MBK Enduro 50 cc '02
Mida arvate sellisest rattast http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... engine.ASC ? ?MBK? ausalt öeldes pole eriti kuulund sellisest firmast. Kuidas kiirendus ja kiirus on linnarolleritega võrreldes ja kas laguneb?
Mida arvate sellisest rattast http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... engine.ASC ? ?MBK? ausalt öeldes pole eriti kuulund sellisest firmast. Kuidas kiirendus ja kiirus on linnarolleritega võrreldes ja kas laguneb?
Sellel on kõik sama mis Yamaha DT 50R`il. Seega väga hea pill. Ja seda ka et see on kuue käiguga, mitte viiega nagu kuulutuses ja taga on trummelpidur, ees ketaspidur. 60-70 läheb välja sellel pillil, oleneb kui hea kompressioon on. Kui tahad selle eriti kiireks ajada, ostad veel sportsumpa ja 75ccm kiti, siis ei tohiks 110-115 ka probleemiks olla. Ainult et siis ära sellega liiklusesse roni, küta parem kusagile metsas või karjamaal.
pmst MBK ongi sama mis Yamaha, see on sama nagu opel ja vauxhall. niiet nagu yamahagi igati kvaliteetne masin iseenesest, muidugi midagi selle kindla masinakohta seisukorrast ei tea rääkida. Eks sa mine ise kaema.
See biker.ee on ikka imeline koht Pea tund peale postitust ja juba saab vastuse. Aga miks siis linnavahel sõitmiseks ei sobiks? Ja jäi silma ka selline asi http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
MBK puhul on tegu väga vana ajaloolise Prantsuse firmaga Motobecane aastast 1923. Tootnud mootorrattaid, mopeede ja jalgrattaid.
1984 aastal omandati firma Yamaha poolt ja sellest ajast muutus ka nimi lühendiks.
Kompanii algne nimi, kuna seda enam oma kaubamärgina ei kasutatud, müüdi maha ühele USA kompaniile ja nime all "Motobecane USA" toodedakse praegu jalgrattaid.
uziman kirjutas:Aga miks siis linnavahel sõitmiseks ei sobiks?
Sobib ikka, lihtsalt järgiaidatuna on tegu väljaspool seadust oleva masinaga.
Selge, suur tänu
Läheb vist ostimseks varsti
Linnas saab sellega väga hästi hakkama. Ma soovitaks sulle seda 70ccm. Kui sul varasemaid sõidukogemusi pole, võta 50ccm.
Sõidukogemusi on üle 2 aasta, arvan et suudan seda 70 kuubilist ohjeldada muidu endal veel 125 kuupi minsk ja 150kuupi hiina atv ja siis lugematu
arv sõbra masinaid millega iga nv saab sõitmas käidud.
Aga ega ARK-is probleeme arvelevõtmisega ei tule?
uziman kirjutas:Sõidukogemusi on üle 2 aasta, arvan et suudan seda 70 kuubilist ohjeldada
muidu endal veel 125 kuupi minsk ja 150kuupi hiina atv ja siis lugematu
arv sõbra masinaid millega iga nv saab sõitmas käidud.
Aga ega ARK-is probleeme arvelevõtmisega ei tule?
Kui dokid on 50ccm ,siis pole midagi. Kaua venitad, siis jääd ilma ka.
sander kirjutas:Kui dokid on 50ccm ,siis pole midagi.
Jah, siis loomulikult ka, kui 90km/h politsei radarisse sajad
ostsin selle masina ära.
ütlesid et silinder ja kolb ning rõngad ära vahetatud vms ja ütlesid et sissesüidu peab tegema nendega.
et oleks vaja teada kuidas ja kui kiirelt umbes peab tegema seda sissesõitu ja mitu km?
tanel220 kirjutas:ostsin selle masina ära.
ütlesid et silinder ja kolb ning rõngad ära vahetatud vms ja ütlesid et sissesüidu peab tegema nendega.et oleks vaja teada kuidas ja kui kiirelt umbes peab tegema seda sissesõitu ja mitu km?
Jälle see sissesõit. Räägitud ju kordi. Mõni näide: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 5it#209220
Väike soovitus.
Võib juhtuda nii, mida on ka tihtipeale juhtunud, et pärast paarituhandet kilomeetrit annab midagi mootoris järgi ja tulemuseks on tsikli kottijooksmine.
Seega soovitan osta vastav väntvõll ja väntvõlli laagrid ja vahetada need ära.
Kui tsikkel kotti jookseb, peab ju uue silindrikomplekti ostma ja väntvõlli jne
FleXer kirjutas:Väike soovitus.
Võib juhtuda nii, mida on ka tihtipeale juhtunud, et pärast paarituhandet kilomeetrit annab midagi mootoris järgi ja tulemuseks on tsikli kottijooksmine.
Seega soovitan osta vastav väntvõll ja väntvõlli laagrid ja vahetada need ära.
Kui tsikkel kotti jookseb, peab ju uue silindrikomplekti ostma ja väntvõlli jne
kui just eriti kõrgele revviv silku ei ole, siis piisaks ka ainult laagrite ja simmerite vahetusest