1. leht 1-st

ktm krossitsiklid

Postitatud: 02 Apr 2008, 21:42
Postitas ants.12

siiani on sõidetud krossienduroga, osaletud kolmel, neljal kestvuskrossil
nüüd tekkis isu vähe kergema ratta järgi, (senine kaalub ca 110kg(tühimass)) ,
tahaks vähe tõsisemalt kestvuskrossiga tegeleda, muidugi ka et mingil määral lihtsalt krossi sõita(trenni mõttes), metsa ja sood saab ka teinekord päris kõvasti sõidetud
huvi oleks ktm vastu, aga ei suuda välja mõelda, milline neist, kas 250, 450 v koguni 525 sx
milline neist sobiks kõige paremini ülal kirjeldatud sõitmisteks?
kas kolvi ja kepsu vahetused on neil sama välba tagant?
seda et 250 kõige kergem on, saan isegi aru, aga vb on teistel mõni pluss, mis selle üle kaalub?
missugune neist üldse kõige paremini kestaks?
küsin ca 2004-2006 aasta tsiklite kohta

tänud


Postitatud: 02 Apr 2008, 22:32
Postitas fotek

Postitatud: 03 Apr 2008, 10:06
Postitas Vidget

Tavalisele harrastajale on 250 ka parajalt püss. Ise valiks 250.


Postitatud: 03 Apr 2008, 10:08
Postitas bikefan

Otsi eelviimane Motomaania üles - seal Napalm ja Kullokas räägivad pikalt ja asjalikult KTM-dest.


Postitatud: 03 Apr 2008, 22:28
Postitas ants.12

kui ma õigesti mäletan, siis motomaanias oli valdavalt juttu exc mudelitest.
samuti räägiti seal uutest tsiklitest, mina küsisin 2004-2006 aasta rataste kohta

ja nendele küsimustele, mis ma ülal küsisin, motomaaniast küll vastust ei saaks

ktmi testipäevast olin ka teadlik, aga samas on seal tegu jällegi uute tsiklitega ja rataste nimekirjas, mida testida saab, küll neid mudeleid ma ei näinud.

ise võtaks ka mõnes mõttes 250se hoobilt, aga samas nagu ma ülal rääkisin, tuleb ka aeg ajalt metsas ja soos sõitmist ette, ei kujuta ette kuidas sellisega kuskil soos sõita oleks...

loodaks siiski et keegi vastaks veel, ei jõua nüüd kõiki eri mootoriga variante ka osta ja proovida, et teada saada, milline neist nüüd parem on, esialgu loodaks teie abile siiski


Postitatud: 03 Apr 2008, 22:51
Postitas weidu

Kindlasti vali 525sx sest kui sõidad metsas ja harrastad kestvuskrossi siis on see ainuõige valik, 250 ütleme selle kohta et võrr jääb võrriks, kaaluvahe kõigest 3-4kg, aga proovi ja testi küll siis leiad endale selle kõige sobivama ikkagi, lõpude lõpuks peab sulle endale ja sinu võimetele see ratas sobima, seda aga meie siin öelda ei oska, aga mina soovitan kohe kindlasti oma vastupidavuse poolest 525sx.


Postitatud: 04 Apr 2008, 00:06
Postitas lärm

ikka suurem.
250 -sureb liiva sees ,nagu potsepa rada
mida vöimsam tsikklel-mida lahjem sõitja-seda suurem resurss.
450-525 väga hea valik


Postitatud: 04 Apr 2008, 00:08
Postitas mayhem

olen aasta 520-ga sõitnud ausalt sõidaks millegi kergemaga. ideaalne oleks kaalult 250 ja kubatuuri poolest 350 ma arvan et see saabki tulevikuteema olema. saadaolevatest siis liivaradadele 450 ja kõva põhjaga radadele 250 kui ise kaalult 90 kanti siis ka suurem ratas. 520 on ikka paras loom ja selle jõuga pole midagi peale hakata eriti algaja jaoks. metsas on tegelikult iga kilo arvel. kergem ratas, vähem väsimust ja vigu ning rohkem sõidumõnu. hooldama peab neid kõiki. 250 sxf-i hakati muidugi tootma alles 2006 kui ma ei eksi. kahetaktiliste kohta ei oska midagi öelda kuna pole proovinud.


Postitatud: 04 Apr 2008, 00:13
Postitas lärm

ktm 250 ,450,525 (nelja taktilistel mingit erilist kaalu vahet pole)
kui räägitakse 250 kahe takti pillist siis küll on kergem


Postitatud: 04 Apr 2008, 11:09
Postitas weidu

250 ja 525 nelarite kaalu vahe kuskil 3kg ja see ei ole mitte mingi segav faktor vaid võimsus ja sõidu mugavus kaaluvad selle üle suure mootori puhul


Postitatud: 04 Apr 2008, 11:53
Postitas mayhem

no sõida 250-ega see tundub ikka hoopis kergem. lisaks massile tuleb ka gürojõude arvestada ja need on tuntavad. 250 hoiab tunduvalt paremini sõidujoont sellal kui 520 kipub kõike suure kaarega tegema. küsi nikopensiuse või kuuse käest miks nad võrridega sõidavad.


Postitatud: 04 Apr 2008, 12:27
Postitas ants.12

bikez.com andmetel kaaluvad(dry weight)
2t 250sx 97.7kg
4t 250sx 98.5kg
4t 450sx 105.2kg
525sx 106.2kg

vaatasin 2006a rattaid.


Postitatud: 04 Apr 2008, 13:54
Postitas fotek

ära vaata neid numbreid.

Kuidas on võimalik, et 450 ja 250 vahe on 6,7 kilo, samas põhi erinevused on kõigest silindrimahus?
Samas väidavad, et 2T ja 4T vahe on 800 grammi :D

Ainus variant on ise sadulasse istuda ja ära proovida.
numbrite võrdlemine ei anna küll midagi.
Omaltpoolt võin öelda, et 2T 250 pealt 450SX peale istudes oli tunne nagu elevandi otsas.


Postitatud: 04 Apr 2008, 13:57
Postitas weidu

kui mees on raskem kui 90kg siis on ikka 250 nagu jalgratas tema jalgevahel ja edasi ka ei lähe absoluutselt jah Kuusk sõidab sellepärast 250-sega kuna ta väikest kasvu ja pole kaalu suure ohjeldamiseks, nii et nagu mees nii ka tsikel...


Postitatud: 04 Apr 2008, 15:04
Postitas mayhem

525 jah ongi siis paras kui sinna 95+ kg kanti mees oled lisakilode vedamiseks. ise kaalun 85-90.


Postitatud: 04 Apr 2008, 16:19
Postitas virkostein

525 või 520 on ikka mõnusad traktorid, nubrite järgi seal suurt raskemad võibolla ei ole, aga sõitma hakkad siis on teine lugu. Ise valiks ma arvan et 450.


Postitatud: 04 Apr 2008, 17:26
Postitas ants.12

mina kaalun 73kg, pikkust on 180
ehk siis kisub ikkagi 250 poole vist...


Postitatud: 04 Apr 2008, 20:09
Postitas mayhem

eks ürita proovida 250 ja 450 aga 525 peale pole vast eriti mõtet aega kulutada see ju praktiliselt sama mis sul praegu kui väidad et 110 kg.


Postitatud: 05 Apr 2008, 09:53
Postitas mella

juba korduvalt öeldi, et tsikli sobivust ei arvutata AINULT kaalu järgi.

Mina valiksin harrastajana igal 10-l juhul 10-st metsa 250-se. Aga mitte KTM-i. Näiteks 2006/2007 suzu-kawa.
Kui sõitja on sajakilone, vaataks 450 poole.

500+ võib endale võtta vaid oskaja.

Kui tulesid on vaja, siis 450EXC.


Postitatud: 06 Apr 2008, 14:57
Postitas weidu

esiteks on 525 oma stabiilsuse ja kaalujaotuse poolest just õige masin metsas sõitmiseks, mine ja proovi siis otsusta mitte ära otsusta foorumi juttude teemal