1. leht 1-st

25K eest vene nostalgiat

Postitatud: 28 Juul 2004, 16:42
Postitas AN-400

Postitatud: 28 Juul 2004, 17:30
Postitas JyrkaEE
nägin seda sama tsiklit talvel loksa vene kooli garaazhis. väikese pärimise peale sain teada, et tegu mingi motoringi poiste tehtud motikaga. väga sünge aparaat ja suur kummardus selle õpperingi õpetajale igastahes.

Postitatud: 28 Juul 2004, 17:50
Postitas AN-400
JyrkaEE kirjutas:
nägin seda sama tsiklit talvel loksa vene kooli garaazhis. väikese pärimise peale sain teada, et tegu mingi motoringi poiste tehtud motikaga. väga sünge aparaat ja suur kummardus selle õpperingi õpetajale igastahes.
vaadates tema rattaid tekib
kohe küsimus sõiduomaduste / mugavuste kohta..

Postitatud: 28 Juul 2004, 20:21
Postitas nos
see pole vist eriti kallutamis ratas :) aga ilusti on tehtud küll :D

Postitatud: 28 Juul 2004, 23:04
Postitas R1s7o
jaa...tõesti väga kena ratas aretatud :)

Postitatud: 28 Juul 2004, 23:05
Postitas kasutaja1
ratas on väga ilus, kuid kahtlaselt vähe kw'te 750ccm kohta . Kas teile ei tundu ?

Postitatud: 28 Juul 2004, 23:14
Postitas CB500
kasutaja1 kirjutas:
ratas on väga ilus, kuid kahtlaselt vähe kw'te 750ccm kohta . Kas teile ei tundu ?
mulle ei tundu, palju sa sellest iganenud vene südamest ikka tahad..
See polegi mingi kw ja kiire sõiduga eputamise ratas, see-eest väänet tal jagub.

Vaeva on muidugi kõvasti nähtud.

Postitatud: 29 Juul 2004, 04:10
Postitas remy
täpselt niipalju sellel mootoril neid KW'sid originaalis ongi.

Postitatud: 29 Juul 2004, 11:37
Postitas rolex
Kuna tegemist on motoringi poiste käsitööga (nagu eelnevalt JyrkaEE mainis) siis eeldan, et nad panid taskukohaselt selle ratta kokku vaadates mis vidinaid on kasutatud, maksab ikka töö. Tagumine rehv on kindlasti mõnest kummiboksist saadud, kuna üksikuid korralike rehve neil ikke leidub ja saab kätte jumala muidu. Mõtlelda mis oleks neile maksma läinud kui nad oleks ostnud sinna mõne bike-i tagumise tutika rehvi pakun et 2-4 kilo oleks hinnal otsas (võibolla isegi rohkem) iseasi kas nii laiale veljele bike rehve eriti saada on!!! Siis suunatuled ja tagumised tuled paistavad olevat GAZ-63 omad, eks needki keegi kuskil garaazi nurgas vedelemast leidis. Säärane tulede porilaua alla asetamine meenutas kohe kawasakide perset. Millegipärast tilpneb neil spidomeetri tross omaette, vist unustasid ühendada!!! Huvitav kas dokumendid, ümberehituse luba ja kõik muu säärane on ikka olemas? Kui hinda arvestada siis eeldan, et on... Ma ei taipa kas reg. number pannakse pasaka peale voi ongi see numbrilaud??? Eks nad mingi retro stiilis on selle teinud muidu ehituse kohapealt hästi tehtud aga viriseda annab ju ka uue ratta kallal :):):) Mulle täitsa meeldib, kuid ise teeks mõned asjad ümber alustades tagumisest poolest.

Postitatud: 29 Juul 2004, 13:04
Postitas JyrkaEE
imelik on ka see, et kui mina seda talvel nägin, oli ka spidoka tross ühendamata. äkki vihjab see mingi vaheploki puudusele (spidokas ise tundus olevat gaz'i oma). teadjamad mehed rääkisid jah, et kõik "tuuning" on võimalikult odavalt ja ettejuhtuvate osadega tehtud.

Postitatud: 29 Juul 2004, 13:19
Postitas Jack
Otse loomulikult on kõik tehtud käepärastest osadest! Ja antud juhul on igatahes väga hästi tehtud. RESPECT !!!
Selliste ehitajate ees müts maha igatahes! Oleks üsna imelik, kui sellisele rattale uus bike kumm alla ostetakse või mingi harrika originaal spido külge kruvitakse! Come on!! Selles asja võlu ongi, et on suudetud käepäraste garaazinurgas vedelevate juppide ja osavate kätega midagi sellist valmis ehitada!

Postitatud: 29 Juul 2004, 13:22
Postitas spinna
Respect! Sisuliselt kolust ja vanarauast on tehtud ratas, mis sealt veebilehelt TORKAB SILMA oma iluga.