Jäigad pidurivoolikud
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Jäigad pidurivoolikud
Tere,
Tahaks siis teada et kust tasuks otsida jäiku pidurivoolikuid ? Praegused paisuvad jms.. Ja pidur on see asi mis peab töötama kui kellavärk
.
Äkki oskavad siinsed Saaremaa bikerid midagi öelda, et võib-olla on võimalik ka Saaremaalt saada ? Ise ei oska küll arvata. Ja Tallinnasse ka tihti ei satu ja kui satun siis lühikeseks ajaks, et seal ise kohti otsima hakata pole ka arvatavasti aega. Ühesõnaga kui keegi teab, siis öelgu koht ja aadress
.
Tänud ette
Tahaks siis teada et kust tasuks otsida jäiku pidurivoolikuid ? Praegused paisuvad jms.. Ja pidur on see asi mis peab töötama kui kellavärk

Äkki oskavad siinsed Saaremaa bikerid midagi öelda, et võib-olla on võimalik ka Saaremaalt saada ? Ise ei oska küll arvata. Ja Tallinnasse ka tihti ei satu ja kui satun siis lühikeseks ajaks, et seal ise kohti otsima hakata pole ka arvatavasti aega. Ühesõnaga kui keegi teab, siis öelgu koht ja aadress

Tänud ette
Hydroscand abiks kui mõtled armeeritud pidurivoolikuid.
HYDROSCAND AS
Ravila 16
93813 Saaremaa
Tel +372 453 9899
Faks +372 453 9899
Avatud:
esmaspäev-reede 8.00-17.00
24h väljakutsed +372 50 28 185
HYDROSCAND AS
Ravila 16
93813 Saaremaa
Tel +372 453 9899
Faks +372 453 9899
Avatud:
esmaspäev-reede 8.00-17.00
24h väljakutsed +372 50 28 185
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Ehk siis Ravila 16, KURESSAARE. Tegelikult on lihtsam aru saada nii, et see on Aia tänava ääres. Keerad Smuulist haigla poole ja kohe peale "sinist maja" ja autoaeda keerad paremale ära ning peale pööret vasakut kätt jääva roosa hoone varjust ta välja ilmubki, Hydroscandi kirjad ilusti peal.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Tubli poiss...Tafka kirjutas:Odavam tuleb ikkagi teha lastes:)
Jaaa... Isetehtud pidurivollad + isetehtud pidurivedelik + isetehtud piduriklotsid + isetehtud esirehv... Vat seda isetegemise juttu võid sa VANAEMA KASSILE rääkida!!!!
Selliste ISE TEHTUD julladega võiksid ka ISE TEHTUD teepeal sõita... Üldisesse liiklusesse aga nendega ÄRA RONI!!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Vähemalt on hüdromeestel seega säilinud mõtlemisvõime... Tore kui üldine ohutus oma kasumi teenimisest tähtsamaks seatakse...spinna kirjutas:Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
No ega nad nii s***a tööd ka ei tee....tean mitut kes on lasknud teha Hydroscandis ja sõidavad juba pikalt ringi ja ei ole mingeid probleeme olnud. Aga noh jah mis mul Kommionu vastu ikka vaielda/muud öelda on.Kommionu kirjutas:Tubli poiss...Tafka kirjutas:Odavam tuleb ikkagi teha lastes:)
Jaaa... Isetehtud pidurivollad + isetehtud pidurivedelik + isetehtud piduriklotsid + isetehtud esirehv... Vat seda isetegemise juttu võid sa VANAEMA KASSILE rääkida!!!!
Selliste ISE TEHTUD julladega võiksid ka ISE TEHTUD teepeal sõita... Üldisesse liiklusesse aga nendega ÄRA RONI!!!!
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
No nii ja naa, sest pidurivoolikud ongi tegelikult ühe täiesti tavalise ja elementaarse hüdrosüsteemi osa, süsteem kannab ise nimetust pidurisüsteem. Peljatakse ilmselt lihtsalt vastutust, aga ka seda, et keegi ei tea mis surve seal sees ikkagi töö tipphetkedel on jne. Banjoliitmikud ise on ju sandartne hürdokraam ja küllap voolikudki. Kui hüdrotarvikute kataloog jagab voolikud, torud, liitmikud põhiliselt vist kahte jämedasse klassi - light ja heavy duty ja nende vahelise piiri vist seadis kuskil 200...300 bar peale, siis mingi probleem ei ole riiulist leida ka näiteks 1000 bar kestvaid voolikuid mis säilitavad oma tööparameetrid üsnagi pika aja jooksul üle 1000 kraadises tulekahju tingimustes töödates. jne jne jne. Ehk sama lugu nagu selle kunagise hayabusa raami keevitamisega . Teha võib kõike ja ülihästi, aga kui algandmed on puudu, siis tulemus on loteriivärk. Lisaks sellele peab enne ikk kursis olema ka tegijate kvaliteediga. Saarel on ka selline koht, kus valmistatud voolikute otsad kipuvad küljest ära tulema. Hydroscandi mehed aga on täiesti usaldusväärsed tegijad. Kas nad pidurivoolikutega jutule võtavad, seda ma ei tea.Kommionu kirjutas:Vähemalt on hüdromeestel seega säilinud mõtlemisvõime... Tore kui üldine ohutus oma kasumi teenimisest tähtsamaks seatakse...spinna kirjutas:Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Ehk siis, kui lähed kohale ja tead öelda süsteemi töö- ja maksimaalsed rõhud, hoiatad et tegu on päikeses ja vihmas töötavate pidurivoolikutega siis tegelikult võid saada täiesti head ja usaldusväärsed voolikud juhul kui nad selle töö peaksid ette võtma. Armeritud vooliku soovi korral tuleks ilmselt soovi ka selgelt avaldada. Samas, ma kardan, et see tegemine ei pruugi sugugi odavam tull kui näiteks Trammi voolikud...
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Tallinnas sellel suvel käisin. Voolikut ei võetudki kätte ja öeldi kohe ära.spinna kirjutas:Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
sellistel isehakanud pidurisüsteemivalmistajatel tuleks aga ÜLIMALT KIIRESTI uksed kinni panna... Kui juhtub nende valmistaud voolikutega mingi jama, siis olen suht kindel, et nad väidavad, et need olid valmistatud kliendi omal vasutusel.... või midagi sellist....spinna kirjutas:No nii ja naa, sest pidurivoolikud ongi tegelikult ühe täiesti tavalise ja elementaarse hüdrosüsteemi osa, süsteem kannab ise nimetust pidurisüsteem.
NB: Pidurisüstteme valmistagu VAID selleks koolitatud/tsertifitseritud tegelased...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
ega EESTIST selliseid vist leiagi.... Mina olen oma pidurivollad võtnud kõik sellelt tootjalt http://www.h-e-l.co.uk/ . Karbis peale vollade ka tsertifikaat, mis tõendab nende sobivust vastavale motikale + seda, et tootja on volitatud tootma pidurivollasid ja et need vastavad kehtestatud standarditele...Nongrata kirjutas:Kust sellist tegelast/ firmat leida võib?
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
You never know...madone kirjutas:Eestist?![]()
Näiteks tehakse Saaremaal MB veokite ja busside piduriosasid ja Daimler-Chrysler Group'ile tihendeid ja membraane. Ja mitte järelturu kraami vaid tehase tootmisliinidele, st uutele alles müüki tulevatele autodele...
Veel tehakse juhtmekimpe Scaniale, lennukitele,....
Veel tehakse ( tehti? ) lennujaamade turvaväravate elektroonikat üle maailma.....
"Made in Finland" paate, kaatreid, jahte tehakse Saaremaal mitmes kohas.....
jne, jne, jne ...
Oluline ei olegi tegelikult valmistaja vaid hoopis management ja inseneritöö. See Kommionu voolikutootja tundub ka olevat selline ettevõte, kes ostab voolikud ja liitmikud erinevatelt tootjatelt kokku ja teeb või laseb teha nõuetele vastavad komplektid valmis. Võib olla laseb kuskil teha erividinaid, nagu titaanist banjod jms.. Kvaliteedikontroll, õige materjalide ja komponentide valik jms on asja võti, teha võib ükskõik kus ja ükskõik kes, kui aga tehnoloogia ette antakse ja õiged vahendid ning materjalid hangitakse.
Palju keerulisem on TEADA mida teed. See tähendaks antud juhul kõikide seda ala puudutavate kohalike ja rahvusvaheliste regulatsioonide ja nõuete tundmist. Neid võib olla päris palju...
Suzuki GSX 750 Inazuma
heh
need voolikud saab teha see ei ole mingi kunst , oiget asju ainult vaja kasutada(spets pressi pinki) ja pressitakse kokku, eestis tegijaid sittaks BP tostukid naiteks(aga ei tea kas nii vaiksed otsad neil on)
JA piduri voolikud ei kasuta ule 100bari
heh aga netist tellimine on vagevam ju
JA piduri voolikud ei kasuta ule 100bari
heh aga netist tellimine on vagevam ju

Maybe crazy!!!
Tere!
Igalühel siin teemas sönavötnul on oma jutus ivake töetera sees. Ei pretendeeri ka minu oma absoluutsele töele.
Kuna ma juhuslikult töötan ühes taolises hüdraulikafirmas, siis mötlesin, et kirjutan alles siis kui enamus juba öeldud on
.
Enamus juhtudel ei tule odavam neid voolikuid ise "valmistada" kuna tehas teeb valmis komplektid konkreetsele rattale ja teeb neid kümneid ja sadu, meie siis vaid konkreetsele ühele tsiklile. Seega on odavam osta siingi foorumis end reklaaminud isikute käest neid voolikuid.
Mötet on teha neid voolikuid üldjuhul vaid siis kui midagi tsikli juures muutub nii, et ei saa standardlahendusi kasutada: aftermarket körgem-laiem lenks, pikem kiige,jnejne.
Ise "valmistamine" seisneb siis töepoolest kataloogi järgi vajalike sertifitseeritud toodete tellimises ja kokku keeramises (meie kasutame keeratavaid liitmikke). Ainuke toode, millel ei ole töesti sertifikaati, on meil ntx see armeeritud teflonvoolik kuid mille näitajad on täpselt samad kui sertifitseeritud voolikul. Aga kuna seda tavainimesel on raske kontrollida, siis ntx meie tehtud voolikuid sisuliselt ralliautodel kasutada ei tohiks.
Kui kedagi selle vooliku andmed huvitavad, siis:
max töösurve 327bar, purunemissurve 966 bar, kasutustemperatuur -75...+230 C.
Minu "valmistatud" voolikutega söidab ringi u. 7-8 tsiklit, paljudele on läinud üks-kaks voolikut vahetusse. Siiani pole kuulda olnud, et oleks probleeme olnud.
Reklaami siia üles ei pane kus neid teeme, ei viitsi hinna pärast vaielda
See tegevus nagunii leiba lauale ei too.
Lugupidamisega, saarlane
Igalühel siin teemas sönavötnul on oma jutus ivake töetera sees. Ei pretendeeri ka minu oma absoluutsele töele.
Kuna ma juhuslikult töötan ühes taolises hüdraulikafirmas, siis mötlesin, et kirjutan alles siis kui enamus juba öeldud on

Enamus juhtudel ei tule odavam neid voolikuid ise "valmistada" kuna tehas teeb valmis komplektid konkreetsele rattale ja teeb neid kümneid ja sadu, meie siis vaid konkreetsele ühele tsiklile. Seega on odavam osta siingi foorumis end reklaaminud isikute käest neid voolikuid.
Mötet on teha neid voolikuid üldjuhul vaid siis kui midagi tsikli juures muutub nii, et ei saa standardlahendusi kasutada: aftermarket körgem-laiem lenks, pikem kiige,jnejne.
Ise "valmistamine" seisneb siis töepoolest kataloogi järgi vajalike sertifitseeritud toodete tellimises ja kokku keeramises (meie kasutame keeratavaid liitmikke). Ainuke toode, millel ei ole töesti sertifikaati, on meil ntx see armeeritud teflonvoolik kuid mille näitajad on täpselt samad kui sertifitseeritud voolikul. Aga kuna seda tavainimesel on raske kontrollida, siis ntx meie tehtud voolikuid sisuliselt ralliautodel kasutada ei tohiks.
Kui kedagi selle vooliku andmed huvitavad, siis:
max töösurve 327bar, purunemissurve 966 bar, kasutustemperatuur -75...+230 C.
Minu "valmistatud" voolikutega söidab ringi u. 7-8 tsiklit, paljudele on läinud üks-kaks voolikut vahetusse. Siiani pole kuulda olnud, et oleks probleeme olnud.
Reklaami siia üles ei pane kus neid teeme, ei viitsi hinna pärast vaielda

Lugupidamisega, saarlane
Re: heh
kuule sina KUNSTNIK....racer kirjutas:need voolikud saab teha see ei ole mingi kunst
Nohh ja kui sa mulle nende ise tehtud voolikutega juhtud selga sõitma????... või polnud õnnetus nagu sinu süüläbi juhtunud???? Ikkagi leitakse 778 põhjust miks tsertifitseerimata voolikuid motikal kasutada ei või ja oled automaatselt SINA SÜÜDI!!!!! see on suht sama mis panna enne sõitu paar pudelit õlli.... sõida kui korralikult tahes, aga automaatselt oled SÜÜDI, sest juht/pidurisüsteem ei vasta kehtestatud tingimustele....
KRT... kui on NII kange tahtmine midagi teha.... siis tehke... Aga ka ISE ja AINULT ISE vastutate!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kommionu sa reageerid üle. Küsi enda müüdavate voolikute kohta sealtsamast tehasest samad andmed, siis on hea vörrelda. Kasutatavad materjalid on samad. Samale voolikule (ehk materjalile-teflon) antakse veel kasutustemperatuur +260, mida ta kestab lühiajaliselt. Kui nüüd väga tehniliseks minna, siis vöiks selle aja ju kah kuskilt välja kaevata.
Meie müüme ntx Euroracingu poolt auto-motospordis kasutatavaid liitmikke, voolik on sama.
Ja enamus rallitiime valmistavad neist detailidest sellised voolikud ise nagu vaja.
Kuid sesmöttes on öigus, et kui samu asju hakkaks kokku keerama esimest korda kodus ise keegi, siis 99% keerab asja tuksi. Nagu ma juba mainisin, et meil ei ole probleeme olnud, kogemus maksab. Samamoodi vöib juhtuda önnetusi ka neis tehastes valmistatud voolikutega.
On ka nähtud tsikleid, mille ongi küljes olnud nn tavahüdrovoolikud, töösurvega 400bar, kuid mille vooliku siseläbimööt on kaks korda suurem köneksolevate voolikute omast. Ilmselt olid need väsinud juba kah, nii, et pidurit vajutades paisus voolik silmnähtavalt ja alles siis pidur nö reageeris. Vot siukse koha peal tuleb küll pead kinni hoida, et oh seda issanda loomaaeda....
Ärgem fleimi tekitame, paneks nüüd fakte siia.
Saarlane
Meie müüme ntx Euroracingu poolt auto-motospordis kasutatavaid liitmikke, voolik on sama.
Ja enamus rallitiime valmistavad neist detailidest sellised voolikud ise nagu vaja.
Kuid sesmöttes on öigus, et kui samu asju hakkaks kokku keerama esimest korda kodus ise keegi, siis 99% keerab asja tuksi. Nagu ma juba mainisin, et meil ei ole probleeme olnud, kogemus maksab. Samamoodi vöib juhtuda önnetusi ka neis tehastes valmistatud voolikutega.
On ka nähtud tsikleid, mille ongi küljes olnud nn tavahüdrovoolikud, töösurvega 400bar, kuid mille vooliku siseläbimööt on kaks korda suurem köneksolevate voolikute omast. Ilmselt olid need väsinud juba kah, nii, et pidurit vajutades paisus voolik silmnähtavalt ja alles siis pidur nö reageeris. Vot siukse koha peal tuleb küll pead kinni hoida, et oh seda issanda loomaaeda....
Ärgem fleimi tekitame, paneks nüüd fakte siia.
Saarlane
agaga
nagu vaike tydruk oled
siin presitakse voolikud kraanadele mis tostavad 80 tuhhi , mootorittele mis tootavad aasta labi ja sellistel pooretel et oioi, kormused taga ,aga sina jahud ikka oma -mina ja minu parim tsikkel
tuleb lihtsalt silmad lahti teha ja vaadata kuidas ja kes, miilega sulle asju teeb,nii on ju iga asjaga


siin presitakse voolikud kraanadele mis tostavad 80 tuhhi , mootorittele mis tootavad aasta labi ja sellistel pooretel et oioi, kormused taga ,aga sina jahud ikka oma -mina ja minu parim tsikkel
tuleb lihtsalt silmad lahti teha ja vaadata kuidas ja kes, miilega sulle asju teeb,nii on ju iga asjaga
Maybe crazy!!!
-
Teema algataja
Tere!
Ärge nüüd läbi söimake,aga kas siis mehed kes Hydroskandis teevad hüdrovollasid suhteliselt suurtele kraanadele ja töstukitele ei ole pädevad tegema mingit pisikest pidurilvollat mootorrattale??Kui otsad istuvad ja öli ei leki,kas siis polegi voolik öige selle pärast,et eestalsed on selle teinud??
Ärge nüüd läbi söimake,aga kas siis mehed kes Hydroskandis teevad hüdrovollasid suhteliselt suurtele kraanadele ja töstukitele ei ole pädevad tegema mingit pisikest pidurilvollat mootorrattale??Kui otsad istuvad ja öli ei leki,kas siis polegi voolik öige selle pärast,et eestalsed on selle teinud??
Re: agaga
mida kannikat puutub asjasse palju kraana tõsta jaksab? t***!!!! Räägin siin sellest, et iga sepp jägu ikka oma liistude juurde.... kui iga (SOSS)SEPP hakkab kõike ja kõigile valmistama, siis on ju tulemuseks üks suur P??SE!!! Pidurid on motika TÄHTSAIM osa ja seda EI OLE VAJA ise kodus teha üritada!!!!racer kirjutas:nagu vaike tydruk oled![]()
![]()
siin presitakse voolikud kraanadele mis tostavad 80 tuhhi
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Re: agaga
Kodus??? keegi vist räägib aiaaugust...Kommionu kirjutas:... seda EI OLE VAJA ise kodus teha üritada!!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.