EM II etapp, Speedest Dunlop Racing, Tartu

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded


Teema algataja
kolp
Postitusi: 259
Liitunud: 27 Veebr 2007, 17:20
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas kolp »

kas prügi koristatakse selleks ajaks ära või jäävad need hunnikud pidurdus seinaks ja rahvale tribüüniks

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

ärge seda prügi minema viige.....sealt saab vajalikud jupid ,et tsikkel lõpuni ehitada ja läbida tehniline :roll:

Kasutaja avatar

Dali
Postitusi: 342
Liitunud: 27 Sept 2007, 10:53
Tsikkel: BMW S1000RR
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Dali »

Korkele palju õnne ja samas kahju et ei saanud rekordit kinnitada ja Mikust kahju muidugi sest see oleks tulnud vaatemänguline finaal aga jah motosport on motosport mida tõestas ka Aini ebaõnn.


MikuF11

Lugemata postitus Postitas MikuF11 »

Õnnitlused kõikidele võitjatele!

Miku

Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Väga viimasepeal nädalavahetus. Õnnitlused Matile tõenäoliselt pikalt püsima jääva rekordi puhul (mehed, millega te tegelete, kas teil on nitro peal?) ja Belkale E klassi võidu puhul.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Kõik oli tore....aga teate mis ...TOIT oli seal ÜLI S*TT nagu kõigil võistlustel. Kaasa arvatud ringrajal.

Kunagi tuleb normaalselt toitu raja äärde ???

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Ilus võistlus oli... super korraldus, veatu ajavõtt ja kohati väga raju ilm, mis sellegi poolest lasi sõita just täpselt niipalju kui vaja... Kõik muu läks väga motospordiks kätte ära... Aga ilmselt siis juhtusidki asjad mis juhtuma pidid - kellegi õnn oli teise õnnetus jne... Muuseas - dragrace on üks julmemaid õnnega mängimise spordialasi... arutasime mis me arutasime, aga ei leidnud ühtegi sarnast ala, kus on võimalik elliminaatorist karmimat skeemi välja mõelda :wink: (sellises punktisüsteemis vähemalt küll mitte). Kahju Mikust ja Nitsest, endast ka p...e ja no Aini ratta hobujõudusi versus lõpptulemusi nähes saabki kõigile üheselt selgeks, et võidabki ainult sport, mitte aga jõud ja kiirus... Võid ka kuldkala parim sõber olla aga spordi ja õnne vastu ei kõlba ka seda pannile panna... ega ka isegi mitte statoili burgeri vastu vahetada.
Vaieldamatu fenomen on sündinud... oh Korke... vähe sellest, et sulle head sööki ega suitsu ammugi mitte ei müüda, ei anta ka teenitud auhinda kätte... Võtta tsiklite klassides I ja II koht peab jääma meelde pikaks ajaks kõigile. Lugupidamine, sest midagi sellist ei osanud ette kujutadagi!
Pole kaugeltki see aga ainus ulme - mis toimub raffas??? Mis kuuesajastes toimub aru ma ei saa?? Esikuuik sõidab kõik alla 10,5-te!?!?
Kus krdi kohast nüüd järsku selline tase väja kargas??? Maavõistlustel euroopas puhas vuuk seega või?
Ja ei saa veel seni aru, et keegi eriti sellest jõhkrast nihkest erilist numbrit ei tee. Üle-eelmine aasta oli parima 600 ja 1000cc vahe ca. 1,5sek, eelmine aasta 1,1sek, sel kevadel 0,98sek ja hetkel 0,59sek. Asjatundmatutele vihjeks, et kuuesajased on sealjuures vabalthingavad! Wtf veelkord, tonnised tehke nüüd ruttu midagi!!!

Uuest 600 rekordist pajataks nii, et edasine melanhooliaavaldus tuleks ka läbi lugeda :wink: Saage aru palun, sest sellest hetkest unistasin aastaid ja algsele 2000 inimtöötunnile lisandus veel palju enne, kui õnnestus... Ammu juba unustatud, kuid esimesena Eestis alla 11sek aeg tuli just peale seda tööd ja vaeva (samalt tsiklilt)... Ulmesõidu tegi biker.ee kasutaja nimega Madone -10,99 ja seejärel paugutas Nitse ka 11-st alla. Edasi Madone loobus ja jäime Nitsega kahekesi alla 11-ne sõitma pikaks ajaks... Selle sekundi klubiga liitusid eelmisel aastal veel vaid mõned loetud sõitjad... Sel hooajal on asjad sootuks teised - tuleb Belku esimest hooaega ja sõidab Yamuga 10,2 :shock: Minu jaoks on see mees küll Madone fenomeni taassünd! Nils sõitis viuhti eelmise aasta rekordi üle ja .... ropendas, sest avastas oma aja vaevu esikuuikusse mahtumas - no imestada ongi palju sest kuhu sa lähed Eesti dragrace?? :mrgreen:

Aga uus sekund on avatud, sest see pöördumatu sündmus toimus ka siis nüüd lõpuks ära... kuuesajase sõit 9 sek sisse... hilinemisega, sest kõrgemaid lootusi andev mootor jooksis Kaunases, seni mõistmatutel põhjustel, kokku (saale ringi ja klapp kolvile pähe, ls. ca. 500km). Alla 10 aeg oli plaanis juba Haapsalus teha aga mõned päevad vana mootori ja IT lahendusega sinapeale saamiseks jäi lihtsalt ajast puudu. Sellele kõigele aga eelnes ikka väga pikk (aastaid nõudev) ja vaevarikas eeltöö. Keskmiselt aastas mootor ja -0,3sek... f...k, kus täna käivad asjad teistmoodi... Tavapärasest põmm -0,8 ja korralikud reaktsiooniajad...... Belku - sa oled ikka täitsa kosmosest :shock:
Loodan väga (rekordit silmas pidades), et mu pikk ige nüüd lähematel aastatel, mõne sellise kosmosesüstiku sekkumise tõttu, lühemaks ei jääks. :mrgreen:

NB! See 600cc 9,89sek aeg ei kuulugi tegelikult mulle ega "Püha Püssile" vaid MEILE: Raul, Ronny, Indrek, Askold, Ott, Ago, Marko, Kerli ja päris paljudele supertublidele abilistele, ehk kokkuvõttes dragbike.ee teamile!!!

Väike märkus veel, et 600cc 1/4 miili kiirus on "Püha Püssilt" 220,xx km/h ja II sõit samuti 220,xx (Haapsalu 2008). Selle ületamisega jääme tõenäoliselt jänni... 9,89 ajaga veel vaatame mis saab...

Kasutaja avatar

sipsik
Postitusi: 190
Liitunud: 03 Aug 2005, 10:44
Asukoht: harjumaa
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sipsik »

Väike panus ka siit Eesti motospordi ajaloo jäädvustamisse: http://www.motomaania.ee/?p=2029

Aitäh ilusa elamuse eest ja palju õnne võitjatele-rekordimeestele!


prrrrr

Lugemata postitus Postitas prrrrr »

sipsik kirjutas:

Väike panus ka siit Eesti motospordi ajaloo jäädvustamisse: http://www.motomaania.ee/?p=2029

Aitäh ilusa elamuse eest ja palju õnne võitjatele-rekordimeestele!

oled kindel et peale aini katkestamist kulges korke raja läbi, või oli hoopis mario???


prrrrr

Lugemata postitus Postitas prrrrr »

jep, my bad, lugesin korralikult teksti läbi ja nii ta oli


rock

Lugemata postitus Postitas rock »

Suzumen kirjutas:

Kunagi väitsin, et turbo rattaga pole meie radadel eriti midagi teha. Ja nüüd tõestan oma väidet. Vähemast mitte nii võimsa turborattaga. Lõppkiirus 256 olematu 60" ajaga.

No mis sa nüüd ajad et pole teha midagi, no kui võimas ta sul ikka on? 220hp maybe kuni 250hp. Ja minuarust kui ikka on rohkem hp siis peaks tulema ka kiiremad ajad nagu sa ise näed raja lõpus on sul 260km/h ja enam. Jäta mootor nüüd rahule ja vaata üle oma ratta raam kõigepealt.
Kas on olemas veel mõni teine sellise raamigeommetriaga kiirendusratas nagu sul, no pole ju! Kui oleks minu teha teeksin su ratta veits ümbre:
esiots vastu maad, muudaks istumise ikka selliseks nagu mootorrattal olema peaks, tagaotsa laseks julmalt allapoole. Vaatasin ise su starte ja raalisin veits miks sul ratas lappama läheb ja ei saa head starti.
Üksasi sa tapad ennast veel ära selle kandilise rehviga, see ei pea ilma liimita külmal betoonil ja ära nüüd ütle, et oi sul on nii võimas ratas, et ükski muu rehv ei pea. Kõigil teistel peavad ümarad rehvid väga hästi.
Ja miks sihuke tagaots ?? sa ei saagi jõudu korralikult tagarattast maha panna kui kogu ratta raskuskese on esiosal, seega hakkab stardis ratas spinnima ja pidamist pole, tagaosa on liiga kerge. Täpselt sama selle lappamisega raja keskel, kui tagaots on kerge ja pikk pole kah midagi imestada, et lappama läheb.
Istu veits netis ja vaata mida teised teinud on sealt saad ideid
:idea: hää oli, et nägin kui kett puru läks, muidu oleksid vist tollesama minema põrutanud

Anna andeks, et siin foorumis arvamust avaldan, aga sinujuurde telki tulla seda rääkima on vist suht ulme, ei kuula sa mind ära ma pakun :)

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Õnnitlused võitjatele ja rekordiedendjatele :)

Uskumatult äge ja ülihästi toimiv võistlus oli - respekt korraldustiimile ja kokkuvõttes ka ilmavanale.

Nagu Mati mainis enne, veidi kummaline oli 10,3xx ajaga ajasõitude viiendaks jääda :D , mis teatavasti 8-se eliminaatori puhul on halvim mõeldavaim ajasõidu koht.
Mati püha püssi ulmehääl väristas mu ratta "dead man" lülitigi enne burnoutile minekut kontaktist lahti :twisted: (mis ka ajasõitudes enne rajaleminekut ja mõnel juhul ka rajal korduvalt nöökis, siit moraal - jätkuvalt tuleb vältida odavaid asju).

Siinkohal teeksin ennustuse, et kui kõigil E-klassis sujub ja ilm sobiv siis järgm EM kord Haapsalus on ajasõidu parimad KÕIGIL alla 11 sek-i ja esiviisik (või kuuik) alla 10,3. Vähemalt sel juhul kui nii palju ajasõite sõita võimaldatakse nagu see kord Tartus.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

rock

Lugemata postitus Postitas rock »

tramm66 kirjutas:

Wtf veelkord, tonnised tehke nüüd ruttu midagi!!!

Asjaga tegeletakse ja kui kõik sujub tulevad Haapsalus ajad alla 9 :evil:

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Super võistlus oli, kogu nädalavahetuse puhul ainuke meelehärmi tekitav asi see, et F klassi finaal läks nii nagu ta läks. Sellest oleks F klassi kõigi aegade põnevaim sõit tulnud. :(

Korkele ja Baljaev`ile suured suured õnnesoovid. Mõlema sõitja puhul tahaks eriti esile tuua raudselt närvi stardis, mis olulistel hetkedel saabki otsustavaks.

Mis puudutab väiksest siklite kiireid aegu, siis tegelikult on ju 10,3xx sõitmsieks lihtne valem:

Yamaha R6, Akra täispikk väjalase, commander vastava MAP`ga, kiige pikendused ja sulgkaalus sõitja nagu Madone, Beljaev või Korke.

Selleks, et sõita uskumatuid aegu nagu Mati on vaja juba midagi palju enamat kui lihtne tänavaratas.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Dali
Postitusi: 342
Liitunud: 27 Sept 2007, 10:53
Tsikkel: BMW S1000RR
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Dali »

rock kirjutas:
tramm66 kirjutas:

Wtf veelkord, tonnised tehke nüüd ruttu midagi!!!

Asjaga tegeletakse ja kui kõik sujub tulevad Haapsalus ajad alla 9 :evil:

Imre!
Ja vaata, et oleks olla need alla 9 ajad!!!

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Üks asi on kindel....järgmine kord parandab selle eesti rekordi ära F klassis .

See kord kui sai lõpuks nitro süsteemi tööle tuli aeg 9.205 ;)

Järgmine kord uus sidur ja töötav süsteem ning ongi rekord ülekirjutatud ;)

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Tihver kirjutas:

Mis puudutab väiksest siklite kiireid aegu, siis tegelikult on ju 10,3xx sõitmsieks lihtne valem:

Yamaha R6, Akra täispikk väjalase, commander vastava MAP`ga, kiige pikendused ja sulgkaalus sõitja nagu Madone, Beljaev või Korke.

See vastav MAP nüüd küll lihtne ei ole, samuti muu õnnestumine. Selline "lihtne valem" reaalsuses ei tööta ja Belku on ainus inimene Eesti pinnal, kes üldse kunagi 600cc YAMAHAL alla 10,3 sõitnud on.

Ilusat jaani kõigile! Ilmataat on endiselt motosportlane ega arva grillimisest midagi :wink:


rock

Lugemata postitus Postitas rock »

korke kirjutas:

Üks asi on kindel....järgmine kord parandab selle eesti rekordi ära F klassis .

Ära kujuta ette, üks nitroga ratas tuleb veel rajale :twisted:

Kasutaja avatar

Dali
Postitusi: 342
Liitunud: 27 Sept 2007, 10:53
Tsikkel: BMW S1000RR
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Dali »

see kui F klassis mõni ratas juurde tuleb on ainult positiivne. Senine seis 4 rattaga on küll ikka üsna mannetu.

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Lugemata postitus Postitas Tips »

Suzumen kõik ootavad seda pauku nüüd, millal sa oma turbokaga liikuma hakkad ja alla 9 sõidad. Kas kõigist neist hobustest kasu ka siis on eesti tingimustes sõites või ongi eesti betoon nii libe, et nii kiire rattaga polegi võimalik ilma uisutamata lõpuni saada? Ja eks tihvri jutus on ikka iva sees ka. E klassis domineerivad uued R6-ed, kui pühapüssi mitte arvestada ja need yamud on ikkagi võrdlemisi stokid, võrreldes trammi ja pacaani ratastega näiteks. Või püüad sa väita, et Tramm suudab ka Belku rattaga alla 10 lajatada?

Ilusat vihmast Jaani Suzumenile ja teistele.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

Palju õnne võitjatele.
Tramm,Õnnitlused uue rekordi puhul... tundub ulmeline aeg,aga kardan,et see ei jää väga kauaks pysima ;)
Korke.Sinu aktsia tõusis minu silmis 0,3% :D
Belku,krt kes Sul käskis kiirendamisega tegeleda :D Ilgelt tubli ja uskumatu vend oled! :)
Väga rahule jäin selle üritusega.
ilmaga vedas raskelt,kloune ja lolle vabandusi oli piisavalt.
Tramm Korke sõitis 10.347 ja arvestades seda,et Korke sõitis esimestkorda nüüd tartus 600klassis pikendusega,siis olen kindel,et see ei olnud Korke maksimum oma R6 ga millel on just need asjad tehtud mida Tihver nimetas.
Lisaks veel seda,et see map ei ole mingi saladuslik ulme asi mille oleks nõidunud välja Vigala Sass vaid lihtsalt commanderi lehelt alla laetud mapiga.

Rock.. Kas Sa vanasõna tead... ära õpeta isa nssima :D
Näed,see vanasõna peab siin foorumis paika :D

Tips.. hea kui alla 10gi saab veel 1 korra :mrgreen:

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

sepp kirjutas:

Tramm Korke sõitis 10.347 ja arvestades seda,et Korke sõitis esimestkorda nüüd tartus 600klassis pikendusega,siis olen kindel,et see ei olnud Korke maksimum oma R6 ga millel on just need asjad tehtud mida Tihver nimetas.

Ei tahaks küll mingeid vabandusi otsima hakata, aga Trammi mehaanik Raul tegi meile väga õige märkuse, et kuna Korke stardib R6`ga viltuse rattaga (mõlemad jalad korraga maha ei ulatu), siis tõenäoliselt kaotab ta sellega igas stardis väärtusliku aega. Võistluste eeskiri ei luba stardis abivahendeid kasutada ja nii tuleb, siis ratas ise lasta niipalju alla, et saaks korralikult startida.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Suzumen kirjutas:
Tihver kirjutas:

Ei tahaks küll mingeid vabandusi otsima hakata, aga Trammi mehaanik Raul tegi meile väga õige märkuse, et kuna Korke stardib R6`ga viltuse rattaga (mõlemad jalad korraga maha ei ulatu), siis tõenäoliselt kaotab ta sellega igas stardis väärtusliku aega. Võistluste eeskiri ei luba stardis abivahendeid kasutada ja nii tuleb, siis ratas ise lasta niipalju alla, et saaks korralikult startida.

Millist eeskirja Sa silmas pead? Anna palun viide, ehk on midagi märkamata jäänud. Neid konte pole eriti suur kunst ju teha. Kondid pikemaks ja peaks saama päris normaalselt Korke startida. Lisaks ajale oleks sellised stardid kindlasti turvalisemad ja kindlamad.

Ei ole ise seda paberit näinud ega lugenud kus see kirjas on, aga ürituse peakohtunik keelas kategooriliselt ära igasugused abivahendid. Tõin isegi puust aluse lineup`i, et seda näidata ja asja arutada.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Suzumen kirjutas:
Tihver kirjutas:

Ei ole ise seda paberit näinud ega lugenud kus see kirjas on, aga ürituse peakohtunik keelas kategooriliselt ära igasugused abivahendid. Tõin isegi puust aluse lineup`i, et seda näidata ja asja arutada.

Ja Andruse vastus oli milline? Või kellega sa konkreetselt rääkisid sellel teemal?

Vastus oli selline: Igasugused abivahendid stardis on kategooriliselt keelatud.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Tips kirjutas:

Suzumen kõik ootavad seda pauku nüüd, millal sa oma turbokaga liikuma hakkad ja alla 9 sõidad. Kas kõigist neist hobustest kasu ka siis on eesti tingimustes sõites või ongi eesti betoon nii libe, et nii kiire rattaga polegi võimalik ilma uisutamata lõpuni saada? Ja eks tihvri jutus on ikka iva sees ka. E klassis domineerivad uued R6-ed, kui pühapüssi mitte arvestada ja need yamud on ikkagi võrdlemisi stokid, võrreldes trammi ja pacaani ratastega näiteks. Või püüad sa väita, et Tramm suudab ka Belku rattaga alla 10 lajatada?

Ilusat vihmast Jaani Suzumenile ja teistele.

:D akkab jälle käest ära kiskuma teema... a samas, mis siin võistlusest ikka arutada, numbrid ja kohad räägivad enda eest.

seega edasi OT: mina arvan, et E-klassis ei domineeri uued R6-d, neid on, jah, lihtsalt kõige rohkem see aasta (noh, ok - korralikult tehtud R6 on ilmselgelt ka väga hea vägamadalakümne või ehk veelgi parema aja materjal). Arvan, et pigem domineerivad (lõplikute kohtade, mitte niivõrd aegade mõttes) just sõitjad kes a) omavad head närvi (nt. Belka) b) head sõiduoskust (nt. see aasta juba nt. Korke) c) jah, ja üldjuhul on lõpptulemuse (hea koha) saavutamiseks ka enamvähem ratast vaja VÕI õnne/teise õnnetust (tehniline, sõiduvealine, organisatooriline vms).

MUIDE: suhteliselt ähmase matemaatikavõime tulemusena peaks olema hetkel PUNKTISEIS E-klassis väga põnev, nimelt Belka suht pikalt (aga mitte veel püüdmatult) ees ja järgmised 5 (sorry, edasi ei viitsind arvutada) kõigest 56 punkti sees :shock:

ja pacaani ratas pole ka nüüd veel väga kaugel stockist, omateada :roll: Kõik muudatused võrreldes stockiga on lihtsalt (enamasti iseseisvalt, kasvõi garaashi omamata) teostatavad ning suhteliselt väikese-eelarvelised.

Aga nüüd Jaani kõigile ja tule poole leekima

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Sa oskad ikka igat punkti eeskirjas lugeda nii nagu see sulle meeldib. Selgelt on ju kirjas, et kas tootja bensiinipaak ja porilaud või custom bensiinipaak ja porilaud. See et need peavad olema korralikult kinnitatud on ju iseenesest mõistetav. Kuidas sa siit nüüd välja loed, et porikat olema ei pea??? Samamoodi nagu lugesid 6 punktist välja, et sõitja saab karistada kui mõni sõber boksis õlut joob???

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Mis puutab killswitchi, siis juba esimesel Tartu võistlusel ütlesin ma kõigile, et paneme need külge näitame rattad tehnilises ette ja ühendame vahelt välja. Idiootsus on luua rattale lisaks mingi lüliti, mis võib sõiduajal mitte toimida. Seda näitas nii selle nädala õnnetus kui ka Korke lüliti, mis kord töötas, kord mitte. Siis oli lüliti küll õnneks teistpidise kontaktiga, ehk mittetöötamine tähendas seda, et tsikkel ei sure välja. Kuna aga kõik on ausad sportlased, siis seda teed me ei läinud ja kõigil ratastel on küljes killswitchid.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Nimegakasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
Tsikkel: Suzuki BK1300
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nimegakasutaja »

Mnjaa lugedes kogu teema läbi üllatusin ikka tõsiselt inimestes, keda olen arvanud teadvat-tundvat, ja seda mitte positiivses mõttes.
Ei ole siiani arvanud, et tegemist missi võistlusega, et mida ilusam seda kiiremini finšis kuigi seltsimees Nitse puhul on see vist iseenesest mõistetav aga näe lisaks ilule on vaja ka pisut õnne mida Sul seekord nappis. Mis aga puutub vihmavarjutüdrukutesse siis see ei tohiks eriti sinu asi olla millised nad on, et pole vaja materdada süütuid inimesi.

Mis aga puutub Aini ratta kostruktsiooni ja väljanägemisse siis esitge need küsimused mulle, ei tahaks nagu kogu ratta ehitamise au Ainile jätta. Olen teinud seda oma arvates põhjendatult mitte juhuslikult ümber klopsides. Mis puutub aga paaki ja porilauda siis palun väga esitage kaebus ja olen meelsasti nõus tõestama et paak on korrektselt raami ülge kinnitatud ning porlaua olemasolu pole nõutud aga nõutud on korrektne porilaua kinnitus. Ühele seltsimehele ma seda ka Raadil seletasi. Ja kes sellest veel aru pole saanud siis paluge, et teile ette loetaks, ehk siis nii saab paremini aru. Aga samas on seal ka kirjas miskit jalaraudade kohpealt ja tulede teipimise kohapealt. Et tehnilised nõuded on tehtud selle pärast et ala edasi arendada.
Ja kui kellelgi on ettepanekuid kuidas ratast ehitada palun väga, see koht pole kinni ja on võimalus oma nägemust elu viia aga siin lehekülgede kaupa läkutada kuidas peaks olema, ilma põhjendamata, et nii on parem, on minu solvamine ja omateada olen ma teid kõiki aidanud kel abi vaja on läinud ja pole kellelgi ära öelnud.
Kui varem olen oodanud võitlusi, et näha vanusõpru ja näha tehnilisi lahendusi mis välja mõeldud vahepeal on siis nüüd on neid sõpru väga väheks jäänud, et vahest on tunne et ei tahagi enam tulla. Suured mehed aga käitud nagu pubkad, et kes kellele peenemalt sappi pritsida oskab, see käib nii Aini, Miku, Jaagu kui Sepa kohta.

Vähemasti on üks mees kellele kuulub 100% respect, Mati Põlluste palju palju õnne UUE EESTI REKORDI puhul see on tõesti muljetavalav ja Raulile samut olete tõeti Püha püssi ehitanud.

Ja õnne ka Korkel oled tõesti edasi arenenud ja võtad asja täie tõsidusega. Hea meel ka selle üle, et said Tartus Eikkiga ühte sõitu ja said tõestada kes on Liivimaa parim ratsutaja :). Et poleks seda mokalaata seal Haapsalus vaja olnud. Aga nuh samas mõistetav närv ju krussis, et sellised sõnelused kerged tekkima. Samas nõustun eelkõnelejatega, et üsna palju väärtuslikku aega lähebsul kaduma kehva stardi asendi tõttu. Et kui te ise miskit välja ei suuda mõelda siis on paar nippi mida võiks näidata kuidas saab istumist pisut alla lasta.

Ja neile kes ei saa aru miks Ain kohe esikoha sõite ei tee siis see on tingitud sellest, et mitte ükski internetis tegutsev motopood ei paku kohe valmis lahendusi 1. koha rattale. Kõik tuleb omal käel katsetada ja proovida selline ehitamine võtab aega. Siin on väikesed eelised Mikul kel proovimisvõimalu linnas olemas. Me aga üritme teha seda võistlustel. Ja samas tuleb ka sellise rattaga sõitma õppida. Eelmine siis 240hp, see aga tunduvalt rohkem.
Aga rehvi piamisest ei oleks küll vaja siin sõna võtta, ja kes minuga tahab sellel teemal vaielda võtan isiklikult käekõrvale järgmistel võistlustel näitan kas annab järgi või ei. Samas Mati on juba korduvalt tõestnud MT rehvi headust.

Ma südamest loodan, et ükskord lõppeb see sopa pitsimine ja et neist poisikestest siin saavad mehed ja et oma ebaedu teiste peal välja ei elata. Nii uskumatu kui see ka ei ole on kõik siin klähvijad sõbrad olnud.

Õnnitlsed veelkord võitjatele ja head jaani järgset taastumist!
Rivo

PS! Vabandan tähe vigade pärast, klaver ei toimi.

Viimati muutis Nimegakasutaja, 24 Juun 2008, 20:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Suzumen kirjutas:

BHRA Reeglitest:
4.7 Saššii
Tootja bensiinipaak ja porilauad või custom paak ja porilauad kuid peavad olema kinnitatud korrektselt.
Ehk siis BHRA tehniline reeglistik EI KOHUSTA omama porilauda, vaid määrab ära milliseid porilaudu on õigus kasutada ja kuidas nad peavad olema kinnitatud.

Et kui porilauda olema ei pea, siis bensiinipaaki samuti mitte :?:

Kood: Vali kõik

4.12 Sõiduvarustus
Kiiver kinnine, peab vastama FIM nõuetele.
Lubatud spetsiaalne mootorrattasõidu võistlusriietus. Materjalidest lubatud kasutada nahka ja Goretx’i. Võistleja riietus peab olema terve ja vigastusteta.
Jalanõud peavad olema spetsiaalsed mootorrattasõidu saapad. Nahkkindad kohustuslikud.

Võib sõita ilma kiivrita.
Võib sõita ilma riietuseta kui ka suvalise muu riietusega, mis ei pea olema mootorrattasõidu võistlusriietus.
Jalanõusid ei pea olema.

NB! Jätke tüdrukud mängust välja, nemad pole süüdi, et see aasta kehv suvi on 8)

Viimati muutis Vidget, 24 Juun 2008, 20:46, muudetud 2 korda kokku.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

õnnesoovid võitjatele ka minu poolt. ma alati luban endale et ei kommenteeri kui foorumis JÄLLE SAAG KÄIMA TÕMMATAKSE kuna tõsi on et kui ei meeldi ei pea ju lugema a see ju siiski avalik foorum ja ei ole üldse kena see omavaheline nääklemine. käärimine paistab miili peale ära ja tegelikke põhjuseid postid nagu ei kajasta. kui seda loeb keegi kes kahe vahel kas hakata kiirendama või mitte siis ehk kallutab selline avalik käärimine kaalu just loobumise poole kuna eesti tsiklikiirendajad ei tundu olevat mitte üks kokkuhoidev ja sõbralik pänd vaid tülitsevad pooled. eks tegijad ise teavad miks käärib kui käärib a minu arvates võiks see lahenduse leida ja omavahel kui võimalik ja mitte nägeleda avalikult foorumis.

5248653
Suletud

Mine “Kiirendus ja rinka”