1. leht 4-st

Gixxer R1000

Postitatud: 19 Mai 2008, 19:24
Postitas indumen

2002 aasta K2 selle kohta hakkab igasugu arvatavasti mõtetuid küsimusi tekkima nagu algajal ikka

nimelt küsimus tagaamordi kohta, kas tagumine amort peabki olema suht lõppu/kõrgeks keeratud ? või töötab ta ikka madalamal ka, teoorias pehmemalt siis, nimelt ise olen 70kg raske ja päris kõva on sõita praegu, jalad ulatuvad küll kannaga maha aga hea meelega laseks siiski madalamaks , kas sellest kruusa peal ka natuke tolku on oleks teine küsimus?

selle aasta sõidan kindlasti veel üksinda ja seega ei ole seda lisakõrgust/jäikust sinna taha vaja, plaan on ka tallinna auklike tänavate peal kätt proovida sel suvel

lisaks kust see paganama tühikäigu pöörete regullimine käib 2500 natuke palju ikka sooja mootoriga, või peaks selle kuskile diagnosti viima targemate meeste juurde :D

ei taha eriti ego nagu ka olla aga hea oleks kui saaks mingi koonduva info enda ratta kohta sellistes küsimustes, kui kallid kaasfoorumlased lubavad


Postitatud: 19 Mai 2008, 20:11
Postitas cool200

muidugi lase allapoole ja katseta,
mina näiteks lasin kõige alla ja kõige softimaks
just et ainult linnas sõidan
yldiselt see tsikkel rajal sõitmiseks ja seepärast ka vastavad settingud


Postitatud: 19 Mai 2008, 20:53
Postitas Deiv

Keera juhiistmel kahelt poolt (tagagondli otstest)poldid lahti - eemalda iste,keera paagil eest kaks poltti lahti - tõmba paak eestpoolt tõstes (tagapool on hingemehhanism)ülesse ja vasakul pool trosselite kõrval on gaasitrossside mehhanism näha ,sealt ühest vedruga poldist saadki käega tühikäigupöördeid peale-maha timmida :!: Keera ca. 800-1000 rpm.
Mismoodi sa nii kõrge tühikäigu juures üldse 1 käikku sisse paned --- mingi vähe raju raksakas ei käi kastis vä :roll: :!: :!:


Postitatud: 22 Mai 2008, 18:31
Postitas indumen

mõned värskemad mõttevälgatused

kas keegi teab kust saaks või kellel oleks gsxR kleepsukomplekti, nagu faili kujul mida saaks siis lasta kuskil kleepsureklaami firmas printida

ja timmisin neid tühikäigu pöördeid kuskil 1200 on normaalne alla selle hakkas ka imelikult käima võimalik et seal on miskit paigast ära rohkemat, nimelt masin hollandist tulnud ja ennem müüki olnud mingi aftermarket sportpütt küljes ja nüüd originaal, peaks äkki asja kuskile kellegi targema juurde viima kes vaataks asja üle, sellest ka küsimus et kus tänasel päeval tallinnas või keskeestis oleks kõige korralikum service

lugesin siin mingeid remondikohtade teemasid aga need algasid kuskilt 2006 aastast alates, kuidas nagu tänaseks olukorrad on ja kas paide/põltsamaa kandis ka üldse miskit sellist tehakse keegi teab?


Postitatud: 22 Mai 2008, 18:37
Postitas pacaan
indumen kirjutas:

ja timmisin neid tühikäigu pöördeid kuskil 1200 on normaalne alla selle hakkas ka imelikult käima võimalik et seal on miskit paigast ära rohkemat, nimelt masin hollandist tulnud ja ennem müüki olnud mingi aftermarket sportpütt küljes ja nüüd originaal, peaks äkki asja kuskile kellegi targema juurde viima kes vaataks asja üle, ?

voimalik, et servoklapp summutisysteemist vahelt ara voetud voi trossid lahti yhendatud, ysna toenaoline - kui oli vahepeal aftermarket sumps (kui oli koos aftermarket yhendustoruga)


Postitatud: 23 Mai 2008, 01:06
Postitas -PitBull-
indumen kirjutas:

mõned värskemad mõttevälgatused

kas keegi teab kust saaks või kellel oleks gsxR kleepsukomplekti, nagu faili kujul mida saaks siis lasta kuskil kleepsureklaami firmas printida

Äkki saad sellest midagi leiutada http://www.album.ee/node/15336313/50109863 :)


Postitatud: 23 Mai 2008, 09:37
Postitas indumen
-PitBull- kirjutas:
indumen kirjutas:

mõned värskemad mõttevälgatused

kas keegi teab kust saaks või kellel oleks gsxR kleepsukomplekti, nagu faili kujul mida saaks siis lasta kuskil kleepsureklaami firmas printida

Äkki saad sellest midagi leiutada http://www.album.ee/node/15336313/50109863 :)

hea tahtmise juures saaks midagi kindlasti :D

aga vaja oleks ka seda taustakleepsu sinine/hall/valge nagu järgneval pildil see siis minu ratas http://indumen.planet.ee/Bike/20080521_181651.jpg


Postitatud: 23 Mai 2008, 11:38
Postitas indumen
Suzumen kirjutas:
Deiv kirjutas:

Keera ca. 800-1000 rpm.

Manuaal annab 1100-1150 pööret

tänud :D järelikult 1200 peaks päris ok olema :D

eile tirisin ka endale manuaali PDF failina peris pirakas ja sealt annab ikka otsida igasugu infot edaspidi :D


Postitatud: 23 Mai 2008, 12:22
Postitas sirvaiv

Panekisid äkki selle PDFi lingi ka siia. Ette tänades!


Postitatud: 23 Mai 2008, 13:04
Postitas indumen

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... l&start=80
selle lehe pealt leidsin

ja minu ja GSXR-1000 K2 töötav link on http://www.gofastvideo.com/gallery/item ... anual.html
download hakkab pihta kui vajutada "Click Here To Play Video"


Postitatud: 23 Mai 2008, 14:33
Postitas bikefan
indumen kirjutas:

aga vaja oleks ka seda taustakleepsu sinine/hall/valge nagu järgneval pildil see siis minu ratas http://indumen.planet.ee/Bike/20080521_181651.jpg

Sellel kleepsul tegu värvide sujuva üleminekuga. Tavalisest kilest seda ei lõika. See tuleks printida ja siis lõigata...
Kunagi peale pisikest kukkumist lasin enda gixxerile uued külje kleepsud fotode järgi valmis teha. Ja kleepisin ise peale ja siis lasin lakkida. Tulemus sai selline.
Btw - minimaalseid erinevusi kahe külje vahel nagunii tähele ei pane.

A kas tsikkli teine külg siis puhas, et kleepse otsid?

EDIT: Tallinnast Ramost saad kindlasti kah originaal kleepse tellida, aga hind päris raju :evil:


Postitatud: 23 Mai 2008, 15:32
Postitas indumen

ei originaali peale ei tahaks nagu raha raisata eriti veel algajana :P naguinii tuleb veel paar kukkumist ma eriti ei kahtle selles :S

ei no külg on kriibitud aga mitte täitsa puhas lihtsalt kõrtsi ees nagu kole vaadata :P et võiks natuke silmapetteks midagi värskendada, esimene mõte oli aerosooli leida vastavad toonid kuigi logod peaks naguinii uued panema

EDIT: pilte kriipsudest kraapsudest http://indumen.planet.ee/Bike/DSC05263.JPG?2 http://indumen.planet.ee/Bike/DSC05264.JPG?2

lisaks veel küsimus mis firma õli gixxeri kasutajad armastavad kasutada
ise plaanis Gastrolilt midagi kõrgemast otsast vaadata


Postitatud: 26 Mai 2008, 16:31
Postitas Chromed

Arvata on et kriibitud gondlit on Imavere kõrtsu ees vilets vaadata :) Ma ei saanudki aru kas sul on nüüdseks tühikäigu/mootori töö probleem lahendatud, aga kui diagnostikut otsid, siis Paidest või Järvamaalt sa seda ei leia. Pöördu näiteks Velt Motocenter`i poole Tallinnas, peaksid abi saama. Ise kasutan oma rattal Liqui Moly poolsünti, aga Castroli kõrgema otsa toodang ei ole kindlasti halb valik.


Postitatud: 26 Mai 2008, 16:57
Postitas indumen
Chromed kirjutas:

Arvata on et kriibitud gondlit on Imavere kõrtsu ees vilets vaadata :) Ma ei saanudki aru kas sul on nüüdseks tühikäigu/mootori töö probleem lahendatud, aga kui diagnostikut otsid, siis Paidest või Järvamaalt sa seda ei leia. Pöördu näiteks Velt Motocenter`i poole Tallinnas, peaksid abi saama. Ise kasutan oma rattal Liqui Moly poolsünti, aga Castroli kõrgema otsa toodang ei ole kindlasti halb valik.

tühikäigu sain jah kuskil 1200 peale, aga eks ma pean ta siis velti vedama jah igaks juhuks, eriti ühtlaselt just ei käi madalatel pööretel

gastroli plaanin sellepärast et maaletooja juures käpp sees :D


Postitatud: 26 Juun 2008, 23:32
Postitas indumen

küss tagakummi kohta nüüd

kaua bike kumm kilomeetreid peaks vastu pidama

imelikult kiirelt on ära õginud tagumise :S pole põletanud kordagi
palju kruusatee siin rolli mängib ? ja kas ülerõhk on väga paha ?

sõber oli juurde pannud rõhku ja 200 km läbides on juba riie väljas ennem sõitu oli ikka mingi aimatav mustrijääk veel keskel :P


Postitatud: 26 Juun 2008, 23:58
Postitas indumen

hmm ostes oli juba alla poole ja praeguseks 3000 kilti maha uhatud et siis vist ei saa nuriseda samas ääred nagu uued et ainult mnt sõit :S pole rajale veel jõudnud


Postitatud: 27 Juun 2008, 00:02
Postitas davidsoniharald
indumen kirjutas:

hmm ostes oli juba alla poole ja praeguseks 3000 kilti maha uhatud et siis vist ei saa nuriseda samas ääred nagu uued et ainult mnt sõit :S pole rajale veel jõudnud

Õigel mehel kulub rehv ikka servalt ;) Õpi kallutama!


Postitatud: 27 Juun 2008, 00:04
Postitas indumen

oota ennem on vaja load kätte saada :D

kuigi rajal neid vist vaja ei ole aga rajale peab saama ennem kuidagi :p


Postitatud: 27 Juun 2008, 00:05
Postitas Raigo
Suzumen kirjutas:
indumen kirjutas:

küss tagakummi kohta nüüd

kaua bike kumm kilomeetreid peaks vastu pidama

Oleneb millise seguga rehv ja kuidas sõidad. Mina kasutasin pehmet segu max haakuvuse saamiseks rõhuga 1,9At ja kestis uus rehv kuni 2000km.

2000 km ??? wtf


Postitatud: 27 Juun 2008, 00:29
Postitas matcho

kui se on se sama susu mida imavere kõrtsi ees täiega piirajasse lasti kohapeal siis ei tea kas sul ongi uut rehvi vaja. niikaua sõidad veel vanaga kuni mootor saba annab ...


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 07 Juul 2008, 14:15
Postitas indumen

nonii uus rehv alla ja filter ka aga nüüd juba järgmine jama

Mure järgmine et sai vahetatud õhufilter pestava BCM 268/04 RACE oma vastu ja nüüd tundub segu paigast ära olevat sest korraga palju gaasi andes kohapeal sureb välja või siis jääb kuskil 1000 pöörde kanti 5 sekundiks kuni liigne kütus eest ära saab põletatud, sõidu ajal näiteks 90 sõites põhja keerata ja uuesti tagasi lastes siis hakkab julmalt turtsuma masin, kui sidur alla lükata siis sureb välja ja kohapeal uuesti käima pannes on tulelont sumpsist väljas(vahva vaadata küll aga ei ole vist eriti tervislik tsiklile endale :twisted: )

veltist öeldi et neil pole varem probleeme olnud ja et pritsung peaks ise asja regullima automaatselt, streemotost et pane originaal tagasi :lol: ei ole just variant!!

minu loogika ütleb küll et segu paigast ära nüüd, aga kuidagi vastupidi nagu et kui rohkem õhku saab siis peaks nagu kütust väheks jääma mitte et kütust liigselt tuleb, on mõni andur kuskil mis võib kergelt lahti tulla või midagi sellist?


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 07 Juul 2008, 21:10
Postitas indumen

käidud siis Suzumen juurest timmimas, asi täitsa korras nüüd. aju tahtis lihtsalt füüsilist noomitust saada

kuigi FI tuli põleb ikka vahelduva eduga, kütusekulu arvestuse peaks uuesti üle proovima sõita
Ain arvas ka et mootoriketil mingi kala kuskil sees, kes lammutada soovib? :D

EDIT: pärast kuuajalist sõitmist siis andis aju saba, hakkas samasuguseid trikke tegema, ja nüüd siis sai Suzumeni abiga uus aju sebitud, kogu remondi peale kulus siis põhimõtteliselt ainult üks päev :D ja 3500 krooni minu jaoks,

kulukas teema ikka see ratta korrashoidmine, uut ketijooksu ka vaja siis selleks aastaks vast piisab, load käes tahaks ikka sõita ka mitte ainult remontida


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 13 Apr 2009, 22:56
Postitas indumen

uus aasta uue hooga :D

ratas käis värvimises uued tükid küljes nüüd jama ainult selles et peale kukkumist oli vibra esirattas, sai siis rehv ära vahetatud ja velg kontrollitud( see olevat sirge) esimesed piduriklotsid ka vahetatud

nüüd tekib vibra kuslik 170-180 kiiruse juures

küsimus et kas esihargi võimalik kõver olek võib ka seda tekitada või peab piduriketastest viga otsima, kuigi kettad ei puudutanud maad kukkumise ajal


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 13 Apr 2009, 23:01
Postitas -PitBull-
indumen kirjutas:

uus aasta uue hooga :D

ratas käis värvimises uued tükid küljes nüüd jama ainult selles et peale kukkumist oli vibra esirattas, sai siis rehv ära vahetatud ja velg kontrollitud( see olevat sirge) esimesed piduriklotsid ka vahetatud

nüüd tekib vibra kuslik 170-180 kiiruse juures

küsimus et kas esihargi võimalik kõver olek võib ka seda tekitada või peab piduriketastest viga otsima, kuigi kettad ei puudutanud maad kukkumise ajal

Kettad ei peagi maad puudutama, et kõveraks minna. Pidurdamise ajal pole midagi tunda :?:


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 13 Apr 2009, 23:18
Postitas indumen

ei täheldanud mingit erinevust pidurdamisel ja niisama sõidul kuni 160km/h on kõik nagu normis ja peale selle hakkab vaikselt tunda andma

kohe peale kukkumist väristas juba kuskil 80 juures, nimelt libisesin külg maas ühele teisele rattale tagant sisse, tuli ja esigondel ja porilaud läksid katki

hommikul pikem ots 120km tallinnasse tagasi, peab seda piduriga varianti kergemalt ja raskemalt läbi proovima


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 14 Apr 2009, 00:19
Postitas Hans

Ära sõida nii kiiresti ja noproblemo :D

Kas lenksulaagrid korras? Loksu pole?


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 14 Apr 2009, 09:40
Postitas indumen

ega ma reeglina ei sõidagi nii kiiresti, aga masin võiks ikka korras olla, eelmine suvi sai 290 tehtud korraks siis ei olnud ka mingit vibra

midagi pidi see pauk ära lööma siiski kuskilt :cry: täna tulin siis hommikul 120km sõidult ja sai pidurit proovitud selles jama ei ole
tuuleklaas sai ka vahetatud kõrgema vastu, aga sellest ei tohiks ju niipalju keeriseid juurde tekkida et terve ratas imelikuks muutub


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 14 Apr 2009, 09:44
Postitas mega1

mis kumm alla pandi ja kui korralikul tasakaalustati?
mul hakkas värisema 80-90 juures kui kumm vahetati pärast selgus et balansist väljas.


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 14 Apr 2009, 09:53
Postitas indumen

alla sai korralik dunlop qualifier ja tasakaalustati streetmotos, võimalik et peaks äkki peale sõitu uuesti pinki viskama siis :?


Re: Gixxer R1000

Postitatud: 14 Apr 2009, 09:59
Postitas -PitBull-

Vaata esihargi laagrid üle, kui seal väike loks sees, võib ka väristama hakata.