1. leht 1-st
liiga palju kütust!? Miks!?
Postitatud: 20 Sept 2004, 23:31
Postitas bikefan
Tehase andmete järgi peaks mu suzu võtma 4,4 aga tegelt võtab praegu mingi 8-10L sajale. Ma tean, et üks põhjus võib olla õhufilter - ok - selle vahetan ja ka kiirendamine

aga ma ei taha uskuda, et POOLE ROHKEM ainult selle pärast.... mis võib veel põhjuseks olla??? Oskab ehk keegi nõu anda, mida vaadata/vahetada.... naca kalliks läheb lõpuks see sõitmine

Postitatud: 21 Sept 2004, 07:57
Postitas Karupoeg puhh
see 4,4 on äkki minimaalne kütusekulu maanteel sõites. musta õhufiltriga neelab tsikkel tunduvalt rohkem kütust. Ja eks see gaasi keeramine mõjutab ikka VÄGA palju. oled jälginud näiteks autol ökonomaiserit?....iga väiksemgi gaasi liigutus muudab kütusekulu ikka väga palju.
Postitatud: 21 Sept 2004, 08:36
Postitas Martin
Pole see nii palju midagi. Mul VN1500 samamoodi, linnas 8-9l/100 pole mingi ime. Kuigi jah, õhufilter vajab mulgi vahetamist.
Postitatud: 21 Sept 2004, 08:45
Postitas Tony
Gaasi keeramises asi kindlasti pole sest mu GS500 võtab kogu aeg mõnusalt 5l ja ei tilkagi rohkem... aga keeran ikka julgelt... ja õhufilter tahaks ka vahetamist...
Re: liiga palju kütust!? Miks!?
Postitatud: 21 Sept 2004, 09:22
Postitas tsiklonaut
Õhufilter uus peale. Karbud meelerahuks kah sünki panna, asi korras.
bikefan kirjutas:Tehase andmete järgi peaks mu suzu võtma 4,4 aga tegelt võtab praegu mingi 8-10L sajale. Ma tean, et üks põhjus võib olla õhufilter - ok - selle vahetan ja ka kiirendamine

aga ma ei taha uskuda, et POOLE ROHKEM ainult selle pärast.... mis võib veel põhjuseks olla??? Oskab ehk keegi nõu anda, mida vaadata/vahetada.... naca kalliks läheb lõpuks see sõitmine

Postitatud: 21 Sept 2004, 09:34
Postitas Laisaar
keeramisest sõltub kindlasti. GSX600F alla 100 sõites saab maanteedmööda enne reservi keeramist sõita 330 km. Üle saja jääb reservikeeramine sinna 270-280 km juurde. Vahe märgatav. XJR1300- selle hullu masinaga sai linnas vallatledes vabsee 200 kilti sõita. Vallatlemata ja maanteelsõites olid näitajad hoopis teised. BMW R1150r'il on teh. andmetes kirjas, et kui sõidad 90-ga siis võtab 4,5 ja kui 110 siis 5,5. Ehk siis 20 km/h teeb juba liitrise vahe. Seega sõida rahulikumalt ja siis näed, et kütust jätkub kauemaks.
motopaks
Postitatud: 21 Sept 2004, 10:31
Postitas kris.
Ja siis imestatakse et miks küll tagarehv ainult 3000 km kestab, irw
Kuid kütusekulu 10L peale saamiseks on tehnilise poole pealt kah abi vaja, seda juba palja keeramisega niisama lihtsalt ei saavuta...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 21 Sept 2004, 10:41
Postitas Laisaar
Postitatud: 21 Sept 2004, 10:54
Postitas spinna
Tuuningumees on ehk karbussi düüside kallal käinud?
Mul on ka eelmistest omanikest keegi suuremad sisse keeranud ja rüüpab rõõmsalt 7,5 sõltumata oktaaniarvust ja muudest teguritest.
Võimalik, et teen odavama ülalpidamise nimel talvel "deforseeringu" või ostan kevadeks ratta, kuhu see 7,5 liitrit lahedamalt silindrisse ära mahub

Postitatud: 21 Sept 2004, 11:00
Postitas karw
Siit neid bensu võtmis numbreid jälgides, paneb kyll mõtlema et rattal miskit viga. Mu gixxer pole alla 8-9 võtnuki ja korra tallinast valga-sse sõites sai küte 40km enne valgat otsa.
Keskmiseks teeb see siis 11-12 L kanti.
Nagu autoga sõidaks juba.
Kokku olen teele jäänud suve jooksul 4x, no ei ole aega kogu aeg paaki vahtida.
Nii et ärge nurisege 6-8 liitri pärast 100 le

.
Postitatud: 21 Sept 2004, 12:51
Postitas mega1
karw kirjutas:Siit neid bensu võtmis numbreid jälgides, paneb kyll mõtlema et rattal miskit viga. Mu gixxer pole alla 8-9 võtnuki ja korra tallinast valga-sse sõites sai küte 40km enne valgat otsa.
Keskmiseks teeb see siis 11-12 L kanti.
Nagu autoga sõidaks juba.
Kokku olen teele jäänud suve jooksul 4x, no ei ole aega kogu aeg paaki vahtida.
Nii et ärge nurisege 6-8 liitri pärast 100 le :).
sama lugu siin rattaks tl1000r linnas alla 10 ei saa
maanteel 8l/100 üksi sõites iseenesest natuke palju on aga
murelikuks teeb see et summutist lööb tuld välja ja paugub mõttetult siis kui gaas maha keerata milles võib asi olla?tegemist on sissepritse mootoriga.õhufilter on enamvähem korralik
Postitatud: 21 Sept 2004, 15:58
Postitas esaarik
Seda teemat lugedes ja numbreid vaadates jäin kuidagi mõtlikuks. Minu ratas pole kunagi üle 5,5 võtnud. Tegu siis Moto Guzzi nevadaga 750 kupikut. Pole ta küll miski tagaratta pill, aga kulgeb maanteel vägagi mõnusalt. Rootsi teedel 120-130 ga sõites oli kulu isegi 4,5 - selle suure kulu vahe kannan rahulikult kütuse kvaliteedi arvele. Kuidagi palju ei ole see 8-9 või.
Postitatud: 21 Sept 2004, 16:11
Postitas mudilane
mul aitas näiteks küünalde vahetus ja karpa sünkimine
Postitatud: 21 Sept 2004, 18:59
Postitas sys
Huvitav, kas ma pime või lihtsalt ei pannud tähele, et mis rattaga tegemist? Omadest kogemustest võin öelda, et keskmine kipub sinna 5L/100km olema. Ratas siis R6.
Postitatud: 21 Sept 2004, 19:43
Postitas CB500
Pärast suvist väikest reisu tundub kogu aeg, et eestis võtab ratas pidevalt liiga palju bensiini. Kulu vahe meil & mujal on ikka päris suur! Mida kaugemalt kodunt, seda väiksemaks kulu läks, tundus et rootsi&norra bensiin on isegi parem soome omast. Näiteks rootsis jäi kulu vist kuskile sinna 4,7-5L/sajale vahele ja see polnud mingi stabiilne 90kmh sõit, see oli stabiilne 120kmh sõit mille hulgas möödasõidud, khm, kui me kiiremini sõitsime.. Jutt siis non-highway teedest, kus möödasõidud tuli kiiresti teha..

Postitatud: 22 Sept 2004, 04:04
Postitas sokk
Nonii! Eelnevat threadi lugedes tuleb siit vist üks ökomees! Mullu võttis ratas enne hoolduseid maanteel u. 90-100 km/tunnikiiruse juures jämedalt 6 l/100 km-le. Ratas on 550 ccm3, R4 ja naked. Vahetasin hoolduse käigus õhufiltri, küünlad, eemaldasin "inline" bensufiltri, sünkkisin karpad ja regullisin ujukitasemed. Puhastasin karpad. Vahetasin ette ühe hamba võrra suurema hammaka. Pöörded kukkusid maanteekiirusel, ütleme, drastiliselt. Kui palju? See oli kaunis ammu, ma ei mäleta täpselt kui palju ja arvutada ka ei viitsi.
Seepeale võtab ratas 90-100 km/h suht-koht stabiilselt 4,1 liitrit sajale. Ja seda peaaegu sõltumata lasti suurusest (aeg-ajalt lisan oma kerele looduses ööbimise vahendid ja kaaslase kaaluga umbes 56 kg.).
Kasutades keskmist kiirust 110-130 km/h, tõuseb kütusekulu järsult, ulatudes keskmiselt 4,6-liitrini 100-km kohta. Sellest nähtub, et "keeris paagis" sõltub minu puhul valdavalt mootori pöörete arvust ja ennekõike tuuletakistusest, millega "totally naked" ratas peab maanteel hakkama saama.
terv, sokk
ps. linnas ei ole viitsinud kulu mõõta
Postitatud: 22 Sept 2004, 12:31
Postitas Mari Öö
minul oli sedasi, et kui ma üksinda rattal olin ja ökotempos (90-100) sõitsin, võttis ca 4 l/100 km. üksinda kiiresti sõites 4,5 ja kahekesi kiiresti sõites ca 5 liitrit, võibolla 5,2.
aga pärast klapireguleerimist pole miskipärast enam alla 4,6 saanud. vähemasti mootor ei tiksu enam sedasi kui enne...
Postitatud: 22 Sept 2004, 13:20
Postitas Primo
Saaks Planetsi ka 5'e liitriga tiksuma, siis oleks ma sillas
2T on 2T, midagi pole parata
primo
Postitatud: 22 Sept 2004, 13:47
Postitas jukutom
Primo kirjutas:Saaks Planetsi ka 5'e liitriga tiksuma, siis oleks ma sillas
2T on 2T, midagi pole parata
primo
Olen minagi 2T Planeta-5 pidanud, tuuleklaasi ja XXL juhiga, kel lisaraskuseks pahatihti XL naisterahvas ka kaasas ja paagitäis vedas välja 350 km. Kahjuks ei mäleta paagi suurust, aga kulu on meeles.
Mina tema reguleerimisega ei tegelenud, tundus niisamagi hea olevat.
Postitatud: 22 Sept 2004, 17:40
Postitas Hotrod
minsk: 3,5l sajale üksinda rahulikult sõites.. üle 6l sajale ei saanud..
Planeta 5'ga oli mingi periood mil võttis ta mul halastamatult min 6,5l sajale sõites 4 käiguga 60km/h gaasi peaaegu puutumata..
ja kui sõitsin 100ga maanteel siis võttis ca. 8+ sajale jurasin sellega.. vahtasin puhastasin filtreid .panin väiskema düüsi, hakkss veelrohkem sööma..
ei teagi lõpusk mis ma taga tegin, timmisin siit-sealt panin originaaldüüse tagasi.. 270vms. vist, aga nüüd ei saa väga kurta, kuna võtab keskmisel sõidul nii maanteel 90-100 ja suurem hulk kiirendamisi kurvist väljudes.. 6,57100.. eriti vaiksel sõidul võtab 5..aga siis ei teki seda sõidumõnu..
Postitatud: 22 Sept 2004, 18:18
Postitas R1s7o
peugeot speedfight-> üksinda umbes 3 sajale, kahekesi läheb umbes 4 või natuke rohkem...

Postitatud: 23 Sept 2004, 09:41
Postitas Laisaar
püsime teemas!
motopaks
Postitatud: 16 Juul 2007, 16:19
Postitas tige päkapikk
Olin pikalt sama probleemi ees. Küünlad uued, õhufilter puhas, karpa sünkroonis ja ujukitase paigas. Probleem kadus peale nukkvõllikettide vahetust (juu need olid siis nõnda venind, et nukkvõll oli stabiilselt vale nurga all). Kütusekulu langes 10 liitrilt 6,6-le. Rattaks VN1500