Aitäh!

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4508
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 407 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas reimps » 30 Juul 2018, 15:12

Bikepoint ja Mihkel saavad suured tänud kirja :)


I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 607
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas daub » 19 Aug 2018, 23:47

Aitäh kaasfoorumlasele kris., kaua otsitud kogemuse eest.
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Pilt

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1339
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 87 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 19 Sept 2018, 21:02

Minu tänu läheb metsaveo rekka juhile kes mind täna Kikepera taga metsas aitas välja lükata.
Ma loodan, et ta loeb foorumit... kuna jõudis mainida, et sõidab baigiga. :bsmile:
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4766
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas yeekim » 27 Nov 2018, 18:49

Erci- tänud Sulle :bsmile:
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

sarikas
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
Tsikkel: GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas sarikas » 28 Nov 2018, 12:45

Aitäh Christoph ehk eetarga!

Tõi mulle garaazi ette kena vanatehnika kaugelt välismaalt, asja-ajamine ning suhtlus vaeva ning mure vaba.
VN800 ´95 -> XVS1100 ´05 -> ZX-6R ´99 -> CBR600 F4 ´00 -> R1150GS ´02 -> CBR1100 XX ´96 -> XTZ750 ´91 -> R1200GS '05 -> R1200GSA '12
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5543
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 706 korda
Tänatud: 579 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 28 Nov 2018, 13:54

@sarikas mis ägeda vidina sa endale siis said?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

eetarga
Postitusi: 308
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Palamuse
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 35 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas eetarga » 28 Nov 2018, 18:44

Bayernpack.jpg
"Bayernpack" :bsmile:

Aitäh kiidusõnade ees - oli huvitav reis!
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

sarikas
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
Tsikkel: GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas sarikas » 29 Nov 2018, 09:35

Macintosh kirjutas:
28 Nov 2018, 13:54
@sarikas mis ägeda vidina sa endale siis said?
Ma sain pildil oleva parempoolse 87 aasta K100RT, millele keegi hea inimene on LT varustuse külge kruvinud. 3 kohvrit, säilinud on pea-aegu originaalsena kui välja arvata vanahärra tuuning esiklaasile. Eriti tegi meele heaks töötav originaalne BMW kassett-magnetofon. Rattaga oli kaasas kõik, mis seal tehases kaasa anti, lisaks isegi 12V BMW originaalne kandelamp. Ratta omanik oli siit ilmast lahkunud, kuid ratas on valmis kohe sõitu minekuks, erinevatest panipaikadest tuli välja nii kiivrihooldus vahendeid, saksamaal nõutav helkurvest kui habemeajamiskomplekt, hambahari ja muu hügieeniks vajalik. Eraisikult saab alati ratta paremas komplektsuses kui edasimüüjalt (mitte, et ilma kellegi vana hambaharjata ma jätaks ratta ostmata aga saate aru, mida ma mõtlen), kuid arusaadavatel põhjustel pole nad väga optimistlikud Ida-Eurooplastega suhtlema. Tänu Christophile on see aparaat mul garaazis ootamas kuiva asfalti, et lülitada Sõnajalgade kassett magnetofoni, millel on lisaks muudele võimalustele ka Auto-Revers (nooremad kasutajad googeldage, see polnud aastal 87 veel nii tavaline) ning laulu "Tulge kõik" saatel põriseda läbi kevadise Tartu linna.

Ma olen väga rahul.
VN800 ´95 -> XVS1100 ´05 -> ZX-6R ´99 -> CBR600 F4 ´00 -> R1150GS ´02 -> CBR1100 XX ´96 -> XTZ750 ´91 -> R1200GS '05 -> R1200GSA '12
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4766
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas yeekim » 29 Nov 2018, 11:12

Rõõm vaadata, kuidas PSA grupi mootor ruulib :bsmile:
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

sarikas
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
Tsikkel: GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas sarikas » 29 Nov 2018, 11:28

Ei-ei,
PSA grupi mootor oli esimesel prototüübil aru saamaks, kas see asi lendab. Tegemist on täiesti puhtalt Münhenis arendatud mootoriga.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K100
VN800 ´95 -> XVS1100 ´05 -> ZX-6R ´99 -> CBR600 F4 ´00 -> R1150GS ´02 -> CBR1100 XX ´96 -> XTZ750 ´91 -> R1200GS '05 -> R1200GSA '12
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6876
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 160 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas mx77 » 29 Nov 2018, 11:31

yeekim kirjutas:
29 Nov 2018, 11:12
Rõõm vaadata, kuidas PSA grupi mootor ruulib :bsmile:
PSA ei teinud tollal üldse twin-cam mootoreid
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6876
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 160 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas mx77 » 29 Nov 2018, 11:59

Solgin teemat, aga mis vahe on RT ja RS mudelitel
Kasutaja avatar

sarikas
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
Tsikkel: GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas sarikas » 29 Nov 2018, 12:22

K100 mudelid:

K100, ilma gondlita
K100C, väike tuulesuunaja paigutatud lenksu külge
K100RS, sportliku gondliga ja madalama lenksuga
K100RT, touring gondel
K100LT, kõrgem esiklaas lisaks RT´le ja rohkem nuppe ehk nn 'Luxury Touring'
K100TIC, erinevad ametisõidukid - politsei, kiirabi, tuletõrje, sõjavägi. Nimetus oli kasutusel 1985 mudeliaasta lõpuni. Rattad olid varustatud võimsama genekaga, kiirema esikäiguga ja spetsiifilise juhtmestikuga lisaseadmetele.

Kõikidel K100 mudelitel on ees 2 ketast ja taga 1. RS mudelitel on kiirem ülekanne kui teistel.

K-seerial on alumiinium paagid, reguleeritav esitule valgusvihu kõrgus, 460W generaator ja Hella 12V pistik ning ise välja lülituvad suunatuled.
VN800 ´95 -> XVS1100 ´05 -> ZX-6R ´99 -> CBR600 F4 ´00 -> R1150GS ´02 -> CBR1100 XX ´96 -> XTZ750 ´91 -> R1200GS '05 -> R1200GSA '12
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4766
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas yeekim » 20 Dets 2018, 16:05

Minu tänu läheb Streetmoto päkapikkudele!
:bsmile:
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7899
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 163 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas Piipz » 01 Veebr 2019, 15:11

Suured tänud, @Motard.ee, proaktiivse tegutsemise ja abipakkumise eest :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7899
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 163 korda
Kontakt:

Re: Aitäh!

Lugemata postitus Postitas Piipz » 28 Veebr 2019, 12:15

Suured tänud abikäte eest läheb kogu @MOTODEPOO perele :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942



Vasta

Mine “Vaba teema”