Diiselmootoriga tsikkel.
Küsimus laiale ringile, kas keegi on näinud eestis liikuvat diiselmootoriga tsiklit?
Küsimus laiale ringile, kas keegi on näinud eestis liikuvat diiselmootoriga tsiklit?
Eestis pole aga soomes küll nägin. Oli mingi imelik pill indian vms..
villus kirjutas:Eestis pole aga soomes küll nägin. Oli mingi imelik pill indian vms..
Ilmselt oli see ikkagi Royal Enfield
Primo kirjutas:villus kirjutas:Eestis pole aga soomes küll nägin. Oli mingi imelik pill indian vms..
Ilmselt oli see ikkagi Royal Enfield
Kui diisel, siis oli RE raamil ehitatud "Sommer"
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_motorcycle
Edu
diisil töötav tsikkel pole tegelt mingi ulme, kindlasti on mõningad sõlmed mis vajavad tavapärasele teistsugust lahendust, näiteks mootori kinnitus raamile.
mobile.de-s ikka aegajalt müüakse diisel RE-sid
tazavi kirjutas:mobile.de-s ikka aegajalt müüakse diisel RE-sid
tahtmine on taevariik, ARKis registreerimine iseasi...
Sakslase SOMMER on Saksamaal täiesti legaalne seeriatootmises olev tsikkel. Kuidas aga Eesti ARKistokraat asja suhtub, ei tea.
Edu
huvitav, tavaluiselt need RE-d mis mobile.de peal on müügis, on enamjaolt registreerimata, või on registreeritud indias (seal neid on päris palju). Aga see külgkorviga (külgkirstuga?) variant omab täitsa saksa numbrit. Kas EL ei kehtesta ARK-dele üle euroopa standartseid registreerimistoiminguid? et kui ühes EL liikmesriigis arvel, saab ka teises.
EDIT: kui nüüd mõelda, siis leedus saab igast põnevat kraami arvele, mida mujal ei saa ja prantsusmaal on lubatud kah igasugu tilulilu, mis eestis on keelatud
miilits kirjutas:Küsimus laiale ringile, kas keegi on näinud eestis liikuvat diiselmootoriga tsiklit?
ma nägin
http://antonipildid.net/08.03.07_Elumot ... ltered.php
Tänan vastuste eest, kuid pean siiski vist järeldusele jõudma, et eesti teedel ja eesti ARK-s arvel olevat sarnast masinat ei kohta.
miilits kirjutas:Tänan vastuste eest, kuid pean siiski vist järeldusele jõudma, et eesti teedel ja eesti ARK-s arvel olevat sarnast masinat ei kohta.
ära kurvasta, oota nats, varsti lastakse välja diiselmootori ja automaatkäigukastiga kruiser, see vaid aja küsimus, ma tean...
diisel iseenesest on ju jõuetu ? , pigem ikka sooviks et turbodiisliga siklid ringi sõidaksid.
To Sitavares: Ma olen juba pikemat aega mõelnud millal tuleb üks korralik tonnine R-seeria ratas automaatkastiga. Mõelda kui ulme sellega sõita oleks . Tagarattal oleks muidugi üsna mugav lasta vast. Ja kujutage seda automaatkastiga käiguvahetuse häält + akra/yoshi sumps , õõõnnõõõõnnn.
milleks on vaja diisel ratast, kui on olemas bensiiniga ? Nõme minuarust sry
Ratas täiesti olemas ,nimi Neander oli väljas Berliini messil.Hind oli 96000EURi
Eestis olemas analoogne külgvanker dnepr, mootoriks 3-me silkune väike disla, laenatud termo kingalt (see on see, mis külmutusfurgooniga rekkadel kabiini kohal on ja pumpa ringi ajab nagu suur kliimaseade).
Eestis on olemas diiselmootoriga tsikkel... Oligi vist seesama Royal Enfield... Vist... Toodetud või toodud Indiast... Ühes vanas Autobildis? vist on isegi pikk artikkel olemas... kui keegi tahab siis ma võin selle artikli üles otsida, panin kuskile kausta vahele... Omaniku sõnul sõidab tema ühe hooajaühe paagitäiega
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... esel_c.htm isegi turbo diesel
bash kirjutas:To Sitavares: Ma olen juba pikemat aega mõelnud millal tuleb üks korralik tonnine R-seeria ratas automaatkastiga. Mõelda kui ulme sellega sõita oleks
. Tagarattal oleks muidugi üsna mugav lasta vast. Ja kujutage seda automaatkastiga käiguvahetuse häält + akra/yoshi sumps , õõõnnõõõõnnn.
ehh, kes siin nokatõstmisest rääkis (kuigi diislil on moment kordades suurem, legaalsetel kiirustel just moment ja kiirendus teevadki sõidu nauditavaks), iga asi omale kohale, mõni kuu tagasi arutati siin foorumis sissepritse versus karbuss ja leidus veendunud karbussi pooldajaid, vot see on tobe, autodel on uued kahe siduriga DSG automaatkastid, mis teevad oma töö hulka kiiremini kui mistahes käsikast, vaadake ikka perspektiivis ette, diiselmootori suurim puudus hetkel on see, et ta on lihtsalt suurem ja raskem, 15 aastat tagasi ei rääkinud Eestis keegi eriti tõsiselt diiselsõiduautost, aga praegu sõidavad diislid mitmepäevavõistlusi ja võidavad neid, uuemad diiselmootorid on pea kõik ülelaadimisega, vaadake uute autode tehnilisi näitajaid- väike kubatuur ja turbo, ja seda ka bensiinimootorite puhul, harige end...
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1290020[/quote]
Sama aparaat...