1. leht 1-st
Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 31 Okt 2007, 21:35
Postitas speedvana
täpsemalt V 650 XL, kas see on ratas, mis on rahulikuks ja probleemideta kulgemiseks pikemaks ajaks?
sõidu ja töökindel- maanteel, metsarajal, mägedes ja lumes?
Kambavaimu tekitab ainult omasuguste seas, asfaldi raketil vaatab tagaratast, endurode kõrval, kaelani liiva/mudaauku jääbki!
Petri, ratas
http://www.xs4all.nl/hanzw/jpg/petsan.htm
Postitatud: 31 Okt 2007, 21:48
Postitas vincent
Küsimus on muidugi huvitavalt sõnastatud, aga jah ...uus Transalp peaks just see ratas olema. Rahulikuks igalpoolsõitmiseks hea valik,tasase loomuga kauakestev V 2.
Postitatud: 01 Nov 2007, 08:39
Postitas Divikas
http://www.bikez.com/categories/index.php
Siin saad erinevaid rattaid omavahel võrrelda, ehk siis millise hinnangu on kasutajad oma ratastele andnud.
Vaatasin 2000 a rattaid ja üllatavalt parim oli KLE 500, teine BMW F 650 ja kolmas Transalp, neljas Freewind. Samas on Freewind saanud parimad hinnangud just vastupidavusele. Aga eks hinnet mõjutab kindlasti ka omaniku ootus oma ratta suhtes.
Ise arvan, et Transalp on igati hea ratas nii lühikesele kui pikale sõidule igasugustes tingimustes. Kaal võiks 20 kilo vähem olla aga eks hea raud peabki raske olema ja vastupidavus sõltub palju kasutajast endast. Honda on seda mootoritüüpi nii kaua tootnud, et mingeid jamasid sellega küll ei tohiks olla.
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Postitatud: 01 Nov 2007, 12:31
Postitas udu
speedvana kirjutas:täpsemalt V 650 XL, kas see on ratas, mis on rahulikuks ja probleemideta kulgemiseks pikemaks ajaks?
sõidu ja töökindel- maanteel, metsarajal, mägedes ja lumes?
Kambavaimu tekitab ainult omasuguste seas, asfaldi raketil vaatab tagaratast, endurode kõrval, kaelani liiva/mudaauku jääbki!
täpselt õige, TransAlp on kõige sobivam universaalratas 
Mina olen enda omaga sõitnud nii Siberi mülkas kui ka Aafrka kõrbes - testitud - töötab 
õnnestub sõita ka 180-ga kiirteedel, aga see enam mingi rõõm ei ole. Kruusa peal on nagu ema süles 
Ei ole kapriisne bensiini ega kõrguse suhtes - neis kohtades, kus oli nigelam bensiin, siis teised rattad klõbisesid, TA töötas nagu peab.
Sama mägedes, et kui teised rattad jätsid vahele ja ei tahtnud kõrgustes käia, siis TA ei teinud probleemi 
Postitatud: 02 Nov 2007, 21:12
Postitas mamps
Seletage palun rumalale, kas on bemmil ka muid eelised TA ees peale madalama sadula?
Ja kas on mingit lootust neid rattaid naisjõuga püsti ka ubida kui külili peaks vajuma?
Postitatud: 02 Nov 2007, 21:44
Postitas ht99
mamps kirjutas:Seletage palun rumalale, kas on bemmil ka muid eelised TA ees peale madalama sadula?
Ja kas on mingit lootust neid rattaid naisjõuga püsti ka ubida kui külili peaks vajuma?
Õige tehnikaga on võimalik 
Postitatud: 02 Nov 2007, 21:46
Postitas Antskala
BMW (F650GS) on 15kg kergem, samuti on BMW ökonoomsem. Transalpi eeliseks on kindlasti väiksem mootorivibratsioon tänu kahele silindrile, ka on amrodikäik mõnevõrra suurem: Transalp ees/taga 200/172 mm, gs 170/165 mm.
Samas on GS'ist ka Dakar versioon, mille amordikäik 210/210 mm, aga sellel on iste oluliselt kõrgemal.
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Postitatud: 17 Aug 2008, 18:59
Postitas minenohh
Tahan ka lähiajal masina osta, kuid ei oska ära otsustada, kas võtta Freewind või Transalp. Tahan umbes 70% alfaldil sõita, ülejäänud siis kruus, metsateed jms. Kirjutasin mõned eelised ja puudused Freeindiga võrreldes. palun täiustada! Ning vastake ka küsimustele ja vaielge kui on, mille üle vaielda. Huvitavad just need 95-98 aastast masinad, millel on pidurid korda tehtud ja istmealune veits ruumikamaks muudetud.
Puudused: 1)u.20kg raskem
2)hinnad on veidi kallimad
Eelised: 1) Maanteel mugavam (V2)
2) Suurem tippkiirus
3) Võimekam mootor ( rohkem kW ja njuutonmeetreid)
4) neid liigub Eestis rohkem
5) Eriti hea maine
Küsimused: 1) Kas varuosi ja lisavarustust ikka saab ja kust? Ning kui kallid need on võrreldes konkurentidega?
2) Mida kontrollida enne ostu eriti raudselt ehk mis võivad olla tüüpvead?
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Postitatud: 17 Aug 2008, 19:11
Postitas Primo
minenohh kirjutas:Tahan ka lähiajal masina osta, kuid ei oska ära otsustada, kas võtta Freewind või Transalp. Tahan umbes 70% alfaldil sõita, ülejäänud siis kruus, metsateed jms. Kirjutasin mõned eelised ja puudused Freeindiga võrreldes. palun täiustada! Ning vastake ka küsimustele ja vaielge kui on, mille üle vaielda. Huvitavad just need 95-98 aastast masinad, millel on pidurid korda tehtud ja istmealune veits ruumikamaks muudetud.
Puudused: 1)u.20kg raskem
2)hinnad on veidi kallimad
Eelised: 1) Maanteel mugavam (V2)
2) Suurem tippkiirus
3) Võimekam mootor ( rohkem kW ja njuutonmeetreid)
4) neid liigub Eestis rohkem
5) Eriti hea maine
Küsimused: 1) Kas varuosi ja lisavarustust ikka saab ja kust? Ning kui kallid need on võrreldes konkurentidega?
2) Mida kontrollida enne ostu eriti raudselt ehk mis võivad olla tüüpvead?
Sinupakutud valikutest kindlasti TA
.Siin pole vaja argumenteeridagi.
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Postitatud: 17 Aug 2008, 23:53
Postitas uljasvaluvelg
Julgen ka Transalpi soovitada. 500km. päevas polnud probleem sõita-sealjuures pool kruusa ja offroadi.Igaks juhuks sai muretsetud kukkumis rauad ja on ennast juba ära tasunud(muidu uus gondel ja radiaator). Maanteel 120ga tuleb vibra aga kruusal 140 ja tipp-topp pidamine. Olen ka mülkas käinud ja igalt poolt veab välja. Kui käiguvahetusel eksid annab andeks-erinevatel pööretel hea minek. Tüüpvigu pole suutnud leida ja juppe ka erineva hinnaga igalt poolt saada. Ise olen vahetanud siduri, õhufiltri, küünlad, keti, rehve ja peegleid. Nimetagem neid kuluosadeks kui metsas käia. Tsiklit niipea vahetada ei kavatse kuigi jõudu võiks aegajalt rohkem olla.
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Postitatud: 18 Aug 2008, 15:39
Postitas minenohh
Aitäh vastuste eest. Tundub, et tuleb vist ikka Transalp ära võtta
Muidu kui kellegil müüa, siis andku teada ES kaudu.
no1
Postitatud: 28 Aug 2008, 13:41
Postitas lmno282
hope you guys add rose online soon...i refuse to buy from other sites as i dont trust them
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 31 Aug 2008, 19:50
Postitas minenohh
Kumb on parem diil:
1) Freewind aastast 2003, ls. 10000
2) Transalp aastast 1998, ls. 30000
Hinnad umbes samad, seisukord kah. Sain Freewindile hea pakkumise, kuid ei oska nüüd kuidagi otsustada, kas see 5 aastat ja 20000km vahet on piisav, et võtta Freewind. Arvestage, et Freewind kaotab kiiremini väärtust. Mida võtaksid? Tahan kuulda arvamusi, et mida rahvas arvab 
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 31 Aug 2008, 20:28
Postitas uljasvaluvelg
Käisin sel suvel Transalpiga Jaanikese krossirajal. Väga ere elamus oli. Üle teise käigu küll kasutada ei julgenud. Ratas oli OK.
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 11 Mär 2009, 09:33
Postitas Kaukaaslane
küsimus tavalise TA kõrguse kohta - kas siin üle 190 cm pikkusega kasutajad ka on? ega masin madalaks ei jää?
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 11 Mär 2009, 09:45
Postitas jup
vaata andmeid bikez.com seal saad võrrelda erinevaim tsikleid. Vastuseks sinu küsimusele, siis ise olen ca 193cm saapa nr 47-48 (mõni peab oluliseks sedagi) sõita on väga mugav - minule meeldib. Kuigi kui aus olla, siis ega võrdlust teist tsiklitega palju pole olnud, aga näiteks meeldib mulle TA rohkem kui Yamaha SuperTenere oma sõiduasendi poolest!
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 11 Mär 2009, 13:05
Postitas Transalp
Mul on 1993 aasta transalp.Ise olen 199cm ja mahun ilusti oma rattale ära.
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 11 Mär 2009, 17:22
Postitas vincent
Ma omasin Transalpi aastast 1990. Olen umbes 191cm pikk ja suht jurakas, TA sõiduasend oli küll väga mõnus...proovi järele.
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 11 Mär 2009, 18:39
Postitas Kaukaaslane
tänud! tegi südame rahulikumaks küll! 
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Postitatud: 11 Mär 2009, 21:18
Postitas marti252
ma olen 194 ja täitsa paras pill minu jaoks 