1. leht 1-st
Gsxr 600
Postitatud: 04 Okt 2007, 09:57
Postitas Lärry
Tere!
Aeg on niikaugele jõudnud, et hakkan vaatama uut tsiklit. Suvi otsa sai sõidetud 37 kw baigiga, ning nüüdseks see maha müüdud, võimsama soetamise eesmärgil. Pikkust endal 181 ja kaalu 75kg. Mitmekuulist baikeri foorumi lugemist
ja auto24-s tsiklite uurimise on sõelale jäänud mõned margid. RF600, gsx600f ja gsxr 600. Raha on välja käia 35k.
Niisiis. Kuna auto24-ja on siginenud mõni kena gixxer, otsustasin neid hetkel lähemalt uurida. Kas selle rattaga kannatab ka nt 250 km jutti sõita, ilma et pärast kann küljest ära kukuks koos kätega või on ikkagi ainult linnas sõitmise ratas? Silma jäi nt see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
On äkki mõne foorumlase oma?

Postitatud: 04 Okt 2007, 10:02
Postitas Vidget
Bike ei ole sul nüüd küll kindlasti mitte linnas paugutamise jaoks!
Postitatud: 04 Okt 2007, 10:12
Postitas mx77
Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed?
.
Postitatud: 04 Okt 2007, 11:33
Postitas koma
Minu ratas jah. Kannatab pikki otsi teha, kui õpid põlvedega ratast hoidma
Eseimeste sõitude ajal oli ka kuni 50km-ga randmed valusad. Selg ei ole väsinud.
Postitatud: 04 Okt 2007, 11:54
Postitas Lärry
Kuna depoost ostsid ja miks müüd? 
Postitatud: 04 Okt 2007, 15:06
Postitas koma
Juuni lõpus ostsin, sellest ajast c.a 6000 km sõitnud. Müün, sest elukohavahetus nõuab oodatust suuremaid väljaminekuid. Aitäh reklaami eest! Huvilisi on nüüd hulgim tekkinud.
Postitatud: 05 Okt 2007, 01:01
Postitas Suzu-poiss
mx77 kirjutas:Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed?
.
gsxxr pole linna masin. liiga võimas linnas sõitmiseks
Postitatud: 05 Okt 2007, 10:48
Postitas Lärry
koma kirjutas:Juuni lõpus ostsin, sellest ajast c.a 6000 km sõitnud. Müün, sest elukohavahetus nõuab oodatust suuremaid väljaminekuid. Aitäh reklaami eest! Huvilisi on nüüd hulgim tekkinud.
No võta heaks 
Aga ühesõnaga vaatan midagi rohkem touringut. Mõni kena RF 600 võiks jälle müüki ilmuda, kuigi nad tunduvad kõik maru kärtspunased olema. 
Postitatud: 05 Okt 2007, 11:12
Postitas Bullet1222
Suzu-poiss kirjutas:mx77 kirjutas:Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed?
.
gsxxr pole linna masin. liiga võimas linnas sõitmiseks
...jah, kui nii võtta, siis roller peaks olema ideaalne linnamasin.

Postitatud: 05 Okt 2007, 11:15
Postitas uuggu
baik on baik ja nõuab vastavat meelelaadi juhilt. kes on loomult baigimees, saab ka pikemad otsad tehtud ning tema jaoks kaaluvad muud baigi omadused ebamugavuse yles. linnas kulgeda pole ka probleeme, isegi yks pluss on, clipon lenksud on jupp kitsamad kui touringratastel või endurtsidel, seega mahub ummikutes paremini läbi... 
600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
Postitatud: 05 Okt 2007, 11:38
Postitas koma
Jääb lahjaks milleks? Olgem ausad, LE järgimiseks on seda ratast liiga palju. "Seljakotiga" maanteel sõites on võimsust möödasõitudeks piisavalt. Aga küsimus otstarbekuses on õigustatud, matkamiseks osta touring või classic.
Postitatud: 05 Okt 2007, 12:56
Postitas pacaan
uuggu kirjutas:
600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
ULME 
mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi
)
samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti 
Postitatud: 05 Okt 2007, 13:17
Postitas Suzu-poiss
pacaan kirjutas:uuggu kirjutas:
600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
ULME 
mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi
)
samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti 
korke on hull heas mõttes. ZX10r lasi ka peeneks ja rääkis et võiks veidi võimsam olla
Postitatud: 05 Okt 2007, 15:31
Postitas -Kristo-
Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
Postitatud: 05 Okt 2007, 15:39
Postitas Hendri
Postitatud: 06 Okt 2007, 19:39
Postitas Freaksmart
-Kristo- kirjutas:Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?
Postitatud: 06 Okt 2007, 21:17
Postitas Hans
Suzumen kirjutas:Peenistanud on ta tõesti kõiki oma rattaid...
Loodetavasti siiski mitte 
Sry OT 
Hans
Postitatud: 06 Okt 2007, 21:26
Postitas Suzu-poiss
-Kristo- kirjutas:Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
oman mainitud Suzuki GSX-R 750 SRAD masinat 1996 aasta oma ja vahetasi nuka keti ära. kett maksab 1000 eek keti tallad 500 eek tk ja automaat pinguti 1000 eek ehk 3000 eeki, ramost saab need jupid 2 nädalaga. mul vedas et kõik oli kohapeal olemas, aga tõesti nuki kett ja pinguti venivad välja sellel mudeli päris kiiresti
Postitatud: 06 Okt 2007, 22:51
Postitas -Kristo-
Freaksmart kirjutas:-Kristo- kirjutas:Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?
Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.
Postitatud: 06 Okt 2007, 23:59
Postitas Suzu-poiss
-Kristo- kirjutas:Freaksmart kirjutas:-Kristo- kirjutas:Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?
Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.
tegelt on sradi seerja masinate mootor suht pommi kindel. väga hästi töötab kui hoolitsed tema eest
Postitatud: 07 Okt 2007, 10:02
Postitas bash
pacaan kirjutas:uuggu kirjutas:
600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
ULME 
mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi
)
samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti 
Siinkohal tuleb mängu ka see, et mille jaoks ratast kasutatakse. Kui soov on tihti tagarattas sõita siis 600ne jääb küll lahjaks. Jah, saab küll rattasse, kuid suurema piinamisega ja kogu "protseduur" on vähem nauditav. Tonnisega on lihtsalt gaasikeeramise lust. See on minu puhul näiteks 1 suur põhjus, miks ma enam 600st ei taha. Tagarattal sõit tekitab sõltuvust. 
Postitatud: 07 Okt 2007, 13:00
Postitas Raigo
Eeee.
Bash, tagarattasõiduks saab panna rattale ka ülikuradisuure tagumise hammasratta ja sõita igaspoosis nina püsti.
Postitatud: 07 Okt 2007, 19:35
Postitas Primo
Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga
.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud 
Postitatud: 07 Okt 2007, 19:39
Postitas Suzu-poiss
Primo kirjutas:Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga
.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud 
räägid nagu väike titta
bike on bike ja väike laps mõtleb nii et ossa tal on tonnine üli lagi üli äss. isegi 125cc saab kino teha. no jah 1000cc on parem aga kui sõita osata siis saab kõigega hakkama. ja siduriga nokka lasta pole lõbus. sa sõida oma võrriga edasi,ja ära tule rääkima mis hea on
Postitatud: 07 Okt 2007, 19:50
Postitas bash
Primo kirjutas:Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga
.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud 
Täiesti maitse küsimus ja jube mõttetu teema mille üle vaielda. Lisaks ei ole paljudel inimestel lihtsalt nii palju raha, et siduriga tagarattal sõitu harrastada
. Ja tühjaks tõesti ei suuda isegi 600st enamik keerata meist. Aga kas see keelab meil tonnise ostu ? Kuigi jah, ise ka ei poolda suhtumist, et esimeseks kindlasti tonnine. Kurve on ikka oluliselt raskem selgeks õppida. Muud kõike saab.
Postitatud: 07 Okt 2007, 19:54
Postitas Rene
Suzu-poiss kirjutas:Primo kirjutas:Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga
.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud 
räägid nagu väike titta
bike on bike ja väike laps mõtleb nii et ossa tal on tonnine üli lagi üli äss. isegi 125cc saab kino teha. no jah 1000cc on parem aga kui sõita osata siis saab kõigega hakkama. ja siduriga nokka lasta pole lõbus. sa sõida oma võrriga edasi,ja ära tule rääkima mis hea on
Loe nüüd palun Primo posti uuesti 
Postitatud: 07 Okt 2007, 20:07
Postitas loonik
Ärge nüüd laske emotsioonidel möllata. Õigus on selles vaidluses mõlemal poolel. Rajale on minusugusel (tõenäoliselt põhjamaade suurimal kusikul?) 600-st küll ja rohkem. Andestab paljud vead seal erinevalt tonnisest. Tänaval on aga minu valik 1000-ne igal juhul. Saab mõnusalt käike lappamata toimetada ja tagarattasse läheb ka ainult gaasiga 2- ja 3-da käiguga. Pidavat ka 4-daga minema aga julgust jääb selle proovimiseks väheseks.
Postitatud: 07 Okt 2007, 20:10
Postitas Primo
Eks ma sõidan oma võrriga edasi
...
Postitatud: 07 Okt 2007, 20:50
Postitas Villem
loonik kirjutas:Ärge nüüd laske emotsioonidel möllata. Õigus on selles vaidluses mõlemal poolel. Rajale on minusugusel (tõenäoliselt põhjamaade suurimal kusikul?) 600-st küll ja rohkem. Andestab paljud vead seal erinevalt tonnisest. Tänaval on aga minu valik 1000-ne igal juhul. Saab mõnusalt käike lappamata toimetada ja tagarattasse läheb ka ainult gaasiga 2- ja 3-da käiguga. Pidavat ka 4-daga minema aga julgust jääb selle proovimiseks väheseks.
Vaat see konesuurus ja juhitavus on väga erinevad asjad. Oleneb täiesti ratta ehitusest ja iseärasustest. Võin öelda, et näiteks minu paat (gixxef 750) andestab tunduvalt rohkem (on juhitavuselt uimasem ja stabiilsem) kui näiteks 600'ne gixxer või midagi taolist.