1. leht 1-st

SOS SUZUKI 250

Postitatud: 23 Sept 2007, 17:19
Postitas howard30

Nimelt vaja oleks tõmmitsat millega saaks geneka maha võtta.Või siis mõõte keerme samm.
Nimelt sõitsin ja jätsin ratta seisma kui hakkasin uuesti käivitama siis ei luband ka mitte.Säde kadunud.Mõõtes generaatorist otste pealt ei mingit voolu.Oleks vaja maha võtta siis saab edasi vaadata.MOB:53305358
Tahaks ikkagi 29ndal rajale jõuda!


Postitatud: 23 Sept 2007, 17:21
Postitas howard30

Täpsustuseks veel ratas suzuki 250 rm 96 aasta


Postitatud: 23 Sept 2007, 21:07
Postitas härra Ruubel

Seda tõmmitsa asja võid küsida Mulgi Motoäri mehhaaniku käest.Asub seal vana veetorni õue peal.Alopexi autokooliga samas majas.Tead?
Tal neid tõmmitsaid seal terve rivi.Kui ilusti küsid,siis ehk saad laenata mingiks ajaks ikka.Ise olen paari õlle eest tavaliselt saanud :wink:


Postitatud: 23 Sept 2007, 22:34
Postitas petz

mulgi motoäri mitte vana veetorni õue peal, vaid vana tuletõrje hoovis.


Postitatud: 23 Sept 2007, 23:05
Postitas härra Ruubel

Kurat-andsin suisa valet infot siis.... :wack:
Huvitav millepärast minu vastuseid vahepeal topelt näitab?


Postitatud: 24 Sept 2007, 09:19
Postitas petz

no kohalik rahvas peaks selle mulgi motoäri asukohta teadma nii või teisiti.


Postitatud: 24 Sept 2007, 16:24
Postitas howard30

Kahjuks täna oli kinni.Küsimus ,et kas kolmeharulise tõmmitsaga võib tõmmata?Spets tõmmits ikka keermega.Kolmeharulisega pigistab mähised ära ju?Või ma olen valel teel?Spetsid aidake:)


Postitatud: 24 Sept 2007, 16:30
Postitas spinna
howard30 kirjutas:

Kahjuks täna oli kinni.Küsimus ,et kas kolmeharulise tõmmitsaga võib tõmmata?Spets tõmmits ikka keermega.Kolmeharulisega pigistab mähised ära ju?Või ma olen valel teel?Spetsid aidake:)

Ei! Ära kasuta mitte midagi mis mähistele võiks viga teha! Cagivale lasin kohalikul treialil teha. Tund aega ootamist, mõnikümmend krooni ja õige asi oli olemas. Läks keermega geneka rootori külge ja tõmmitsapolt surus võlli otsale. Sul vist midagi samalaadset? Või käib poltidega rootori külge ja tõmmitapolt toetub ikkagi võlli otsale. Kui kuskilt ei saa, siis lase teha.


Postitatud: 24 Sept 2007, 16:57
Postitas howard30

Ei! Ära kasuta mitte midagi mis mähistele võiks viga teha! Cagivale lasin kohalikul treialil teha. Tund aega ootamist, mõnikümmend krooni ja õige asi oli olemas. Läks keermega geneka rootori külge ja tõmmitsapolt surus võlli otsale. Sul vist midagi samalaadset? Või käib poltidega rootori külge ja tõmmitapolt toetub ikkagi võlli otsale. Kui kuskilt ei saa, siis lase teha.
__

Mul just samasugust vaja kui sa endale lasid teha.Keermega tekib probleem.Mis sul keerme aste oli?Mul pole kammi ka millega mõõta oijahh peaks terve mootori maha kerima ja siis treialile viima______________


Postitatud: 24 Sept 2007, 17:35
Postitas spinna

Mul ei ole samuti kammi kodus, kuid mul on varumootor millel oli rootor peal lahti. Seega sain rootori treiali kätte viia koos infiga kui palju võll läbi ulatub ja sain absoluutselt õige asja. Nii et siinkohal ei saa aidata.
Tagumikutunde järgi võiks keere olla M35x1,5 aga see on ilma mõõtevahenditeta pakutud ja ainuke mõõt mis nihikuga õnnestub võtta on keerme siseläbimõõt treiali poolt tehtud tõmmitsal. See oli 33,x.


Postitatud: 24 Sept 2007, 18:14
Postitas petz

viljandis ja selle lähistel mitmeid peenmetallitöömehi. usun, et selle tõmmitsa valmistamine pole neile probleemiks. võin mõningaid soovitada, ehk aitavad hädast välja. võta homme minuga ühendust, ehk mõtleb midagi välja.


Postitatud: 26 Sept 2007, 21:01
Postitas howard30

Tõmmits olemas ja suured tänud mulgimoto meestele.Kurb on see,et generaatori mähised läbi ja vaja uus tellida.Kahjuks suht kallis lõbu ja see aasta siis mmm krossile sõitma ei jõua:(Mis teha tehnika värk!Nüüd siis raha koguma ja kevadeks ehk ratas tibens tobens ja siis peab hooaja lõpuni vastu ja jõuab ka mmm krossile!
Osalejatele õnne ja tublidust!


Postitatud: 03 Okt 2007, 09:36
Postitas xr3

palju siis mähis maksab?


Postitatud: 03 Okt 2007, 09:55
Postitas mx77

Kui ainult mähis läbi on siis selle saab lasta uue kerida. Pagan hetkel ei tule kontaktid meelde aga kui huvi on saab otsida. Lõpuks on see mähis vaid vasktraat :).


Postitatud: 06 Okt 2007, 09:46
Postitas howard30

Nii mähise hind on pea 6000.-eeku!Aga viga ka käes,et miks nii juhtus.Nimelt väntvõlli laager pees loks väike sees ja magnet käis kohati vastu mähist.Seoses sellega küsimus:Kas väntvõlli laagrid ka väljapoole maha tulevad või peab ikka mootori pooleks tegema?Ei taha poolex eriti teha,sest kõik hirmutavad selle käigukastiga pidavat väga raske olema uuesti kokku panna olema.(Ratas siis suzuki250 rm 96 aasta)!Hmm mähis oleks jah kusagil vaja uuesti kerida lasta ehk keegi teab head kohta soovitada?
Tänud!


Postitatud: 06 Okt 2007, 10:58
Postitas koibs

väntvõllilaagrid väljapoole ei tule.


Postitatud: 06 Okt 2007, 12:11
Postitas moilo

mina lasin teha mähkida ühe ninja generaatori (1500 eek) ja ühe suzu dr magneeto (1000 eeku) tallinnas pilliroo tänaval. Hirmus urgas, ei räägita seal riigikeelt ega midagi. Kuid genekad toimivad siiani. Huvi korral helista, seletan kuidas sa nad üles leiad, telefoni kahjuks ei tea.

Lear
5059004


Postitatud: 06 Okt 2007, 12:12
Postitas moilo

mina lasin teha mähkida ühe ninja generaatori (1500 eek) ja ühe suzu dr magneeto (1000 eeku) tallinnas pilliroo tänaval. Hirmus urgas, ei räägita seal riigikeelt ega midagi. Kuid genekad toimivad siiani. Huvi korral helista, seletan kuidas sa nad üles leiad, telefoni kahjuks ei tea.

Lear
5059004


Postitatud: 08 Okt 2007, 09:49
Postitas mx77
howard30 kirjutas:

Nii mähise hind on pea 6000.-eeku!Aga viga ka käes,et miks nii juhtus.Nimelt väntvõlli laager pees loks väike sees ja magnet käis kohati vastu mähist.Seoses sellega küsimus:Kas väntvõlli laagrid ka väljapoole maha tulevad või peab ikka mootori pooleks tegema?Ei taha poolex eriti teha,sest kõik hirmutavad selle käigukastiga pidavat väga raske olema uuesti kokku panna olema.(Ratas siis suzuki250 rm 96 aasta)!Hmm mähis oleks jah kusagil vaja uuesti kerida lasta ehk keegi teab head kohta soovitada?
Tänud!

Sa oleksid väge osav vend kui sa suudaks laagri korraga nii võllilt kui ka pesast kätte saada :D.


Postitatud: 08 Okt 2007, 10:18
Postitas Tsikkelröövel

Sa oleksid väge osav vend kui sa suudaks laagri korraga nii võllilt kui ka pesast kätte saada

Jawal küll sai... polnud probleemi õige tõmmitsaga.
OT muidugi, kui sellel rattal laagreid väljapoole kätte ei saa.


Postitatud: 08 Okt 2007, 12:25
Postitas howard30

Nii mehed!Teil õigus egas neid vända laagreid nii liohtsalt kätte ei saa jah.Mul ka Jawa järgi ,et ehk saab ka nüüd nii aga....!
Nimelt mootor maas ja silinder maas aga nüüd oleks vaja kedagi kes oskaks vaadata neid asju ja aitaks kolvid,rõngad (kas vaja sillinder lihvida)ära tellida ja ka muud vidinad öelda mis vaja .Kui täpselt peab kolb silindris olema ilma rõngasteta?Siis ma telliks asjad ära ning see sama mees kui nõus oleks teeks ka mootoril selle klaagrivahetuse ära.Tahaks ise kõrval olla õppida ja kogemusi saama.Egas siis koguaeg saa ka teisi tüüdata ju ja rahakotile olex ka kergem kui ise miskit teha oskaks.
Sai pikk ja segane jutt aga kokkuvõttes kedagi kes krossikatega kursis ja leiab aega mind aidata olex vaja!
Suured tänud ette!!


Postitatud: 08 Okt 2007, 12:38
Postitas spinna

Ehk õnnestub sul jackpot võita ja workshop manual kuskilt leida. Seal võiks kõik vajalikud mõõdud ja tolerantsid olemas olla.
Cagival küll on ja seejuures mõõtmistehnoloogiad ka kirjeldatud.
Aga ega igas kodus ei ole kõike vajalikke mõõtevahendeid ka mitte riiulist võtta. Seega võiks vähemalt defekteerimise lasta kuskil ära teha, kui manuali ka ei juhtu leidma.