ducati 749 või japsi toodang???
kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
e1986 kirjutas:kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
Hobusearenduseks on kindlasti itaalia hobused paremad
Parem mille jaoks?
e1986 kirjutas:kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
Odott... Mismõttesparemad?
Kummad 43 jalale mõeldud tossud on paremad.. kas adid või naigid?
sõitmiseks,ei taha rivi lõpus olla ning ei taha endale aeglast tsikklit, kuid samas on ducati teistest erinev...neid ei liigu väga palju võrreldes japsidega
kui tahad rinkat sõita siis lähed ducatiga 600ccm klassi
Rajal ma küll ei mäletaks ,et keegi on edukas olnud ducatiga. Kuid Ducati supeb bike tsiklid tänaval on ikka SIGA MUGAVAD !!!!! Maanteel sõita või linnas autode vahel ..üli super !
kui tahad erineda siis ducati kui hindad töökindlat ja odavat asja siis japs
korke kirjutas:Rajal ma küll ei mäletaks ,et keegi on edukas olnud ducatiga.
Marss NURKA!
2007 SuperBike klassi Eesti meistriks ja rajarekordi püstitajaks oli ju R.Kesseli ja DUCATI!
SBK MM-il Ducatid küsijad poisid,Superspordis enam esi 15. sisse ei mahu.Tegelikult nats imelik küsimus.Miks sa arvad et sa kiire rattaga rinkal tagaotsas ei ole
e1986 kirjutas:kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
Mina võtaks ducati. Omapärane ja suhteliselt haruldane Eestis. Hääled on ka (Y)
Burn7 kirjutas:e1986 kirjutas:kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
Mina võtaks ducati. Omapärane ja suhteliselt haruldane Eestis. Hääled on ka (Y)
Hinnad on ka haruldased
Ise tahtsin ka sügisel ühte 749-t tuua, aga kuna oma ratast ei saand maha müüa selleks ajaks, siis sinna see plaan jäigi. Pacaanil on üks 749 ikka ülisoodsa hinnaga müügil, võta ära, pärast tead kogemusi jagada teistele.
franz125 kirjutas:Burn7 kirjutas:e1986 kirjutas:kumb on parem kas itaalia hobused ducati 749 rüüs või jaapanlaste sama klassi rivaalid( 750+ ccm)?
Mina võtaks ducati. Omapärane ja suhteliselt haruldane Eestis. Hääled on ka (Y)
Hinnad on ka haruldased
selle hinna eest saab kohati nöökivale tehnikale ja keerulisemale hooldusele lisaks veel "selle miski" mida igaüks pole võimelinegi hindama.
ja teemalagataje vist ei otsinud rinkapilli vaid "niisama" ratast - fakt on et 749 on kindlalt aeglasem kui mistahes sellesajandi 750+ cc jaapani 4 sil sportbike - aga ducatis on midagi... muud. minule oli esmakogemus mittemidagiütlevalt õlgukehitamapanevalt mõttetu. peale pooletunnist sõitu kurvilisematel asfaltteedel aga otsustasin, et pean ducati saama. ja ostaks nüüd ka mõne uuema mudeli hetkegi mõtlemata kui selleks vahendeid kunagi üle jääb.
kui tahad erineda siis ducati kui hindad töökindlat ja odavat asja siis japs
Ma arvan, et jutud japsirataste koostekvaliteedi paremusest on lihtsalt legendid
Näiteks Honda CBF 600, CBF 1000, Hornet 600, cb 100 R valmivad Tessa linnas Itaalias, Transalp, Varadero 1000 aga, Barcelonas, Yamaha MT-03 ja uus Tenere-gi tulevad itaaliast, Gerno di Lesmo-st jne.
ilmselt on see eluaegne võitlus millegi või kellegi vahel - jaapanlane või itaallane. erinevatele kommentaaridele viidates võin öelda, et sirge peal oskab iga loll lahti keerata, aga katsu sa ratast vallata ja juhtida kurvilisel teel (pacaani märkus tõesti asjakohane, kurves vastast pole ). testide tulemusel on täna parimad pidurid, juhitavus ja dünaamika Ducatil. ja tehnikameestena saate te aru, onjo, et amordid-pidurid on need, mis juhitavusele esimesena lihvi annavad. siis see igipõline rahajutt, et kallis või mitte. vaevalt ferrari ostja või lambo ostja marsib dressipluusi hõlmad laiali poodi sisse ja kukub halama, et kallis-kallis, et näe honda ja suzuki autod on sellise hinnaga. läheb sisse ja ostab ära, ilusa punase sport-FIATi. soovitan soojalt enne kasvõi korra ducatiga teha üks, parem 5 tiiru ja siis arvamust avaldada. muidu kõlab jutt sellise maiguga, nagu Krõlovi valmis rebasel, kes ei ulatunud viinamarjadeni, " et ma ei tahagi neid, need on hapud..."
ma ei kaitse ega tee maha kedagi, lihtsalt soovitan
aga muidu olge tublid ja ostke ikka punast itaallast, uutel hooldevälbad lausa 12000km ja kvaliteet on kõvasti paranenud võrreldes 2000 ja alla pillidega. http://www.ducati.com
miks ikka on KTM valikust väljas - on ju uus RC8 täitsa laval
äkki peale rollut peaks hoopis 250sest alustama??
417 kirjutas:miks ikka on KTM valikust väljas - on ju uus RC8 täitsa laval
Põdevat veel lastehaigusi.Rinkameeste naised saunas rääkisid,et käigukotid ei löö valule vastu.
Ducati on õigem.
Kinkige mulle selline ducati ja HUNNIK raha siis lähen kiirendust ja rada sellega sõitma
Üli ilus superbike
dubweiser kirjutas:äkki peale rollut peaks hoopis 250sest alustama??
eelmine suve lõpp sai ringi aetud yamaha tdm 850-ga, nii et ma päris selline rollerimees pole, kuid jah kogemusi on veel vähe...aga 250 in igatahes minu jaoks lahja, selles olen ma kindel!
korke kirjutas:Kinkige mulle selline ducati ja HUNNIK raha siis lähen kiirendust ja rada sellega sõitma
![]()
Üli ilus superbike
Krat kuda sellel see kiige pikenduste värk käima peaks
Krt ....kui on juba selline ducats ja hunnik raha olemas siis mõtleb kerge vaevaga tiivad ka sellele välja
Alwayslate kirjutas:korke kirjutas:Kinkige mulle selline ducati ja HUNNIK raha siis lähen kiirendust ja rada sellega sõitma
![]()
Üli ilus superbikeKrat kuda sellel see kiige pikenduste värk käima peaks
Alwayslate kirjutas:korke kirjutas:Kinkige mulle selline ducati ja HUNNIK raha siis lähen kiirendust ja rada sellega sõitma
![]()
Üli ilus superbikeKrat kuda sellel see kiige pikenduste värk käima peaks
kuivanud juustust tehtud sidur on palju suurem probleem
Ducati on ilus asi, kui teed ainult mitte väga pikke lõbusõite kenadel suvepäevadel.
ei saa pihta millistest testidest siin mõni mees räägib. POle küll teab mis bike fan ja ducati meeldib mullegi väga ... kuid 600cc track test on viimased aastad minu mäletamist mööda võitnud CBR600RR pluss enamus tiitlid.
Jaapani tsiklite vastupidavus ei ole mitte legendid, vaid seda lausestatakse niimoodi; jaapani tsiklitel on legendaarne vastupidavus.
No ei tea mul pole veel midagi küljest ära kukkunud.
Samas äkki ongi parem, kui Ducati pole Eestis nii massidesse läinud ja on pigem brändi kaup.
Mulle see igatahes istub, et Tallinnas iga teine vastusõitev bike pole Ducati
Oil-Cooled kirjutas:Alwayslate kirjutas:korke kirjutas:Kinkige mulle selline ducati ja HUNNIK raha siis lähen kiirendust ja rada sellega sõitma
![]()
Üli ilus superbikeKrat kuda sellel see kiige pikenduste värk käima peaks
kuivanud juustust tehtud sidur on palju suurem probleem
Ducati on ilus asi, kui teed ainult mitte väga pikke lõbusõite kenadel suvepäevadel.
räägid äkki täpsemalt sellest siduri probleemist?
allar48 kirjutas:No ei tea mul pole veel midagi küljest ära kukkunud.
![]()
Samas äkki ongi parem, kui Ducati pole Eestis nii massidesse läinud ja on pigem brändi kaup.
Mulle see igatahes istub, et Tallinnas iga teine vastusõitev bike pole Ducati
mulle jälle meeldib et rahva jutu järgi on iga teine vastutulev R1
e1986 kirjutas:räägid äkki täpsemalt sellest siduri probleemist?
nõrk disain, drag racinguga läheb ta ruttu. Olen näinud Ducati sidureid mis on normaalse sportliku sõiduviisiga 5000km järel omadega läbi. Mitte ainult kettad vaid ka Clutch Basket.
Oil-Cooled kirjutas:nõrk disain, drag racinguga läheb ta ruttu. Olen näinud Ducati sidureid mis on normaalse sportliku sõiduviisiga 5000km järel omadega läbi...
Tõsiselt juhmi motohuvilise jutt....
drag racinguga saab iga originaalsidur enne starti otsa!
Väga vinge sidur peab olema, mis sportliku sõiduviisiga 5000km vastu peab!
Kommionu kirjutas:drag racinguga saab iga originaalsidur enne starti otsa!
Väga vinge sidur peab olema, mis sportliku sõiduviisiga 5000km vastu peab!
Khm, mul on üks komplekt VÄGA VASTURÄÄKIVAID originaal jaapani sidurikettaid... aastast 2005 olen nendega sõitnud üle 30-ne võistluse ja sadu treeninguid, kolm mootorit on läbi kräunutatud aga sidurikettad ikka needsamad millega ratas esmalt tehasest tuli... muideks väga hea tervise juures ja isegi juba jonni pärast ei vaheta, eks näis kaua võib