Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 156
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: essveetuhatenn
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mulle näiteks ei anna rahu rajaomaniku käitumine kes läks teise mehe tsiklil võtmeid eest kakkuma ja muid imetrikke tegema. Lihtne politseisse helistamine oleks ka ju soovitud tulemi saavutanud, eriti veel kui kõik seda lüket toetavad punktid reeglites kirjas millega seltsimees vabavõitleja ka ilmselt nõus oli enne rajale minekut.
Tundub selline pada sõimab katelt teema kus lihtsalt 2 vähe turskemat sorti egot mängus on.
Tundub selline pada sõimab katelt teema kus lihtsalt 2 vähe turskemat sorti egot mängus on.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kalapea, jah kujutan väga hästi ette seda "järjekorda". KÕik need korrad kui mina olen käinud, on seal kella viiest kohal olnud umbes selline meeletu hulk nagu 3-4 tsiklit. Ülejäänud kaader kas pudeneb siis vaikselt juurde kuskil seal vahemikus 17.30 kuni 18.30...või siis väga kedagi rohkem ei tulegi. Kui tegu on mingite võistlustega siis pole selline aja leidmine aga ilmselt üldse mingi probleem, see lihtsalt arvestatakse ajakavasse sisse ja kogu moos.
Ajakulu? Ühe tsikli mõõtmiseks hinnanguliselt kuskil minut ilmselt. No tegelikult mõõtmise kui sellise peale ilmselt ei kulu sedagi, aga võibolla mingi "tule siia ja tee seda tegevused" võtavad kokku minut või paar ära. Aga mis selle ajakuluga siis on? Kui tahetakse mõõta ja nõutakse normidele vastavust siis tehku seda parem kompotentselt ja enne kellegi rajale laskmist ning otsustavalt. Mitte nii, et ma ostan pileti, laadin tsiklid maha ajan varustuse selga, lähen rajale ja sõidan soojaks ning siis peale paari ringi mingi ametnik tuleb mulle teatama, et kuule ikka ei sobi, sul siin ühel ringil läks üle normi...paki kokku ja mine koju. Krdi haige absurd ju, ma ei saa aru kuidas mõni inimene siin sellest aru ei saa. Mind ei huvita, et kuskilt mingi nurga alt "mingi seadmega" mingil hetkel tagantjärgi mõõdetakse seal midagi välja. Kõik need mõõtmised saab vajadusel teha ära enne rajale minekut ning korrektselt, kasutades kontrollitud seadet, arvestades mõõteveaga, näidates vajadusel ette mõõteseadme paberimajanduse jne. Ongi kogu stoori. Mõõdeseadme saab ka kuskile sinna office juurde välja panna koos väikese kasutusjuhendiga. Igaüks, kes kohale tuleb saab ise mõõtmise ära teha ja veenduda, kas tal on mõtet piletit ostma minna või mitte. Kui tarvis kasvõi paber näpus sealt samast seadmest. Toimivaid lahendusi on mitmeid ja pole just keeruline välja mõelda sellist, mille puhul klient ei peaks tundma nagu talle tahetakse ära panna. Raja omanik võib oma kasutuslepingutesse igasuguseid asju kirjutada, kasvõi seda, et kõik rajal siruli käinud tehnika on peale siruli käimist tema omand. Üks asi on millegi kuskile lepingusse kirjutamine ja teine asi on mõistlik ning jätkusuutlik ärimudel. Neil asjadel tasuks ikka vahet teha.
Kõik see kusjuures ei puuduta üldse asjaolu, et kui tõesti on üle siis on üle. Küsimus on asjaajamise korrektsuses ja toimingute loogilisuses.
Eraldi veel rääkides mürast ja normidest ja sellega seonduvast. Nähtavasti üsna suur hulk selle teema ümber seletajaid isegi ei tea, et müra on selline huvitav nähtus, et tal on omadus liituda, või vahel ka lahutuda. Seda kõike olenevalt müraallikate asukohast, sagedusest, ümber paiknevast, mõõtepunkti asukohast jne. Seega, kui me mõtleme näiteks mingi ringraja ürituse peale pärnu rajal, kus korraga on rajal peenestamas no näiteks 10 tsiklit. Kõik suht üksteise sabas kinni ja kõik annavad täiega kuuma siis mis te arvate, kas selle parve summaarne müratase on kõrgem kui 1,2 või 3 samasuguse masina oma, mis paiknevad näiteks täiesti erinevates raja punktides ja tõenäoliselt ka kiirendavad ning pidurdavad täiesti erinevatel momentidel. Kes tahab täpsemalt näha, mis juhtub kui 10 ühesuguse müratasemega allikat liituvad, võib minna siia ja katsetada http://www.sengpielaudio.com/calculator-spl.htm
Kui nüüd asi korrektne oleks siis peaks pärnus lubatud müratase juskui sõltuma korraga rajal olevate masinate arvust. Kui ei sõltu siis tegelikult teatud juhtudel lihtsalt vilistatakse normidele. Või on võistluste ajal keskkonnanõuded teistsugused kui muul ajal?
Ajakulu? Ühe tsikli mõõtmiseks hinnanguliselt kuskil minut ilmselt. No tegelikult mõõtmise kui sellise peale ilmselt ei kulu sedagi, aga võibolla mingi "tule siia ja tee seda tegevused" võtavad kokku minut või paar ära. Aga mis selle ajakuluga siis on? Kui tahetakse mõõta ja nõutakse normidele vastavust siis tehku seda parem kompotentselt ja enne kellegi rajale laskmist ning otsustavalt. Mitte nii, et ma ostan pileti, laadin tsiklid maha ajan varustuse selga, lähen rajale ja sõidan soojaks ning siis peale paari ringi mingi ametnik tuleb mulle teatama, et kuule ikka ei sobi, sul siin ühel ringil läks üle normi...paki kokku ja mine koju. Krdi haige absurd ju, ma ei saa aru kuidas mõni inimene siin sellest aru ei saa. Mind ei huvita, et kuskilt mingi nurga alt "mingi seadmega" mingil hetkel tagantjärgi mõõdetakse seal midagi välja. Kõik need mõõtmised saab vajadusel teha ära enne rajale minekut ning korrektselt, kasutades kontrollitud seadet, arvestades mõõteveaga, näidates vajadusel ette mõõteseadme paberimajanduse jne. Ongi kogu stoori. Mõõdeseadme saab ka kuskile sinna office juurde välja panna koos väikese kasutusjuhendiga. Igaüks, kes kohale tuleb saab ise mõõtmise ära teha ja veenduda, kas tal on mõtet piletit ostma minna või mitte. Kui tarvis kasvõi paber näpus sealt samast seadmest. Toimivaid lahendusi on mitmeid ja pole just keeruline välja mõelda sellist, mille puhul klient ei peaks tundma nagu talle tahetakse ära panna. Raja omanik võib oma kasutuslepingutesse igasuguseid asju kirjutada, kasvõi seda, et kõik rajal siruli käinud tehnika on peale siruli käimist tema omand. Üks asi on millegi kuskile lepingusse kirjutamine ja teine asi on mõistlik ning jätkusuutlik ärimudel. Neil asjadel tasuks ikka vahet teha.
Kõik see kusjuures ei puuduta üldse asjaolu, et kui tõesti on üle siis on üle. Küsimus on asjaajamise korrektsuses ja toimingute loogilisuses.
Eraldi veel rääkides mürast ja normidest ja sellega seonduvast. Nähtavasti üsna suur hulk selle teema ümber seletajaid isegi ei tea, et müra on selline huvitav nähtus, et tal on omadus liituda, või vahel ka lahutuda. Seda kõike olenevalt müraallikate asukohast, sagedusest, ümber paiknevast, mõõtepunkti asukohast jne. Seega, kui me mõtleme näiteks mingi ringraja ürituse peale pärnu rajal, kus korraga on rajal peenestamas no näiteks 10 tsiklit. Kõik suht üksteise sabas kinni ja kõik annavad täiega kuuma siis mis te arvate, kas selle parve summaarne müratase on kõrgem kui 1,2 või 3 samasuguse masina oma, mis paiknevad näiteks täiesti erinevates raja punktides ja tõenäoliselt ka kiirendavad ning pidurdavad täiesti erinevatel momentidel. Kes tahab täpsemalt näha, mis juhtub kui 10 ühesuguse müratasemega allikat liituvad, võib minna siia ja katsetada http://www.sengpielaudio.com/calculator-spl.htm
Kui nüüd asi korrektne oleks siis peaks pärnus lubatud müratase juskui sõltuma korraga rajal olevate masinate arvust. Kui ei sõltu siis tegelikult teatud juhtudel lihtsalt vilistatakse normidele. Või on võistluste ajal keskkonnanõuded teistsugused kui muul ajal?
-
- Postitusi: 6843
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 154 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
Willil on alati väga lihtsad lahendused varnast võtta, mis aga toimivad vaid arvutiklaviatuuri taga, mitte reaalses elus.Kalapea kirjutas:Kujutad ette seda järjekorda ja ajakulu mis kulub selleks, et kella viiest terve hunnik rattaid enne kassasse lubamist ära peenestada.will111 kirjutas:Just, ja seda tulekski teha. Panna seinale ning samuti tuleb sellised kontrollimised teha ära enne kui rahad makstud ja inimene juba rajale lubatud. Samuti oleks tegelikult inimlikult mõistlik lasta see üks õhtu selle 1 detsibellise üleolekuga ilmselt oma sõidud ära teha ning lihtsalt anda teada, et järgmisel korral pead omal midagi muutma.
Ühtlasi, auto24 võiks tegeleda oma tegemata jäetud töödega! ma olen täiesti veendunud, et raha tuleb neil hästi ja ei saa olla küll mingit head vabandust miks ei ehitata neid projektis ette nähtud müratõkkeid nõuetekohaselt välja. See oleks ju tegelikult korrektne lahendus probleemile.
Kui tekib kahtlus, et ratas on üle normi, kontrollitakse seda pit lane´il või kutsutakse lipuga maha ja mõõdetakse siis.
Kui on üle pole midagi teha, lööd käbid sumpsi või lähed sinna kus tulid. Mul on peale müravetot killerid kaasas, et selliseid ebameeldivusi vältida.
-
- Postitusi: 354
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: kruusale ja asfaldile
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Midagi üle mõistuse (kui mõistus just hargivahe kõrgusel ei asetse) seal ka pole.
Piisab kui teha müra mõõtmine võimalikuks ja lihtsaks enne rajatasu maksmist. Sealt edasi on juba sõitja otsustada - tahad kindlust siis tuled kõigepealt rattaga adminhoone juurde, rajatöötaja mõõdab müra ja maksad pärast mõõtmist (kui on normis). Kui oled endas kindel ja ei mõõda ja siis maha võetakse ning järelmõõtmisel on üle normi siis pole ka midagi vaielda ja oled oma rahast ilma. Ma arvan, et sellise võimalusega on kõik osapooled rahul. Ei tohiks ka rajahaldajale üle jõu käia need paar ratast päevas mõõta. Kõigil niikuinii pole vaja.
Piisab kui teha müra mõõtmine võimalikuks ja lihtsaks enne rajatasu maksmist. Sealt edasi on juba sõitja otsustada - tahad kindlust siis tuled kõigepealt rattaga adminhoone juurde, rajatöötaja mõõdab müra ja maksad pärast mõõtmist (kui on normis). Kui oled endas kindel ja ei mõõda ja siis maha võetakse ning järelmõõtmisel on üle normi siis pole ka midagi vaielda ja oled oma rahast ilma. Ma arvan, et sellise võimalusega on kõik osapooled rahul. Ei tohiks ka rajahaldajale üle jõu käia need paar ratast päevas mõõta. Kõigil niikuinii pole vaja.
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mitu DB on see müra norm? Ma mõtlen tehn. ülevaatust. Kui poeg käis siis oli 4 db üle aga lasti läbi.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
-
- Postitusi: 2318
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
See igal rattal erinev aga kui birkal kirjas pole siis vist 85db.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tuttaval ema on siis äsja sellisesse ebameeldivasse olukorda sattunud! Seega igaks juhuks edastan loo siia ka, kuna siingi Rakvere kandi inimesi omajagu...
Tere.
Juhtunud on natuke halvamaiguline lugu. Täna (21.07.2018) sõideti otsa sõidupealt Rakvere politseimuuseumi ees minu ema Volkswagen Borale. Nii õnnetult, et oled suutnud kõveraks lausa sõita kärukonksu ja puruks stange ja liistud.
Tõenäoliselt ei jäänud sa ise ega ka su tsikkel terveks.
Kõigetipuks olid ka niikõva kuju, et võtsid oma katkise tsikli, istusid peale ja kihutasid minema. Politseisse on tehtud avaldus ja kaamerasalvestised saab hiljem. Anna pigem endast ise teada telefonil 53666450. Kui sind muudmoodi leitakse, on juba halvem.
Tsiklijuht sõitis musta baigilaadsega, seljas must T-särk millel suur pilt rinnal. Kaasas oli ka teine tsiklimees kes oli tsikliriietes.
Kui keegi tunneb ära ennast, või oma tuttavat, siis kirjuta sellest mulle postkasti.
...ja link tuttava Fb lehele:
Tere.
Juhtunud on natuke halvamaiguline lugu. Täna (21.07.2018) sõideti otsa sõidupealt Rakvere politseimuuseumi ees minu ema Volkswagen Borale. Nii õnnetult, et oled suutnud kõveraks lausa sõita kärukonksu ja puruks stange ja liistud.
Tõenäoliselt ei jäänud sa ise ega ka su tsikkel terveks.
Kõigetipuks olid ka niikõva kuju, et võtsid oma katkise tsikli, istusid peale ja kihutasid minema. Politseisse on tehtud avaldus ja kaamerasalvestised saab hiljem. Anna pigem endast ise teada telefonil 53666450. Kui sind muudmoodi leitakse, on juba halvem.
Tsiklijuht sõitis musta baigilaadsega, seljas must T-särk millel suur pilt rinnal. Kaasas oli ka teine tsiklimees kes oli tsikliriietes.
Kui keegi tunneb ära ennast, või oma tuttavat, siis kirjuta sellest mulle postkasti.
...ja link tuttava Fb lehele:
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

-
- Postitusi: 581
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: Fazer 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Jagasin Rakvere klubi FB lehele, ehk on abiks.Loadära kirjutas:Tuttaval ema on siis äsja sellisesse ebameeldivasse olukorda sattunud! Seega igaks juhuks edastan loo siia ka, kuna siingi Rakvere kandi inimesi omajagu...

-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... d=83201451
Kolmest juhtumist kaks seotud debiilikuga. Nii tore, et kroomimehed hoiavad tsiklimeeste lippu ikka kõrgel.
Kolmest juhtumist kaks seotud debiilikuga. Nii tore, et kroomimehed hoiavad tsiklimeeste lippu ikka kõrgel.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
Re: Hälvik- Mootorratturid
"Põltsamaa vallas vingerdab mootorrattur teel, vehib jalgadega ja käitub igal moel väga ebaadekvaatselt" seda vaatepilti oleks tahtnud isegi näha. nagu aru saan siis kõigepealt vingerdas teel (rattata) vehkides jalgadega ja siis vingerdas ratta selga ning pani sellega pauku.
kusjuures huvitav küll, alles oli ju see smash. kuid selle üritusega seoses justkui väga palju mingisuguseid puusse paneku või pilt-eest-ära-peaga sõitmise uudiseid nagu ei tulnudki. (võimalik muidugi ei ma lihtsalt ei pannd neid tähele)
Nüüd aga "härrasmeeste" ehk kroomimeeste üritus ja suur osa sõidab sealt jommis peaga laiali
kusjuures üsna ilmselge ju, et kontrollitakse ja võetakse maha nagunii
kusjuures huvitav küll, alles oli ju see smash. kuid selle üritusega seoses justkui väga palju mingisuguseid puusse paneku või pilt-eest-ära-peaga sõitmise uudiseid nagu ei tulnudki. (võimalik muidugi ei ma lihtsalt ei pannd neid tähele)
Nüüd aga "härrasmeeste" ehk kroomimeeste üritus ja suur osa sõidab sealt jommis peaga laiali

-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Too mu õelutsev ja kindlasti kadedusest tingitud alatoon oligiwill111 kirjutas:Nüüd aga "härrasmeeste" ehk kroomimeeste üritus ja suur osa sõidab sealt jommis peaga laialikusjuures üsna ilmselge ju, et kontrollitakse ja võetakse maha nagunii

I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
-
- Postitusi: 1762
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 136 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Smashil on kaks varianti. Sellised sõidavad lennuväljal platsil end juba urna ära või alalt lahkudes korjatakse nad reidi korras maha ära.will111 kirjutas:"Põltsamaa vallas vingerdab mootorrattur teel, vehib jalgadega ja käitub igal moel väga ebaadekvaatselt" seda vaatepilti oleks tahtnud isegi näha. nagu aru saan siis kõigepealt vingerdas teel (rattata) vehkides jalgadega ja siis vingerdas ratta selga ning pani sellega pauku.
kusjuures huvitav küll, alles oli ju see smash. kuid selle üritusega seoses justkui väga palju mingisuguseid puusse paneku või pilt-eest-ära-peaga sõitmise uudiseid nagu ei tulnudki. (võimalik muidugi ei ma lihtsalt ei pannd neid tähele)
Nüüd aga "härrasmeeste" ehk kroomimeeste üritus ja suur osa sõidab sealt jommis peaga laialikusjuures üsna ilmselge ju, et kontrollitakse ja võetakse maha nagunii
Kuigi jah, vastutulevad mootorratturid vilgutasid eesoleva reidi osas ja eranditult olid kroomimehed tee ääres seismas

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kroomimehed on enamasti pubeka east juba mõnda aega väljas ja maks ei toimeta enam nii edukalt.
-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Nupp aga nokib kui pubekal, järeldan?
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
-
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 130 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kuidas 2? 2 + 1 ikka ju, 1 käib sinna hälvik autojuhtide teemasse.reimps kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... d=83201451
Kolmest juhtumist kaks seotud debiilikuga. Nii tore, et kroomimehed hoiavad tsiklimeeste lippu ikka kõrgel.
-
- Postitusi: 1229
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1100W ja 7/11W
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tasub mainida, et Põltsamaal ette sõitnud BMW õnnetus juhtus alas, kus mootorrattale kehtis kiirusepiirang 70 km/h, millest seal paljud autojuhidki lugu ei pea. Alatasa on Pajusi ristis mingi kolari. Puhu rist pole samuti eriti õnnelik paik, kuid kiiruskaamera paneb vähemalt autojuhid pidurdama.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5485
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 682 korda
- Tänatud: 552 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mootorrattur kihutas sõbralt laenatud kaherattalisega 250 kilomeetrit tunnis
https://tartu.postimees.ee/6032562/moot ... rit-tunnis
https://tartu.postimees.ee/6032562/moot ... rit-tunnis
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 130 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Et siis nüüd on helikiirus maismaal ka 2-rattalisega ületatud ja politsei võib oma taadeldud mõõteseadmega seda kinnitada? No sel juhul on see 15 päeva priitoitu järgneva kuulsuse ja raha nimel ju ainult väike lisaboonusMacintosh kirjutas:Mootorrattur kihutas sõbralt laenatud kaherattalisega 250 kilomeetrit tunnis
https://tartu.postimees.ee/6032562/moot ... rit-tunnis

-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Päris lahe oleks, kui mootorrattaga ülehelikiiruse kätte saaks
Iseasi kas ohutut kohta selle proovimiseks leiaks.
Sellel korral saavutati siiski ainult umbes 1/5 helikiirusest. Ikka väga suvaliselt lahmitakse.

Sellel korral saavutati siiski ainult umbes 1/5 helikiirusest. Ikka väga suvaliselt lahmitakse.
-
- Postitusi: 354
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: kruusale ja asfaldile
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Suure adv rattaga (tundus GS) kretiinile, kes sa täna õhtul kella poole seitsme paiku Tartu-Jõgeva mnt. ääres Nõmmeringi külas käisid pooliku kolemaja ehituse juures. Märk 435 „Jalgratta- ja jalgtee” tähendab, et see tee on ainult jalakäijatele ja jalgratturitele, mitte mootorsõidukitele. Jalgteele viitab ka maanteele väljasõitu piirav metallpiire kui märk ja 2 tõkist kellukest helisema ei pane. Lisaks ei suutnud sa kergliiklustee peale jõudes 30m paremal oleva majatee väljasõidu kaudu maanteele minna vaid pidid otse vasakule (Jõgeva poole) üle mururiba vao kündma.
Meil on külas 3 motoperet, aastatega oleme suutnud külarahvast veenda, et motomehed on ok. Sinusuguste idiootide pärast tuleb seda selgitustööd uuesti alustada.
Meil on külas 3 motoperet, aastatega oleme suutnud külarahvast veenda, et motomehed on ok. Sinusuguste idiootide pärast tuleb seda selgitustööd uuesti alustada.
-
- Postitusi: 354
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: kruusale ja asfaldile
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mu mõistus on pisut piiratud, ei tulnud selle peale, et nii valesti saab sõita. Muidu oleks talle ennetavalt vastu läinud ja labidaga adventuret teinud 

-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 250 korda
- Tänatud: 268 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Korralik topisForumist kirjutas:
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 919
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 37 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Juba maha võetud...Video ei ole saadaval
See video sisaldab sisu partnerilt Dorna Sports, kes blokeeris selle autoriõiguste tõttu.
-
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
- Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
http://sport.delfi.ee/news/auto/motogp/ ... d=83614167 siin on olemas. Krdi idikas...
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 250 korda
- Tänatud: 268 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Loodan et see viimane ksf blackile ei olnud mõeldudArdilla kirjutas:http://sport.delfi.ee/news/auto/motogp/ ... d=83614167 siin on olemas. Krdi idikas...



üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
- Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Madlobster kirjutas:Loodan et see viimane ksf blackile ei olnud mõeldudArdilla kirjutas:http://sport.delfi.ee/news/auto/motogp/ ... d=83614167 siin on olemas. Krdi idikas...![]()
![]()



-
- Postitusi: 406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Vajutas sõidu pealt su esipidurit?Ardilla kirjutas:Madlobster kirjutas:Loodan et see viimane ksf blackile ei olnud mõeldudArdilla kirjutas:http://sport.delfi.ee/news/auto/motogp/ ... d=83614167 siin on olemas. Krdi idikas...![]()
![]()
Mis see Black mulle teinud on?
![]()

-
- Postitusi: 2101
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
- Asukoht: HLK-TAL
- Tänatud: 7 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ei ole just esmakordne juhtum see motospordis.
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Tel. +3725654585, +358445654585