Tagasi löök
Et siis mis peab tegema, et krossikas tagasi ei lööks kui vänta annad? Peab kõvasti lööma või mis.
Et siis mis peab tegema, et krossikas tagasi ei lööks kui vänta annad? Peab kõvasti lööma või mis.
anY kirjutas:Et siis mis peab tegema, et krossikas tagasi ei lööks kui vänta annad? Peab kõvasti lööma või mis.
2 või 4 taktine?
Nelja taktiline. Masin siis selline: http://stenolink.ee/index.php?page=187& ... roup_id=19
140ccm mootoriga.
Sööd palju putru ja kui vanus lubab jood palju õlut peale. Siis kunagi saad suureks ja tugevaks (loe raskeks) ning vänt ei jõua enam sind tagasi lüüa, seniks aga lepi sellega, et mõni vänt virutab valusasti.
Irw. See pole päris see mis ma mõtlesin, aga Aitäh!
85 aastal ei jõudnud ma 500st Cž käima lüüa ja 250 sega sai mitu korda valust metsa joosta kui see tagasi lõi.125sega asjad nii hullud ei olnud aga siiski ja iš 350 planeta sport tegi ka haiget.Nii,et kõik peaks nagu ok olema kui sul tagasi lööb.Süüde hästi paika regullitud. Üldjuhul siis paugu pill aga jõudu rohkem vaja.
Sellega harjub ära
Kompressioon on hea;) Eks see käi asja juurde. Olen ka mitmeid kordi oma Jawa 250-lt saanud korraliku tagasilöögi ja sõbra Planeta 3-ga ka, et jalg käib kaela taha.
Mis ei tapa teeb tugevaks.
Kui ma esimesi kordi Planetasid ja Voshode käima lõin, sain niimõnegi valusa paugu. Kui väike olin ja kardi peal olnud vossut käima lõin, oleksin peaaegu endale põlvega mööda vahtimist andnud.
Asi paranes, kui suuremaks kasvasin, kuid IZ andis ikka litakaid. Edaspidi läks IZ nii käima, et lõin täie jõuga, ise mõeldes, et kui tagasi lööb, löön mina ka tagasi. See aitas - käima tuleb lüüa selllise jõuga, et sa ka tagasilöögi alla vajutad.
Nüüd pole mul niisugune mõtlemine enam vajalik, kuna 90 kilogrammi IZ lendu ei viska. Soovitan sul ise ühe jalaga vändal olles end teise jalaga õhku lennutada ja siis hooga vänt alla suruda. Minu 8-aastane vend lõi niimodi IZi vända kah alla. Süüdet sees ei olnud, aga väntvõll tegi tiiru peale.
Soovitaks siiski jalg üles tagasi tõsta iga käivitamisürituse järel.
Ratas on sul äkki raske iseloomuga?
Minu vana kahepoolene Jawa oli näiteks minuga alati leebe, aga kui mõni teine proovis, siis sai ta tunda tagasilöögi valu
selliste tagasilöövate masinate käivitamiseks on omad nipid, mis tegelt ei vaja mingit meeletut käivitusvändale rakendatavat jõudu. ja pole erilist vajadust ka kahe jalaga vända otsa ronida.
Et siis mõned illustreerivad näited käimalöömise kohta
Eriti kõvade meeste stiil:
Ja natuke vähem kõvade meeste stiil:
Vene raua stiil
mees peab masinast üle olema. ka ratta käima tagumisel.
ja tuleb hoolikalt jälgida selle jala asendit,mida käivitamisel ei kasutata ,üldjuhul vasakut,seda juhul kui käimalöömisvänt on paremal pool. tundub, et siis ei löö üldse tagasi.
Eriti nõrkadel meestel võib ka nii juhtuda.
OT: Väga palju aastaid tagasi oli üks ülbik miilits, peale väikest ülbamist baari ees käivitanud oma mendi-värvides M-i. Oli aga tagasi löönud ja väiksemat kasvu vennike oli pea ees üle tsikli sukeldunud külgkorvi (M-ilistel teadupärast käib see vänt mitte taha poole vaid küljele).
Rahval oli nalja nabani old.
Holms kirjutas:Eriti kõvade meeste stiil:
Töösoe mootor...
Holms kirjutas:Ja natuke vähem kõvade meeste stiil:
Külm mootor ja paat...
Holms kirjutas:
Lihtsalt paat...
Natuke OT, aga pole see käivitamine nii hull midagi väikesematel meestel. Aga pange videos tähele, et kõige väiksem peab kõrvasid hoolega kinni katma!
PARANDUS: Antud tsiklil on kick-starter hoopiski elektristarteri lülitiks, sellest ka lapsed tsiklit mängulise kergusega käivitavad
Holms kirjutas:Et siis mõned illustreerivad näited käimalöömise kohta
Eriti kõvade meeste stiil:
Mingi vigane mootor? Lonkab koleda häälega.
Järgmine oli lihtsalt räme tossupomm.
Tsikli käima tallamise ja tagasi löökidega on alati palju nalja saanud. Kõige vahvam oli see kui IZ peale suuri käivitusponnistusi tagurpidi käima läks
Chromed kirjutas:Tsikli käima tallamise ja tagasi löökidega on alati palju nalja saanud. Kõige vahvam oli see kui IZ peale suuri käivitusponnistusi tagurpidi käima läks
mis kuradi nali see veel on pole kuultki et nii ka võimalik
Suzu-poiss kirjutas:Chromed kirjutas:Tsikli käima tallamise ja tagasi löökidega on alati palju nalja saanud. Kõige vahvam oli see kui IZ peale suuri käivitusponnistusi tagurpidi käima läks
mis kuradi nali see veel on
pole kuultki et nii ka võimalik
Liiga varajase süüte korral on see võimalik. Olen sama asja kogenud
Mul omal ajal läks mopp isegi päris tihti tagurpidi käima.
No ei mäleta mis rattaga tegu oli, vist IZ aga üks vennike kaotas tagasilöögi tulemusena pool oma tossu tallast.
piloot kirjutas:No ei mäleta mis rattaga tegu oli, vist IZ aga üks vennike kaotas tagasilöögi tulemusena pool oma tossu tallast.
Ma ka oma jalanõudel tallad izhiga ära elimineerinud
Selleks pole tagasilööki vaja - kui jalg veidi viltu peal ja täis jõuga vänta anda, saab tänavajalanõu õhemat tüüpi tallast kickstarteri hoova otsa imelihtsasti suht ruttu läbi söödud
Ja veel tagasilöögi rõõmudest - nii mõnelgi mehel on asi jalaluu purunemisega lõppenud. Ostsin restaureerimiseks vana IZi. Selle eelmine ja ainuke omanik oli üks vanamees olnud, kellel tsikli vänt oli käivitamisel jalaluu puruks löönud. Vanainimesel teadagi hõredad luud. Igal juhul peale seda vana kuni surmani enam tsikli selga ei olevat roninud ja nii see ratas enam kui 15 aastaks seisma jäigi
streetr6cer kirjutas:Suzu-poiss kirjutas:Chromed kirjutas:Tsikli käima tallamise ja tagasi löökidega on alati palju nalja saanud. Kõige vahvam oli see kui IZ peale suuri käivitusponnistusi tagurpidi käima läks
mis kuradi nali see veel on
pole kuultki et nii ka võimalik
Liiga varajase süüte korral on see võimalik. Olen sama asja kogenud
Ulme Aga no kui nii võimalik siis lahe
Ei ole ulme. Lähevad IZId, lähevad Jawad, mopeedid ja ka traktorid.
see mootor on ikka sttaks hästi timmis
kuulda on igat pauku
nagu mega hea masin