Mootorrattaga seotud kulude lisa
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Mootorrattaga seotud kulude lisa
Pealkiri kõlab raskesti mõistetavalt, aga põhimõte on järgmine:
Kuna mind, ja ma vaatan ka paljusid teisi huvitab mootorratastega seotud kulude statistika, siis võiks siia foorumisse teha niisuguse lisa, kuhu saaks hakata sisse panema kõike mis puudutavad kulusi. Näiteks läheb mootorratas katki viid hooldusee vahetatakse jupid ära ja paned siia kirja mis läks puruks, mis oli antud hetkel läbisõit, palju maksma läks jne. Siis seoks niisugused asjad omavahel andmebaasi ja saaks hakata statistikat tegema, missugune ratas on vastupidav, missugune mitte. Ja kui palju kulu on läbisõidus lähtuvalt jne. Võimalusi on meeletult. Selle seoks antud kasutajaga. Siis saaks otsingust valida vastavad asjad mida sa soovid teada saada ja vualaa ongi käes. Wouldn't it be Great?????
Sarnane asi (müügi) on ju umbes auto24, kus on lahtrid ja mida täidad ja saad kohe otsingust omale vajaliku asja kätte.
Siis oleks ka kohe näha algajale, missugust ratast osta, et võimalikult vähe kulusid oleks pärast. Lisaks kui inimene pärast selle ratta siin maha müüb, siis on kogu ajalugu netis olemas

-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Näiteks läheb mootorratas katki viid hooldusee vahetatakse jupid ära ja paned siia kirja mis läks puruks, mis oli antud hetkel läbisõit, palju maksma läks jne. Siis seoks niisugused asjad omavahel andmebaasi ja saaks hakata statistikat tegema, missugune ratas on vastupidav, missugune mitte.
Eesti on liiga väike selleks. Praeguses olekus ei teki mingit pädevat statistikat. Lihtsalt pole sarnaseid ja sama tootmisaastaga tsikleidki teab mis palju. Uuri sakslaste TÜV statistikat. See on kordades pädevam saamaks selgust, millises vanuses millised mudelid on riketerohked ja millised mitte. Lisaks rikub pädeva statistika ära tsikliga kukkumise lihtsus. Kukud korra ja lähevadki vahetusse mõned lingid ja suunatuled. See aga ei puuduta mitte kuidagi tsikli töökindlust. Halvemal juhul mõjutab kukkumine ka mõne elutähtsa organi tööd.
Kokkuvõttes mõte võib ju hea olla aga statistikaks on tarvis piisaval hulgal algandmeid, mida meil siin EV-s võtta pole... Tuleb meelde mõni aeg tagasi raadios kuuldud mingi turu-uuringute firma statistika, kus anti põhjalik ülevaade, millised tarbimisharjumused on eestlastel ja lõppu mainiti, et kokku küsitleti 50 inimest.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
StreetMoto kirjutas:Kokkuvõttes mõte võib ju hea olla aga statistikaks on tarvis piisaval hulgal algandmeid, mida meil siin EV-s võtta pole... Tuleb meelde mõni aeg tagasi raadios kuuldud mingi turu-uuringute firma statistika, kus anti põhjalik ülevaade, millised tarbimisharjumused on eestlastel ja lõppu mainiti, et kokku küsitleti 50 inimest.
Mna ütleks, et on olemas 3 sorti valed, väiksed valed, suured valed ja statistilised valed.
Mõtetu teema, see kulutuste kirja panemine( sügisel sai ühes teises teemas juba midgai üritatud ) ja eestlane on laisk ka, ega hästi ei viitsi küll.
No siis oleksid ju 850ga hakkama saanud. TDM 850 ja 850 kr kulu per hooaeg..
Mul kulus esimeste kuudega 0 krooni, kuni kett otsustas katkeda. Peale seda hakkasin vaha alla kulutama küll.
pritsu kirjutas:Heh, jummala lihtne ju! Ostke TDM! Eelmise aasta kulud peale bensu- esirehvi vahetus-mingi 950.- eeku vist. Ja kogu moos! Aaaa- Pärnakalt ostsin ka digispido (100 oli vist?) , aga see oli ebaratsionaalne ost. Oleks võinud ilma spidokata edasi ka sõita!
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
väga suhteline värk.omast vaatenurgast tean et ainult mootoriõli kulus 2007 aastal 4800.- eest ja selleks peaks ära liigitama tsiklid ,töötunnid,jne kuid kuldset keskmist vist küll ei leia.parem mitte pead vaevata ja peale keerata to:raigo ma tahtsin teada mis asi on TDM et harida end ei viitsi lõputult pimeduses elada.ja teine küs :et kas uus postitus võtab serveri kuivale või miks ei või.et kui vähe ruumi siis paneme parem kõik ainult tel numbrid ja saame ilma suuremate kahjudeta üksteisega suhelda.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
2stroketaliban kirjutas:väga suhteline värk.omast vaatenurgast tean et ainult mootoriõli kulus 2007 aastal 4800.- eest ja selleks peaks ära liigitama tsiklid ,töötunnid,jne kuid kuldset keskmist vist küll ei leia.parem mitte pead vaevata ja peale keerata
Ära ometi uuesti postita lauset küsimusega "Mis asi on TDM?". Vaata selle kasutaja allkirja, kelle postitusest lugesid sõna TDM.
tok-tok kirjutas:Manchesteris korraldas pea 500 mootorratturit täna hommikuse tipptunni ajal protesti kasvavate kütusehindade osas. Tea kui palju selline kulude kasv (kütusehindade hüppeline kasv) inimesi järjest harvemini lenksu viib.
Piinlik tunnistada, aga hetkel selline, seis, et ikka oma 3x mõtlen, enne kui auto võtmed võtan ja sinna 20+ eeku diislit lähen ostma....
Kui vähegi võimalik võtan ratta ......
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mille poolest erineb ratas autost?Autot omavad ilmselt enamus mootorratturitest (mina olen vähemus, kes ei oma).Ja no ei usu ma, et inimesed istuvad õhtuti raamatupidajatena kodus laua taga ja löövad kulusid kokku.Sama moodi, nagu seda ei tehta ka tsikliga liikudes.Autol on kuluosad, samamoodi on ka tsiklil kuluosad.Okei, rehvid kuluvad tsiklil kiiremini ja õlivahetusvälp on lühem.See on ka kõik.
Mis aga nendesse protestidesse puutub - täiesti mõttetu ja kasutu tegevus.Sittagi sellest ei muutu ja üldse on see käpikuga klaveri mängimine...
tok-tok kirjutas:Manchesteris korraldas pea 500 mootorratturit täna hommikuse tipptunni ajal protesti kasvavate kütusehindade osas. Tea kui palju selline kulude kasv (kütusehindade hüppeline kasv) inimesi järjest harvemini lenksu viib.
Asjade, mida muuta ei saa, on ka ju mõtetu ärbelda. Tõuseb siis tõuseb, see et sa lärmad ei löö hinda alla ju. Täiesti otstarbetu tegu nende poolt(ainult minu arvamus).
mart211 kirjutas:tok-tok kirjutas:Manchesteris korraldas pea 500 mootorratturit täna hommikuse tipptunni ajal protesti kasvavate kütusehindade osas. Tea kui palju selline kulude kasv (kütusehindade hüppeline kasv) inimesi järjest harvemini lenksu viib.
Asjade, mida muuta ei saa, on ka ju mõtetu ärbelda. Tõuseb siis tõuseb, see et sa lärmad ei löö hinda alla ju. Täiesti otstarbetu tegu nende poolt(ainult minu arvamus).
Naftaturgu nad oma protestiga ei mõjuta tõesti, aga see polnud ka ju eesmärk. Eesmärk oli valitsusele sõnum edastada selle koha pealt, mida tõesti muuta saaks. Kütuseaktsiis ning selle vähendamine.
Reaalselt pole aga mootorratturid need, keda see kütusehinna tõus nii teravalt puudutaks, kui nt. kalurid, kes on mässanud ja märatsenud juba mitmes riigis, eile kakeldi Brüsselis Europarlamendihoone ees.
Benelli TNT 1130
Kuna fuel cell areng jpm. on ilusti kunagi "kinni" pandud, et naftaga saaks bisnesi ajada kuniks seda jätkub on bena hinnatõus paratamatu - eks osa sellest hinnatõusust tuleb ka tänu meediale ja valitsustele.
Piisab meedias kisada "nafta on otsas" ja juba see iseenesest annab põhjust kuskil tanklaketil hinda tõsta kuigi meedias öeldu võis vale olla...
Pealekauba nüüd kus rahvas kisab selle üle ja asi on nii aktuaalseks saanud siis nüüd enam ei suudeta alternatiiv kütuse leiutajaid ära osta - on palju otstarbekam suurtel naftakatel hakata tublisti koostööd tegema
Mina pakun, et varsti tangime me statoilist lihtsalt h2o -d või hüdrogeeni ning kütusehinnad on jälle nö. nõukaaegsed.
jah... aga ega vahet pole mida.. küll lõpuks midagi ikka
tahtsin lihtsalt lohutada, et pole hullu midagi maailm seisma ei jää
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Panthera kirjutas:Sa mõtled vesinikku ?
Seda me ei tangi enne, kui on maailmast ära kadunud terroristid, kellel on taskukohane vesinikpomm olemas või kui tootjad suudavad vesiniku paagid purunematuks teha
Hetkel ei ole isegi väiksematki võimalust nn. terroristidel teha termotuumapommi.See, mida Sa oled USA patriootlikes crap movie'des näinud - "igale terroristile oma kohvrisuurune tuumapomm"...see on BS ja kohe väga.Hetkel maailmas on olemas väga väga palju äärmuslikke rühmitusi, kellel on VÄGA PALJU RAHA.Kuid millegi poolest nad siiski ei suuda luua omale isegi tuumapommi...rääkimata termotuumapommist
Ja see põhjus, miks Hydrogen Fuel Cell ei ole veel masstootmises, on see et maailmas leidub veel naftat ja seda samust naftat kontrollivad palju palju rikkamad inimesed, kui seda on Bill Gates .Mitte terroristide pärast.Ärme lasku jänkide poliitika tasandile kes süüdistavad kõikides oma äpardustes ja möödalaskudes TERRORISTE.
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Offtopicut jätkates siis ... vesiniku probleem ei ole tegelikult mitte niivõrd selle raske säilitamine vedelas olekus kui vesiniku tootmine. Meedias on laialt levinud müüt vesinikust kui tõelisest ökokütusest, mida saadakse vee lõhustamisel vesinikuks ja hapnikuks on tegelikult ... VALE! Selliselt toodetud vesiniku hind on utoopiliselt kõrge (protsessi kasutegur on 50% lähedal) ja tegelikkuses toodetakse vesinikku hoopis ... maagaasist, kust H-i aatomid keemiliselt teel välja lagundatakse. Elik tegemist on samasuguse fossiilse kütusega nagu nafta. Kui siiski tahaksime toota "ökoloogilist" vesinikku, ei suudaks me toota selleks vajaminevat kogust elektrienergiat (50% kasutegur, mäletate). Keda huvitavad täpsed arvud, leiab viited netist. Konspiratsiooniteooriad naftabojaaride vandenõust sobivad hästi Hollywoodi filmidesse, tegelik reaalsus on hoopis proosalisem - meil ei ole tehnoloogiat tootmaks samas koguses energiat kui saame praegu naftast ja gaasist. Termotuuma elektrijaamad ... võibolla ... kuid mitte lähemate aastakümnete jooksul. Biokütused jms "alternatiivsed" kütused ... naerukoht ... .
Nafta ajastu oli kiire ja põnev kuid se saab üsna varsti läbi. Enamus meist seda siiski ei näe nii et gaas põhja kui rahakott kannatab!
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re:
kris. kirjutas:Nafta ajastu oli kiire ja põnev kuid se saab üsna varsti läbi. Enamus meist seda siiski ei näe nii et gaas põhja kui rahakott kannatab!
Mina selles nii kindel ei oleks, et me seda ei näe, kui sa just järgmine kümnend maha kärvata ei otsusta. Loomulikult kui me peame nafta ajastu all silmas, piiramatus koguses naftat mõistliku hinnaga. 2010 saavutab naftatootmine haripunkti ja siis algab ca 4% langus aastas. Siis saabuvad ka kütusepuudujäägid, ehk kütust enam kõikjale ei jätku üks kõik mis hinnaga. Praegu veel jätkub, aga inimesed ei ole nõus nii palju lihtsalt maksma.
2010 võib näha nafta barreli hinda 250 juures ja nagu hiljuti ajakirjanduses räägiti, tähendaks see kütusel liitri hinda 35EEKi liitrist.
Ei tea palju neid igapäevasõitjaid enam siis on
Aga selles olen ma Krisiga ühel nõul, et gaas põhja kuniks veel rahakott kannatab

Re:
Primo kirjutas:Linnalegend kõlab, et olnud üks mees, kes suutnud sisepõlemismootori väikeste muudatustega töötama panna puhta veega...kuid vastavalt sellele linnalegendile on ta kahtlastel põhjustel maamunalt kadunud koos oma blueprints'idega
Tegu ei ole linnalegendiga ja tegu ei ole ühe mehega. Vee pealt on mootoreid käima pandud ja ka toodetud vägagi mitmetes riikides ja erinevaks otstarbeks. CCCP tegi näiteks proovimosse. Tootmisse pole asi läinud, kuna vee elektrolüüsiks vajalik reaktor kaalub ja maksab mõtetult palju. Vesi lahutatakse H ja O. Mosse variandist segati sellest kokku paukgaas ( sama mille pärast akud mõnikord end lõhki löövad ) ja söödeti mootorise. On ka selliseid, mis tarbivad ainult H.
Venemaalt on ka praegu, nüüd ja täna võimalik soetada endale "mnogotoplivnõi" mootor, ma ei tea kas reaktorit kah saaks osta. Kui mu mälupilt mind ei peta, siis veel liikuvaid sõidukeid oli 80-datel ka Tapa sõjaväeosas. Vähemalt pioneeritankil BAT 2 oli vist V12 mille põhikütus oli diisel aga häda korral sai rindejoonelt tagalasse tagasi longata diisli puudumisel kas bensiiniga või veega. Armatuuris oli kang/lüliti kirjaga "toplivo" ja kolme asendiga "diz. toplivo" "benzin" "voda".
Võib olla vedeleb siiani mõni seal Tapal kui pole kuusakoskisse viidud. Kuna see oli päris kallis aparaat siis tõenäoliselt vene armee neid siia kingiks ei jätnud kah.
Re: Re:
mella kirjutas:kris. kirjutas:Offtopicut jätkates siis ... vesiniku probleem ei ole tegelikult mitte niivõrd selle raske säilitamine vedelas olekus kui vesiniku tootmine.
Hmh... ajakirjas Tehnika ja Tootmine oli kaheksakümnendate alul samasugune artikkel
Päevakangelaseks Mosse 2140 ja kütuseks vesi. Pagasnik lohises vastu maad ja oli servani reaktorit täis, nina oli taevas. Pildid ja jutt oli täitsa olemas.
Re: Mootorrattaga seotud kulude lisa
Tegin eraldi teema vesinikutehnoloogia tarbeks, paar linki toppisin sisse ka. Kui kasutusele võtta, siis siia ei teki liiga palju OT'd
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Mootorrattaga seotud kulude lisa
Lisakuluks peaks ka lugema aastas umbes 1200 kuni 3000 eeku traffide näol
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.