Hälvik- Mootorratturid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 152
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: essveetuhatenn
Asukoht: Tartu
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus #3361 Postitas tuman » 12 Juul 2018, 23:17

Mulle näiteks ei anna rahu rajaomaniku käitumine kes läks teise mehe tsiklil võtmeid eest kakkuma ja muid imetrikke tegema. Lihtne politseisse helistamine oleks ka ju soovitud tulemi saavutanud, eriti veel kui kõik seda lüket toetavad punktid reeglites kirjas millega seltsimees vabavõitleja ka ilmselt nõus oli enne rajale minekut.
Tundub selline pada sõimab katelt teema kus lihtsalt 2 vähe turskemat sorti egot mängus on.



will111
Postitusi: 1954
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 151 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus #3362 Postitas will111 » 13 Juul 2018, 06:17

Kalapea, jah kujutan väga hästi ette seda "järjekorda". KÕik need korrad kui mina olen käinud, on seal kella viiest kohal olnud umbes selline meeletu hulk nagu 3-4 tsiklit. Ülejäänud kaader kas pudeneb siis vaikselt juurde kuskil seal vahemikus 17.30 kuni 18.30...või siis väga kedagi rohkem ei tulegi. Kui tegu on mingite võistlustega siis pole selline aja leidmine aga ilmselt üldse mingi probleem, see lihtsalt arvestatakse ajakavasse sisse ja kogu moos.

Ajakulu? Ühe tsikli mõõtmiseks hinnanguliselt kuskil minut ilmselt. No tegelikult mõõtmise kui sellise peale ilmselt ei kulu sedagi, aga võibolla mingi "tule siia ja tee seda tegevused" võtavad kokku minut või paar ära. Aga mis selle ajakuluga siis on? Kui tahetakse mõõta ja nõutakse normidele vastavust siis tehku seda parem kompotentselt ja enne kellegi rajale laskmist ning otsustavalt. Mitte nii, et ma ostan pileti, laadin tsiklid maha ajan varustuse selga, lähen rajale ja sõidan soojaks ning siis peale paari ringi mingi ametnik tuleb mulle teatama, et kuule ikka ei sobi, sul siin ühel ringil läks üle normi...paki kokku ja mine koju. Krdi haige absurd ju, ma ei saa aru kuidas mõni inimene siin sellest aru ei saa. Mind ei huvita, et kuskilt mingi nurga alt "mingi seadmega" mingil hetkel tagantjärgi mõõdetakse seal midagi välja. Kõik need mõõtmised saab vajadusel teha ära enne rajale minekut ning korrektselt, kasutades kontrollitud seadet, arvestades mõõteveaga, näidates vajadusel ette mõõteseadme paberimajanduse jne. Ongi kogu stoori. Mõõdeseadme saab ka kuskile sinna office juurde välja panna koos väikese kasutusjuhendiga. Igaüks, kes kohale tuleb saab ise mõõtmise ära teha ja veenduda, kas tal on mõtet piletit ostma minna või mitte. Kui tarvis kasvõi paber näpus sealt samast seadmest. Toimivaid lahendusi on mitmeid ja pole just keeruline välja mõelda sellist, mille puhul klient ei peaks tundma nagu talle tahetakse ära panna. Raja omanik võib oma kasutuslepingutesse igasuguseid asju kirjutada, kasvõi seda, et kõik rajal siruli käinud tehnika on peale siruli käimist tema omand. Üks asi on millegi kuskile lepingusse kirjutamine ja teine asi on mõistlik ning jätkusuutlik ärimudel. Neil asjadel tasuks ikka vahet teha.

Kõik see kusjuures ei puuduta üldse asjaolu, et kui tõesti on üle siis on üle. Küsimus on asjaajamise korrektsuses ja toimingute loogilisuses.

Eraldi veel rääkides mürast ja normidest ja sellega seonduvast. Nähtavasti üsna suur hulk selle teema ümber seletajaid isegi ei tea, et müra on selline huvitav nähtus, et tal on omadus liituda, või vahel ka lahutuda. Seda kõike olenevalt müraallikate asukohast, sagedusest, ümber paiknevast, mõõtepunkti asukohast jne. Seega, kui me mõtleme näiteks mingi ringraja ürituse peale pärnu rajal, kus korraga on rajal peenestamas no näiteks 10 tsiklit. Kõik suht üksteise sabas kinni ja kõik annavad täiega kuuma siis mis te arvate, kas selle parve summaarne müratase on kõrgem kui 1,2 või 3 samasuguse masina oma, mis paiknevad näiteks täiesti erinevates raja punktides ja tõenäoliselt ka kiirendavad ning pidurdavad täiesti erinevatel momentidel. Kes tahab täpsemalt näha, mis juhtub kui 10 ühesuguse müratasemega allikat liituvad, võib minna siia ja katsetada http://www.sengpielaudio.com/calculator-spl.htm
Kui nüüd asi korrektne oleks siis peaks pärnus lubatud müratase juskui sõltuma korraga rajal olevate masinate arvust. Kui ei sõltu siis tegelikult teatud juhtudel lihtsalt vilistatakse normidele. Või on võistluste ajal keskkonnanõuded teistsugused kui muul ajal?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6576
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 127 korda
Kontakt:

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus #3363 Postitas mx77 » 13 Juul 2018, 09:47

Kalapea kirjutas:
will111 kirjutas:Just, ja seda tulekski teha. Panna seinale ning samuti tuleb sellised kontrollimised teha ära enne kui rahad makstud ja inimene juba rajale lubatud. Samuti oleks tegelikult inimlikult mõistlik lasta see üks õhtu selle 1 detsibellise üleolekuga ilmselt oma sõidud ära teha ning lihtsalt anda teada, et järgmisel korral pead omal midagi muutma.

Ühtlasi, auto24 võiks tegeleda oma tegemata jäetud töödega! ma olen täiesti veendunud, et raha tuleb neil hästi ja ei saa olla küll mingit head vabandust miks ei ehitata neid projektis ette nähtud müratõkkeid nõuetekohaselt välja. See oleks ju tegelikult korrektne lahendus probleemile.


Kujutad ette seda järjekorda ja ajakulu mis kulub selleks, et kella viiest terve hunnik rattaid enne kassasse lubamist ära peenestada.
Kui tekib kahtlus, et ratas on üle normi, kontrollitakse seda pit lane´il või kutsutakse lipuga maha ja mõõdetakse siis.

Kui on üle pole midagi teha, lööd käbid sumpsi või lähed sinna kus tulid. Mul on peale müravetot killerid kaasas, et selliseid ebameeldivusi vältida.


Willil on alati väga lihtsad lahendused varnast võtta, mis aga toimivad vaid arvutiklaviatuuri taga, mitte reaalses elus.

kalleu
Postitusi: 316
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus #3364 Postitas kalleu » 13 Juul 2018, 21:06

Midagi üle mõistuse (kui mõistus just hargivahe kõrgusel ei asetse) seal ka pole.
Piisab kui teha müra mõõtmine võimalikuks ja lihtsaks enne rajatasu maksmist. Sealt edasi on juba sõitja otsustada - tahad kindlust siis tuled kõigepealt rattaga adminhoone juurde, rajatöötaja mõõdab müra ja maksad pärast mõõtmist (kui on normis). Kui oled endas kindel ja ei mõõda ja siis maha võetakse ning järelmõõtmisel on üle normi siis pole ka midagi vaielda ja oled oma rahast ilma. Ma arvan, et sellise võimalusega on kõik osapooled rahul. Ei tohiks ka rajahaldajale üle jõu käia need paar ratast päevas mõõta. Kõigil niikuinii pole vaja.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 256
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus #3365 Postitas TiitX11 » 14 Juul 2018, 08:26

Mitu DB on see müra norm? Ma mõtlen tehn. ülevaatust. Kui poeg käis siis oli 4 db üle aga lasti läbi.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

franz125
Postitusi: 2218
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus #3366 Postitas franz125 » 14 Juul 2018, 11:02

See igal rattal erinev aga kui birkal kirjas pole siis vist 85db.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist