Suzuki SV650, Honda Hornet 600
Nende aastad oleks 2002. Ja mida teate rääkida nende vigadest, kui kallid on jupid. Põhilised probleemid. Mida tasuks ostmisel jälgida ja palju võiks olla läbisõit. Kas Honda Hornetil on 40000 km palju?
Nende aastad oleks 2002. Ja mida teate rääkida nende vigadest, kui kallid on jupid. Põhilised probleemid. Mida tasuks ostmisel jälgida ja palju võiks olla läbisõit. Kas Honda Hornetil on 40000 km palju?
Tegu suht erinevate ratastega...SV ikka tunduvalt tuimem tegelane...Horneti reas neljane märgatavalt erksam ja vähemalt minu jaoks sobilikum masin. Honda jupid suht kallid, aga sama suht töökindel masin...minul igati positiivsed kogemused.
SV 650 oma v mootoriga on väga hea ratas ja erinevalt hornetist mis on täielik võrr, v mootori plussid on et tal on piisavalt väänet ka madalatel pööretel ja varuosad on odavamad ja tsikel ise palju töökindlam.
SV on tunduvalt huvitavam riist, Hornet on tavaline steriilne jaapani keskkaalus neljasilindriline.
Äkki on selle vastu huvi ?
http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/1442
üli seff sv650, hornet ei saa ikka mitte kuidagi löögile, hr siimUus kui sul tõsine sv ostu soov siis vaata ja kaalu tõsiselt pakutavat siin, see ikka peris nuga
weidu kirjutas:SV 650 oma v mootoriga on väga hea ratas ja erinevalt hornetist mis on täielik võrr, v mootori plussid on et tal on piisavalt väänet ka madalatel pööretel ja varuosad on odavamad ja tsikel ise palju töökindlam.
Oled mõlemaga sõitnud, et nii julgelt pritsid?
ja huviga ootan näiteid mis osas sv töökindlam on kui hornet.
Iseenesest v2 vs. r4 on suht mõttetu võrrelda küll.
olen mõlemaga sõitnud ja hornet oli sv kõrval jalgratas, tehniliste lahenduste poolest on hornet suht lapse kingades alles ja sõidumugavusest ei saa ka midagi head kahjuks rääkida, ja mineku poolest ei ole ka hornetile ühtegi kiiduväärt sõna,AGA MAITSE ASI!!!!!!!
Siin on päris huvitavaid kommentaare, aga mind huvitaks veel üks asi, mida peab ostmise juures jälgima, mis võiks olla vead?
weidu kirjutas:üli seff sv650, hornet ei saa ikka mitte kuidagi löögile, hr siimUus kui sul tõsine sv ostu soov siis vaata ja kaalu tõsiselt pakutavat siin, see ikka peris nuga
Räme peletis ju http://www.motokeskus.ee/img/kuulutused/popup/id=6994/
Leegikas paistab selline, nagu oleks mingi pohmas torujüri selle möödund esmaspäeval kokku käkerdanud. Aga muidugi maitse asi, ütles kukk ja nokkis tatti edasi
SiimUus, kas võib eeldada, et oma otsingutel oled sa alloleva artiklini juba jõudnud?
http://www.motorcyclistonline.com/roadt ... index.html
Aga weidu Horneti-vihkamine on liiga patoloogiline, et seda tõsiselt võtta. Ma võin ka öelda, et SV650 näeb välja nagu kõhust välja lastud soolikatega kala, mida suudaksin eelistada Hornetile (eeskätt eelmise aasta mudelile) ainult siis, kui keegi mulle silma akuhapet valaks ja lähima Honda diileri Irkutskisse koliks.
Üldiselt on nii, et maailmas on väga rahulolevaid SV650 omanikke ja väga rahulolevaid Horneti omanikke. Küllap põhjusega, nii et objektiivsetel põhjustel sa nende vahel valida ei saa, ikka ainult subjektiivsetel.
tegelikult suht samaklassi masinad - lihtsalt kas sulle meeldib V2 müdin või R4 pirin
Siin täpne graafik kus võrdluses 2002a Honda Hornet ja Suzuki Sv650
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=19782
Grafikust võib välja lugeda paar asja millega Sv võidab pika puuga "Value for money" ja "Repair and maintenance costs". Sõidan ise Sv-ga ja olen väääga rahul julgen soovitada.
V kahden ääni on küllä luontoäänten aatelia
Kogu selle vaidlemise peale ütlen mina seda,et mõlemad on head rattad.
Istu peale proovi sõita jne.Kumb persele parem tundub ongi su järgmine ratas.Ma nüüd siin ainult tuginen oma auklikule mälule ,aga kas Hornetist poolkattega varianti on?Kui ei ole siis juba selle pärast võtaks sv.
Kuigi mul endal on tonnine sv siis ei tee ma siin mingit reklaami.
Alwayslate kirjutas:Ma nüüd siin ainult tuginen oma auklikule mälule ,aga kas Hornetist poolkattega varianti on?Kui ei ole siis juba selle pärast võtaks sv
Hornetil on täitsa olemas poolgondliga variant - ja andke andeks, ta on sama rõve, nagu poolgondlis Suzugi
Selle mootori võimsuse poolest ikka vaidleks vastu. SV650-e mootorit ei anna cbr600 (mis tegelt horneti peal on) mootorit mineku poolest ikka võrrelda. Olen mõlemaga sõitnud, Hornet ON mugavam, fakt, lenks VS. handlebarid ei saagi midagi võrrelda ju (va. SV650N, millel ka lenks). Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus. Kui teie SV-d vananevad siis tugeva vihmaga hakkavad teil suure tõenäosusega esimesed silindrid vahele jätma. Piibu lööb märjaks (oma silmaga nähtud). Levind probleem. Kütusekulu suurem kui hornetil (kuigi kes seda ikka tsiklil vaatab). Aga disain on jah maitseasi. Mulle siis meeldib kui põhjagondel ka on. 1000sed SV-d vist enamus nendega. Neil 2x sumpad ka muidugi, mis välimusele suure plussi annavad.
Honda omanikud on alati rõõmsad
EDIT: Suzu kasuks räägib hääl sportsumpadega
endal hakkab kohe teine hooaeg hornetiga ja mina olen ülimalt rahul. võibolla ainult, et kui üle 500km maanteed lasta siis väsib veidi ära tuuletakistusest. mina räägiksin ainult ülivõrretes. aga samas hornet on mul ka esimene ratas. sõitnud veel ainult õppesõidu rattaga, seega pole väga objektiivne vastama. esimeseks rattaks on pöörfikt...
hr.mnd kirjutas:endal hakkab kohe teine hooaeg hornetiga ja mina olen ülimalt rahul. võibolla ainult, et kui üle 500km maanteed lasta siis väsib veidi ära tuuletakistusest. mina räägiksin ainult ülivõrretes. aga samas hornet on mul ka esimene ratas. sõitnud veel ainult õppesõidu rattaga, seega pole väga objektiivne vastama. esimeseks rattaks on pöörfikt...
Võimas Kalevipoeg oled. Mul juba 100-150km kopp ees tuulest. Sellel põhjusel enam ei tahagi naked`it. Kuigi nende välimus on kenam kui täisgondlis.
Lahendus on näiteks Hornet-S, millele on lisatud ka "põhjaspoiler"...
Norm välimus ja ok tuulekaitse.
Primo kirjutas:Alwayslate kirjutas:Ma nüüd siin ainult tuginen oma auklikule mälule ,aga kas Hornetist poolkattega varianti on?Kui ei ole siis juba selle pärast võtaks sv
Hornetil on täitsa olemas poolgondliga variant - ja andke andeks, ta on sama rõve, nagu poolgondlis Suzugi
Erinevalt hornetist on SV-st ka täiskattega versioon.
Ehk siis see :
ja kui SV-l hakkavad esimesed silindrid vahele jätma siis huvitav millised need töötavad veel?
Aga jutt põhimõtteliselt õige, läksin vihmaga A kati eksamit tegema, sõbra SV ga ja nii ma seal platsi peal uitasin ühe silindriga ringi.
bash kirjutas:Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus.
Ma ei saa aru kuidas on Eestis levinud müüt en Honda on nii töökindel. Kõikidest Japsi firmadest on just Hondal olnud kõige rohkem mehhaaniliselt nõrke mudeleid. Kõige kurikuulsam on nendest vast VF750 aga ka teised VF'id, FT500, Bol d'Or, pea kõik 80-ate off the road mudelid jne. Tüüpilised vead: nukakett, selle pinguti ja/või nukkvõllid on shokolaadist.
Suzuki pole teinud ühtegi 4-taktilist tsiklit millel oleks olnud mehhaanilisi nõrkusi. Küll olid aga Suzukil nõrgad generaatorid ja rectifier'id (eestikeelset nimetust ei teagi) 80-ate esipoolel.
See et SV esisilinder hakkab vihmaga jamama näitab seda et omanik oma tsikli eest eriti ei hoolitse. Esiküünal on ju nii esiratta taga et vesi jõuab temani paratamatult. Ducatidega juhtub sama. Aeg ajalt natuke WD40 peale pritsida ja probleem on lahendatud.
pole mu tsikli hooldamisel häda midagi ...see et kutil yx silinder ei töödanud too kord ..sry
mul töötab l koguaeg...just käisin sõitmas ka..esimene tiir see aasta,krt kui hea on v2
ja ma ei saa aru kas see sul teine ratas või esimene...igatahes yx neist rida teine v2 ....maitse asi mis meeldib...
maitse asi jah...
mina valisin Horneti, õigemini valik käis Fazeri ja Horneti vahel, SV650 jäi kohe alguses valikust välja
Kui nende kahe ratta vahel valid siis kindlasti soovitaks kiigata ka sellist ratast nagu Cagiva Raptor 650:
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 16119.html
Selle ratta juures on kasutatud just sedasama Suzuki SV V2 mootorit, kuid disain itaaliapäraselt stiilne.
Üks selline peaks hetkel müügis olema Motoaidas.
Oil-Cooled kirjutas:bash kirjutas:Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus.
Ma ei saa aru kuidas on Eestis levinud müüt en Honda on nii töökindel. Kõikidest Japsi firmadest on just Hondal olnud kõige rohkem mehhaaniliselt nõrke mudeleid. Kõige kurikuulsam on nendest vast VF750 aga ka teised VF'id, FT500, Bol d'Or, pea kõik 80-ate off the road mudelid jne. Tüüpilised vead: nukakett, selle pinguti ja/või nukkvõllid on shokolaadist.
Suzuki pole teinud ühtegi 4-taktilist tsiklit millel oleks olnud mehhaanilisi nõrkusi. Küll olid aga Suzukil nõrgad generaatorid ja rectifier'id (eestikeelset nimetust ei teagi) 80-ate esipoolel.
See et SV esisilinder hakkab vihmaga jamama näitab seda et omanik oma tsikli eest eriti ei hoolitse. Esiküünal on ju nii esiratta taga et vesi jõuab temani paratamatult. Ducatidega juhtub sama. Aeg ajalt natuke WD40 peale pritsida ja probleem on lahendatud.
Nüüd sa tegid küll vea, et kritiseerisid Hondat
Alwayslate, täisgondlis SV ei olnud absoluutselt teemaks, see on täiesti teine muusika ning ta on tõesti ilus
Oil-Cooled, Hondade nõrk koht on tõesti ka siiamaani vist nukaketi probleemid.
Aga kärisevad ka vanad suzuki mootorid
Pigem siiski maitse asi ikkagi tegemist suht erineva iseloomuga mootoritega V2 vs R4 ei ole mõtet ju maha teha kumbagi.
Kus eestis cagiva esindus on ?, sellesmõttes et kui midagi katki läheb siis kust varuosi saada jms.