1. leht 5-st

palun soovitage cruiserit või shopperit

Postitatud: 02 Juun 2007, 12:08
Postitas Ratas007
Tere!

Olen uus ja algaja. Tegelikult mitte päris algaja. Vene ajal sai aastaid 350 Jawaga sõidetud. Nüüd tekkis taas sõiduisu. Biket ei taha - liiga küürus on ebamugav istuda. 100% shopper aga on samuti ülepingutus. Tahaks midagi cruiseri ja shopperi vahepealset. Ega erilisi muid tingimusi polegi, kui et lõppkiirust peaks vähemalt 160 km/h välja võtma. Kiirendus pole tähtis. Vanast kogemusest tean et 140 km/h oli normaalne kiirus, rohkem polnud vaja pikkadel ja sirgetel teedel. Mul nimelt on maakoht kaugel ning sirgel teel kaua sõites hakkab igav ja väsitab. Ratast tahan muidugi uut, kasutatuga ei viitsi jamada. Kas kusagil on mingi korralik webileht koos andmete, piltide, hindade ja lõppkiirustega, et siit eestist osta. Tänud.

Postitatud: 02 Juun 2007, 13:06
Postitas madone
Poekäru peaks paras shopper olema :roll: võtad sangast kinni ja muudkui shoperdad

Postitatud: 02 Juun 2007, 13:13
Postitas -MeltDown-
mis load sul on? hinnapiir?

Postitatud: 02 Juun 2007, 13:18
Postitas Vägilane
Et siis biker.ee leidsid, aga bikeworld.ee või yamaha.ee ei leidnud?

Igatahes, 160 jooksevad vast kõik üle 600-sed kroomid, aga selleks ei ole nad just mõeldud. Tahad kihutada, osta parem naked. Kroom on ikka V2 väände nautimiseks.

Postitatud: 02 Juun 2007, 15:31
Postitas Ratas007
Vägilane kirjutas:
Et siis biker.ee leidsid, aga bikeworld.ee või yamaha.ee ei leidnud?

Igatahes, 160 jooksevad vast kõik üle 600-sed kroomid, aga selleks ei ole nad just mõeldud. Tahad kihutada, osta parem naked. Kroom on ikka V2 väände nautimiseks.
bikerworldi ja yamaha saite olen külastanud küll, kuid seal on valimiseks ainult üksikud mudelid ning neilgi pole lõppkiirust märgitud. Ja ma pole üldse kindel et miks just yamaha, teie arvamust usaldaks rohkem kui mingit reklaamilehte. Kui ma vene ajal jawaga sõitsin, siis polnud selliseid mõisteid nagu bike, kroom, naked, V2 jne. Võibolla ka isegi olid, kuid mul polnud seda vaja, kuna peale Jawa ja M-i nagunii midagi muud paremat saada polnud. Tean et V2 on mootor, kuid naked ja kroom mõisteid ei tea. Kas pead silmas et alates 600 cc rattad võtavad kõik 160 välja?
Näiteks Jawa 350 võttis max. 120 km/h välja. Jawa maha müümise põhjus oligi madal kiirus ning pidev garantiivahet jooksmine.
Kavas on osta järelmaksuga korralik seade.

Postitatud: 02 Juun 2007, 17:30
Postitas Urbanstyle
Yamaha bulldog
Chopperi mootor, hea v2, püstine isteasend, soovitatavalt downhill lenks panna, tean et liigub vähemalt 180 ja rohkemgi
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=86
Tõmmet on piisavalt ja veab igal pöördel
Kaalub 233 kilo (päris palju) - paak on 20 l
Pole mingi tagaratta pill ;)
Yamaha TDM 900
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=36
Väga universaalne
Honda VFR 800
http://www.bikeworld.ee/index.php?secti ... oductID=61
V4 mootor, paak 22 l
Triumph Tiger istub kätte kui valatult ;)
http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?gr ... de=16&nr=2

Põhimõtteliselt.... Kui sul pikk maale sõita, vali sellinne pool enduro moodi masin, millel on külge kruvitud lai lenks ja püstine isteasend ;)
Ära tippkiirust vaata ;) Kui masin ainult 160 välja läheb siis see tähendab 6 käik ja viimased pöörded, kui masin läheb rohkem välja siis 160 km/h on 6 käik aga märksa madalamad pöörded

Postitatud: 02 Juun 2007, 18:16
Postitas kris.
Urbanstyle kirjutas:
Yamaha bulldog
Chopperi mootor, hea v2,
Chopper ei ole mootori tüüp. Sellega iseloomustatakse mootorratast kui tervikut.

Küsijale - mootorratta valimine on küll üks otsingu mõistes tänuväärseim teema - sellest on juba niiiii palju enne räägitud. Kasuta seda abivahendit!

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 02 Juun 2007, 18:35
Postitas ar
Hyosung GV650 Aquila (Lõuna-Korea)
195 km/h
98 000 kr
Tootjagarantii 2a läbisõidupiiranguta.
Näha ja proovida saamiseks helista 5028756 (Tambet)

http://hyosung.ee/indexsub.php?file=mud ... GV650-tehn

Postitatud: 02 Juun 2007, 18:52
Postitas Urbanstyle
kris. kirjutas:
Urbanstyle kirjutas:
Yamaha bulldog
Chopperi mootor, hea v2,
Chopper ei ole mootori tüüp. Sellega iseloomustatakse mootorratast kui tervikut.

Küsijale - mootorratta valimine on küll üks otsingu mõistes tänuväärseim teema - sellest on juba niiiii palju enne räägitud. Kasuta seda abivahendit!

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Muide, kui tead siis yamaha bulldogil on - http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=51
sama mootor mis sellel chopperil ;)


Yah hysong on väga korralik masin

Postitatud: 02 Juun 2007, 19:55
Postitas kris.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!TULE TAEVAS APPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dragstar ei ole chopper!!!!!! Chopper EI OLE kroom!!!!!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_%28motorcycle%29

A distinction should be noted between true chopper (or chopper-style) motorcycles, and custom motorcycles, or 'custom cruisers'. Despite the name, a large percentage of the motorcycles produced by popular companies such as Orange County Choppers, Indian Larry, Cyril Huze and Von Dutch Kustom Cycles are better described as 'custom'.

Yamu tehasetoodangust rääkimata.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:03
Postitas Ratas007
Aitäh soovituste eest. Usun et mootori tehnilise külje pealt sobiksid paljud soovitatud rattad. Kindlasti peaks ratas töötama madalate pööretega et pikki maid sõites mootor sisse ei põleks. Küll aga ei meeldinud mulle seni pakututest ratastest just välimus. Välimus on mulle väga tähtis, et seda sõidufiilingut kätte saada. Välimuse kohta on kindlad soovid. Bensupaak ei tohiks olla selline küürus, vaid sale ja tilgakujuline. Iste peaks olema selline nagu olid kunagi jalgrattasadulad, selline kannikate või südame kujuline. Tagaistujale peaks kindlasti olema seljatugi. Ning lenksud peaksid olema ka rohkem kõrgemal ja laiemal, et saaks ikka täiesti sirgelt istuda. Chopperid päris ei meeldi, kuna enamasti on nad liiga lahjade mootoritega ning jalgu ei meeldi ka kõrgele ajada, ainult lenksud peaksid keha lähedale tulema.
Sattus momendil just moto ajakiri kätte ja seal on selline riistapuu nagu Yamaha Fierca, 1700 Warriori jõuallikaga (85 hobust).
Selle välimus pole küll selline nagu eelpool kirjeldasin, kuid sellegipoolest välimuselt ikka väga sümpaatne ja soliidne samuti. Väga edev riistapuu.
Hinda siin pole aga sellise ostaks meeleldi.
Mõtlesin et enne kui päris õige riistapuu muretsen (et ülepeakaela otsust ei teeks), ostan esmalt mõne odava "naljaratta". Firmas Trendimport müüakse ainult 20 000 eeku eest mingit cruiser-chopperit - http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... group_id=4
Välimus on just nagu rusikas simaauku sellele mida soovin. Sõber naeris selle mõtte kohe välja, et see on mingi ersats. Aga mulle välimus meeldib ja kui ta selle raha eest ikka koos püsiks....või arvate ka et peaksin ikka kohe mingi korralikuma valima?

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:03
Postitas Elessar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!TULE TAEVAS APPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dragstar ei ole chopper!!!!!! Chopper EI OLE kroom!!!!!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_%28motorcycle%29

A distinction should be noted between true chopper (or chopper-style) motorcycles, and custom motorcycles, or 'custom cruisers'. Despite the name, a large percentage of the motorcycles produced by popular companies such as Orange County Choppers, Indian Larry, Cyril Huze and Von Dutch Kustom Cycles are better described as 'custom'.

Yamu tehasetoodangust rääkimata.
Hmm. kunagi juhtusin televusserist dicovery canneli pealt nägema mingit saadet chopperite ehitajast. Tema seletas asja hästi lihtsalt lahti. Chopper on mootorratas, millel on ise midagi ümber tehtud. Et ei peagi olema nii radically customized motorcycle. pidas ta siis silmas muidugi harley stiilis rattaid. Mina olen igatahes selle tõe järgi neil cruiseritel ja chopperitrel vahet teinud.

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:14
Postitas valter1
Yamah V-MAX sobib nii cruiseriks kui shopperiks Tõsi uus mudel tuleb alles järgmisel aastal :( Seda julgen soovitada kyll.

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:18
Postitas kris.
Elessar kirjutas:
Hmm. kunagi juhtusin televusserist dicovery canneli pealt nägema mingit saadet chopperite ehitajast. Tema seletas asja hästi lihtsalt lahti. Chopper on mootorratas, millel on ise midagi ümber tehtud. Et ei peagi olema nii radically customized motorcycle. pidas ta siis silmas muidugi harley stiilis rattaid. Mina olen igatahes selle tõe järgi neil cruiseritel ja chopperitrel vahet teinud.
No sellisel juhul ma julgeks sellele venikesega eriarvamusel olla :twisted: .
Väga lihtsustatult - custom on mootorras, millel on (ise) midagi ringi tehtud. Elik ka chopper on custom.
Chopper - (eriti) pika esihargi, väikese paagi ja lai tagarehviga mootorratas. Klassikalisel chopperil on kõik mittevajalik kola minema visatud, et ratast kergemaks saada. Tänapäeva custom/chopperid on enamasti igasugust tili/lilu/kroomi täis riputatud.
Ratas007 kirjutas:
Firmas Trendimport müüakse ainult 20 000 eeku eest mingit cruiser-chopperit - http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... group_id=4
Vaatasin minagi seda linki - mingit chopperit seal küll ei näinud 8) .
valter1 kirjutas:
Yamah V-MAX sobib nii cruiseriks kui shopperiks Tõsi uus mudel tuleb alles järgmisel aastal :( Seda julgen soovitada kyll.
Algaja võrrimees läheb nüüd ja loeb selle teema eelmised postitused läbi ;-).

Nimetage asju õigete nimedega!

terv
Kris@chopperi politsei 8)
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:28
Postitas Rubberoid
Chopper-reeglina jäiga raamiga, v2 mootor, ette viidud esihark, ühekohaline. Choppereid poes ikka niisama ei müüda vaid ehitatakse enamasti ise (või lased valmistada WCC, OCC, etc...). Sõiduks suht ebamugav (meie teedel kindlasti). Meil ringiliikuvad isendid on cruiserid (igasugused kroomilaadsed matkarattad), customid (moditud cruiserid).

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:30
Postitas kris.
Rubberoid kirjutas:
Meil ringiliikuvad isendid on cruiserid (igasugused kroomilaadsed matkarattad), customid (moditud cruiserid).
Ära sa räägi midagi - juba eelmisel aastal nägin nii mõndagi chopperit meil ringi liikumas. Arvan et selle talvega on neid nagu muda juurde tulnud.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 02 Juun 2007, 21:35
Postitas Rubberoid
Ei vaidlegi. Tahtsin kirjutada et "enamasti liiguvad......

Postitatud: 02 Juun 2007, 23:04
Postitas Hans
valter1 kirjutas:
Yamah V-MAX sobib nii cruiseriks kui shopperiks Tõsi uus mudel tuleb alles järgmisel aastal :( Seda julgen soovitada kyll.
V-MAX pole neist kumbki, hoopis naked v streetbike on ta :evil:

Hans

Postitatud: 03 Juun 2007, 00:18
Postitas scryth
Ratas007 kirjutas:
Mõtlesin et enne kui päris õige riistapuu muretsen (et ülepeakaela otsust ei teeks), ostan esmalt mõne odava "naljaratta". Firmas Trendimport müüakse ainult 20 000 eeku eest mingit cruiser-chopperit - http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... group_id=4
Välimus on just nagu rusikas simaauku sellele mida soovin. Sõber naeris selle mõtte kohe välja, et see on mingi ersats. Aga mulle välimus meeldib ja kui ta selle raha eest ikka koos püsiks....või arvate ka et peaksin ikka kohe mingi korralikuma valima?
Heh... naljavend :lol:
Sa tahtsid ju sajakuuekümnega sõita! Mõned vennad on ka oma rollerid kiiremaks tuuninud, kui see Qingqi "tõeline motikas 125cm3":twisted:

Postitatud: 03 Juun 2007, 00:30
Postitas valter1
Kõige parem kala on vorst ja kõigeparem chopper on V-MAX

Re: palun soovitage cruiserit või shopperit

Postitatud: 03 Juun 2007, 00:31
Postitas oldmoped
Ratas007 kirjutas:
Tahaks midagi cruiseri ja shopperi vahepealset.
Mina, kui vanade moppediklassi sõidukite tulihingeline fanaatik soovitaksin vailda igaljuhul shopperi. Endalgi plaanis lähiajal üks eksemplar Eestisse oma kollektsiooni tarbeks tuua.
Ainus, mis mittekuidagi su soovidega kokku ei lange on see, et mitteükski shopper ei ole kunagi küündinud sinu soovitud tippkiirusele lähedalegi.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Manufacturer: Norsjo M.V.A. B., Forshaga, Sweden
1972

Model: Shopper

Motor: Fichtel & Sachs, 2-stroke
No. Cylinders: 1
Displacement: 47 cc
Gearbox: Automatic
Starter: Electric

Body: Fibreglass
Chassis: Tube
Suspension Front: Coil
Suspension Rear: Coil
Length: 2 160 mm
Width: 930 mm
Steering: Handlebar and Cable
Brakes: Cable
Electrics: 12 v
3 Wheels: 4.00 x 8
Interior: 1 seat
Top Speed: 60 kph

Postitatud: 03 Juun 2007, 00:45
Postitas Ratas007
scryth kirjutas:
Heh... naljavend :lol:
Sa tahtsid ju sajakuuekümnega sõita! Mõned vennad on ka oma rollerid kiiremaks tuuninud, kui see Qingqi "tõeline motikas 125cm3":twisted:
Ma tean et sellega üle 90 km/h loota pole, kuid mõtlesin selle osta nii ajutise aseainena. Pole ju siit eestist saada midagi korralikku. Vaja just eestist, et oleks järelmaks ning garantii. Need Yamaha välimused mulle küll ei meeldi, igasuguse sõiduisu võtab ära. Lenksud peavad korralikul rattal ikka poole pikemad olema kui nendel.

Postitatud: 03 Juun 2007, 01:08
Postitas scryth
Kirjutad, et sul on maanteed mööda pikalt kulgemist... kuidas sa palun end selle masinaga maanteel ette kujutad, kui sa tead, et sinu TIPPKIIRUS jääb alla lubatud suurimale kiirusele? Kusjuures, sul ei ole võimalik vajadusel kiirendada?
:shock:
Ja siis sa oledki seal, kurnad mootorit tundide viisi maksimumil, oled liiklusvoolule takistuseks... mis siis feelingust saab? Se ei võta sõiduisu ära ve?

IMHO saaksid sa oma valikut väga kiiresti kahetsema.
Kurdad, et Eestist pole muffigi korralikku saada... seega on sul kõrged nõudmised. Ja nüüd ühtäkki oled nõus lati nii alla laskma?
On sul prioriteedid ikka paigas?

Postitatud: 03 Juun 2007, 01:15
Postitas Urbanstyle
kris. kirjutas:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!TULE TAEVAS APPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dragstar ei ole chopper!!!!!! Chopper EI OLE kroom!!!!!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_%28motorcycle%29

A distinction should be noted between true chopper (or chopper-style) motorcycles, and custom motorcycles, or 'custom cruisers'. Despite the name, a large percentage of the motorcycles produced by popular companies such as Orange County Choppers, Indian Larry, Cyril Huze and Von Dutch Kustom Cycles are better described as 'custom'.

Yamu tehasetoodangust rääkimata.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ei jah, krat kui loll ma ikka olen, ütlesin ühe vale lause aga tänud siis!!!! :wack:

Postitatud: 03 Juun 2007, 01:44
Postitas Sinine vilkur
Ei tundu just väga tõsiseltvõetava jutuna. Kes vene ajal "aastaid Jawaga sõitnud", ei saa nii teemakauge olla. Jabur jutt- peab 160 välja võtma. Ja 140 oli nüüd küll Jawaga paras pikkadel sirgetel. Ja üldse kõlbab ainult uus liisinguga- parim leid ongi 125-ne hiinlane?! Mul poiss ka vaatas 5-aastaselt autode spidomeetreid, et kui palju ikka välja võtab, see ju ongi tsikli juures kõige tähtsam? Noored rollumehed tahavad vist kedagi tillist tõmmata?

Postitatud: 03 Juun 2007, 01:56
Postitas Sinine vilkur
Et eelnevale lisaks- mine poiss nüüd magama ja vaata hommikul ema auto (shopperi) spido pealt, palju välja võtab. Kaks lehekülge mõttetut teemat.

Postitatud: 03 Juun 2007, 02:34
Postitas Ratas007
Sinine vilkur kirjutas:
Ei tundu just väga tõsiseltvõetava jutuna. Kes vene ajal "aastaid Jawaga sõitnud", ei saa nii teemakauge olla. Jabur jutt- peab 160 välja võtma. Ja 140 oli nüüd küll Jawaga paras pikkadel sirgetel. Ja üldse kõlbab ainult uus liisinguga- parim leid ongi 125-ne hiinlane?! Mul poiss ka vaatas 5-aastaselt autode spidomeetreid, et kui palju ikka välja võtab, see ju ongi tsikli juures kõige tähtsam? Noored rollumehed tahavad vist kedagi tillist tõmmata?
Ma ei saa küll aru et mis siin siis valesti on? Miks sa arvad et kui ma mingit sõidukit juhin, siis peaksin teadma mis tal sees on, ei, mind pole mootorid kunagi huvitanud, selleks ongi garantii ja service, kes selle töö eest raha saavad. See pole minu töö. Mind huvitab ainult sõitmine.
Tehnikast tean ainult pinnapealset. Ja mis selle kiirusega siis valesti on? Internetiühenduse eest maksan ju samuti kiiruse pealt. On siin vahe või?

Postitatud: 03 Juun 2007, 09:13
Postitas yeekim

Postitatud: 03 Juun 2007, 10:34
Postitas ulmo
Mingi "varjatud kaamera" analoog tsiklifoorumis?

Postitatud: 03 Juun 2007, 11:43
Postitas kris.
Või on keegi "sotsioloogias" suvetööle jäetud :twisted: .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light