Jäigad pidurivoolikud

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
joosep90

Jäigad pidurivoolikud

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Tere,

Tahaks siis teada et kust tasuks otsida jäiku pidurivoolikuid ? Praegused paisuvad jms.. Ja pidur on see asi mis peab töötama kui kellavärk :P .
Äkki oskavad siinsed Saaremaa bikerid midagi öelda, et võib-olla on võimalik ka Saaremaalt saada ? Ise ei oska küll arvata. Ja Tallinnasse ka tihti ei satu ja kui satun siis lühikeseks ajaks, et seal ise kohti otsima hakata pole ka arvatavasti aega. Ühesõnaga kui keegi teab, siis öelgu koht ja aadress :) .

Tänud ette
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Hydroscand abiks kui mõtled armeeritud pidurivoolikuid.

HYDROSCAND AS
Ravila 16
93813 Saaremaa
Tel +372 453 9899
Faks +372 453 9899

Avatud:
esmaspäev-reede 8.00-17.00
24h väljakutsed +372 50 28 185
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ehk siis Ravila 16, KURESSAARE. Tegelikult on lihtsam aru saada nii, et see on Aia tänava ääres. Keerad Smuulist haigla poole ja kohe peale "sinist maja" ja autoaeda keerad paremale ära ning peale pööret vasakut kätt jääva roosa hoone varjust ta välja ilmubki, Hydroscandi kirjad ilusti peal.
Suzuki GSX 750 Inazuma

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Kui Hydroscabd saabad kanni...

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Odavam tuleb ikkagi teha lastes:)
Kõige kallimad asjad selle juures on otsad. Voolik ise polegi kõige hullema hinnaga.
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tazavi »

lasin oma autole autexis (vist see nimi?) teha (vana segasumma, perepoe taga, bussijaama juures, tallinna mnt ääres), läks vist üks voolik umbes 50-100 eeku, sellest hinnast 90% moodustasid otsad.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Oki, tänan abi eest :) Lähen uurin asja niipea kui jõuan.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Tafka kirjutas:
Odavam tuleb ikkagi teha lastes:)
Tubli poiss...

Jaaa... Isetehtud pidurivollad + isetehtud pidurivedelik + isetehtud piduriklotsid + isetehtud esirehv... Vat seda isetegemise juttu võid sa VANAEMA KASSILE rääkida!!!!

Selliste ISE TEHTUD julladega võiksid ka ISE TEHTUD teepeal sõita... Üldisesse liiklusesse aga nendega ÄRA RONI!!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

spinna kirjutas:
Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Vähemalt on hüdromeestel seega säilinud mõtlemisvõime... Tore kui üldine ohutus oma kasumi teenimisest tähtsamaks seatakse...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Kommionu kirjutas:
Tafka kirjutas:
Odavam tuleb ikkagi teha lastes:)
Tubli poiss...

Jaaa... Isetehtud pidurivollad + isetehtud pidurivedelik + isetehtud piduriklotsid + isetehtud esirehv... Vat seda isetegemise juttu võid sa VANAEMA KASSILE rääkida!!!!

Selliste ISE TEHTUD julladega võiksid ka ISE TEHTUD teepeal sõita... Üldisesse liiklusesse aga nendega ÄRA RONI!!!!
No ega nad nii s***a tööd ka ei tee....tean mitut kes on lasknud teha Hydroscandis ja sõidavad juba pikalt ringi ja ei ole mingeid probleeme olnud. Aga noh jah mis mul Kommionu vastu ikka vaielda/muud öelda on.
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kommionu kirjutas:
spinna kirjutas:
Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Vähemalt on hüdromeestel seega säilinud mõtlemisvõime... Tore kui üldine ohutus oma kasumi teenimisest tähtsamaks seatakse...
No nii ja naa, sest pidurivoolikud ongi tegelikult ühe täiesti tavalise ja elementaarse hüdrosüsteemi osa, süsteem kannab ise nimetust pidurisüsteem. Peljatakse ilmselt lihtsalt vastutust, aga ka seda, et keegi ei tea mis surve seal sees ikkagi töö tipphetkedel on jne. Banjoliitmikud ise on ju sandartne hürdokraam ja küllap voolikudki. Kui hüdrotarvikute kataloog jagab voolikud, torud, liitmikud põhiliselt vist kahte jämedasse klassi - light ja heavy duty ja nende vahelise piiri vist seadis kuskil 200...300 bar peale, siis mingi probleem ei ole riiulist leida ka näiteks 1000 bar kestvaid voolikuid mis säilitavad oma tööparameetrid üsnagi pika aja jooksul üle 1000 kraadises tulekahju tingimustes töödates. jne jne jne. Ehk sama lugu nagu selle kunagise hayabusa raami keevitamisega . Teha võib kõike ja ülihästi, aga kui algandmed on puudu, siis tulemus on loteriivärk. Lisaks sellele peab enne ikk kursis olema ka tegijate kvaliteediga. Saarel on ka selline koht, kus valmistatud voolikute otsad kipuvad küljest ära tulema. Hydroscandi mehed aga on täiesti usaldusväärsed tegijad. Kas nad pidurivoolikutega jutule võtavad, seda ma ei tea.

Ehk siis, kui lähed kohale ja tead öelda süsteemi töö- ja maksimaalsed rõhud, hoiatad et tegu on päikeses ja vihmas töötavate pidurivoolikutega siis tegelikult võid saada täiesti head ja usaldusväärsed voolikud juhul kui nad selle töö peaksid ette võtma. Armeritud vooliku soovi korral tuleks ilmselt soovi ka selgelt avaldada. Samas, ma kardan, et see tegemine ei pruugi sugugi odavam tull kui näiteks Trammi voolikud...
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

spinna kirjutas:
Muide, hüdromehed ei pruugi asja üldse töö alla võtta. Pidurivoolikud on suur vastutus, tean ka selliseid juhuseid kus viisakalt keelduti.
Tallinnas sellel suvel käisin. Voolikut ei võetudki kätte ja öeldi kohe ära.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

spinna kirjutas:
No nii ja naa, sest pidurivoolikud ongi tegelikult ühe täiesti tavalise ja elementaarse hüdrosüsteemi osa, süsteem kannab ise nimetust pidurisüsteem.
sellistel isehakanud pidurisüsteemivalmistajatel tuleks aga ÜLIMALT KIIRESTI uksed kinni panna... Kui juhtub nende valmistaud voolikutega mingi jama, siis olen suht kindel, et nad väidavad, et need olid valmistatud kliendi omal vasutusel.... või midagi sellist....

NB: Pidurisüstteme valmistagu VAID selleks koolitatud/tsertifitseritud tegelased...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kommionu kirjutas:
NB: Pidurisüstteme valmistagu VAID selleks koolitatud/tsertifitseritud tegelased...
Vaieldamatult on see parim lahendus, tuleb nõustuda.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Kommionu kirjutas:
spinna kirjutas:
NB: Pidurisüstteme valmistagu VAID selleks koolitatud/tsertifitseritud tegelased...
Kust sellist tegelast/ firmat leida võib?
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Eestist? :roll: :?:
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Nongrata kirjutas:
Kust sellist tegelast/ firmat leida võib?
ega EESTIST selliseid vist leiagi.... Mina olen oma pidurivollad võtnud kõik sellelt tootjalt http://www.h-e-l.co.uk/ . Karbis peale vollade ka tsertifikaat, mis tõendab nende sobivust vastavale motikale + seda, et tootja on volitatud tootma pidurivollasid ja et need vastavad kehtestatud standarditele...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

madone kirjutas:
Eestist? :roll: :?:
You never know...

Näiteks tehakse Saaremaal MB veokite ja busside piduriosasid ja Daimler-Chrysler Group'ile tihendeid ja membraane. Ja mitte järelturu kraami vaid tehase tootmisliinidele, st uutele alles müüki tulevatele autodele...
Veel tehakse juhtmekimpe Scaniale, lennukitele,....
Veel tehakse ( tehti? ) lennujaamade turvaväravate elektroonikat üle maailma.....
"Made in Finland" paate, kaatreid, jahte tehakse Saaremaal mitmes kohas.....
jne, jne, jne ...

Oluline ei olegi tegelikult valmistaja vaid hoopis management ja inseneritöö. See Kommionu voolikutootja tundub ka olevat selline ettevõte, kes ostab voolikud ja liitmikud erinevatelt tootjatelt kokku ja teeb või laseb teha nõuetele vastavad komplektid valmis. Võib olla laseb kuskil teha erividinaid, nagu titaanist banjod jms.. Kvaliteedikontroll, õige materjalide ja komponentide valik jms on asja võti, teha võib ükskõik kus ja ükskõik kes, kui aga tehnoloogia ette antakse ja õiged vahendid ning materjalid hangitakse.
Palju keerulisem on TEADA mida teed. See tähendaks antud juhul kõikide seda ala puudutavate kohalike ja rahvusvaheliste regulatsioonide ja nõuete tundmist. Neid võib olla päris palju...
Suzuki GSX 750 Inazuma

racer
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Apr 2007, 20:43
Tänatud: 1 kord

heh

Lugemata postitus Postitas racer »

need voolikud saab teha see ei ole mingi kunst , oiget asju ainult vaja kasutada(spets pressi pinki) ja pressitakse kokku, eestis tegijaid sittaks BP tostukid naiteks(aga ei tea kas nii vaiksed otsad neil on)
JA piduri voolikud ei kasuta ule 100bari
heh aga netist tellimine on vagevam ju :twisted:
Maybe crazy!!!
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Sõber lasi hydroscandis teha. Ja sittagi ei tule odavam. Õige hind oleks miski 3k olnud aga tutvuse ale-ga sai mingi 1,2k vms. täpselt ei mäleta.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Igalühel siin teemas sönavötnul on oma jutus ivake töetera sees. Ei pretendeeri ka minu oma absoluutsele töele.
Kuna ma juhuslikult töötan ühes taolises hüdraulikafirmas, siis mötlesin, et kirjutan alles siis kui enamus juba öeldud on ;).
Enamus juhtudel ei tule odavam neid voolikuid ise "valmistada" kuna tehas teeb valmis komplektid konkreetsele rattale ja teeb neid kümneid ja sadu, meie siis vaid konkreetsele ühele tsiklile. Seega on odavam osta siingi foorumis end reklaaminud isikute käest neid voolikuid.
Mötet on teha neid voolikuid üldjuhul vaid siis kui midagi tsikli juures muutub nii, et ei saa standardlahendusi kasutada: aftermarket körgem-laiem lenks, pikem kiige,jnejne.
Ise "valmistamine" seisneb siis töepoolest kataloogi järgi vajalike sertifitseeritud toodete tellimises ja kokku keeramises (meie kasutame keeratavaid liitmikke). Ainuke toode, millel ei ole töesti sertifikaati, on meil ntx see armeeritud teflonvoolik kuid mille näitajad on täpselt samad kui sertifitseeritud voolikul. Aga kuna seda tavainimesel on raske kontrollida, siis ntx meie tehtud voolikuid sisuliselt ralliautodel kasutada ei tohiks.
Kui kedagi selle vooliku andmed huvitavad, siis:
max töösurve 327bar, purunemissurve 966 bar, kasutustemperatuur -75...+230 C.
Minu "valmistatud" voolikutega söidab ringi u. 7-8 tsiklit, paljudele on läinud üks-kaks voolikut vahetusse. Siiani pole kuulda olnud, et oleks probleeme olnud.
Reklaami siia üles ei pane kus neid teeme, ei viitsi hinna pärast vaielda ;) See tegevus nagunii leiba lauale ei too.

Lugupidamisega, saarlane
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: heh

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

racer kirjutas:
need voolikud saab teha see ei ole mingi kunst
kuule sina KUNSTNIK....

Nohh ja kui sa mulle nende ise tehtud voolikutega juhtud selga sõitma????... või polnud õnnetus nagu sinu süüläbi juhtunud???? Ikkagi leitakse 778 põhjust miks tsertifitseerimata voolikuid motikal kasutada ei või ja oled automaatselt SINA SÜÜDI!!!!! see on suht sama mis panna enne sõitu paar pudelit õlli.... sõida kui korralikult tahes, aga automaatselt oled SÜÜDI, sest juht/pidurisüsteem ei vasta kehtestatud tingimustele....

KRT... kui on NII kange tahtmine midagi teha.... siis tehke... Aga ka ISE ja AINULT ISE vastutate!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

saarlane kirjutas:
kasutustemperatuur -75...+230 C.
Nii... tsikli piduriõli (dot 5,1) töötemperatuur on ekstreemolukordades aga ilmselt kõrgem kui 230 C.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Kommionu sa reageerid üle. Küsi enda müüdavate voolikute kohta sealtsamast tehasest samad andmed, siis on hea vörrelda. Kasutatavad materjalid on samad. Samale voolikule (ehk materjalile-teflon) antakse veel kasutustemperatuur +260, mida ta kestab lühiajaliselt. Kui nüüd väga tehniliseks minna, siis vöiks selle aja ju kah kuskilt välja kaevata.
Meie müüme ntx Euroracingu poolt auto-motospordis kasutatavaid liitmikke, voolik on sama.
Ja enamus rallitiime valmistavad neist detailidest sellised voolikud ise nagu vaja.
Kuid sesmöttes on öigus, et kui samu asju hakkaks kokku keerama esimest korda kodus ise keegi, siis 99% keerab asja tuksi. Nagu ma juba mainisin, et meil ei ole probleeme olnud, kogemus maksab. Samamoodi vöib juhtuda önnetusi ka neis tehastes valmistatud voolikutega.

On ka nähtud tsikleid, mille ongi küljes olnud nn tavahüdrovoolikud, töösurvega 400bar, kuid mille vooliku siseläbimööt on kaks korda suurem köneksolevate voolikute omast. Ilmselt olid need väsinud juba kah, nii, et pidurit vajutades paisus voolik silmnähtavalt ja alles siis pidur nö reageeris. Vot siukse koha peal tuleb küll pead kinni hoida, et oh seda issanda loomaaeda....

Ärgem fleimi tekitame, paneks nüüd fakte siia.

Saarlane

racer
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Apr 2007, 20:43
Tänatud: 1 kord

agaga

Lugemata postitus Postitas racer »

nagu vaike tydruk oled :arrow: :lol:
siin presitakse voolikud kraanadele mis tostavad 80 tuhhi , mootorittele mis tootavad aasta labi ja sellistel pooretel et oioi, kormused taga ,aga sina jahud ikka oma -mina ja minu parim tsikkel
tuleb lihtsalt silmad lahti teha ja vaadata kuidas ja kes, miilega sulle asju teeb,nii on ju iga asjaga
Maybe crazy!!!

Teema algataja
Tiit21

Lugemata postitus Postitas Tiit21 »

Tere!

Ärge nüüd läbi söimake,aga kas siis mehed kes Hydroskandis teevad hüdrovollasid suhteliselt suurtele kraanadele ja töstukitele ei ole pädevad tegema mingit pisikest pidurilvollat mootorrattale??Kui otsad istuvad ja öli ei leki,kas siis polegi voolik öige selle pärast,et eestalsed on selle teinud??
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: agaga

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

racer kirjutas:
nagu vaike tydruk oled :arrow: :lol:
siin presitakse voolikud kraanadele mis tostavad 80 tuhhi
mida kannikat puutub asjasse palju kraana tõsta jaksab? t***!!!! Räägin siin sellest, et iga sepp jägu ikka oma liistude juurde.... kui iga (SOSS)SEPP hakkab kõike ja kõigile valmistama, siis on ju tulemuseks üks suur P??SE!!! Pidurid on motika TÄHTSAIM osa ja seda EI OLE VAJA ise kodus teha üritada!!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Re: agaga

Lugemata postitus Postitas zod »

Kommionu kirjutas:
... seda EI OLE VAJA ise kodus teha üritada!!!!
Kodus??? keegi vist räägib aiaaugust...

jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 21:43, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”