1. leht 2-st
Horvaatia - juuni 2008
Postitatud: 27 Mär 2008, 00:06
Postitas mike1
Tere kotkad,
mina, minu tüdruk ja meie rattad veerevad umbes 16.VI 2008 läbi Rootsi-Taani-Saksamaa Horvaatiani välja. Kinni on pandud nelja kohaline apart. 21-26.VI hinnaga 80EURi 5ööd kahele - (kaks korterit, köögid ja rõdud) KRKi saarel. Peale 5 päevast puhkust otsustame....Otsustame, kas sõidame laevaga Itaaliasse. Kui, siis kas lähme sealt kohe mööda maad eurotsooni tagasi. Tagasi laevaga otse Rostock-Tallinn. Kodus oleks kuu viimasel päeval....
VOH, kes tahavad kaasa tulla? Selline küsimus.
Postitatud: 27 Mär 2008, 00:34
Postitas pix111
meil väiksema pundiga plaan alustada juba 16. mai.
paldiskist laevaga Kappellskääri ja sealt alla lõunasse nii kuda torud ja tervis lubavad...
Postitatud: 27 Mär 2008, 00:38
Postitas pix111
Öömaja 2-4 inimesele leiab kohapeal suht hästi
olen proovinud
Praktiliselt iga tsipa suurem kivimaja mere ääres tegeleb turistide majutamisega. Nii et peata ukse ees kinni ja ainult küsi.
Ah jaa.... Igas külas-linnakeses on mingi kodumajutuse büroo ka. Aga mul isiklikult ei õnnestunud sealt mitte muhvigi saada.
Postitatud: 27 Mär 2008, 00:58
Postitas CB500
mike1, unusta Krk, või unusta Itaalia, mõlemi jaoks ei jätku sul aega kui kuu viimasel päeval kodus tahad olla. Seda saksamaad annab nühkida.
CB 500
Postitatud: 27 Mär 2008, 08:58
Postitas mike1
ega mul ongi idee et kui mõlemad, siis võtame aega juurde, aga ei usu et nii pikaks ajaks kaaslaseid leiaks ( Eestis ju kah jubedalt üritusi ) ja ega endalgi viskab kopa ette vast. Saksamaast niipalju, et plaan on rongiga läbida üks ots. Kas Rostock - Zagreb või vastupidi.
Aga õigus sul on, et see venib liialt pikaks, kui mõlemad võtta ja elamustehunnik hakkab segunema ning hiljem ei ole enam positiivseid emotsioone...
Postitatud: 27 Mär 2008, 09:33
Postitas kaval
kui horvaatiasse minek soovitan soojalt cres-i saart,krk on ka lahe aga cres on kindlalt ilusam
Re: CB 500
Postitatud: 27 Mär 2008, 17:59
Postitas CB500
Kui rongiga, siis on tõesti teine teema, Zagrebist saab kiirteed mööda kiiresti edasi ka. Seal on lahe sõita, kiirtee kulgeb ümber ja läbi mägede kohati.
Ma soovitan aega juurde võtta ja lõuna pool Horvaatias ka kohe käia ja Montenegros ka kohe. Viimane on vaatamist väärt, looduse pärast ja kasvõi seetõttu, et seal elatakse veel aastas1994
vähemalt ühest pikast päevast jäi selline mulje mis seal veedetud sai.
Postitatud: 27 Mär 2008, 20:49
Postitas taros
Endale on Horvaatia saartest kõige paremini meelde jäänud Vis. Käisime jälgratastega seal ja ka kõigil teistel saartel (8a. tagasi)
Kahjuks ei mul veel see suvi juhilubaseid, aga kui kõik hästi läheb siis järgmine suvi oleksin sellisele reisile tulija.
Jään ootama emotsoone ja nõuandeid.
Teile soovin head reisi ja nael kummi.
Postitatud: 06 Apr 2008, 23:29
Postitas Mari Öö
taros kirjutas:Endale on Horvaatia saartest kõige paremini meelde jäänud Vis. Käisime jälgratastega seal ja ka kõigil teistel saartel (8a. tagasi)
kõik?
et kõik 1185 saart, mis sel riigil on?
jalgratastega?
tublid poisid, pole midagi öelda!
Postitatud: 07 Apr 2008, 00:13
Postitas taros
ai, sai natuke valesti. Viis saart Dubrovniku ja Spliti vahelt valiti välja, hetkel tulevad meelde Miljet, Vis ja Hvar. Miljetilt tulevad meelde veel eriti huvitavad teed, kitsad käänulised ja palju üles alla liikumist. Kusagil on isegi ühest liiklusmärgist pilti tehtud, märk näitas 16% tõusu ja 800m.
Postitatud: 09 Apr 2008, 21:11
Postitas Cado
Kui mälu ei peta siis just Krk-l nägi märki ka 23% tõusu .
Üldse vist horvaatias olidki kõige järsemad tõusud keskmislet seal kandi peal aga kõik uued teed mis teevad tulevad ka laugemad läbimägede jne.
Postitatud: 10 Apr 2008, 14:24
Postitas mux2hot
Cado kirjutas:Kui mälu ei peta siis just Krk-l nägi märki ka 23% tõusu .
Üldse vist horvaatias olidki kõige järsemad tõusud keskmislet seal kandi peal aga kõik uued teed mis teevad tulevad ka laugemad läbimägede jne.
Krk saar on tõusude ja laskumiste poolest karm. Ma ei ole kusagil mujal kohanud sõiduautosid vagunelamutega keset tõusu seismas kuna auto lihtsalt ei suuda seda mäest üles vedada. Ja nii nad seal seisid, ei saa edasi ega tagasi.
horvaatia
Postitatud: 12 Apr 2008, 22:19
Postitas memmi
üldiselt oleks mulgi plaan Horvaatia poole sel aastal tüürida! Ajakava pole paika pannud nii,et võib-olla olen isegi käsi! Millal on viimane daatum teada anda ja millisest eelarvest per nägu on umbkaudu jutt-olete selle ka paika pannud!
terv. memmi
Postitatud: 12 Apr 2008, 23:51
Postitas memmi
milleks sellise ringiga,läbi taani. otse mööda Via balticat ja läbi poola. pole see poola enam midagi nii hirmus,teed paremad kui meil ja liikluskultuur ka paraneb!
Postitatud: 13 Apr 2008, 01:53
Postitas Cado
memmi kirjutas:milleks sellise ringiga,läbi taani. otse mööda Via balticat ja läbi poola. pole see poola enam midagi nii hirmus,teed paremad kui meil ja liikluskultuur ka paraneb!
No minu meelest pole Poola tsikliga üldse probleem
Autoga on tiba ebamugavam.
Uus
Postitatud: 13 Apr 2008, 09:04
Postitas mike1
ega jah, arvutused näitavad, et läbi Rootsi läheb sama kalliks, kui otse Rostocki ( siin ei oleks kajutit). Loogiline, et kõige odavam oleks läbi Poola, kuid see vahe tuleb väike, kui 2 ööbimist, kütus ja muu kõikvõimalik sisse arvestada
Re: CB 500
Postitatud: 13 Apr 2008, 10:08
Postitas k1lla
CB500 kirjutas:Kui rongiga, siis on tõesti teine teema, Zagrebist saab kiirteed mööda kiiresti edasi ka. Seal on lahe sõita, kiirtee kulgeb ümber ja läbi mägede kohati.
Ma soovitan aega juurde võtta ja lõuna pool Horvaatias ka kohe käia ja Montenegros ka kohe. Viimane on vaatamist väärt, looduse pärast ja kasvõi seetõttu, et seal elatakse veel aastas1994
vähemalt ühest pikast päevast jäi selline mulje mis seal veedetud sai.
Zagrebi - Spliti kiirteel soovitan kiirusega ka piiri pidada (130) sest ka seal liiguvad-seisavad tavavärvides maantepollarid. Olen seal kandis mitmeid kordi liigelnud ja neid näinud, täpsemalt Zadari pöörde lähistel bensukas, mis on hetkel renoveerimisel. Teatavasti on see rannikuäär suvekuurort ja paljud sakslased jms. peenestavad kiirteedel suvitama ja oma jahisadamatesse. Muidu on see rahuliku liiklusega kiirtee ja ilusa looduskauni vaatega, kui ülevalt pikast tunnelist lõunapoole välja jõuda. Kohati on väikestes linnades ja külades ka näha 90ndate sõjategevuse tagajärgi.
Postitatud: 13 Apr 2008, 11:07
Postitas k1lla
Cado kirjutas:memmi kirjutas:milleks sellise ringiga,läbi taani. otse mööda Via balticat ja läbi poola. pole see poola enam midagi nii hirmus,teed paremad kui meil ja liikluskultuur ka paraneb!
No minu meelest pole Poola tsikliga üldse probleem
Autoga on tiba ebamugavam.
Poola pole tõesti enam kontimurdev, võrreldes 10 aasta tagusega kui sai itaalia retkel sportsteriga neid rekka vagusid mõõdetud...
Postitatud: 13 Apr 2008, 12:15
Postitas kris.
Via Baltiaca läbimine ei ole challenge mitte teeolude või maanteeröövlite vaid vägisi pealetükkiva igavuse pärast. Kui usinamatel reisijatel on see juba 10+ kord seda teed läbida, hakkad alternatiive otsima. Üks võimalus oleks trassist veidi kõrvale põigata kuid see lisab oluliselt läbimiseks kulunud aega. Jäävad järgi läbi Rootsi sõitmine (samuti paljude jaoks sissekulunud tee), laevaga Saksa või siis ratas rekkaga Euroopasse ja ise lennukiga järgi. Kui aegsasti planeerida on viimane variant isegi rahaliselt põhjendatav - kui palju oleksid Sina valmis maksma kolme lisapäeva eest reisi sihtpunktis?
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Lue Light
Postitatud: 13 Apr 2008, 12:27
Postitas k1lla
Tõsi ta on et silmailu pakub rootsi tunduvalt rohkem kui poola, kuid aega ja rahanumbrit arvestades samuti. Isiklikult arvan, et pikad laevasõidud on veelgi igavamad kui "sissekulunud" maanteed, muidugi oleneb puhkuseastmest (laevas on promillid kerged tulema) 
Postitatud: 13 Apr 2008, 13:00
Postitas kris.
k1lla kirjutas:Isiklikult arvan, et pikad laevasõidud on veelgi igavamad kui "sissekulunud" maanteed, muidugi oleneb puhkuseastmest (laevas on promillid kerged tulema) 
Ega ei tule küll - kõik puhuvad on tänapäeval sadamates pigem reegel kui erand
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 13 Apr 2008, 13:07
Postitas Vidget
kris. kirjutas:k1lla kirjutas:Isiklikult arvan, et pikad laevasõidud on veelgi igavamad kui "sissekulunud" maanteed, muidugi oleneb puhkuseastmest (laevas on promillid kerged tulema) 
Ega ei tule küll - kõik puhuvad on tänapäeval sadamates pigem reegel kui erand
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ratast saab lükata käekõrval 
Postitatud: 13 Apr 2008, 14:23
Postitas memmi
...ligi kolmesaja kilost(koos varustusega) ratast laevalt käekõrval maha lükata,hmmm-tule ja näita ette,mina sellega hakkama ei saaks!!!
aga tahtsin veel lisada,et kui on tegemist ikkagi tsiklimatkaga,tuleks kogu tee ka tsikliga läbi ajada-me ei lähe turismireisile vaid tsiklimatkale,see ongi asja point!
käisime eelmine aasta Ungari F-1 etapil tsiklitega läbi poola,slovakkia ja ütlen ,et väga mõnus oli(kõik sõltub ka seltskonnast)sugugi mitte igav ning ööbimised poolas ja slovakkias on sigaodavad.
Mööda Saksa kiirteid klaasistunud silmadega alla euroopasse vurada on palju nüridam ja 1ööbimine saksas koos söögiga võrdub rahaliselt 2ööbimisega poolas ja slovakkias . Igal juhul tuleb mööda maad oluliselt odavam ja mis kõige tähtsam ,veereme ikkagi tsiklitega!!!
Postitatud: 13 Apr 2008, 15:23
Postitas kris.
Ja tagavedrustusega ning esiklaaasiga rattad on memmekatele
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Tore
Postitatud: 13 Apr 2008, 16:13
Postitas mike1
Teil on kõigil toredad ja vahvad arvamused siin, aga tahaks teada, kes kaasa tuleb. Selle teema algatamise idee oli siiski see. Kui on huvilised koos, teeme koosoleku ja arutame kustkaudu ja miks me sõidame.
Kui lähme ainult tüdrukuga kahe rattaga, siis põrutame Venspilsi kaudu laevaga Rostocki (koos rattaga ja kajutiga 155 euri). Lõikame Tsehhist läbi ja Horvaatiasse. Kui saame suurema pundi, teeme nii nagu enamus otsustab. Minek on niikuinii. Krkil majagi makstud juba.
Ja telgid on kah olemas ööbimiseks muideks.
Loodan, et terves Eestis leidub paar lahedad meest-naist, kes kaasa saavad-julgevad tulla. Hätta me ei jää...
selgunud asjaolud
Postitatud: 23 Mai 2008, 08:38
Postitas mike1
On selgunud mõned asjaolud. Lahkume tüdrukuga (kumbki oma rattaga) Tallinnast 17.juuni laevaga Rostocki. Tagasi 02.juuli sama laevaga. Kui nüüd keegi tahab kaasa tulla, siis peab ruttu otsustama, sest odavad laevapiletid vaja välja ajada - väga odavad 
Reisist loe esimese lehe pealt. Itaaliasse ei lähe
Postitatud: 23 Mai 2008, 09:57
Postitas Jaansi
Ja telgid on kah olemas ööbimiseks muideks.
Eelmisel suvel käisin ise Horvaatia tuuril ja siis oli tuleohu tõttu telkimine lubatud ainult kämpades.
Saared mis on Dubrovniku lähedal on aga omaette elamus. Meile vähemalt tundus, et igal saarel on isegi oma kultuur ja tavad. Tasub uurida.
Lihtsalt infoks.
Re: Horvaatia - juuni 2008
Postitatud: 11 Nov 2008, 13:19
Postitas breva
Kas Horvaatia reisi kogemusi ei tahaks jagada?
Et mida silmas pidada,milliseid vigu vältida ja mida kindlasti tegema peaks.
Plaanis kevadel Vahemereäärne Horvaatia sihikule võtta.
P.S. Tsiklil oleks see mul esimene välisreis...
Ette tänades Ando
Re: Horvaatia - juuni 2008
Postitatud: 11 Nov 2008, 15:43
Postitas Romeo
Enne kohale jõudmist vaja läbida Ungari. Vahetult peale piiriületust tasuks tähele panna silte Matrica Vignette. Sel suvel sai selgeks, et see tähendab tasulist kiirteed
Poolel kiirteel tõmmati kõik liiklejad kõrvalasuva tankla territooriumile kontrolli. Trahv ca 1200 krooni
Aga õnnestus ära rääkida. Ostsime tanklast kiirtee pileti, hind ca 100 kr, ja sõit võis jätkuda.
2 aastat tagasi olid Ungari kiirteed tasuta. 2008 aasta jaanuaris olla asi muutunud.
HR ise on vinge. Majutusega probleeme pole, sest kogu rannik on täis tubade üürijaid. Võiks öelda, et iga 2.-3. maja pakub sedasorti teenust. Hinda saab ka kaubelda kui plaan pikemalt peatuda. Tanklatest niipalju, et enamus neist suletakse a la 21.00. Seda siis nt Spliti ja Trogiri piirkonnas. Ehk teisisõnu, tankimist ei tohiks õhtul viimasele minutile jätta.
Re: Horvaatia - juuni 2008
Postitatud: 13 Nov 2008, 10:12
Postitas Raitz
Romeo kirjutas:
2 aastat tagasi olid Ungari kiirteed tasuta. 2008 aasta jaanuaris olla asi muutunud.
See info nüüt tsipa eksitav, ka 2005 olid kõikjal Vinjeti vajadust rõhutavad sildid-pildid üleval. Seega 2006 vaevalt, et seal kõik tasuta oli.