1. leht 1-st

GSXR vs R6 vs CBR600 või hoopis Ninja

Postitatud: 20 Okt 2007, 16:47
Postitas mart211

Et plaanis nagu uuemat asja muretseda, et äkki aitate.
Mis siis on neist parem, kuskil aasta 1999-2002. Mis neil ostmisel jälgida, mida küsida, mida oodata. Mis neil nõrgad kohad jne.


Postitatud: 20 Okt 2007, 17:00
Postitas Sebastian

Nii ei saa vastata milline neist parim on. Mine kohale, proovi sõita ja kui meeldib, osta.
Enne võiks küll tsikli tausta uurida, et mis otstarbel teda kasutatud on (pühapäevasõit või rinka)


Postitatud: 20 Okt 2007, 17:15
Postitas Rene

Postitatud: 20 Okt 2007, 18:39
Postitas speedvana
Sebastian kirjutas:

Nii ei saa vastata milline neist parim on. Mine kohale, proovi sõita ja kui meeldib, osta.
Enne võiks küll tsikli tausta uurida, et mis otstarbel teda kasutatud on (pühapäevasõit või rinka)

kindlasti leidub tsikleid, R 600-1200ccm. tsikleid, millega õpetaja käis pühapäviti oma pikatornimajas.


Postitatud: 20 Okt 2007, 19:23
Postitas tramm66

Sellises aastavahemikus oli gixxer teistest PEAJAGU üle. Ja jälgida tuleb, et ratas oleks korralik :mrgreen:


Postitatud: 20 Okt 2007, 23:07
Postitas Tiit Berg

kuni 2003-2004 aasta ninjadeni :D


Postitatud: 20 Okt 2007, 23:15
Postitas Primo

Jah, ja kuni 2089. aasta Izhideni.But it wasn't asked anyways, was it :)


Postitatud: 20 Okt 2007, 23:28
Postitas pacaan

alates 2001 GSX-R 600 peaks neist valikutest täiesti objektiivselt hinnatuna n.ö. parim olema (tehnilise arengu poolelt) - vajadusel Tramm täpsustab sulle :)

aga võibolla sulle just olulisem selleaja ninja (ja ka selle ajastu cbr-i vist?) VÄHEM baigilikum sõiduasend, või r6 välimus vms - seega, vaata variante ja proovi neid (aeg muidugi selleks hetkel veidi vähesobiv).

aga kui SPORTI teha tahad siis GSX-R 8)
ja mina isiklikult eelistaksin siinkohal "endist" rinkapilli "pühapäeva", normaalselt sissesõitmata ja hädavajalike lisadeta pillile.


Postitatud: 21 Okt 2007, 09:44
Postitas zx12r

Soovitan Ninjat. Omal 2000. aasta zx-6r, midagi halba pole öelda. Eriti meeldib sõiduasend. Pole teiste nimetatutega sõitnud, küll aga peal istunud. Ei tea milline neist see kõige teravam on, aga ei usu, et sul Ninja puhul teravusest puudu tuleb, kui sa just üle 150 km/h tagarattal sõitma ei taha hakata või tippkiirust üle 280 km/h arendada :D Pikki otsi on hea sõita, ka kahekesi.

Kui tulebki harkseis, et ei tea, millist ratast valida, arvesta natuke ka kuluosade konditsiooniga, kui ühel on viimase piirini kulunud kett, hammakad, rehvid ning õlivahetus 1000 km hiljaks jäänud... väike rahakoti kõhnendamine!


Postitatud: 21 Okt 2007, 10:57
Postitas Nigga

Need inimesed kes kõigi ratastega sõitnud pole ei saa objektiivset hinnangut anda - gsxr on kindlasti parim valik antud aastavahemikus.


Postitatud: 21 Okt 2007, 12:04
Postitas Simso
Nigga kirjutas:

Need inimesed kes kõigi ratastega sõitnud pole ei saa objektiivset hinnangut anda - gsxr on kindlasti parim valik antud aastavahemikus.

Olles sõitnud nende kõigiga, pean sinuga nõustuma.
Ja tundub et GSXR pole mitte ainult parim valik antud aastavahemikus, vaid parim valik üldse läbi aegade.


Postitatud: 21 Okt 2007, 13:12
Postitas Kommionu
Simso kirjutas:

Ja tundub et GSXR pole mitte ainult parim valik antud aastavahemikus, vaid parim valik üldse läbi aegade.

:shock: Kaasajal ei suuda ju küll GSXR 600 klassis kellelegi konkurentsi pakkuda??? Sulaselge ÕNNETUS on ju need viimased mudelid!!!!! :x

2000-2002 aastal oli GSXR tõepoolest omas (600) klassis parim, aga 2003 kui tuli Ninja, jäid kõik teised 600 kaugele maha... Peale 2002-e pole GSXR-il 600 klassis küll midagi hiilata...

Tonniste GSXR-idega aga lood hoopis teised :)


Postitatud: 21 Okt 2007, 13:34
Postitas Nigga

Siin teemas ei ole juttu konkreetsetest isenditest ja linnavahel töristades on täpselt sama moodi vahed sees kui ringrajal. Ei paista need erinevused linnavahel küll nii palju välja, aga sõiduasendid, manööverdamine jms. on siiski erinevad.


Postitatud: 21 Okt 2007, 14:42
Postitas Alwayslate
Suzumen kirjutas:
Kommionu kirjutas:

Kaasajal ...............

Tonniste GSXR-idega aga lood hoopis teised :)

Kaasajal (2007) on üks 600, mis on teistest üle. Ja see on Honda CBR600RR. Vaielge vastu, kui suudate 8)

Maitse asi ,aga mina eelistaks Triumph Daytona 675-te.
Said nad cbr-iga sama hinde bike lehe testis.
Edit:Sry my bad.Daytona sai siiski mõned punktid vähem kui cbr.

Kui nüüd teemast rääkida siis vähemalt minu silmis on gixxer neist ka parima välimusega.


Postitatud: 21 Okt 2007, 19:05
Postitas tok-tok
Suzumen kirjutas:
Kommionu kirjutas:

Kaasajal ...............

Tonniste GSXR-idega aga lood hoopis teised :)

Kaasajal (2007) on üks 600, mis on teistest üle. Ja see on Honda CBR600RR. Vaielge vastu, kui suudate 8)

Ega ikka ei vaidle küll! :D Kogemus pigem tavaliikluses kui ringrajal, kuid juhitavus on väga hea. Tegemist kerge, terava minekuga ning väga efektiivset pidurisüsteemi omava rattaga. Manööverdamine puhas rõõm.
Samas teemaalgatajale huvipakkuva ajavahemiku osas kommentaari anda ei oska :roll:


Postitatud: 21 Okt 2007, 19:13
Postitas mart211

päris algaja nagu ka pole, hetkel sõidan Suzuki GSX600F'ga 90-ndast aastast. Kuid see ei kõpitse kuskile minna, vana ja raske jne, ja kes ikka uuemat ei taha. Ise olen hakanud ka mõtlema GSXR'i, kuid asi see et ma saan alles A2 load, 25kw vaja passi ajada jne, nägin auto24'jas R6'te millel see olema, ning ma juba säästaks 5-6 tonni sellelt. Kuid jah, peab ikka proovima ja asju ajama, kuid praegu jah valin kahe vahel-R6 ja GSXR.


Postitatud: 21 Okt 2007, 20:08
Postitas bash
mart211 kirjutas:

päris algaja nagu ka pole, hetkel sõidan Suzuki GSX600F'ga 90-ndast aastast. Kuid see ei kõpitse kuskile minna, vana ja raske jne, ja kes ikka uuemat ei taha. Ise olen hakanud ka mõtlema GSXR'i, kuid asi see et ma saan alles A2 load, 25kw vaja passi ajada jne, nägin auto24'jas R6'te millel see olema, ning ma juba säästaks 5-6 tonni sellelt. Kuid jah, peab ikka proovima ja asju ajama, kuid praegu jah valin kahe vahel-R6 ja GSXR.

3500kr oli see minuteada viimati, sellejärgi kohe kindlasti ära ratast vaatama hakka.


Postitatud: 21 Okt 2007, 20:21
Postitas mart211

3500 on pealepanek, kuid kes ikka 25kw-ga sõita viitsib. Säästaks aega ja raha, kuid kohe kindlasti ei hakka selle järgi vaatama, kuid plussiks ikka.


Postitatud: 21 Okt 2007, 20:23
Postitas bash
mart211 kirjutas:

3500 on pealepanek, kuid kes ikka 25kw-ga sõita viitsib. Säästaks aega ja raha, kuid kohe kindlasti ei hakka selle järgi vaatama, kuid plussiks ikka.

Ja kui keeruline on 2000a rattal neid ise siis ära võtta ?


Postitatud: 21 Okt 2007, 20:29
Postitas mart211

aga võibolla tõesti tutvustad mulle kuidas asi toimib kuhu piiraja pannakse. Ple baike nagu niipalju lammutanud ja ei soovi ka, sest vanade jawade timmimisest siiamaani kopp ees :D


Postitatud: 21 Okt 2007, 20:33
Postitas bash

Väikse auguga seibid sisselaske ette. Vahel lisaks veel gaasirulli liikumist piirav jurakas.


Postitatud: 21 Okt 2007, 20:35
Postitas mart211

siis pole jah midagi hullu.
tänan


Postitatud: 11 Nov 2007, 16:26
Postitas mart211

Sooviks sirvida veel 2002-2003 aasta GIXXER'i manuali. Äkki keegi aitaks leida.
Ja et kas ostmisel tuleks midagi väga kindlat ka vaadata, või ikka neid mida alati, et kas mingit nõrka kohta tal ka on?


Postitatud: 11 Nov 2007, 17:16
Postitas sepp
mart211 kirjutas:

Sooviks sirvida veel 2002-2003 aasta GIXXER'i manuali. Äkki keegi aitaks leida.
Ja et kas ostmisel tuleks midagi väga kindlat ka vaadata, või ikka neid mida alati, et kas mingit nõrka kohta tal ka on?

ostmisel ära jälgi midagi.. osta ära nii nagu kõik suzuomanikud siin soovitavad... ei tea kas nad yldse mõnda teist ratast on kunagi omanud.
kui ära ostad.. siis vaata aga seda,et Sa ei jääx hondadele ja kawadele jalgu oma suzuga.. sinna ajavahemiku mahtuvast yamahast ma ei hakka yldse rääkima.
ma oma vana 97a ninjaga sõin 04a yamusid ja k1 suzusid lõunax igas poosis.
ex igal oma arvamus/nägemus ja see oli minu oma.


Postitatud: 11 Nov 2007, 20:07
Postitas Kommionu
sepp kirjutas:

ostmisel ära jälgi midagi.. osta ära nii nagu kõik suzuomanikud siin soovitavad...

Kõige TIBLAMAD tegelased siin baikeris on just sellised, kes ennem OSTAVAD ratta ja siis esimese postina postitavad, et mis te arvate selliest ostetud rattast...

Suzu 600 ostke loomulikult... :x


Postitatud: 11 Nov 2007, 20:56
Postitas mart211
Kommionu kirjutas:
sepp kirjutas:

ostmisel ära jälgi midagi.. osta ära nii nagu kõik suzuomanikud siin soovitavad...

Kõige TIBLAMAD tegelased siin baikeris on just sellised, kes ennem OSTAVAD ratta ja siis esimese postina postitavad, et mis te arvate selliest ostetud rattast...

Mul jah kõvasti aega veel uue soetamiseks, vana ratas veel alles jne.Seega proovin ikka võimalikult palju ENNE teada saada kui ostma lähen. Siis hiljem ei pea kahetsema ka ja kellele enne teadmised liiga on teinud.


Postitatud: 17 Nov 2007, 09:57
Postitas harrastaja
Suzumen kirjutas:
Kommionu kirjutas:

Kaasajal ...............

Tonniste GSXR-idega aga lood hoopis teised :)

Kaasajal (2007) on üks 600, mis on teistest üle. Ja see on Honda CBR600RR. Vaielge vastu, kui suudate 8)

Mis mõttes parem? Tegelikult vaidleks küll nac :)


Postitatud: 17 Nov 2007, 11:06
Postitas Simso
sepp kirjutas:
mart211 kirjutas:

Sooviks sirvida veel 2002-2003 aasta GIXXER'i manuali. Äkki keegi aitaks leida.
Ja et kas ostmisel tuleks midagi väga kindlat ka vaadata, või ikka neid mida alati, et kas mingit nõrka kohta tal ka on?

ostmisel ära jälgi midagi.. osta ära nii nagu kõik suzuomanikud siin soovitavad... ei tea kas nad yldse mõnda teist ratast on kunagi omanud.
kui ära ostad.. siis vaata aga seda,et Sa ei jääx hondadele ja kawadele jalgu oma suzuga.. sinna ajavahemiku mahtuvast yamahast ma ei hakka yldse rääkima.
ma oma vana 97a ninjaga sõin 04a yamusid ja k1 suzusid lõunax igas poosis.
ex igal oma arvamus/nägemus ja see oli minu oma.

Aga näed üks tonnine kawa proovis 600hondale järele jõuda ja mis juhtus? Neid leeke vist on piltidepealt enamus foorumi külastajad näinud:D


Postitatud: 17 Nov 2007, 13:09
Postitas mqs

2000-2002 aastal oli GSXR tõepoolest omas (600) klassis parim, aga 2003 kui tuli Ninja, jäid kõik teised 600 kaugele maha... Peale 2002-e pole GSXR-il 600 klassis küll midagi hiilata...

Tonniste GSXR-idega aga lood hoopis teised

Ma küsiks veel siinkohal huvi pärast üle, et kas pead silmas "uuekooli" K-4 600 gixxerit, millega hiilata ei saa või mõtled veel 2003 aastasse jäävaid kolmnurkse esitulega rattaid ka sinna alla?