küsimus:
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
küsimus:
on see normaalne, et minskil on iga käigu vahel vabakäik? olen kuulnud, et kui käigukastist -midagi- ära võtta, siis on selline tulemus.. mida arvate aga teie?
Tohohh, ühest sellisest vabakäikudega voshodist kuulsin. Räägiti, et vossul pididki käigud nii olema ja ma ei tahtnud uskuda. Äkki tead sellest värgist natuke rohkem seletada? Et mis puudu ja mis toimub kui puudu?bns kirjutas:On küll. Vähemalt Jawadel on , ei usu, et Minskitel teist moodi oleks
Suzuki GSX 750 Inazuma
selle asjaga on jah umbes niimoodi et hästi õrnalt tõmmates saab vabakäigu. ma ei ole kindel kas see on ka igal rattal aga 56´el ja minskil olen mina iga käigu vahele vaba saanud.
aga ta võib vahepeal ise tagasi sisse minna sest seda kindlat soont ju pole kuhu ta taha kinni jääks.
ma loodan et väljendasin seda viimast lauset piisavalt selgelt
aga ta võib vahepeal ise tagasi sisse minna sest seda kindlat soont ju pole kuhu ta taha kinni jääks.
ma loodan et väljendasin seda viimast lauset piisavalt selgelt

Andke mulle andeks minu lollus, pole ise ühtki tsiklikasti kunagi lammutanud ega nende hingeelu põhjalikult uurinud, aga põhimõtteliselt peaks ju igal kastil olema kõigi käikude vahel mingi vabakäigukoht. Teine variant oleks see, et 2 käiku on korraga lülitunud, aga see teatud mehaanilistel põhjustel minu arvates ei sobi (nu ei käi kastivõllid enam ringi, kui 2 erineva ülekandega ühendust nende vahel on).
Loogiline oleks see selgitus, et vabakäiguala on teisest käigust ülespoole väga lühike ja tavalisel vahetusel ei ole tajutav, lisaks käiguvahetushoovastik ei fikseeru vabakäiguasendis vaid vastupidi, üritab ühele või teisele poole hoida. Mõnel rattal on võibolla meelega jäetud vabakäiguvõimalus ka kõrgemate käikude vahele, aga mõnel on see võibolla kulumisest vms. tekkinud viga...
Loogiline oleks see selgitus, et vabakäiguala on teisest käigust ülespoole väga lühike ja tavalisel vahetusel ei ole tajutav, lisaks käiguvahetushoovastik ei fikseeru vabakäiguasendis vaid vastupidi, üritab ühele või teisele poole hoida. Mõnel rattal on võibolla meelega jäetud vabakäiguvõimalus ka kõrgemate käikude vahele, aga mõnel on see võibolla kulumisest vms. tekkinud viga...
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere. See vabakäik on tingitud kasti ehitusest. Nimelt fiksaatorid fikseerivad käigu ainult kindlas asendis (hammasrattad lõplikult hambunud). Kasti ehitus nimelt selline, et enne kui ühe käigu hammakad pole lahti ühendunu, ei hakka järgmise käigu hammakad hambumisse liikuma, mis on loogiline. Vastasel juhul on mingi teatud hetk kui on korraga ühenduses erinevate kiirustega käigud, mis lööks kasti laiali kohe. Neid vahe kohti ei saa aga nimetada vabakäiguks. Tuli ei saa ka nendes kohtades põleda, kuna lüliti töötab ainult ühe kindla asendi puhul. Võtke üks kast laiali ja uurige pisut tema hingeelu ja asi kohe selge.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.