Valju sumpsiga Euroopasse

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 913
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus #31 Postitas Säga » 22 Nov 2007, 16:35

ulmo kirjutas:
Primo kirjutas:Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.


Piisab sellest kui jätta ükskõik millisel masinal tehasesummuti puutumata. Lihtne, odav ja keskkonnasõbralik.

Ma ei tea, kuidas enamusele, aga minu jaoks on küll ilgelt naljakas vaadata, kui mõni custom ratas sõidab vaiksel õmblusmasina häälel... Ku on korralikud aftermarket sumpad või niisama hästi tehtud, sis on ka kõrval hea kuulata, mis sest, et ta tavalisest valjemini käib... ei pea ju selliseid ostma, mis pleki plärinat välja ajavad...
Ja eks politsei vaatab ikka seda ka, kuidas ratas üldiselt välja näeb. St. kui on ikka ilusti tehtud ja silmal hea vaadata, siis pole see detsibell ka niii tähtis.
Rotikatega on muidugi hoopis teine teema :D


SYLB
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 353
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #32 Postitas h0lger » 22 Nov 2007, 16:47

to: pix111

Need metallkäsnad võtavad ikka suht maha selle heli, ise sain niimoodi ülevaatuselt läbi :twisted:
Ainuke probleem oli selles, et kui ülevaatusele jõudsin, olid need otsapidi sumpsist väljas :D

Terv. Holger.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2291
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus #33 Postitas kris. » 22 Nov 2007, 17:07

Motopaks kirjutas:mõneajaliseks müra vähendamiseks on välja mõeldud kaubanduses pakutavad teraslaastust pesukäsnad. Reisule minnes võta pakk neid kaasa, kui vaja topid mingi pulgaga paar tükki sumpsi ja selleks korraks korras. Mõne aja pärast põlevad need ise seest ära ja on vana hääl tagasi.

motokas


Proovitud - kestvus Stockholmist kuni Lõuna-Rootsini ja natuke ka Taanis, siis oli heli uuesti sama vali kui Tallinnas (loe. tühjad torud WildStar 1600-l. Edasine reis kulges Taanis, Hollandis ja Saksamaal ning uuesti Rootsi kaudu tagasi. Politseiga probleeme ei olnud, kuigi endal oli mõnes idüllilises maakohas veidi piinlik sellise rattaga samas pundis sõita. Harrika põrin on veel talutav aga Yamu hääl on ikka päris valus ... sõna otseses mõttes.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Yerba
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Yamaha Bulldog BT 1100 '02
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus #34 Postitas Yerba » 22 Nov 2007, 17:20

Huvitav motikas, kas sellest enduro varianti ka oleks?

Primo kirjutas:
ulmo kirjutas:
ronrix kirjutas:nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! vot

terv


Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.


Pilt

Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.
-Yamaha Bulldog BT 1100 '02
-Honda CB600F '01
-Suzuki GSF600 (Bandit) '95
-Suzuki SV 1000N '04
-Moto Guzzi Griso 1100 '09
-BMW K1200RS '97
-Honda CBR1000F '88
-Yamaha TDM 850 '98
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus #35 Postitas Soultrain » 22 Nov 2007, 17:44

kodanik Piipzule vastuseks: soultrain ikka selles Soomes käib, mis üle lahe asub :) nimelt veedab ta kõik argipäevad selles riigis ja enamuse nädalavahetustest Eestis ja nii juba väääga vääga kaua.
Nagu ma ütlesin, läinud kevadest saadik on politsei mootorratturitesse teistmoodi suhtuma hakanud, eelkõige kihutamiste, paljude avariide ja hukkunute tõttu. samad probleemid,mis meil, kuid siin võtab riik seda väga väga tõsiselt. suhtlen igapäevaselt ühe fighteri omanikuga, kes kuulub ka ühte helsinki ümbruskonna fighteri klubisse, tegemist ei ole kihutajatega vaid selliste fighteri omanikega, kes fännavad trikke, käivad koos Plan B'ga harjutamas jne, konkreetne sõber peeti sel suvel ratta seljas 16x kinni, ei saanud ta trahvi, ei ületanud kiirust,ega midagi, lihtsalt "tundus kahtlane fighteri mees olevat"
Samuti käin palju läbi erinevate kroomi klubidega ja kuna Soome ajalugu on politseile õpetanud paljugi MC'de kohta (erinevad tulevahetused kesklinnas teatud klubide vahel jne) siis lühend MC on päris terav teema. Aastat paar tagasi tean 2 juhust,kus toll tegi foto Eestist Soome tulnud tsiklimehe vestil olnud logost. neist asjadest on päris suur andmebaas olemas.
Mis puudutab paljusid usa autosid, siis kus see kirjas on et usa auto = automaatselt räme lärm? igapäevaselt soomes olles pean tunnistama, et jep,meeriklasi on siin sitaks, samas Tallinnas on autode summutitest tulev müra kordi suurem, kui siin.

pika jutu mõte on see, välisriiki minnes oleks mõistlik seadusi väga täpselt täita, ka siis kui kodumaal mõnele asjale läbi sõrmede vaadatakse. võib juhtuda et ka välisriigis vaadatakse, aga võib juhtuda et mõne lolli asja pärast oma reisi rikud.

parimat!
soul
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus #36 Postitas Cyberdyne » 22 Nov 2007, 19:10

Säga kirjutas:
ulmo kirjutas:
Primo kirjutas:Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.


Piisab sellest kui jätta ükskõik millisel masinal tehasesummuti puutumata. Lihtne, odav ja keskkonnasõbralik.

Ma ei tea, kuidas enamusele, aga minu jaoks on küll ilgelt naljakas vaadata, kui mõni custom ratas sõidab vaiksel õmblusmasina häälel... Ku on korralikud aftermarket sumpad või niisama hästi tehtud, sis on ka kõrval hea kuulata, mis sest, et ta tavalisest valjemini käib... ei pea ju selliseid ostma, mis pleki plärinat välja ajavad...
Ja eks politsei vaatab ikka seda ka, kuidas ratas üldiselt välja näeb. St. kui on ikka ilusti tehtud ja silmal hea vaadata, siis pole see detsibell ka niii tähtis.
Rotikatega on muidugi hoopis teine teema :D


Vale suhtumine sul mees, mul pole kah lärmakate torude vastu midagi, aga mis vahet sellel on, kas see 300k maksev Harley või 20k maksev vana endurokas näiteks...

Ma pole ka mingi kade ja vaene inimene, aga mulle ei meeldi kui asju hakatakse lahterdama selle järgi, et kui sul on ikka midagi paremat ja läikivamat, siis sulle on rohkem lubatud. Kui on lubatud, siis kõigile, kui keelatud, siis samuti, kas seaduslikult, või moraalselt, vahet pole!

harrypont

Lugemata postitus #37 Postitas harrypont » 22 Nov 2007, 19:45

Huvitav, mis alaväärsuskompleks inimestel on, et peab ratta valjemaks keerama? - on see mingi "audiaalne ...pikendus" või? Mitte aint "Vaadake, ma sõidan!", vaid "Kuulake!" kah? Kui mõni mees üritab sportrattale 2hp lisada, et 0,5 seki ringil välja pigistada, siis pole küsimust, aga milleks seda tänaval vaja on?
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #38 Postitas bash » 22 Nov 2007, 19:49

harrypont kirjutas:Huvitav, mis alaväärsuskompleks inimestel on, et peab ratta valjemaks keerama? - on see mingi "audiaalne ...pikendus" või? Mitte aint "Vaadake, ma sõidan!", vaid "Kuulake!" kah? Kui mõni mees üritab sportrattale 2hp lisada, et 0,5 seki ringil välja pigistada, siis pole küsimust, aga milleks seda tänaval vaja on?


Sellest on miljon korda ennem juttu olnud. Kaif kuulata endal. Miks peaks kõike kellegi teise jaoks tegema ???
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #39 Postitas ulmo » 22 Nov 2007, 19:58

bash kirjutas:Sellest on miljon korda ennem juttu olnud. Kaif kuulata endal. Miks peaks kõike kellegi teise jaoks tegema ???


Sellest on miljon korda juttu olnud, et enda kaifiks tehakse asju nii, et teisi sellega ei häirita. Ehk siis näiteks omas kodus siseruumides võid pläristada.
Kasutaja avatar

oldmoped
Mode
Postitusi: 2416
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus #40 Postitas oldmoped » 22 Nov 2007, 20:03

harrypont kirjutas:Huvitav, mis alaväärsuskompleks inimestel on, et peab ratta valjemaks keerama? - on see mingi "audiaalne ...pikendus" või?


Eestis mootorratturid paljud ei ole õnneks veel selle peale tulnud, et ratastele võimsad audiosüsteemid ehitada... mujal maailmas selliseid üle kolma kvartali karjuvaid goldwinge, millel pisike jaapanlane lenksutaga, küll nähtud. Pole vaja õnneks murtseda - mõne aastapärast jõuavad praegused arvutikõlareid taburettidele installivad rolleristid mootorratsatele üle ja see puudujääk eesti kultuuripildis saab likvideeritud.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #41 Postitas bash » 22 Nov 2007, 20:18

ulmo kirjutas:
bash kirjutas:Sellest on miljon korda ennem juttu olnud. Kaif kuulata endal. Miks peaks kõike kellegi teise jaoks tegema ???


Sellest on miljon korda juttu olnud, et enda kaifiks tehakse asju nii, et teisi sellega ei häirita. Ehk siis näiteks omas kodus siseruumides võid pläristada.


Soovi korral võin viidata, kust rahusteid otsa.
Elan ise rullnokkade linnas, kus poolpeeretavate sumpadega igapäevaselt ringi pläristatakse. Aga no ju vist mu närvid on veel piisavalt korras, et ma sellest pöördesse ei lähe.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus #42 Postitas piloot » 22 Nov 2007, 20:30

bash kirjutas:
ulmo kirjutas:
bash kirjutas:Sellest on miljon korda ennem juttu olnud. Kaif kuulata endal. Miks peaks kõike kellegi teise jaoks tegema ???


Sellest on miljon korda juttu olnud, et enda kaifiks tehakse asju nii, et teisi sellega ei häirita. Ehk siis näiteks omas kodus siseruumides võid pläristada.


Soovi korral võin viidata, kust rahusteid otsa.
Hilja juba, hädatapp... :wink:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

ronrix
Toetajaliige
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus #43 Postitas ronrix » 22 Nov 2007, 20:41

hehh ei saa ikka üle sellest lolluse jutust... nu ma ei tea Ulmo kuda sul selle häälega seal on , kuid oma kogemustest tean rääkida mis vahe on kui ristmikule lähenedes tuled oma suss sumpsiga (orig) või siis kuuldava sumpsiga. Väga lihtne on endast märku anda kui sul korralik sumps all, näed kohe kudas autojuhtidel pead liiguvad ja silmad tahavaatepeeglisse ilmuvad, hetkel tehase sumpsiga sellist effekti pole ja palju kordi on ette tuldud, loe keeratud. Huvitav mis kiirusega sa sõitma siis pead, et mitte kuulda chopperi custom summutit hmmm.... paistab et mina nii kiirelt ei söida.
ja kuna ma ise ka autojuht siis pigem ma eelistaxin liikluses vähe kövema sumpsiga tegelast rattal kui mönd sussi mida töesti kuuled kui ta sul juba ees on (oma kogemustejärgi jäävad ikka baigid tiba nähtamatux)
aga sellist ühekohapeal või platsil niisma löristamisest elurajoonis/rajooni lähedal, ei arva ka mina midagi head.
tervist teile
ronrix
Shadow VT 600C, VTX 1800C
Kasutaja avatar

Teema algataja
pix111
Postitusi: 132
Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #44 Postitas pix111 » 22 Nov 2007, 20:50

Ahoi
Poleks uskunud, et nii elav arutelu tekib. Lahe.
Igal masinal oma legend, stiil ja hääl. Kroomimeestele sobibki natuke kõvema häälega toru. Näiteks kaubanduskeskuse parklas püüan oma 1600-se MidnightStari vaikselt käima saada. Rutskat seal ei vääna ja noori emasid-lapsi ei ehmata. Mulle isiklikult sellest madalatel pööretel mürinast-müdinast täitsa piisab. Pole eriti kohanud kroomimehi, kes tänaval oma masina detsibelle täistuuridel naudivad. Soliidne kulgemine mürina saatel kuulub aga asja juurde.


:bsmile:
PIX
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus #45 Postitas Cyberdyne » 22 Nov 2007, 20:51

aga tead asi ka vahel selles, et on midagi uudset, mille kalal vinguda.

Elan ise Tabasalus:

1. Siin on Harley Davidsoni mingi servis tekkinud vanasse bensiinijaama, suvel liigub siin selliseid relvasid, et riided kisub räbalateks, kui mööda vuhiseb :lol:

2. Siin on üks lollakas, kes enda Sierrale on vihmaveetoru külge installinud ja siis tõmbaba seda majadevahel peeneks :twisted:

3. Ööläbi pinistavad rollerid ringi, ja neil mingil põhjusel talveperioodi ei ole, OEM sumpat kah enam pole :x

4. Siis millegipärast on Kooli tänava pikk sirge just see õigem koht, kus pereisad oma Sidruni Saradest viimast võtavad 8)


Ja kokkuvõttes on minul Arrow Sportsumpaga 650 Müttaja, ning minule tõmbab mingi vanamees lõunal oma Mersuloguga sikklikõrvale ja ütleb "Kle poiss ma saan aru küll, et sul on uhke ja kallis mootorratas, mis teeb kõva häält, aga imikud rõdu peal kusevad juba püksi, et ehk võtad vaiksemaks"

Ja mina olen see viisakas inimene kes õhtul alevi vahel mõtetult ei tiiruta ja majadevahel kulgeb ainult gaas maas. Aga nuuh ju hakkas piinama :evil:
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #46 Postitas bash » 22 Nov 2007, 20:55

Cyberdyne kirjutas:majadevahel kulgeb ainult gaas maas. :evil:


Seal see viga ongi, miks vanake seletama tuli. Sportsumpaga siis ju hakkabki sealt tuld ja põmmpõmmi tulema :D :D
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus #47 Postitas Cyberdyne » 22 Nov 2007, 21:05

Minul tuleb ainult siis tuld ja paugub, kui keerad peeneks ja siis võtad järsku gaasi maha, madalatel pööretel matsub vaikselt, võiks vabalt arvata et OEM sumpa, mitte küll BMW oma, aga nuuh enamvähem sama hääl mis stock Suzuki DR 650. Sellepärast ma selle Arrow Sumpa ostuga rahul, kui vaikselt võtad siis ta kah vaikselt, aga kui annad piitsa, siis kukub möirgama. Muidu oleks võinud ju lihtsalt orig sumpa tühjaks teha :twisted:
Kasutaja avatar

Teema algataja
pix111
Postitusi: 132
Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #48 Postitas pix111 » 22 Nov 2007, 21:13

Kroomimehe pikk tühi toru ei ole sportsumps.

Igasugu sihilik tuuritamine-undamine ei meeldi mulle ka.

Kokkuvõtteks usun mina ka, et kui kroomimees piiripunktis ei laia ja ei tuurita vaid madalatel tuuridel rahulikult kulgeb, ei hakka toll ja politsei norima.
PIX
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale

Tsikkelröövel
Postitusi: 1751
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #49 Postitas Tsikkelröövel » 23 Nov 2007, 09:30

Üks muhedamaid tsiklihääli on minu mälus koolipoisi-ajast, ca 1983. Klassivennal oli sõjaaegne BMW, 1 pütt ja vist 650 cm3. Vanaisa oli kuskilt kraavist välja sikutanud, korv oli millestki pihta saanud ja kõrvaldatud ja siis toimis soolona. Vot sellel oli ka tühi toru. Ning see ürgaeglane, hiigelpika kolvikäiguga mootor. Töötas: mõtt..... mõtt...... mõtt.....
Kusjuures ma küll ei mäleta, et see oleks üle mõistuse lärmanud. Mõtlen siiski, et soundi kvaliteet on ikka palju tähtsam kui valjus.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

bezdomn6i
Postitusi: 111
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500

Lugemata postitus #50 Postitas bezdomn6i » 23 Nov 2007, 10:10

Tsikkelröövel kirjutas:Üks muhedamaid tsiklihääli on minu mälus koolipoisi-ajast, ca 1983. Klassivennal oli sõjaaegne BMW, 1 pütt ja vist 650 cm3.
...


ei ole kuulnud, et bmw-l oleks tollest ajast sellises mõõtkavas singlit. vast oli mõni nsu? või siis oli tol bemaril vähem mahtu?
Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #51 Postitas Sääse racing » 23 Nov 2007, 10:33

BMW-l enne sõda jah,üle 400cc singlit polnud.NSU-l oli 562cc,meenub veel Nortoni 634cc mudel Big 4.
562cc NSU teeb ilma sumbutiteta sellist häält-
http://www.youtube.com/watch?v=jLq5Bv4fcNI

Sorry OT pärast :oops: !
mopopede

Tsikkelröövel
Postitusi: 1751
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #52 Postitas Tsikkelröövel » 23 Nov 2007, 11:05

BMW oli ta küll. Ja singel oli ka. Igavene kõrge silinder. Kardaanajam. Töömaht võis olla küll mingi muu, ma tõesti enam ei mäleta ja ega ütles selle mulle tookordki klassivend, kes võis omakorda korrata kellegi legendi. Toona, N.Liidu ajal interneti-eelsel ajastul liikus igasuguseid legende.
Huvitav oli ka see, et sõja ajal siia sattununa (?), oli see masin tsiviilvärvides.
Tatikana kahjuks ei osanud tähelepanu pöörata tegelikult huvitavatele asjadele.
Seega - parandused täiesti asjakohased.

Vaatasin siis ka nüüd otsa neile. Välja nägi see masin R4 moodi, ainult et see masin on nii palju vana, et võis olla Eestis juba enne sõda, mis seletaks tsiviilvärvid. Ehk siis tõesti väiksem mootor.

Terv!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #53 Postitas Sääse racing » 23 Nov 2007, 13:09

99,9%-se tõenäosusega oli see ratas BMW R35.Valmistati neid enne sõda ja ka peale sõda.Eestis müüdi neid peale sõda hulgaliselt.

Vabandan OT pärast.
mopopede
Kasutaja avatar

Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #54 Postitas Painteddeath » 24 Nov 2007, 19:34

Cyberdyne kirjutas:

Ja kokkuvõttes on minul Arrow Sportsumpaga 650 Müttaja, ning minule tõmbab mingi vanamees lõunal oma Mersuloguga sikklikõrvale ja ütleb "Kle poiss ma saan aru küll, et sul on uhke ja kallis mootorratas, mis teeb kõva häält, aga imikud rõdu peal kusevad juba püksi, et ehk võtad vaiksemaks"

Ja mina olen see viisakas inimene kes õhtul alevi vahel mõtetult ei tiiruta ja majadevahel kulgeb ainult gaas maas. Aga nuuh ju hakkas piinama :evil:


Jumal hoidku mis sa sellest südamesse võtad.
Saatnud ilma mingi naljata otse sinna samusesse.

Mul see talv lähevad sumpad vahetusse, custom otse läbi torud,vaja viia vaid kroomimisse ja valmis nad ongi. Korra sai peale proovitud ja kuulatud. Näole tuli kuratlik rõõmus naer! :twisted:

Minagi arvan, et chopperil peaks ikka mõnus sound olema mitte mingi vatti täis topitud rolleri pinin aga see on minu arvamus ja seda keegi ei muuda ka.

joel
Postitusi: 1322
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 32 korda

Lugemata postitus #55 Postitas joel » 24 Nov 2007, 20:17

mx77 kirjutas:
Suzu-poiss kirjutas:aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?


Vastavalt keskonnaministri määrusele võib pärast 1.01.1997 regatud mootorratta müratase olla 82 dB. Kui arvestada, et 3 dB vastab inimkõrva jaoks kahekordsele erinevusele siis arvesta ise, kui vali su sumps on.


See ei ole siiski päris nii. 3 dB kasv näitab küll helilaine võimsuse kahekordset kasvu, aga kuna inimkõrv on logaritmiline vastuvõtja, siis inimkõrva jaoks tundub see vahe oluliselt väiksemana ja kahekordne vahe on 10 dB.
Joel
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2291
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus #56 Postitas kris. » 27 Nov 2007, 16:25

OT. Vestlesin just ühe USA semuga ning tema väitel hakkab "Loud pipes save lives"moto seal maal vaikselt ajalukku vajuma, vähemalt oma esialgsel kujul. Tõepoolest, enamus harrikaid teeb seniajani põrgulärmi! Kuid järjest rohkem mõeldakse ka selle peale, et ei piisa kui Sind kuulda on - Sina pead ka teisi kuulma. Kiirabi, tuletõrje jms esmajärjekorras. Umbes aasta tagasi oli tema kodukandis just õnnetus, kus grupp HD-s sõitis kiirabiautole sisse (või siis vastupidi, kuidas võtta) ja kolm baikerit käis rataste alt läbi, üks nais-biker sealjuures letaalselt ... Ühekordne näide - shit happens - seda kindlasti, aga üldine attitude on muutumas ...

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

Andrus54
Postitusi: 125
Liitunud: 14 Mär 2007, 06:33
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus #57 Postitas Andrus54 » 13 Juun 2018, 12:50

Kaevasin mingi 10 aasta vanuse teema üles aga täna ka aktuaalne. Ega vist paremaks asjad pole läinud, kui tahan euro trippi ettevõtta, siis peaksin oma superduke standard heli tugevusele tagasi seadistama? On kellegil hiljutist kogemust lärmaka mootorrattaga ja euroopa politseiga?
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 790
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus #58 Postitas Snowhite » 13 Juun 2018, 13:19

Andrus54 kirjutas:Kaevasin mingi 10 aasta vanuse teema üles aga täna ka aktuaalne. Ega vist paremaks asjad pole läinud, kui tahan euro trippi ettevõtta, siis peaksin oma superduke standard heli tugevusele tagasi seadistama? On kellegil hiljutist kogemust lärmaka mootorrattaga ja euroopa politseiga?


Tere.

Lihtsamalt võetuna - käitu viisakalt ja keegi ei torgi sind.
Eputa ja lärma tühja ja saad sadu (või Pariisis näiteks tuhandeid) eurosid trahvi.
Oma ja teiste maise tervise pärast võiks pikemale reisile siiski panna DB killerid alati sisse rattale, sest tegemist on pika ja pideva koormusega kõrvadele ja ajule ja see pole teab mis vajalik tervise rikkumine ühe reisi ajal.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Andrus54
Postitusi: 125
Liitunud: 14 Mär 2007, 06:33
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus #59 Postitas Andrus54 » 13 Juun 2018, 14:08

Mul on db killer sees aga väga lühike toru ja seetõttu ikka väga vali.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 790
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus #60 Postitas Snowhite » 13 Juun 2018, 14:40

Andrus54 kirjutas:Mul on db killer sees aga väga lühike toru ja seetõttu ikka väga vali.


Sent from my iPhone using Tapatalk


DB - killerit saab alati modifitseerida vaiksemaks ja või vahetada mõne pisut piiravama vastu.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist