1. leht 1-st
Kawasaki AR125 käivitub alles 6000rpm peal
Postitatud: 17 Mai 2007, 21:01
Postitas cthen
Lükates saab suure vaevaga tööle, vändast pole lootustki. Oskab keegi aitata?
Madalatel pööretel sureb välja.
Postitatud: 17 Mai 2007, 22:32
Postitas ott6
Äkki võtab lisaõhku kusagilt.!?
Postitatud: 17 Mai 2007, 22:35
Postitas Taku
kuidas kompressioon on? ega masin hiljuti kokku pole jooksnud? Mootor võib hõre olla ja sellepärast surebki välja

Postitatud: 17 Mai 2007, 22:48
Postitas cthen
Taku kirjutas:kuidas kompressioon on? ega masin hiljuti kokku pole jooksnud? Mootor võib hõre olla ja sellepärast surebki välja

Kompressioon on, ei ole hõre, uued rõngad peal.
Õhku ei tohiks saada.
Süüde?
Postitatud: 17 Mai 2007, 23:26
Postitas ott6
Kahtlen et süüde, aga krt seda teab.Karpa oled ära puhastanud?
Postitatud: 17 Mai 2007, 23:27
Postitas Taku
hmm, panid just uued rõngad? mul oli sama lugu, kui talvel seisis, lõpuks puhastasin küünla ära, valasin veits õli silindrisse ja l2ks väikse lükkamise peale ning töötab siiani

Postitatud: 17 Mai 2007, 23:35
Postitas Dimitri
mul just tekkis sama probleem, ainult et käima läks umbes 3,4 tuhande juures... süüte probleem ehk säde oli liiga nõrk, uputas ära väikestel pööretes, tuli välja, et geneka üks mähis sai vigastusi..

Postitatud: 17 Mai 2007, 23:36
Postitas cthen
Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Karpa puhas.
To taku.
Samamoodi et läks ain kõrgetel pööretel tööle? Nüüd läheb ilusti vänadst?Eks ma panen ka tiba õli silindrise ja vaatab mis saab.
To Dimitri.
Mul säde OK. Eks ma proovi homme süüde vähe varasemaks panna, ei tea mis asendis see peab olema. Pole varem kokku puutunud. Jah mul uputab ka ära.
Postitatud: 18 Mai 2007, 00:01
Postitas iff
kindlalt süüde hiline süüte hetk peab olema enne kolve jõudmist ülemisse surnud seisu aga kuipalju sellel konkreetsel masinal ei tea siin manuaal abiks aga tundejärgi prooviks mina nii 1 - 1-5 mm enne ü.s.s.
Postitatud: 18 Mai 2007, 00:15
Postitas cthen
iff kirjutas:kindlalt süüde hiline süüte hetk peab olema enne kolve jõudmist ülemisse surnud seisu aga kuipalju sellel konkreetsel masinal ei tea siin manuaal abiks aga tundejärgi prooviks mina nii 1 - 1-5 mm enne ü.s.s.
Manuaali kahjuks pole, netist kah ei ole leidnud. Homme kohe proovin.
Tänud kõigile, ma magama.
Postitatud: 18 Mai 2007, 12:05
Postitas grahv
cthen kirjutas:Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Väike märkus igaks juhuks - enne süüte näppimist tee kindlaks kumba pidi väntvõll ringi käib - kas tagarattaga samapidi või vastupidi. See sõltub ülekande ehitusest.
Juhul kui süüde tegelikult ka asub üle surnudseisu, siis peaks tagurpidi lüktes lopsti käivitma kui miskit kontrolli vahel pole.
Postitatud: 18 Mai 2007, 13:23
Postitas cthen
grahv kirjutas:cthen kirjutas:Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Väike märkus igaks juhuks - enne süüte näppimist tee kindlaks kumba pidi väntvõll ringi käib - kas tagarattaga samapidi või vastupidi. See sõltub ülekande ehitusest.
Juhul kui süüde tegelikult ka asub üle surnudseisu, siis peaks tagurpidi lüktes lopsti käivitma kui miskit kontrolli vahel pole.
Samapidi käib, eks ma võin ju tagurpidi proovida