1. leht 1-st

Aprilia RSV Mille 1000,kas kellegil on kokku puudet olnud?

Postitatud: 16 Juul 2004, 09:52
Postitas srad
Kas kellegil on kokku puudet olnud sellise isendiga? Mida üldse öelda Aprilia koht? Olen kuulnud siiani ainult halba nii Ducati,kui Aprilia kohta.

Postitatud: 18 Juul 2004, 21:59
Postitas octavio
eks need on need kadedad suud kes halba ütlevad.Uuena need ju poole kallimad kui enamik teisi

Postitatud: 18 Juul 2004, 22:30
Postitas justhmike
Räägitakse et kes itaalasega sõitnud see enam muud ei taha! (tsikklitest)

Postitatud: 19 Juul 2004, 09:23
Postitas srad
Tänud teile. Mul lihtsalt võimalus osta 2002 RSV Mille,hind oleks ka hea, 49tuh. aga ei tea sellest rattast midagi,siiani olen pidanud nelja Suzu, muidu olen rahul, aga mootorid ei pea eriti vastu. See pärast tahangi kuulda siinsetelt inimestelt nõu.Äkki on siin keegi,kes sõidab mõne Itaallasega?

Postitatud: 19 Juul 2004, 09:46
Postitas Ace'r
Hind on kahtlustäratavalt odav. See sakslane, kellelt ma oma Yamu ostsin, jaapanlasi sõiduvahenditena ei kasuta. Tal on ka Mille. Vana on isegi nii suur sõltlane, et pani oma firmale nimeks Millemoto :) (www.millemoto.de). Aga Mille tuleb juba tehasest racing juppidega ja need on teadagi väga kallid. Arvatavasti see tsikkel sul 49 tuhhi peale pidama ei jää. Nii, et annad kuradile käe... :D

Postitatud: 19 Juul 2004, 10:03
Postitas Motomarket
Aprilia mootorid on väga töökindlad, võrreldes Ducatiga. Ja teatavasti istub tolle Mille raami vahel ju Rotax-i mootor. Ja raamidest võib Aprilia puhul rääkida ainult ülivõrdes. Hind aga tundub konkreetse isendi puhul olema täitsa ebaloogiline. Vist on jäänud 1 numbrile ette kirjutamata.

Postitatud: 19 Juul 2004, 10:10
Postitas srad
Tegelikult on ta väikese laksuga,käisin ise kaemas. Raamil väike volt paagi all sees,aga kuna olen kõik rattad laksuga toonud ja palju hullematega,siis saab päris kindlasti asja.Ainult,et saksamaal ei ole lubatud raami korda teha,ülevaatus lihtsalt nii karm. Muidu on kõik korras,võibolla esiratas ka veits loperdab,aga esmapilgul oli küll ok.

Postitatud: 20 Juul 2004, 01:06
Postitas CB500
srad kirjutas:
siiani olen pidanud nelja Suzu, muidu olen rahul, aga mootorid ei pea eriti vastu.
Väike OT, kui Honda ostad, siis saad üldjuhul täiesti pommikindla mootori mille küljes on nukaketi pinguti mis absoluutselt kriitikat ei kannata. Honda suudab teha hea ratta, hea mootori, aga ühte head vedru sinna mootori külge Honda teha ei suuda.

noh

Postitatud: 20 Juul 2004, 16:26
Postitas Eimar
aprilia on parim superbike firma ja samas ta teeb häid 125cc ka.. Ducati on sama peagu Ta teeb ka 125cc väga häid Ehk Caviga nime all ..:)

Postitatud: 24 Juul 2004, 21:36
Postitas octavio
üks eesti parimaid ringrajasõitjaid ütles ajakirjas DI et eputamiseks kõlbab küll aga jõudu jääb vajaka!

Postitatud: 24 Juul 2004, 21:46
Postitas rollerimees
Jøudu jååb våheks :?: :shock: Raske uskuda natuke. Tean yhte motameest kellel selline ratas on. Olen nåind teda kohapeal kummi pøletamas. Våga hirmuåratav pilt oli. Selline tunne et ratas lendab kohe minema :!: Hobuseid on tal ka ju ikka omajagu.

Postitatud: 24 Juul 2004, 21:50
Postitas TnX
Heh, see, et Hanno Velt ja Marko Rohtlaan väidavad, et sellel pole küllalt jõudu peab paika ainult nende kohta ma arvan. Nad ju ise sõidavad võimsamatega ringrajal ja on kogenud paremat kuid ikkagi ma arvan, et 130hp on küllaltki hea!

See on puhtalt nende arvamus!

Postitatud: 24 Juul 2004, 22:14
Postitas octavio
no seda muidugi aga kummi põletab ka jawa nii et sellest ei saa lähtuda et kui kummi suitsema võtab siis on hea pill.

Postitatud: 24 Juul 2004, 22:25
Postitas rollerimees
octavio kirjutas:
no seda muidugi aga kummi põletab ka jawa nii et sellest ei saa lähtuda et kui kummi suitsema võtab siis on hea pill.
:D Seda kindlasti mitte aga 130hp 1000ccm on juba vøimsust kyll. Rååkimata eluka tømbest. Olen nøus et on vøimsamaid aga tavamotomehele on jøudu rohkemgi kui tarvis.

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20412
-vaata engine performance ja racing track capabilities.

Postitatud: 25 Juul 2004, 10:01
Postitas madone
1000 ccm ja 130 hobust on ligish, et vähe!
Mu 600 on juba 110 hobust :idea:

niih

Postitatud: 25 Juul 2004, 10:07
Postitas Eimar
need hobused olid piiranguga? tglt on 120 kW (163 PS)

Postitatud: 25 Juul 2004, 10:29
Postitas madone
Mitte piiranguga :lol: vaid ma arvan, et kutt ajas hobised ja kw segamini! :idea:

120 kw 1000ccm prilli puhul on juba natuke usutavam!

Postitatud: 25 Juul 2004, 10:39
Postitas Eimar
no seda ka:P

Postitatud: 25 Juul 2004, 16:20
Postitas rollerimees
130.00 HP (94.9 kW) Ei ajand segamini :!: Aga t6si ta on, et Yamahadel leidub ikka rihkem hobuseid. R1 on nåiteks 180hp (2004) :shock: vastava aasta omal ehk siis 2003 on 150 hp kui 6igesti måletan. Saavutab selle aga k6rgematel pøøretel kui Aprilia :!:

Postitatud: 25 Juul 2004, 16:47
Postitas rollerimees
V6in eksida aga siinkohal tulebki mångu m6iste "torque". K6ik kes in filmi nåind ja ilma selletagi asja tunnevad peaks aru saama kyll.
Rsv 99Nm@7000rpm
Yama R1(2003) 105Nm@8500rpm
Yama R6 68,5Nm@12000rpm

Nii et hobuste jårgi ei saa veel kogu t6de teada. Aprilia head omadused algavad juba madalamatel pøøretel. R6 on hobuj6ude kyll peaaegu samapalju aga isegi 12000 pøørde peal jååb apriliale pikalt alla :!:

Postitatud: 25 Juul 2004, 20:51
Postitas madone
Algab varem, lõpeb varem!

Postitatud: 26 Juul 2004, 08:26
Postitas srad
No kaldun arvama,et Yamaha R1-hele on suht raske vastast leida nii tema jõu,kui ka teel püsivuse suhtes. Tahtsin just teada RSV ,kui Aprilia kohta rohkem infot, see mind eriti ei huvita,milline ratas millisele ära paneb,arvan siiski et kõik sõltub eelkõige juhist,sirgel julgeb igaüks keerata,nokka saab 125sega tõsta ja kummis suitsetavad isegi rollerid. Ootan siiski arvamusi,sest minek Augusti algul,aga kaldun siiski arvama,et ostan ta prooviks ära.

Postitatud: 26 Juul 2004, 09:31
Postitas Rennes
No kaldun arvama,et Yamaha R1-hele on suht raske vastast leida ...

Ma jälle kaldun arvama (ajakirjatestidele ja muudele uudistele toetudes) et GSXR1100 on kõikse kangem superbike hetkel turul... Aga see on juba offtopic :)

Postitatud: 26 Juul 2004, 11:12
Postitas spinna
srad kirjutas:
aga kaldun siiski arvama,et ostan ta prooviks ära.
Mina kaldun arvama, et sulle lihtsalt meeldib Aprilia. Tegu ju ikkagi eheda itaalia rauaga. Sellisel juhul, ei muudaks su otsust ka see, kui keegi seletaks siin, et näiteks igal sügisel peab kolvirõngaid vahetama või midagi sellist.
Nii, et kui ikka meeldib, siis ikka meeldib.

....kuni rooste teid lahutab. Aamen....

8)

Postitatud: 26 Juul 2004, 19:22
Postitas madone
Honda forever, till rust aparts us! :twisted: :lol:

Postitatud: 11 Dets 2004, 00:17
Postitas tiit
aprilia on hea ratas tal ju pöördemoment maru madal, kui ostad pead rattaga kõvasti harjutama enne kui lõpuni keerad

Postitatud: 11 Dets 2004, 12:01
Postitas Karupoeg puhh
Uue tonnise apriliaga olen mõned kilomeetrid olen sõitnud, metsik masin! Moment hakkab madalalt peale ja seda pole mitte vähe;) Hea omadus on tal see, et laseb käiku alla vahetades siduri libisema et tagaratast loha ei tõmbaks. Esipidurid on küllaltki head, tagumised mitte nii head. Välimuselt on see tsikkel parem kui kõik jaapanlased kokku minuarust:) Kahepütast ja neljapütast ei tasu võrreldagi üldse, see on täielikult maitse asi. kellele meeldib kahepütase madal moment, kellele neljapütase tippvõimsus.


phh...pohmellis peaga kirjutatud, loodan, et on enam vähem arusaadav.

Postitatud: 11 Dets 2004, 17:44
Postitas rsv mille
tere jah, ise küll veel väga pikalt ei oma, kuid terve suvi läbi pidin kõrvalt vaatama ja õhkama kuidas sõber sellega sõitu nautis, enda 600 tundus täiesti mannetu. nyyd sain pehmeks räägitud ja tsikli endale, oh seda rõõmu ja sõidukogemus on ikka midagi erilist :shock: sõbra vigurid ratta seljas kestis ilusti ja usun et erilisi probleeme ei tohiks tulla

http://www.pilt.ee/view/212711/

Postitatud: 14 Dets 2004, 20:59
Postitas srad
To RSV mille:
Tere tulemat Aprilia maailma,tegid kohe päris kindlasti õige valiku!
Edu algavale hooajale!