1. leht 15-st

Positiivne kogemus motopolitseiga

Postitatud: 19 Juun 2007, 23:52
Postitas Bombardier
Täna siis Rakvere vahel sai kohtutud motopolitseiga. Kusjuures ei teadnudki et Rakveres selline tegelane olemas. Bandit 1200 nagu ikka. Kohtusime ilusti foori taga, sõitis mulle kõrvale, tõstis visiiri, mina ka , noogutasime peadega ja ta näitas mulle peaga et sõida kõrvale. Eks tal oli ka põhjust mind raja kõrvale kutsuda. Suhtumine ja olek oli väga positiivne, ei olnud ülbust ega sellist hoiakut. Rääkisime asjad sirgeks ja eks ma muidugi lubasin end parandada ka :P . Lõpptulemusena leidisme kompromissi ja lahkusime heade emotsioonidega. Sellise vennaga võiks kohe kuskil kokkutulekul õllekannusid kokku lüüa :bsmile:

Postitatud: 20 Juun 2007, 01:55
Postitas Ronk
Ja kui tohib küsida, siis mis põhjus oli? :)

Lääne-Viru politsei võttis kasutusele mootorratta

Postitatud: 20 Juun 2007, 08:26
Postitas jim

Postitatud: 20 Juun 2007, 08:47
Postitas sang
Vaatasin seda artiklit ja jäi silma viimane lause: "Mootorratta kasutamine sõltub suurel määral ka ilmast."

Mida see küll tähendama peaks? Milline varustus siis politseitsiklistidel on? Vett ja tuult ikka peab või sõidavad tavaliste tunkedega?

Postitatud: 20 Juun 2007, 09:11
Postitas spinna
sang kirjutas:
Mida see küll tähendama peaks?
Ilmselt tähendab see seda, et hr.Mätas sadomasoga ei tegele :lol:

Postitatud: 20 Juun 2007, 09:13
Postitas HRQ
sang kirjutas:
Vaatasin seda artiklit ja jäi silma viimane lause: "Mootorratta kasutamine sõltub suurel määral ka ilmast."

Mida see küll tähendama peaks? Milline varustus siis politseitsiklistidel on? Vett ja tuult ikka peab või sõidavad tavaliste tunkedega?
See tähenab seda, et ükski normaalne inimene ei lähe tsikli selga patrullima, kui väljas sajab lörtsi või paduvihma. Ja niipalju, kui nad mind on kinni pidanud, siis olen tähele pannud, et sõidavad jah põhimõtteliselt tunkedega.

Postitatud: 20 Juun 2007, 09:20
Postitas Laisaar
sang kirjutas:
Vaatasin seda artiklit ja jäi silma viimane lause: "Mootorratta kasutamine sõltub suurel määral ka ilmast."

Mida see küll tähendama peaks? Milline varustus siis politseitsiklistidel on? Vett ja tuult ikka peab või sõidavad tavaliste tunkedega?
lumi :)


motokas

Postitatud: 20 Juun 2007, 09:24
Postitas Divikas
-sõidavad jah põhimõtteliselt tunkedega.-

Tunkedega küll aga korralike tunkedega, nägin Tartu Rattarallil kui üks saatemasina omadest ennast riidesse pani, alates korralikust pesust kuni sõidukombeni on kogu varustus viimase peal.

sama siin

Postitatud: 20 Juun 2007, 09:26
Postitas speedvana
motopolitzaist minulgi norm kogemus, merivälja teele välja keerates sai ka rulli keeratud, arvan et lubatust (teedemeeste 30 km/h.) sai see näit kindlasti dubleeritud, nojah seal ta oli, võttis sappa ja pidas kinni, küsis passi ja lubasid, 72kw ja load on vastavuses, A kat. väljaantud 15a. tagasi, omad soovitused ta jagas ja lahku me läksimegi. :D

Postitatud: 20 Juun 2007, 09:31
Postitas Matrix
sang kirjutas:
Milline varustus siis politseitsiklistidel on? Vett ja tuult ikka peab või sõidavad tavaliste tunkedega?
Neil on ikka spetsiaalsed nahkkombed koos kõigi kaitsemetega ja üldse varustus 100% korralik

Postitatud: 20 Juun 2007, 17:19
Postitas kris.
sang kirjutas:
Vaatasin seda artiklit ja jäi silma viimane lause: "Mootorratta kasutamine sõltub suurel määral ka ilmast."

Mida see küll tähendama peaks? Milline varustus siis politseitsiklistidel on? Vett ja tuult ikka peab või sõidavad tavaliste tunkedega?
Vihmaga ikka naljalt protokolli ei kirjuta ... või on neil ka selle jaoks mingi spets vahend?
Just sõitsin Kose ringi peal mööda autojuhile protokolli kribavast motopolitseist ... sealt siis selline mõte.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 20 Juun 2007, 17:26
Postitas s3rza
Divikas kirjutas:
-sõidavad jah põhimõtteliselt tunkedega.-

Tunkedega küll aga korralike tunkedega, nägin Tartu Rattarallil kui üks saatemasina omadest ennast riidesse pani, alates korralikust pesust kuni sõidukombeni on kogu varustus viimase peal.
Loogiliselt võttes peaks olema jah, kuna nendele ostab varustuse politseiasutus/riik ja vaevalt see "politseiasutus/riik" tahab töötaja elu ohtu seada.

Postitatud: 20 Juun 2007, 18:57
Postitas raitonrait2
kuda nende sõidukogemuste ja osavusega lood on?, on nad kõvad tagaajajad?

Postitatud: 20 Juun 2007, 19:46
Postitas bash
raitonrait2 kirjutas:
kuda nende sõidukogemuste ja osavusega lood on?, on nad kõvad tagaajajad?
Oma signatuuris oleva pilliga sa vaevalt eest ära saad.

Postitatud: 20 Juun 2007, 19:52
Postitas Artemide
Nii kaua on positiivne kogemus kuni nad sulle trahvi teevad! :cry:

Postitatud: 20 Juun 2007, 19:55
Postitas Primo
kris. kirjutas:
sang kirjutas:
Vaatasin seda artiklit ja jäi silma viimane lause: "Mootorratta kasutamine sõltub suurel määral ka ilmast."

Mida see küll tähendama peaks? Milline varustus siis politseitsiklistidel on? Vett ja tuult ikka peab või sõidavad tavaliste tunkedega?
Vihmaga ikka naljalt protokolli ei kirjuta ... või on neil ka selle jaoks mingi spets vahend?
Just sõitsin Kose ringi peal mööda autojuhile protokolli kribavast motopolitseist ... sealt siis selline mõte.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
No kui vihma sajab, siis istuvad "kliendi" autosse ja hakkavad kviitungit kribama :mrgreen:

Postitatud: 20 Juun 2007, 20:02
Postitas nolev
raitonrait2 kirjutas:
kuda nende sõidukogemuste ja osavusega lood on?, on nad kõvad tagaajajad?
Sõidukogemused on neil head. Üldjuhul on nad eraelus samuti tsiklistid ja väljaõppe saavad Soome tsiklipolitsei juures. Üldjuhul ka igaaastane hooaja alguse soojenduskoolitus Soomes. Ja ei sõida nad midagi tavatunkedega. Sõiduriided on spetsiaalselt motopolitseile õmmeldud ja mitte nahast. Mis puutub aga tagaajamisse, siis tulevad igal juhul järgi, kui vaja. Arvestama peab alati sellega, et eest ärasõitjal on peaaegu alati suurem võimalus eksida, kui järgisõitjal.

Postitatud: 20 Juun 2007, 20:18
Postitas 0tt
Mul on siiamaani kaks kogemust motopolitseiga. Neist viimane oli mõni nädal tagasi, kuis täiesti ootamatultm linnavahel kinni võeti, ilma et oleks midagi rikkunud. Taheti dokumente ja lubasid. Ainuke jama oli see et load olid sel hetkel kehtetud, läksin just uute järgi ning kw oli lubatust mõned korrad rohkem. Anti kõik paberid tagasi ja sõnagi lausumata sõitsid nad edasi, kaks tsiklit oli. Ja esimene kogemus oli aprillis, lõunaeestis. Kui ma vastutulevale tsiklile käppa viskasin, pööras see otsa ringi ja pani vilkurid tööle. Selgus et olin kaugel seljataga erapolitseiautost liialt kiirelt möödunud. Seekord lõppes asi pisikese trahviga. Aga suhtumine ja kõik muu oli hea.

Postitatud: 20 Juun 2007, 20:32
Postitas raitonrait2
nad sõidavad mingite bandit siklitega ringi vist, kas eesti politsei hayabusat ei kasuta, saku suurhallis motomessil oli välja pandud 1 või 2 poltsei hayabusat.

Postitatud: 20 Juun 2007, 21:02
Postitas nolev
raitonrait2 kirjutas:
nad sõidavad mingite bandit siklitega ringi vist, kas eesti politsei hayabusat ei kasuta, saku suurhallis motomessil oli välja pandud 1 või 2 poltsei hayabusat.
On ka Hayabusad kasutusel. Olen ise näinud.

Postitatud: 20 Juun 2007, 21:06
Postitas canis lupus
Kasutusel ka kaks Blackbirdi - üks Lõuna ja teine Ida Politseiprefektuuris

Postitatud: 20 Juun 2007, 21:11
Postitas speedtouch
Pärnu motopolitseinik on päris oskuslik, eluaja motondusega tegelenud. Sain seda kõike teada peale "seina äärde panemist" tema poolt, makarov kuklas. Nimelt peatati mind kinni metsaäärel krossikaga ringe tegemas, süüdistatuna oma krossika varguses. Loomulikult hilisemal uurimisel selgus, et minu krossikas on hoopist teist marki kui see mis oli ärandatud samal päeval, küll aga jõudsime tundide jooksul vennastuda.

Postitatud: 20 Juun 2007, 22:05
Postitas H2O
veel pole näinud aga eks näeb, kunagi 4 a tagasi nägin viimati motopolitseiniku 8)

Postitatud: 20 Juun 2007, 22:35
Postitas Primo
Kuule, raitonrait2, olgu neil kasvõi GS500'd, mis vahet sel on.Ei saa sa neil eest ära.Nagu eelnevalt mainiti - tagaajaval on alati suurem vaateväli, kui tagaaetaval...Ja väljavaated on tagaajaval suuremad, kui tagaaetaval ( eriti rolleriga tagaaetaval, kui sa sellest vaatenurgast lähtudes küsisid ).

Postitatud: 20 Juun 2007, 22:38
Postitas raitonrait2
Primo kirjutas:
Kuule, raitonrait2, olgu neil kasvõi GS500'd, mis vahet sel on.Ei saa sa neil eest ära.Nagu eelnevalt mainiti - tagaajaval on alati suurem vaateväli, kui tagaaetaval...Ja väljavaated on tagaajaval suuremad, kui tagaaetaval ( eriti rolleriga tagaaetaval, kui sa sellest vaatenurgast lähtudes küsisid ).
ei , ma niisama kysisin, ja egas ma vägakauaks rollerile ei jää, aprilia rs 125 peaks neile konkurentsi juba pakkuma:D

Postitatud: 20 Juun 2007, 22:44
Postitas Pihelgas
raitonrait2 kirjutas:
ei , ma niisama kysisin, ja egas ma vägakauaks rollerile ei jää, aprilia rs 125 peaks neile konkurentsi juba pakkuma:D
mõtle enne, kui midagi kirjutad. Selle lause välja vabandamine võtab mitu aastat aega.

Postitatud: 20 Juun 2007, 23:02
Postitas raitonrait2
Pihelgas kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:
ei , ma niisama kysisin, ja egas ma vägakauaks rollerile ei jää, aprilia rs 125 peaks neile konkurentsi juba pakkuma:D
mõtle enne, kui midagi kirjutad. Selle lause välja vabandamine võtab mitu aastat aega.
mis ma valesti tegin ei saa nagu aru, ma lihtsalt esitan kysimusi, ega see ei tähenda et keegi neid reaalsuses proovima peaks ju :?

Postitatud: 20 Juun 2007, 23:04
Postitas Õnnekas
Kasvad suuremaks, hakkad aru saama! :lol:

Postitatud: 20 Juun 2007, 23:05
Postitas raitonrait2
Õnnekas kirjutas:
Kasvad suuremaks, hakkad aru saama! :lol:
vb tõesti

Postitatud: 20 Juun 2007, 23:56
Postitas loomha
Ma arvan, et ma oma salatirohelisega GS500-l eest ära ei saa.
1. käiguga.