1. leht 1-st

Kuidas Paypaliga mitte tünga saada.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 14:46
Postitas mega1
Küsimus kui olen raha ära maksnud ja ootan kaupa ning müüa ignoreerib ja lihtsalt ei vasta, mis võimalused üldse on teda mõjutada.Kas läbi Paypali on võimalik raha ka tagasi saada.

Paypal

Postitatud: 21 Veebr 2007, 15:18
Postitas mudilane
Saab küll tagasi, küll mitte kogu summat.
PayPali lehel on selline asi nagu resolution center,
sealt saad sisestada üksikasjad jne..

Postitatud: 21 Veebr 2007, 15:38
Postitas Kristjan
-

Re: Kuidas Paypaliga mitte tünga saada.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 16:11
Postitas oma_jope
mega1 kirjutas:
Küsimus kui olen raha ära maksnud ja ootan kaupa ning müüa ignoreerib ja lihtsalt ei vasta, mis võimalused üldse on teda mõjutada
Kui tal enne oli ~100% positiivne feedback siis peaks mõjuma ähvardamine negatiivsega. Muidugi kui see 100% oli tekitatud 3 euroste vidinatega ja sina püüdsid 3000-se ostu teha siis pole suurt mõtet :)

Postitatud: 21 Veebr 2007, 22:22
Postitas mega1
jah tegemist netipoega üle 5000 positiivse feedbacki kuid nenede viga ongi selles et äri on juba suur ja kedagi su meilid ei koti.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 22:36
Postitas Nigga
mega1 kirjutas:
jah tegemist netipoega üle 5000 positiivse feedbacki kuid nenede viga ongi selles et äri on juba suur ja kedagi su meilid ei koti.
Oled sa ikka kindel, et üle 5000 positiivse feedbackiga eBayeri käest tünga said - päris väike ju ämber sellisel juhul.

Re: Kuidas Paypaliga mitte tünga saada.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 22:37
Postitas Hans
mega1 kirjutas:
Küsimus kui olen raha ära maksnud ja ootan kaupa ning müüa ignoreerib ja lihtsalt ei vasta, mis võimalused üldse on teda mõjutada.Kas läbi Paypali on võimalik raha ka tagasi saada.
Kaua sa ootad juba? Suurtel netipoodidel võib vahel kauem minna, be patient :)

Tüngasaamise võimalus on alati olemas, väidetavalt saab näiteks häkkida igati positiivse diileri kontot ja tema 5000+ pos tagasiside hõlma all tünga teha.

Loodetavasti pole sinu puhul nii :)

Hans

Postitatud: 21 Veebr 2007, 22:39
Postitas mega1
pole sinna veel helistanud kuid ilmselt neil tegemist pslju ja keegi ei tegele minu saadetise orgunniga.

Postitatud: 21 Veebr 2007, 22:40
Postitas mega1
ei ei algul vastati ilusti saadame jne.siis et otsime kus sasdetis ja kohe vastame aga kokku juba mingi 1 kuu

Postitatud: 21 Veebr 2007, 22:41
Postitas mega1
tegemist polegi tahtliku pettusega lihtsalrt ei suuda kauplust mulle asjad kohale org sundida.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 08:37
Postitas analoog
See ei pruugi sul üleüldse mingi tüng olla, mul kah kirjadele ei vastatud ja kahe kuu möödudes ei olnud mul võimalust bewertungit kah anda. Kuid kätte jõudis kolmas kuu ja pakk tuli ikkagist ära. Koos vabandava e-mailiga muidugi, et pakk oli kaotsi läinud jne jne... anti veel 20 prossa raha kah tagasi viivituse pärast.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 09:29
Postitas mella
Ma ka ei saa aru.. kuu on ju veel talutav nr.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 09:49
Postitas oma_jope
mega1 kirjutas:
ei ei algul vastati ilusti saadame jne.siis et otsime kus sasdetis ja kohe vastame aga kokku juba mingi 1 kuu
transpordifirmadel on rahvusvaheliste saadetiste kohaletoimetamiseks aega 30 või 60 päeva. Just selle arvestusega, et aeg-ajalt läheb mõni kaup valesse riiki või ununeb kusagile terminalinurka seisma ja siis jõuab veel otsida, ilma, et peaks kohe leppetrahvi maksma. Nii, et paanikaks pole põhjust.

http://www.effa.ee/indexee.php?ID=11 ütleb nii: /tsiteerin/
§ 21
Kauba kohaletoimetamisega viivitamise muutumine kauba kaotsiminekuks

Kliendil on õigus nõuda kaupade kaotsimineku eest hüvitist, kui kaupu ei ole üle antud
- rahvusvahelise maanteeveo korral alates kokkulepitud veotähtaja möödumisest 30 päeva jooksul või juhul, kui tähtajas ei ole eraldi kokku lepitud, siis alates kauba veoks ülevõtmisest 60 päeva jooksul,
- muu veo korral 60 päeva jooksul ajast, mil kaubad oleksid pidanud saabuma.
Kliendil ei ole õigust saada kauba täielikule kaotsiminekule vastavat hüvitist, kui ekspedeerija eespool nimetatud tähtaegadel tõendab, et kaup ei ole kaotsi läinud ja et selle saab üle anda mõistliku aja jooksul.
/tsitaadi lõpp/

Postitatud: 22 Veebr 2007, 12:28
Postitas Amox
Kuu on täitsa ok - kannata. Endal kogemus pikimate saadetistega - USA-st 4,5 kuud (kuigi maksin lennutranspordi eest, saadeti "maapostiga"), Inglismaalt 4 kuud (oli kaduma läinud). Nii, et pole hullu, suurtel tegijatel juhtub. Arvan, et saad ilusti kätte, rahu.
Ühel tuttaval suudeti Estonia muuta Espana-ks ja otsimise peale sealt see leitigi. Jällegi suure ringiga tuli.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 12:32
Postitas mudilane
Samas on ka häid kogemusi!!
Tellisin USA-st kiivri.
Täpselt 4 päeva peale maksmist oli kuller
ukse taga ja ulatas paki.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 13:27
Postitas Hondarebel
Selline vigur nagu post package tracking number ka vahest abiks.E-bayst ostetud asjadel olen saanud siis netist jälgida kuidas pakk Eestile läheneb.

Peeter aka Hondarebel aka Basilio

Postitatud: 22 Veebr 2007, 14:37
Postitas tramm66
kui müüja ikka tropp siis tünga vastu ei aita ei ussi, püssi ega muu rohi... EU maades jämedalt iga kolmekümnes tehing, USA-s tihedamalt, tuleb asi "kulusse" kanda... ise olen pea paarikümne kiloga hüvasti jätnud mis aga jääb mõne sõbra kahjude varju;)
E-Bay on ja jääb loteriiks, edu ja loosiõnne teile kaasvõitlejad :bsmile:

Postitatud: 24 Veebr 2007, 08:34
Postitas mega1
http://www.interlinkexpress.com/tracking/quicktrack.do

saatis mulle kaubba jälgimise nr aga mida sellega teha kuidas seda tõlgendada

Postitatud: 24 Veebr 2007, 08:52
Postitas mega1
mida nagu edasi teha....

Track It



Consignment Line Detail
Consignment No of Parcels Collected Date Senders Ref Post Code Weight Service
9500857201/0 1 29 Jan 2007 vahhi 10Kg parcel - DPD Europe by road


Parcel Detail
Parcel Delivery Status DPD Ref
6975 715 656 DPD - International Hub - In Transit 55018296246




Tracking History
Date Time Location Event Status
20 Feb 2007 03:05 Unna Hub DPD - International Hub - In Transit
19 Feb 2007 11:33 Wroclaw DPD - International Hub - In Transit
17 Feb 2007 16:19 Warszawa DPD - International Hub - In Transit
16 Feb 2007 08:31 Kaunas DPD - International Hub - In Transit
15 Feb 2007 15:06 Tallinn DPD - International Hub - In Transit
05 Feb 2007 17:37 Tallinn DPD - Recipient Absent on Second Delivery Attempt
05 Feb 2007 08:41 Tallinn DPD - Out for Delivery
05 Feb 2007 07:28 Tallinn DPD - Delivery Exception
02 Feb 2007 15:00 Tallinn DPD - Held by Depot - Pending Delivery Book-In
02 Feb 2007 08:21 Tallinn DPD - Confirmed at Depot
02 Feb 2007 08:21 Tallinn DPD - International Hub - In Transit
01 Feb 2007 18:43 Kaunas DPD - International Hub - In Transit
31 Jan 2007 14:48 Wroclaw DPD - International Hub - In Transit
31 Jan 2007 02:30 Morsdorf DPD - International Hub - In Transit
29 Jan 2007 21:46 Hub 1 Confirmed at Hub
29 Jan 2007 21:45 Birmingham DPD - International Hub - In Transit
29 Jan 2007 21:25 Hub 1 Confirmed at Hub
29 Jan 2007 21:10 Hub 2 Confirmed at Hub
29 Jan 2007 20:46 Hub 2 Confirmed at Hub
29 Jan 2007 12:00 Birmingham DPD - Collected from Sender
29 Jan 2007 09:00 Warrington Customer data received

Postitatud: 24 Veebr 2007, 09:00
Postitas mega1
kui seal kirjas et teisel katsel ei saanud klienti kätte mida see tähendab kas pean koguaeg kodus olema.b

Postitatud: 24 Veebr 2007, 10:02
Postitas mella
jah, kas kogu aja kodus olema või saatma tööaadressile, kus keegi kohal on.

Postitatud: 24 Veebr 2007, 10:04
Postitas mella
mega1 kirjutas:
kui seal kirjas et teisel katsel ei saanud klienti kätte mida see tähendab kas pean koguaeg kodus olema.b
Lisaks tuleb sul uuesti maksta transakulu.