1. leht 1-st
SM: Aprilia SXV vs KTM vs Husqvarna
Postitatud: 27 Jaan 2008, 09:44
Postitas SXV4,5
Sooviks asjalikke kommentaare, millest võiks abi olla ratta ostmisel. Plaanis osta supermoto ratas, millega linnas kruisima ei hakka (ilma piirajateta). Kunagi nooruses sai tegeletud motospordiga, kuid nüüd pole mingi 18 aastat sõitnud.
Silma on jäänud Aprilia SXV, KTM ja Husqvarna.
- Mida eelistada, st kui keegi oskab neid mudeleid omavahel võrrelda, siis oleks tänulik sellele.
- Nende mudelite tehnilne hooldus ja lahendused probleemide korral. Aprilia kohta olen siit foorumist juba lugenud, et esinduses pidi jama olema. Kas on midagi muutunud?
- Missugust mootorit eelistada: 450-st või 550-st. Mis on kummagi mootori eelised ja puudused?
Postitatud: 27 Jaan 2008, 09:50
Postitas Hunnev
Aprilia Supermotost ikka 550 
esindus on vähe aeglane jah 
aga aprilia on klass omaeette, 1 silinder on nagu tolmuimeja
V2 on midagimuud,
kui sul huvi, on mul mu oma ratas müügis sxv550 ja kiirmüügi hinnaga
56659044
Postitatud: 27 Jaan 2008, 10:03
Postitas SXV4,5
Tuli kohe pähe üks loll küsimus: kui SXV 550 nii hea on, siis miks sa müüd? Ja veel nn kiirmüügi hinnaga!
Postitatud: 27 Jaan 2008, 10:07
Postitas Hunnev
Usu või mitte, aga tegin omal poe, ja puhtalt rahahädast müün.
et saaks poodi raha rohkem alla panna...
Postitatud: 27 Jaan 2008, 10:51
Postitas Valmet
Hunnevi signatuuri järgi tundub, et ta on kaks korda Aprilia ostnud.
Postitatud: 27 Jaan 2008, 13:25
Postitas apsik
Kõik on väga head rattad. Aga kui rajale lähed, siis on pigem tähtsam Sinu füüsiline vastupidavus ja sõidutehnika kui ratas ise. Ja kui registrisse ei taha panna, siis saab ka Honda ja Yamaha krossimudelitest piisavalt hea sumo-püssi ehitada. Oma kogemuse kohalt oskan öelda - 3 kuni 5 kiiret ringi rajal pole mingi näitaja - pane järjest 10 kiiret ringi ja kohe eralduvad terad.
Postitatud: 27 Jaan 2008, 14:00
Postitas HRQ
Aprilia kohta niipalju, et on võimsa mootoriga, kuid meie aeglastel radadel ta ennast ei õigusta, kuna kaalub liiga palju. Kui 450 krossikale big bore, teised nukad, vbl ka teine süüde peale panna, saab kergema ja vägagi häkilise pilli. Ilma libiseva sidurita pidavat aprilial ainult siduriga käike alla saama vahetada, nii et ca 8000 väljaminek poolkohustuslik. Teiste kohta väga rääkida ei oska. Tean vaid seda, et üks Eesti kiiramatest vahetas oma KTM 560 450 vastu. Eks raja ääres kuuleb, miks nii vahetas. Ise sõidan see aasta 450 kawaga. Ostsun krossika just seetõttu, et saaks ka jäärada sõita, mis vägagi sarnane supermotole ning nats krossi ka põristada. Spets SM rattaga need rõõmud jäävad ära või on suht ebamugavad.
Postitatud: 27 Jaan 2008, 14:33
Postitas joosep77
Et siis minul ka hetkel Aprilia 550 müügis.
Esmaspäeval panen pildid ja asjad ka. Hind on siis 110 000 eeki-
Sportsummuti, kaasa vihmarehivid kaks korda all olnud ja 4 tagumist michelini uut slicki. Alustasin see aasta supermoto sõitmisega selle rattaga ja üldse esimest korda ning võin öelda, et võin tsikliga ja tulemusega väga rahule jääda.
Selle pilli vahetan välja puhatalt ainult sellepärst, et kavatsen ainult võistlema hakta ja enam mitte tänava peal sõitmas käia.
Kui aga on huvi mõlemat teha siis julgen omast kogemusest Aprillia SXV`d küll soovitada.