Cz süütemoment

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Cman

Cz süütemoment

Lugemata postitus Postitas Cman »

Lugu siis selline, et läheb kuumaks ära ja siis enam ei lähe põõrdesse, ja jõud kaob ka ära, olen igasugu asju proovinud ja teinud ja nüüd tahaks üle vaadata kas süüde on ikka õige, sest olen siit lugenud, et see võib ka sellised vead tekitada. Kuid probleem on selles, et ei tea mitu milli enne surnud seisu tuleb cz 125 motoplatiga need kriipsud kohakuti ajada, tahtsin üürida cz raamatust, aga seal on kõik tundmatus keeles ja ei saa aru, kahjuks. Äkki keegi teadja mees oskaks aidata.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

cz125-el on 1,6mm eüss. oled kindel,et sul kolb õiges mõõdus on? ja et segu liiga lahja pole?

Teema algataja
Cman

Lugemata postitus Postitas Cman »

Selles olen küll kindel, et kolb on õiges mõõdus, aga segu tegin 95 ja 2 taktise mootorsae õlist, tsikli oma parasjagu polnud. Ma ei tea, kas see võib midagi muuta, pole veel nii tegija sellel alal.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

segu ikka õhk, kütuse suhtes ehk siis mis peadüüs sul on? ja 95-te ära küll kasuta...ikka 98 kohe kindlasti. Ja mootorsae õli on paha paha. kasuta ikka korralikku täissünt-i või kastoorõli, õli hind peaks ikka olema üle 100kr liitri et see korralik õli oleks. need addinol super mix-id ja asjad ei kõlba kohe mitte kuhugi, keeravad alumised kepsu laagrid metsa lühikese aja jooksul.

Teema algataja
Prez

Lugemata postitus Postitas Prez »

Õli ei tohiks küll selles asjas rolli mängida. Kui õli on vale siis muutub aint mootori hääl.
Ma millegi pärast arvan et endal ka sama jama. Oled kindel et probleem seisneb selles kui kuumaks läheb, sest ma jooksin hommikul käima ja sain paar kümmend meetrit sõita kui ka jõud ära kadus. Anna teada kui oma omast jagu saad

Teema algataja
Cman

Lugemata postitus Postitas Cman »

Niipalju võin õelda, et õli ja bensiini viga see ei ole, sest sama jama ikka edasi, mis siis, et bens on 98 ja õli korralik tsikli oma. Ise hakkan arvama juba, et kalb ja rõngas vaja vahetada, need sõitnud juba küll, kuid varem sai ikka kauem läbi. :cry:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”