1. leht 1-st
GSX-R600 paugub kiirendamisel alates 10000 pöördest - korras
Postitatud: 19 Apr 2008, 14:48
Postitas apr
Tere! Probleem selles, et Suzuki Gsx-r600 ehk srad paugub.
Täisgaasil kiirendades 10-11000 rpm juures käivad kõvad paugud ja ka leek on summutist väljas. Üle 11000 pöörde ei lähegi. Paukumisel kaob minek ära.
Tsikkel käivitub normaalselt, eelmine hooaeg karpad sünkroniseeritud.
Membraanid kontrollitud, ei leidnud ühtegi mõra ega auku.
Küünlad vahetatud. Vanade küünalde järgi ei ütleks, et segu väga rikas oleks, isegi liiga heledad tunduvad.

- Kahtlustasin ka, et õhufilter on kinni - proovisin ilma filtrita, aga ikka sama jama.
Ilmselt küttesegu on vale, aga miks ja kas liiga lahja või rikas? Kes seda on võimeline korda tegema?
Oskab keegi aidata?
Re: GSX-R600 paugub kiirendamisel
Postitatud: 19 Apr 2008, 14:51
Postitas Kommionu
apr kirjutas:Tere! Probleem selles, et Suzuki Gsx-r600 ehk srad paugub.
Täisgaasil kiirendades 10-11000 rpm juures käivad kõvad paugud ja ka leek on summutist väljas. Üle 11000 pöörde ei lähegi. Paukumisel kaob minek ära.
Tundb nagu piiraja olevat.. ilmselt katkestatakse süüde siis 11K pöörde juures...
Postitatud: 19 Apr 2008, 14:54
Postitas apr
Eelmine hooaeg käis normaalselt lõpuni välja. Ca 15000 pöörde juures oli piiraja.
Postitatud: 20 Apr 2008, 02:36
Postitas -Kristo-
Sportsummuti ka? Sõbra 600sel SRAD'il tõmbab ka 10k rpm juures hinge kinni pärast summuti vahetust (e. äkki tahab rohkem kütet?).
Postitatud: 20 Apr 2008, 09:08
Postitas apr
Rattal on küljes originaalväljalase.
Postitatud: 20 Apr 2008, 12:03
Postitas piloot
Tundub, et mingilt maalt jääb nälga. Vaata, kas mingeid fitreid vahel pole, mille aeg hakkab ümber saama, kangesti seda nägu viga.
Postitatud: 20 Apr 2008, 13:01
Postitas apr
piloot kirjutas:Tundub, et mingilt maalt jääb nälga. Vaata, kas mingeid fitreid vahel pole, mille aeg hakkab ümber saama, kangesti seda nägu viga.
Kontrollisin, kas paagist jookseb ilusti peale, sest tal on filter enne kraani paagi sees ja see võib kinni olla. Selgus, et paagist jookseb ilusti ja järelikult see filter pole probleemiks. Üks pisike filter on vooliku otsas enne karpasse minekut, see tundus puhas. Mingeid vahele pandud lisafiltreid ei näinud.
Kontrollin filtrid igaksjuhuks üle veel.
Targemad mehed andke nõu! Peaks vist Brauermoto poole pöörduma oma murega....
Postitatud: 20 Apr 2008, 16:57
Postitas westel
See asi ei pruugi olla üldse mitte kätte saamises, kuigi tunnused on sellised nagu oleks. Nimelt seda jama võib tekidada üks "süütekarp" (täpselt ei tea kuidas seda nim.) mille ülesandeks on see mootori tööd mingil hetkel piirata.
Kunagi oli enda 750 sel srad`il umbes sama jama. Sai viidud Tartu motodepoosse, tehti korda ja töötab siia maani. Ainult, et koos probleemiga võeti ära ka piirik.
Postitatud: 24 Apr 2008, 17:01
Postitas apr
Nii, leppisin Motodepoos aja kokku ja täna hommikul viisin ratta sinna. Võeti kohe ette ja umbes tunni pärast helistati, et paukumist põhjustab küljejala lüliti katkestus CDI-s. Küljejala lüliti suunati otse ja masin käib jälle.
1 tund remonti - 400 krooni.
Teenindus oli ok, aga alles kodus märkasin, et iste täiesti lahti. Isegi istme kinnitamise polte polnud tagasi pandud.
Aga vähemalt ratas korras ja ei mingit paukumist enam.
Postitatud: 24 Apr 2008, 20:53
Postitas caribba
Äkki räägid täpsemalt sellest küljejala katkestusest. Mul on gsx 600f samade sümptomitega, vahepeal käib ilusasti piirajasse, vahel aga läheks juba 10k pealt piirjasse ja jõud kaob ära.
Postitatud: 24 Apr 2008, 21:37
Postitas apr
Mina sain mehaaniku jutust nii aru, et vibratsioon tekitab külmjootes katkestuse ja nii kaob mingil pöördel säde ära.
Postitatud: 24 Apr 2008, 21:52
Postitas rattaletõmmatud
siis ei old ju teenindus ok, ja 400 krooni eest oleks võind ju külmjoote üle joota mitte lülitit otse panna.
Postitatud: 24 Apr 2008, 22:43
Postitas apr
Nad väitsid, et parandada ei saa, ainuke võimalus uus aju panna. Viga oli ajus, mitte lülitis.