1. leht 4-st

Postitatud: 10 Okt 2007, 10:20
Postitas Vidget

Huvitav ametliku saidi peal on selline info:
Ever since we introduced the Suzuki Hayabusa, it's had only one competitor: Itself. That's why the new 2008 Hayabusa is so impressive - compared to the original, it's hotter than ever. For enthusiasts, that comparison will make your heart pound. The new Hayabusa's engine is thoroughly updated for more power and an improved power-to-weight ratio, which you'll experience as an even greater rush of acceleration. Its refined chassis and suspension help provide crisper handling. And its striking new fairing offers sleeker aerodynamics. The original Hayabusa was the best. With the 2008 Hayabusa, you're looking at better than the best.
http://www.suzukicycles.com/Products/GS ... fault.aspx


Postitatud: 10 Okt 2007, 10:22
Postitas mx77

Imestan ka :shock: .

Vaatasin satikalt Pariisi motomessi ülevaadet ja seal oli 2008 Busa väljas, ainult kahjuks veel koledam kui kunagi varem.


Postitatud: 10 Okt 2007, 10:34
Postitas mella

Suzumen, sul oli pooliku infoga postitus.
Kes ei teadnud, et busat siiki veel toodetakse, ei osanud ka sinu posti MÕTTEGA lugeda ;)

Ja sel juhul, taustinfot teadmata, võis aru saada, et busaga on lõpp ja sama mootoriga tehakse edasi b-kingi.


Postitatud: 10 Okt 2007, 10:45
Postitas mx77

Suzumen jahh, su postitusse oli kätketud keerulisem saladuse kood kui egiptuse vaaraode matmispaikadesse :).


Postitatud: 10 Okt 2007, 10:47
Postitas piloot

Eile just käisin ramos silma nuumamas, uus B-King täitsa olemas ja väidetavalt Busa(Raudsepa väike tutvustus) modifitseeritud mootoriga, millel kubatuur 1350 kuubikut. B-King`i väljalaske disain on küll selline: "no andke andeks"..., :?
Busa uus mudel, mis pidi varsti väljas olema, pidi tulema sama 1350-se mootoriga, või läks mul selle koha peal miskit ühest kõrvast sisse ja teisest kohe välja...


Postitatud: 10 Okt 2007, 10:56
Postitas arx805

Uuel Hayabusal on jah vaja ennast tõestada, kuid siiani Euroopa kõikvõimalikes meediaväljaannetes testi tulemused näitavad vaid kiidusõnu. Eile lugesin mingit Inglise ajakirja, kus testiti uut isendit Salzburg ringil ja ainus negatiivne kommentaar oli pidurite kohta, mis muidugi pidid paremad olema, kui vanal mudelil, kuid endiselt kehvad rajal sõitmiseks. Samas oli lisa kommentaar, et antud ratas ei ole rajal sõitmiseks, vaid ikkagi supersport touring ratas. Ja selles valguses pidid pidurid igati ok olema. Tehase esindaja kommentaar, et piiraja on peale pandud tippkiirusele 300 km/h siis peale mudimist pidi ratas liikuma nagu hugh steel train 8)
Isiklikult on mulle Hayabusa jätnud alati inetu pardipoja mulje, kuid peale eelmise aasta sõiduproovi Motoka müügis olnud isendiga, mis oli K2 mudel, kui mälu ei peta, ihkab hing seda isendit endale soetamast.
Ehk, teisisõnu, kui pumbajaam korralikult talvel peale lööb, saab ka kevadeks uue 2008 aasta mängukanni endale soetatud.


Postitatud: 10 Okt 2007, 13:50
Postitas Nigga

Nagu eelnevalt mainiti pole ratas mõeldud rajal sõitmiseks ja sellisel juhul on pidurid täiesti korralikud. Võimsust on rohkem kui küll ka vanal mudelil seega ma ei näe küll mitte ühtegi aspekti milles uus mudel peaks ennast tõestama hakkama.


Postitatud: 11 Okt 2007, 19:10
Postitas Freaksmart

Ei oska inglise keelt piisavalt ning selle tõttu ei saa muudest allikatest seda infot kontrollida, kuid siin:

http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg

kirjutab küll sellest, et uuel Hayabusal ja B-kingil hakkab olema uus Hayabusa mootor (küll aga B-kingil natuke deforseeritud variandis).


Postitatud: 11 Okt 2007, 20:01
Postitas Suzu-poiss

esmaspäev lähen ramose uut hayabusat vaatama. 15 okt pidi olema esimene 2008 busa eestis ja ramos :P Arvatavasti teen kohe ostu lepingu ka sellele kuna plaanis hayabusa osta ja tutikas ja 2008 aasta


Postitatud: 11 Okt 2007, 20:17
Postitas paarn

Tubli mees! Ole palun hea mees ja pane siia oma nimi ka alla, siis teame kellele lugupidamist avaldada!

Suzu-poiss kirjutas:

esmaspäev lähen ramose uut hayabusat vaatama. 15 okt pidi olema esimene 2008 busa eestis ja ramos :P Arvatavasti teen kohe ostu lepingu ka sellele kuna plaanis hayabusa osta ja tutikas ja 2008 aasta


Postitatud: 11 Okt 2007, 20:33
Postitas Suzu-poiss
paarn kirjutas:

Tubli mees! Ole palun hea mees ja pane siia oma nimi ka alla, siis teame kellele lugupidamist avaldada!

Suzu-poiss kirjutas:

esmaspäev lähen ramose uut hayabusat vaatama. 15 okt pidi olema esimene 2008 busa eestis ja ramos :P Arvatavasti teen kohe ostu lepingu ka sellele kuna plaanis hayabusa osta ja tutikas ja 2008 aasta

Eks ma siis avaldan kui busa on garaazis :P aga senikaua olen ikka Suzu-poiss edasi :D Esmaspäev lähen ja vaatan siis tulevast masinat :P


Postitatud: 11 Okt 2007, 21:10
Postitas Gre

Kena avatar uuele omanikule. Kas pole.......

Pilt


Postitatud: 11 Okt 2007, 21:13
Postitas capten

retsept :) nagu ikka Soomes öeldakse:
You dont have to like it,
but You will respect it!

Soomes on Hayabusasid ca 420 Eestis suve seisuga 17....uurisin asja, olid huvitatud punkt 1 -kas on turbosid ja punkt 2- kas peaks tulema mitmekordistama Hayabusa tihedust Eestis? (mingi üritus - kiirendus, kokkutulek, jne.)


Postitatud: 11 Okt 2007, 22:00
Postitas arx805

Suzu-Poiss oskad sa öelda, mis hinnaga uus Hayabusa Eestis müüki tuleb? Kas antud isend Ramos tuleb avalikul saali välja, või näitab herr Raudsepp seda kuskil tagaruumides katte all?
Endal samuti huvi antud isendi vastu ja heameelega viskaks pilgu peale uuele busale. Kahjuks isiklikult on nii palju negatiivseid kogemusi herr Raudsepa butiigiga, et kohe kuidagi ei ole usku antud ettevõtmisesse ja hinnapoliitikasse. Tore muidugi, kui antud isend kohale tuuakse, kuid usun, et Velt Motocentrist saab antud isendi odavamalt kätte kui Ramost. Kuid kes teab, põhimõtted pidid ju ajaga muutuma.


Postitatud: 11 Okt 2007, 23:02
Postitas Willie
capten kirjutas:

Soomes on Hayabusasid ca 420 Eestis suve seisuga 17....uurisin asja, olid huvitatud punkt 1 -kas on turbosid ja punkt 2- kas peaks tulema mitmekordistama Hayabusa tihedust Eestis? (mingi üritus - kiirendus, kokkutulek, jne.)

Soomes on põhiliselt busade omanikud kahes leeris: kes on friigid ja need, kes seda omavad nime pärast. Üritusi on üsna palju ja Helsingi lähedal Veikkolas on üks tõsine Suzude töökoda, mida iga busafriik Soomes teab. Eraldi kultust kui sellist massides küll pole täheldanud.


Postitatud: 11 Okt 2007, 23:13
Postitas capten

egas ma üritagi mingit kultust kultiveerida...ei toimi see asi meil lihtsalt :D
oleme selleks "liiga küla"...meil on 3 CBR-i (näitlik näide - ei ole tegemist tõelise eluga)tegelast koos ja juba tüli...kellel on mehkam pill...lihtsalt kokku saada ja kogemusi vahetada...see oleks mõnus...rohkem midagi...


Postitatud: 11 Okt 2007, 23:31
Postitas Willie
capten kirjutas:

egas ma üritagi mingit kultust kultiveerida...ei toimi see asi meil lihtsalt :D
oleme selleks "liiga küla"...meil on 3 CBR-i (näitlik näide - ei ole tegemist tõelise eluga)tegelast koos ja juba tüli...kellel on mehkam pill...lihtsalt kokku saada ja kogemusi vahetada...see oleks mõnus...rohkem midagi...

Ses suhtes täitsa nõus. Üks võimalus on ka tsikliürituste korral moodustada kolonnis Busade punt. Siin tekib puht-subjektiivselt muidugi fleim, et kas peate ennast paremaks-suuremaks-jne. Mõtet kokkusaamistest igaljuhul toetan.


Postitatud: 12 Okt 2007, 00:30
Postitas piloot
Suzumen kirjutas:

Täna- homme peaksime saama testsõiduks selle B-Kingi. Ehk peale seda oskab miskit mõistlikku öelda konkreetse isendi kohta.

Vaatan, et vaikus... Kas võttis sõnatuks??? :wink:


Postitatud: 12 Okt 2007, 10:51
Postitas HeitiKender
piloot kirjutas:
Suzumen kirjutas:

Täna- homme peaksime saama testsõiduks selle B-Kingi. Ehk peale seda oskab miskit mõistlikku öelda konkreetse isendi kohta.

Vaatan, et vaikus... Kas võttis sõnatuks??? :wink:

vaata mihuke ilm on olnud :) 'busa jaoks on vaja 20+ soojakraade ja kuiva ilma, külma ja vihmaga on kõik tsiklid ühevõimsad. Vihm on suur võrdsustaja, nagu öeldakse :)


Postitatud: 12 Okt 2007, 12:19
Postitas piloot
HeitiKender kirjutas:

vaata mihuke ilm on olnud :) 'busa jaoks on vaja 20+ soojakraade ja kuiva ilma, külma ja vihmaga on kõik tsiklid ühevõimsad. Vihm on suur võrdsustaja, nagu öeldakse :)

näiteks, kõvemad motoürituste korraldajad on ju alati ka korraliku ilma teatud ajaks sebinud... :wink:


Postitatud: 12 Okt 2007, 16:27
Postitas tali

Ehk tiba OT, aga olen kusagilt lugenud, et B-King projektil on Busa mootor+turbo - 250 hobust. Kas see oli nii ainult koncept-bikel näitusestendil, või lollitati lugejaid lihtsalt. Ja et kas siis seeriamasinal on lihtsalt tavaline Busa tehnika?


Postitatud: 12 Okt 2007, 16:37
Postitas Suzu-poiss
arx805 kirjutas:

Suzu-Poiss oskad sa öelda, mis hinnaga uus Hayabusa Eestis müüki tuleb? Kas antud isend Ramos tuleb avalikul saali välja, või näitab herr Raudsepp seda kuskil tagaruumides katte all?
Endal samuti huvi antud isendi vastu ja heameelega viskaks pilgu peale uuele busale. Kahjuks isiklikult on nii palju negatiivseid kogemusi herr Raudsepa butiigiga, et kohe kuidagi ei ole usku antud ettevõtmisesse ja hinnapoliitikasse. Tore muidugi, kui antud isend kohale tuuakse, kuid usun, et Velt Motocentrist saab antud isendi odavamalt kätte kui Ramost. Kuid kes teab, põhimõtted pidid ju ajaga muutuma.

Uus busa pidi olema 187000 eeki. Se mis ramose tuleb läheb saali välja kas esmaspäeva õhtu või teisipäeva hommikul. Aga arvan et võimalik on saada ramost seda busat umbes 169000 kiloga, aga vaatan mis se ramo räägib esmaspäev. võibolla pean hanno veldiga rääkima selle busa asjus :P


Postitatud: 12 Okt 2007, 16:38
Postitas spinna

Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?


Postitatud: 12 Okt 2007, 16:42
Postitas Suzu-poiss
spinna kirjutas:

Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?

eks ta nii vist ole ka nagu arvad


Postitatud: 12 Okt 2007, 17:03
Postitas Tsjort

Postitatud: 12 Okt 2007, 17:42
Postitas CB500
Suzu-poiss kirjutas:

Uus busa pidi olema 187000 eeki. Se mis ramose tuleb läheb saali välja kas esmaspäeva õhtu või teisipäeva hommikul. Aga arvan et võimalik on saada ramost seda busat umbes 169000 kiloga

Mis põhjusel sa nii arvad? Kummaline hinnapoliitika minuarust, kui see tõesti nii peaks olema.


Postitatud: 12 Okt 2007, 18:05
Postitas Freaksmart
spinna kirjutas:

Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?

X-11 on väga ebaõnnestunud mudel mille tõttu ei ole B-king X-11 hilinenud vastand vaid Yamaha V-maxi õigeaegne vastane kuna kohe varsti näeb ilma ka uus V-maxi mudel.

tali kirjutas:

Ehk tiba OT, aga olen kusagilt lugenud, et B-King projektil on Busa mootor+turbo - 250 hobust. Kas see oli nii ainult koncept-bikel näitusestendil, või lollitati lugejaid lihtsalt. Ja et kas siis seeriamasinal on lihtsalt tavaline Busa tehnika?

Sul on õigus, see oli vaid koncept masinal mis oli ajakirjanike jaoks suur pettumus (kui vene keelt piisavalt valdad, siis loe artiklit mida eelmisel leheküljel postitasin).


Postitatud: 12 Okt 2007, 19:18
Postitas Vidget
Freaksmart kirjutas:
spinna kirjutas:

Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?

X-11 on väga ebaõnnestunud mudel mille tõttu ei ole B-king X-11 hilinenud vastand vaid Yamaha V-maxi õigeaegne vastane kuna kohe varsti näeb ilma ka uus V-maxi mudel.

Uus Vmax pidi tulema alles 2009a mudelina, aga kerget aimdust: V-Max
Tõsine iludus V-max'i mootoriga: VMN 1400


Postitatud: 12 Okt 2007, 20:20
Postitas piloot

Siin on konstruktor saanud inspiratsiooni 50-ndate DeSotolt...

:twisted: :lol:


Postitatud: 12 Okt 2007, 20:35
Postitas Hans

V-MAX kipub sutsu OT-ks, kuid mõned andmed väidavad, et siiski 2008 mudel: http://www.v-max.us/home.htm

Tsiitaat:

Yamaha have now confirmed that the Vmax will become reality shortly.
The new Max will be a 2008 model and the launch will take place this Autumn.

Tsitaat:

The Otodama engine - the 1800cc monster turns out to be just that: a monster. An early version of the engine made 295bhp (!) at the crank. After some troubles with the internal dynos and test setups the bike was tested with that engine configuration. Turns out there is pretty much no rear tire that can hold up against this much power. The engine shredded tires in piece, breaking loose at pretty much any point in time.

Yamu üritab sama, mis esimese Maxiga :shock:

Sry OT :oops:

Hans