1. leht 1-st
Kawasaki KLR jahutusventikas jääb tööle
Postitatud: 23 Juul 2007, 13:46
Postitas villu_v
teab keegi öelda mis probleem on. Kui mootor seisma jätta siis jahutusventikas jääb tööle, seisma saab ainult siis kui akujuhe maha võtta.
Postitatud: 23 Juul 2007, 13:57
Postitas ats97
kas radika temperatuuri andur tuksis või ventilaatori relee(tõenäolisemalt), rohkem nagu eriti võimalusi polegi(eeldusel, et juhtmed/juhtmete isolatsioonid terved)!
Re: Kawasaki KLR jahutusventikas jääb tööle
Postitatud: 23 Juul 2007, 14:04
Postitas Hans
villu_v kirjutas:teab keegi öelda mis probleem on. Kui mootor seisma jätta siis jahutusventikas jääb tööle, seisma saab ainult siis kui akujuhe maha võtta.
Autodel mu meelest jääb ka peale süüte väljalülitamist käima ja käib niikaua kuni temp on langenud piisavalt ja andur teatab ventikale "shut down". Äkki on sul ka nii

Kui ta sul korralikult käivitub, siis peaks ta ka suht suure tõenäosusega välja lülitama
Hans
Postitatud: 23 Juul 2007, 14:27
Postitas mella
kas külmal mootoril akujuhe peale pannes hakkab vent kohe tööle?
Postitatud: 23 Juul 2007, 14:45
Postitas Ercki
arvatavasti süüdi vigane temperatuuri andur(on väsinud ja vana) mis ventikat käitab, osadel ratastel on jah nii et peale süüte väljakeeramist käib vent seni kuni temp. on piisavalt madal.
Postitatud: 23 Juul 2007, 15:57
Postitas susi
Täitsa võib olla see variant, et lülitab ennast välja alles siis kui mootori temp on piisavalt madal. Mäletamistmööda on Kawa KLE-l täpselt samamoodi, et kui tööle hakkab, siis välja lülitab ennast alles siis kui temperatuur on piisavalt madal (seda isegi väljalülitatud süütega).
Postitatud: 23 Juul 2007, 17:34
Postitas villu_v
asi selles et kui akujuhe külma mootoriga peale tagasi panna siis hakkab ventikas kohe uuest tüüle.
mul omal selline tunne et seal mingi rele peab olema ,aga kas keeegi teab öelda kus se relee asub.
Postitatud: 23 Juul 2007, 17:49
Postitas Ercki
ei usu et relee paljudel pole releed, otse läbi andur jookseb see vool mis ventikasse läheb, tee lihtne katse pane akujuhe peale las vent uugab nüüd tõmba anduri juhe lahti ja kui vent seisma jääb ongi asi selge, andur on vigane! tee seda külmalt ikka.
Postitatud: 23 Juul 2007, 19:25
Postitas Toomek
Relee asub paremal pool paisupaagi taga. Seal on neid muidugi mitu, aga kui paagi maha võtad siis näed juba juhtmete järgi milline on õige.
Postitatud: 23 Juul 2007, 19:44
Postitas mella
tee enne anduriga test. Kui andurisse jookseb 2 juhet, vaata, et nende klemmid poleks kokku paindunud. Kui ühendused paistavad OK, tõmba 1 juhe maha. Kui siis vakka ei jää, on andur OK.
Seejärel vaata üle juhtme tee releeni, et kusagilt massi ei puutuks.
Ja pärats seda juba kontrolli releed.
Postitatud: 23 Juul 2007, 19:56
Postitas villu_v
radika küljes on kaks andurit mõlemad ühe juhtmega, kumbagi lahtiühendamine ventikat seisma ei jäta.
siis peab ikka relee viga olema vist
kas se relee asub kusagil paagi all.
Postitatud: 23 Juul 2007, 22:00
Postitas Toomek
Kui parempoolne plastik ära võtta on ta näha. Kätte saad ainult siis kui paagi maha võtad. Parem orienteeruda ka juhtmetes. Sinna läheb täpselt mingi auto relee (mingi 100-150EEKu). Võta relee maha ja proovi siis mis teeb. Kui siis edasi töötab siis ei oska aidata.
Postitatud: 26 Juul 2007, 18:24
Postitas villu_v
probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
Postitatud: 26 Juul 2007, 18:57
Postitas isakene
villu_v kirjutas:probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
Oksüdeerunud ehk siiski...?

Postitatud: 26 Juul 2007, 23:42
Postitas mella
villu_v kirjutas:probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
iseasi, kuidas saab relee klemmide oksüdeerumine tekitada olukorra, kus vent jääb käima. pigem oksüdeerumine tekitab seisu, kus vajadusel vent ei lähe käima

Postitatud: 27 Juul 2007, 10:16
Postitas ats97
võib juhtuda, et oksüdeerunud klemmide vahel võib tekkida säde ning klemmid "põlevad kokku"