Üleni karastatud vänt ning väga tugev keps selle põhjuseks. Teinekord olevat ainult probleeme, et on liiga ära karastatud ning esimestel kilomeetritel millal masin korraliku hj arendab, lööb kepsu pooleks. See ka kõigest 1:1000 võimalus. Enda Piaggio oli, Sinisalo Aeroxil ja Kalevi Aeroxil on. Julgeks soovitada.
Constant Overrevv/But massive performance - nii ütles ta S6r/R1200 kohta.
Postitatud: 11 Veebr 2007, 17:44
Postitas Myxer
No eks sissesõitu peab ju nii või naa tegema, kui kohe pöörded põhjas sõitma hakata loogiline et millegi lõhki lööb. Jupid pole ju paika veel õieti läind, selleks ju sissesõit mõeldud ongi.
Postitatud: 12 Veebr 2007, 01:30
Postitas stage6
oldmoped kirjutas:Huvitav, kas tõesti on saatekulud sellisel pakil Eestisse ~2500 eek, et selline lõpphind on saavutatud?
Ega Gert ka õhust ja armastusest ei ela
Teinekord olevat ainult probleeme, et on liiga ära karastatud ning esimestel kilomeetritel millal masin korraliku hj arendab, lööb kepsu pooleks
No eks sissesõitu peab ju nii või naa tegema, kui kohe pöörded põhjas sõitma hakata loogiline et millegi lõhki lööb. Jupid pole ju paika veel õieti läind, selleks ju sissesõit mõeldud ongi.
Mitte esimestel uue silindri töötamise kilomeetritel vaid paigalt startides ja nii...kui mootor pööresse läheb arendav ka korralikku hj. Vähemalt nii sain mina aru....